DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
[PS4] PRO EVOLUTION SOCCER 2018 - ANA KONU / *MyClub*
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ser.ka Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 7 Misafir Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı  (  )
34.552
Cevap
140
Favori
831.271
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> [PS4] PRO EVOLUTION SOCCER 2018 - ANA KONU / *MyClub*
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      364 Mesaj
      21 Ekim 2017 10:51:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: ExTx


      quote:

      Orijinalden alıntı: ExTx

      Donadoni ile oynayan var mı? Memnun musunuz? 🤔

      Yok mu Donadoni ile oynayan?

      Pes17 de adam benim icin efsaneydi. 18'de daha göremedim kendisini bende merak ediyorum
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      348 Mesaj
      21 Ekim 2017 11:10:27

      SELAM BEN ALDIM VE OYNUYORUM PES 17 DE Kİ GİBİ



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      ExTx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      panasonic tx-p42s20e-samsung ht-bd120-ps3 160gb -teledünya hd - casper nirvana p8700 core2duo -
      huawei p20 lite psn:barber1903
    • Yarbay
      2529 Mesaj
      21 Ekim 2017 11:14:51
      Pes ligi nedir tam olarak. Dün 2 maç yaptım. Sanırım hangi takım olursa olsun benzer güçte hepsi. Amaç nedir bu online ligde arkadaşlar.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1071 Mesaj
      21 Ekim 2017 11:25:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: barber34

      SELAM BEN ALDIM VE OYNUYORUM PES 17 DE Kİ GİBİ

      Pes 17 de ben Donadoni ile hiç oynamadım ama, iyi bişey söyledin sanırım



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      111 Mesaj
      21 Ekim 2017 11:40:35
      Dün 9 maçta 1 beraberlik 8 mağlubiyet aldım.Forvetler bi türlü karşı karşıya kalsa bile gol atamıyor,formu A olmasına rağmen degea topla beraber kaleye giriyor.Pas yok , top oyuncunun önenden geçiyor müdahale edemiyorum.Acaba benmi bi yerde yanlış yapıyorum? Biraz önce şu aklıma geldi, acab 1 maç Monaco ile gp kasıyorum 1 maç klasman oynuyorum.bu yüzden olabilirmi?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2551 Mesaj
      21 Ekim 2017 12:56:57
      Sistem bağlantı koparanın (hükümsüz saydırıp yenilmekten kurtulma) hile yaptığını anlamıyor anlasa onu yenik sayar zaten . Bağlantı problemi oldu bu maç oynanmamış sayılsın diyo sistem bu nedenle adamın nezaket derecesi düşmüyor her türlü yanına kar kalıyor
      _____________________________

    • Binbaşı
      1071 Mesaj
      21 Ekim 2017 13:10:32
      quote:

      Orijinalden alıntı: kacanga

      Sistem bağlantı koparanın (hükümsüz saydırıp yenilmekten kurtulma) hile yaptığını anlamıyor anlasa onu yenik sayar zaten . Bağlantı problemi oldu bu maç oynanmamış sayılsın diyo sistem bu nedenle adamın nezaket derecesi düşmüyor her türlü yanına kar kalıyor

      Konami şunu bir türlü düzeltemedi. Bağlantısı kötüleşen tarafı yenik sayacaksın, bu kdr basit. İnterneti kötü olan da oynamasın. Zaten interneti kötü olup hükümsüz sayılan maç sayısı %1’dir. %99’u hile yapan şerefsizler...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      240 Mesaj
      21 Ekim 2017 13:21:36
      Maç 3 2 bitti 4 tane direkten topum var malesef istanbulu fethet diyolar adam bi dizmiş en düşük adamı 84 level ben ne yapıyım








      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2157 Mesaj
      21 Ekim 2017 13:44:03
      Eskiden bağlantıyı bozup hükümsüz saydırırlardı maçı şimdi ileri gitmisler direkt seni maçtan atıp mağlup saydırıyorlar! Ve buna göz yuman Konami Allah senin türlü belanı versin bunlara verdiğimiz para haram olsun



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      ''Kıldı zülfün tek perîşân hâlimi hâlin senin
      Bir gün ey bî-dert sormazsın nedir hâlin senin...''
    • Yarbay
      2157 Mesaj
      21 Ekim 2017 13:46:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: kacanga

