Şimdi Ara

PS3 te 1080i olarak çalışan bi oyun yokmu?(varmış ama hepsi değil. :) )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> PS3 te 1080i olarak çalışan bi oyun yokmu?(varmış ama hepsi değil. :) )
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Dikkat ettim benim ps3 display settings ten 1080i olarak ayarlı olmasına rağmen oyun çalıştığı anda 720p ye geçiş yapıyor. Halbuki xbox360 ta settings te ayar ne ise o modda çalıştırıyor oyunları.. 1080i de oyun oynayabilen varmı ps3 te?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lucidbit -- 10 Temmuz 2008; 20:39:15 >



    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9091 Mesaj
    Display Settings'te hem 720p'nin hem de 1080i'nin başında mı tik var?
    |
    |
    _____________________________
    Astra K HB 1.2T 145PS MT6

    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX
  • Binbaşı
    1937 Mesaj
    ayarlardan bir tek 1080i yi seç(oyununa göre)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hımm.. 720p tik'ini kaldırayım sadece 1080i kalsın yani.
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9091 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Waves

    Hımm.. 720p tik'ini kaldırayım sadece 1080i kalsın yani.

    Evet o zaman direk 1080i olarak açılacaktır.
    |
    |
    _____________________________
    Astra K HB 1.2T 145PS MT6

    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Şimdi denedim, 720p tikini kaldırdım sadece 576p ve 1080i kaldı.. 576p tiki kaldırılamıyor, pasif durumda.. Neyse hemen denedim bi oyun 576p ye geçti bu sefer gene 1080i yok ..

    Sonra bi baktım gene o kabus karıncalanma çıktı bi kaç saniye devam etti geçti. Hemen 720p ye geri aldım. Amman abii istemem 1080i miii.. kalsın!

    http://forum.donanimhaber.com/m_24439658/mpage_5/tm.htm
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9091 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Waves

    Şimdi denedim, 720p tikini kaldırdım sadece 576p ve 1080i kaldı.. 576p tiki kaldırılamıyor, pasif durumda.. Neyse hemen denedim bi oyun 576p ye geçti bu sefer gene 1080i yok ..

    Sonra bi baktım gene o kabus karıncalanma çıktı bi kaç saniye devam etti geçti. Hemen 720p ye geri aldım. Amman abii istemem 1080i miii.. kalsın!

    http://forum.donanimhaber.com/m_24439658/mpage_5/tm.htm

    1080i olarak görüntü alamaman kullanmakta olduğun ekrandan kaynaklanıyor, PS3'ün suçu yok yani.
    |
    |
    _____________________________
    Astra K HB 1.2T 145PS MT6

    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX




  • Binbaşı
    1937 Mesaj
    bende otomatik ayarlı.Hangisi ney destekliyorsa ona geçiş yapıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: sarppy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Waves

    Şimdi denedim, 720p tikini kaldırdım sadece 576p ve 1080i kaldı.. 576p tiki kaldırılamıyor, pasif durumda.. Neyse hemen denedim bi oyun 576p ye geçti bu sefer gene 1080i yok ..

    Sonra bi baktım gene o kabus karıncalanma çıktı bi kaç saniye devam etti geçti. Hemen 720p ye geri aldım. Amman abii istemem 1080i miii.. kalsın!

    http://forum.donanimhaber.com/m_24439658/mpage_5/tm.htm

    1080i olarak görüntü alamaman kullanmakta olduğun ekrandan kaynaklanıyor, PS3'ün suçu yok yani.

    Niye yahu, xbox 360 ile paşa paşa veriyo 1080i görüntüyü
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    9091 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Waves

    Niye yahu, xbox 360 ile paşa paşa veriyo 1080i görüntüyü

    Haklısın 8/8 PS3 kusurlu.
    |
    |
    _____________________________
    Astra K HB 1.2T 145PS MT6

    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: sarppy


    quote:

    Orjinalden alıntı: Waves

    Niye yahu, xbox 360 ile paşa paşa veriyo 1080i görüntüyü

    Haklısın 8/8 PS3 kusurlu.

    Evet bu konuda kusurlu olduğu anlaşılmıştır.
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9091 Mesaj
    Onun ayarı falan vardır mutlaka, PS3 kusurlu değildir.
    |
    |
    _____________________________
    Astra K HB 1.2T 145PS MT6

    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX
  • Yarbay
    2994 Mesaj
    Oyunun desteklediğinden eminmisin? Bazı oyunlar 1080p desteklerken 1080i desteklemeyebiliyor bildiğim kadarıyla..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4648 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: sarppy

    Onun ayarı falan vardır mutlaka, PS3 kusurlu değildir.


    Ne bu konsol aşkı ya
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Mesela uncharted, sadece 720p destekliyor.. Oyunun kutusunun üstünde 720p yazıyor, 1080i yazmıyor.. Geçen arkadaştaki gta4 ün kutusunun üstüne baktım 720p, 1080i falan yazıyor bu yüzden oyunu 1080i de oynayabiliyosun.
    Oyun desteklemiyorsa, ps3 oyunu 1080i yapamıyor ama zaten ps3'ün oyunu 1080i yapması gibi bi durum değil sözkonusu olan. Asıl kusur ps3'ün 1080p destekleyen bir konsol oluşu sözkonusu iken yapımcıların çıkarmış olduğu oyunların neden tüm çözünürlüklerde sunulmamış olması...

