Şimdi Ara

[PS4] PRO EVOLUTION SOCCER 2018 - ANA KONU / *MyClub*

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
38.341
Cevap
85
Favori
999.264
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> [PS4] PRO EVOLUTION SOCCER 2018 - ANA KONU / *MyClub*
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    224 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lefterin_sol_ayağı

    valla şirinleri görebilme ihtimalin daha fazla, o kadar diyim sana

    güzel espri



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    “Martılar balıkçı teknesini takip ediyorsa, sardalyaların denize atılacağını zannettikleri içindir.”
  • Er
    9 Mesaj
    Fifa fut draft saçmalıklarından bıkanlar ve çareyi myclub da bulan bi ben miyim ?
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    pes 13 ten beri düzgün yani beklenen oyunu yapamıyodu bu sene iyi toparlamışlar
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Lisans yaması yaptıktan sonra oyun harika oluyor
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1098 Mesaj
    Bence bu sene oyunun tutulma sebeplerinin başında,oyunda bug olmaması geliyor.sadece uzaktan aşırtma şutlarda sıkıntı var gibi,onuda yapan çok az kişi gördüm.oyunda lag,koparma,çirkef oyuncular vs.olmasa efsane olacak yapıya sahip



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    224 Mesaj
    Bir hileci daha.. gkhnalex 20.dk gol attı , 40dk da ben attım...ikinci yarı 55dkk sonra lag olmaya başladı ve maçın sonlarına doğru maçı kopardı ...ve maç hükümsüz sayıldı





    https://youtu.be/S0ni_G8Fh-g



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    “Martılar balıkçı teknesini takip ediyorsa, sardalyaların denize atılacağını zannettikleri içindir.”




  • Yarbay
    5396 Mesaj




    O efsane gelecek!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    19 Mesaj

    Hocam kadro şahane bu işin sırrı ney bu oyunu nasil oynamak gerekiyor sanırim en başından beri oynuyorsunuz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tzuyu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    823 Mesaj

    Şimdiden hayırlı olsun Bende daha 70 'e yakın gümüş olduğu için bıraktım temsilciyi. İhtimal %1.4'e düştü
    |
    |
    Exhell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    823 Mesaj

    Evet en başından beri oynuyorum ama herhangi bir sır yok tamamen şans işi Mesela 40.000 GP'lik açtığımda Pogba ve Bale çıkarmıştım ama Maradona için açtığımda 50 toptan fazla açtım anca geldi. Top çevirme ile kadronuzu kurun öncelikle. En son ihtiyacınız olan biri olursa mesela kaleciniz yoksa De Gea'yı vs. müzayede ile alırsınız. Kadro genişliğini yüksek tutun. Bir temsilciden çıkan oyuncular bir sonraki temsilcide de gelebilir. Takımı tamamen siyah yapmak gibi bir amacınız olmasın. Benim gözümde Matic, Busquets'ten daha iyi oynuyor misal. Mbappe, Werner, Renato Sanches gibi oyuncuları alıp geliştirirseniz çok iyi derece sahip oluyorlar ki illa 90 olmalarına gerek yok. 82 overall'a bile sahip R.Sanches oyunda farkını ortaya koyuyor. Ayrıca genç futbolcular daha hızlı gelişim gösteriyorlar. Oyuncuları geliştirmek için vatandaşlık, oyun tarzları ve kulübüne dikkat ederseniz 70k exp veren antrenörlere bile rastlayabilirsiniz.
    |
    |
    Grudgee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yarbay
    5396 Mesaj

    Eyvallah hocam. Yuzde 11 e cikti hala cikmadi namissiz. Son topa kadar yilmak yok gp kasiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tzuyu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    823 Mesaj

    Geç olsun da güç olmasın hocam
    |
    |
    Exhell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    89 Mesaj

    Ev sahibini bari BJK yapsaydın baştan falso 😉



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mercansamet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    19 Mesaj

    Hocam siz sınırları maximum zorlamışınız süper



    Bende hayal kuruyorum 10 bin gp ye top acıyorum hemen güya cruyff gelcek diye 😁



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Exhell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    823 Mesaj
    Yabancı forumlarda biri paylaşmış son seviye Cruyff.

    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    19 Mesaj

    Konami oyunu yeni alip myclub oynamaya başlayanlara kiyak geciyor benim kanka da hemen suarezi buldu daha 2 maç yaptı 😁😁 sanırım şimdiden bizim gibilere ayar veriyor pes 19 u da alsınlar diye hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Tzuyu
    _____________________________
  • Yarbay
    5396 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Grudgee

    Hocam siz sınırları maximum zorlamışınız süper



    Bende hayal kuruyorum 10 bin gp ye top acıyorum hemen güya cruyff gelcek diye 😁

    Bi arkadaşıma tek toptan cruyff geldi, tamamen şans işi olsa da benim şansım messiden yana oldu, 6. top çevirmemde geldi bu temsilciden.

    Son 10 top kaldı, ortalama 100.000 gp.


    Bütün topları açtıktan sonra, messiyi antrenör yapıp tekrar messiyi çekmeyi düşünüyorum
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    823 Mesaj

    Geçen sene elle tutulur bir şey vermedi bana Konami. Bu sene lv.1 TOTY'den Messi'yi verdi oyunun ilk çıktığı zamanlarda. Anladım bu sene iyi geçecek benim için diye Bazı hesaplarda hiç siyah vermiyor. Kimisi 110 toptan fazla açıp siyah bulamıyor kimisi sabah kalkıyor hemen top çeviriyor hoop Cruyff
    |
    |
    Grudgee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    19 Mesaj

    Ben şunu anlamak istiyorum forumu epey okudum ilk zamanlardan simdiye olan durumu. Hesap silenler tekrar acanlar şimdi bu oyun menajerlik takim kurma gibi amaçlari olan bir sistem o zaman neden adam ronaldolu messili hesapı siler



    Veya neden birden fazla hesap acilır yani varsayalim ki pes 19 u aldim ben toty den kross cıkti devam ederim yeni hesap acmam messi ronaldo diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Grudgee -- 24 Şubat 2018; 12:11:0 >
    |
    |
    Exhell kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3851 Mesaj
    Arkadaşlar, offline da gösteri maçı yapmak istediğimde takım seçerken en altta kullanıcı verileri mevcut. Fakat oradan veri yüklemek istediğimde (offline ana lig kadrosu mesela) kayıtlı veri bulunamadı uyarısı veriyor.



    Eskiden yanlış hatırlamıyorsam buradan 2 kişi offline oynarken bu alandan kayıtlı analig kadromuzu falan yükleyebiliyorduk. Şimdi ise olmuyor. Bu bahsettiğim yer farklı birşey yapmak için mi yoksa ben mi bir yerde hata yapıyorum yardımcı olabilir misiniz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pape -- 24 Şubat 2018; 12:22:44 >
    _____________________________


    Bir Kere Girerseniz, Bir Daha Asla Geri Dönemezsiniz...




Reklamlar
Canlı Tv izle
Media Sözlük
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.