      Sistem bağlantı koparanın (hükümsüz saydırıp yenilmekten kurtulma) hile yaptığını anlamıyor anlasa onu yenik sayar zaten . Bağlantı problemi oldu bu maç oynanmamış sayılsın diyo sistem bu nedenle adamın nezaket derecesi düşmüyor her türlü yanına kar kalıyor

      Şu an bir kademe ileri gitmiş bazıları yeni bir sistem bulmuşlar direkt sen yenik sayılıyorsun hem nezaket derecen düşüyor hem maç gidiyor hem yedek de olsa oyuncu sözleşmelerin eriyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      ''Kıldı zülfün tek perîşân hâlimi hâlin senin
      Bir gün ey bî-dert sormazsın nedir hâlin senin...''
    • Teğmen
      119 Mesaj
      21 Ekim 2017 13:47:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: murat_lindemann

      bu oyun acayip derecede o.ç. kaynıyor
      adam öne geçiyor 10 dk top çeviriyor kaleciye veriyor falan filan alayınız o.ç.siniz
      bunları yapanlarda türk
      bunlarla aynı kimliği taşımak türklüğe ihanettir
      karı kılıklı şerefsizler
      allah belanızı versin
      delirttiler beni amk

      bunlara en güzel koyan son dk gol atıp bi taraflarını yırtmasını izlemek bi kaç sefer başıma geldi pas hatası yapıyor atıyorum hemen
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      343 Mesaj
      21 Ekim 2017 14:06:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: leopar271

      Dün 9 maçta 1 beraberlik 8 mağlubiyet aldım.Forvetler bi türlü karşı karşıya kalsa bile gol atamıyor,formu A olmasına rağmen degea topla beraber kaleye giriyor.Pas yok , top oyuncunun önenden geçiyor müdahale edemiyorum.Acaba benmi bi yerde yanlış yapıyorum? Biraz önce şu aklıma geldi, acab 1 maç Monaco ile gp kasıyorum 1 maç klasman oynuyorum.bu yüzden olabilirmi?

      Ben de aynı durumdayım. tek kale oynadığım maçları yeniliyorum. ve pes inadına 700 800 lük rakipler yolluyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2551 Mesaj
      21 Ekim 2017 14:08:25

      serverdan vs kaynaklı şeyler de oluyo bazen herseyi hile sanmamak lazım pes 2017 de bi kere 2 1 yeniliyodum bağlantıda da hiç sorun yoktu çat hükümsüz saydı karşı taraf hile ysptım sanmıştır



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kacanga -- 21 Ekim 2017; 14:9:16 >
      |
      |
      The_Sopranos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      343 Mesaj
      21 Ekim 2017 14:11:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: blackprague

      Güya özel maç olasılığı 3 kart artmıştı dünden beri pndan fazla maç yaptım 1 kere oldu sadece

      Aynen 10 maç yaptım bir tane gelmedi.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      913 Mesaj
      21 Ekim 2017 14:29:16
      quote:

      Orijinalden alıntı: c0rnstar

      Genel olarak doğru fakat şöyle bişey var adam bunu zaten her maç yapmıyor. Bu durumda da b ye düşmüyor a da kalıyor

      Soyle yapiyor nuri4161 karaktersiz keko

      Myclubde bag koparip yenilmiyor.

      Sonra online klasmana gidip oynayip yenilse bile koparmayip nezaket deecesini yukseltiyor.

      Profilini girdim lap diye belli %95 mc kazanmis.online klasmanda %50 kazanmis.

      Yani koparmayip adam gbi oynasa max 700 puanlik bi cocuk bu..



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Pes 15 turkiye finalisti
      Pes 16 turkiye finalisti
      Pes 17 pesleague Turkiye 2.si
    • Yarbay
      4169 Mesaj
      21 Ekim 2017 14:47:32
      quote:

      Orijinalden alıntı: esnll


      quote:

      Orijinalden alıntı: c0rnstar

      Genel olarak doğru fakat şöyle bişey var adam bunu zaten her maç yapmıyor. Bu durumda da b ye düşmüyor a da kalıyor

      Soyle yapiyor nuri4161 karaktersiz keko

      Myclubde bag koparip yenilmiyor.