    Uncharted'ı 1080i yada 1080p de oynayan biri varmı burda?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11517 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Waves

    Mesela uncharted, sadece 720p destekliyor.. Oyunun kutusunun üstünde 720p yazıyor, 1080i yazmıyor.. Geçen arkadaştaki gta4 ün kutusunun üstüne baktım 720p, 1080i falan yazıyor bu yüzden oyunu 1080i de oynayabiliyosun.
    Oyun desteklemiyorsa, ps3 oyunu 1080i yapamıyor ama zaten ps3'ün oyunu 1080i yapması gibi bi durum değil sözkonusu olan. Asıl kusur ps3'ün 1080p destekleyen bir konsol oluşu sözkonusu iken yapımcıların çıkarmış olduğu oyunların neden tüm çözünürlüklerde sunulmamış olması...

    Uncharted'ı 1080i yada 1080p de oynayan biri varmı burda?



    GTA4 ün arkasında ben sadece 720p ve 1080p gördüm , ben mi yanlış biliyorum yoksa.
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    9091 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: UFUK_ŞEN

    GTA4 ün arkasında ben sadece 720p ve 1080p gördüm , ben mi yanlış biliyorum yoksa.

    720p-1080i-1080p

    |
    |
    _____________________________
    Astra K HB 1.2T 145PS MT6

    ROG Maximus XI Hero || Intel Core i7-9700K || Corsair H115i RGB Platinum || 2x8GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4-3200MHz
    Gigabyte RTX 2070 Super Windforce OC || 512GB Adata XPG SX8200 Pro || 525GB Crucial MX300 || 2TB WD Blue 3D NAND M.2 2280
    Phanteks Eclipse P600s || Evga SuperNOVA 750 G3 || Asus MG278Q || Corsair K68 RGB MX Red || Logitech G MX518 || Asus Xonar DSX




  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: UFUK_ŞEN


    quote:

    Orjinalden alıntı: Waves

    Mesela uncharted, sadece 720p destekliyor.. Oyunun kutusunun üstünde 720p yazıyor, 1080i yazmıyor.. Geçen arkadaştaki gta4 ün kutusunun üstüne baktım 720p, 1080i falan yazıyor bu yüzden oyunu 1080i de oynayabiliyosun.
    Oyun desteklemiyorsa, ps3 oyunu 1080i yapamıyor ama zaten ps3'ün oyunu 1080i yapması gibi bi durum değil sözkonusu olan. Asıl kusur ps3'ün 1080p destekleyen bir konsol oluşu sözkonusu iken yapımcıların çıkarmış olduğu oyunların neden tüm çözünürlüklerde sunulmamış olması...

    Uncharted'ı 1080i yada 1080p de oynayan biri varmı burda?



    GTA4 ün arkasında ben sadece 720p ve 1080p gördüm , ben mi yanlış biliyorum yoksa.

    1080p de yazıyor.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1478 Mesaj
    eğer televizyonun 1366x760 çözünürlüğü destekliyorsa 1080i alabilirsin diye biliyorum tabii ayrıca oyununda desteklemesi lazım.eğer bi oyun max. çözünürlüğü 720p. ise 1080i yi alman söz kunusu değil. Xbox 360'a gelince display settingsde 1080i ayarlı ise sadece dashboard da iken 1080i i oyunda 720p(eğer max. çözünürlük 720p ise)alırsın ama baktığında 1080i yazar. Mesela xbox'da artık vga kablo kullanıyorum display maximumda yani tv'nin desteklediği 1366x760 çözünürlükte ama oyun oynarken denedim taki 1366x760dan 1280x720'ye kadar indim arada iki adet daha çözünürlük vardı oyunlarda görüntü hiç farketmedi sadece sanki biraz dashboardda fark etti gibi.
    |
    |
    _____________________________
    <a data-test="test" rel="nofollow" style="word-wrap: break-word;" target="_blank" onclick="return dhExternalLinkRedirect(this)" href="/ExternalLinkRedirect?url=https://cloud.degoo.com/drive-ffc27-myi5ki" target="_blank" data-href="https://cloud.degoo.com/drive-ffc27-myi5ki" target="_blank"><img src="http://degoo.com/Content/Images/Banner/Degoo-h1.png" alt="100 GB Free Backup"/></a>
  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: husmenus

    eğer televizyonun 1366x760 çözünürlüğü destekliyorsa 1080i alabilirsin diye biliyorum tabii ayrıca oyununda desteklemesi lazım.eğer bi oyun max. çözünürlüğü 720p. ise 1080i yi alman söz kunusu değil. Xbox 360'a gelince display settingsde 1080i ayarlı ise sadece dashboard da iken 1080i i oyunda 720p(eğer max. çözünürlük 720p ise)alırsın ama baktığında 1080i yazar. Mesela xbox'da artık vga kablo kullanıyorum display maximumda yani tv'nin desteklediği 1366x760 çözünürlükte ama oyun oynarken denedim taki 1366x760dan 1280x720'ye kadar indim arada iki adet daha çözünürlük vardı oyunlarda görüntü hiç farketmedi sadece sanki biraz dashboardda fark etti gibi.

    Ben xbox360 ta bi sürü oyun oynadım, hiçbirinde dashboard da ayarladığım çözünürlüğün oyun çalıştığında değiştiğini görmedim. Mesela örnek verebilirmisin şu oyun 1080i çalışmadı diye ?
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
Cancer Clinical Trials
Gülüş Tasarımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.