      Sonra online klasmana gidip oynayip yenilse bile koparmayip nezaket deecesini yukseltiyor.

      Profilini girdim lap diye belli %95 mc kazanmis.online klasmanda %50 kazanmis.

      Yani koparmayip adam gbi oynasa max 700 puanlik bi cocuk bu..

      Zaten myclub'ta %90 uzeri galibiyet oranina sahip olanlarin %99u hile yapiyordur. Cunku bu modun tus gecikmesi var momentumu var. Dunya sampiyonu bile olsan o istatistikler zor.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesuty85 -- 21 Ekim 2017; 14:48:15 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2157 Mesaj
      21 Ekim 2017 14:54:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: esnll


      quote:

      Orijinalden alıntı: c0rnstar

      Genel olarak doğru fakat şöyle bişey var adam bunu zaten her maç yapmıyor. Bu durumda da b ye düşmüyor a da kalıyor

      Soyle yapiyor nuri4161 karaktersiz keko

      Myclubde bag koparip yenilmiyor.

      Sonra online klasmana gidip oynayip yenilse bile koparmayip nezaket deecesini yukseltiyor.

      Profilini girdim lap diye belli %95 mc kazanmis.online klasmanda %50 kazanmis.

      Yani koparmayip adam gbi oynasa max 700 puanlik bi cocuk bu..

      Bu şerefsizleri genel engelleme olsa keşke bir liste yapardık daha maç gelmeden basardık engeli kendi kendilerine rakip arasınlar sonra...



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      ''Kıldı zülfün tek perîşân hâlimi hâlin senin
      Bir gün ey bî-dert sormazsın nedir hâlin senin...''
    • Binbaşı
      1071 Mesaj
      21 Ekim 2017 14:55:52
      Çoluk çocuk işi hile. O kadar kişiden annene küfür yiyip kulakların çınlayacağına, delikanlı gibi oyna yenil, tebrik etsinler.



      Dün maç yaptık, gereğinden fazla kayıp faul yaptım farkında olmadan. Rakip forumdanmış, yazınca farkettim. Kusura bakma dostum muhabbete daldım oynarken, fazla faul yaptık dedim.



      Ben fazla faul yapınca adamın zevkinin içine ettim diye üzülüyorum, adamlar kahpelik yapıyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      240 Mesaj
      21 Ekim 2017 15:01:53
      Pek anlamıyom etmiyom fakat okumayı biliyorum yorumlarinızı okuyorum kimisinin yorumunun ekran görüntüsünü alıyorum tekrar okumak için anladigım kadarı ile bileginin hakkıyla oynamak çok zor momentum lag tus gecikmesi coins gp form durumu vbz bakıyorum oyunun kurdu olmuş insanlar bile şikayet ediyolar bizim gibi acemilere göre degil bu myclub sinirden geberdim bir maçta 6 defa top direkten dönermi bence dönmemeli ben gider kendinize iyi bakin arada sirada fb ile online klasman atarım bir daha da kesinlikle bulaşmam



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      255 Mesaj
      21 Ekim 2017 15:24:40
      som macımı anlatayım size myclub uefa turnuvasında bi rakiple karsılastım. macta cok ustundum oyleki 20 sutum var 12 kaleyi bulmus rakibimin 3 sutu var cok sacma sekilde defans hatalarıyla 2 golu var. mac 2-2 dakka 88. 4 top direkten donmus kacırdıgım gollerin haddi hesabı yok sac bas yoluyorum. bos kaleye direkten donuyo vs. herneyse dakka 88 yine yuzdeyuzluk gol kacırdım . rakip baslatıp kendi kalesine gol attı. heralde acıdı bana. tabi bunu gorunce vay lan adama bak helal olsun diyerek 90da bende kaleme gol attım 3-3 uzatmalar vs derken penaltılarda yendi beni. helal olsun boyle adamlarda var yani.bana aynı olay denk gelirse bende aynı sekilde yapmayı dusunuyorum momentum yiyosa atacagım kaleme.
      _____________________________





Reklamlar
SEO
Erkek yüzük modelleri
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
2,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.