Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ps3 için hemen çip çıkar mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
27
Cevap
0
Favori
320
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Oyun Genel ve Diğer türler >> ps3 için hemen çip çıkar mı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6213 Mesaj
    ps2 de öyle mi olmuştu? yani ps2 çıktıktan birkaç ay sonra hemen çip çıkmış mıydı?



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    konsola çip şıkması için öncelikle somy nin bu işi onaylaması gerek
    ps2 nin çipini sony nin desteklediğini bi ara dergilerde okumuştum
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    774 Mesaj
    cıkar mutlaka tabı ne kadar surer bılınmez ama
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8598 Mesaj
    aynen öyle önce sony nin destek olması lazım ilk sene biraz zor ondan sonra çip çıkar

    mesela sony nin mesih çipinin üretilmesine destek olduğu yolunda söylentiler var hatta nasıl takacaklarına dair şemalar dağıttıkları söyleniyor

    ve tabii bunu destekleyen müthiş bi örnek var elimizde resident evilk serisinin gamecube ye kayması gibi

    ve bu arada excuter takımı xbox 360 için çalışmalara başlamış xbox 360 ın yeni çipi excuter 4 olabilir bekliyoruz
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2052 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: masajah_rataj

    konsola çip şıkması için öncelikle somy nin bu işi onaylaması gerek
    ps2 nin çipini sony nin desteklediğini bi ara dergilerde okumuştum

    Bu çip üreticileri gidip sony ye "biz sizin oyunları pahallı bulduk çip yapacaz kopya oyunları çalıştırsın diye" mi diyorlar. Çip illegal bir olaydır ve ps3 için kopya oyun oynama işi çok uzayacağa benziyor çünkü discleri blue-ray.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    bende bir dergide okumuştum. ps2 ye chip için sony yardım etmiş. adamlar oyun satışına bakmıyorlar. konsolun satışına bakıyorlar.
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yarbay
    8598 Mesaj
    arkadaşım amerika japonyada ve avrupanın belirli yerlerinde zaten çip kuılllanımı yok denecek kadar az sony ordan hem konsoldan hemde oyundan tonla para götürüyor ama biz dahil 3. dünya ülkelerine kayıtsız kalmak yerine çip olayına el atarak makinesini satıyor adamlar bence çok mantıklı hiç satamamak mı önemli yoksa makineyi satmak mı önemli !!!!!!!!!!

    bugün toplam nüfusu 3 milyara yakın olan çin - hindistan iştah kabartmıyor mu

    işta buralarda söz sahibi olabilmesi için çip şart yoksa bu pazar hayal olur
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3107 Mesaj
    sony konsol satışından fazla kar etmiyor. Asıl parayı satılan her oyunlardan aldığı lisans parasından götürüyor. Çip olayı gene olacaktır tahminen konsol çıktıktan 1 sene kadar sonra. Ülkemizde fahiş vergiler olmasa 60$lık oyunu 100$a satmasalar. 300$-500$lık konsolu 1000$a satmasalar orjinal oyun alımıda artacaktır.
    |
    |
    _____________________________
    PSN: orkhonn
  • Binbaşı
    1622 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: orkunbjk

    sony konsol satışından fazla kar etmiyor. Asıl parayı satılan her oyunlardan aldığı lisans parasından götürüyor. Çip olayı gene olacaktır tahminen konsol çıktıktan 1 sene kadar sonra. Ülkemizde fahiş vergiler olmasa 60$lık oyunu 100$a satmasalar. 300$-500$lık konsolu 1000$a satmasalar orjinal oyun alımıda artacaktır.


    60 dolar azmı
    |
    |
    _____________________________
    ismail217=ayetullah.
  • Yarbay
    2052 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: orkunbjk

    sony konsol satışından fazla kar etmiyor. Asıl parayı satılan her oyunlardan aldığı lisans parasından götürüyor. Çip olayı gene olacaktır tahminen konsol çıktıktan 1 sene kadar sonra. Ülkemizde fahiş vergiler olmasa 60$lık oyunu 100$a satmasalar. 300$-500$lık konsolu 1000$a satmasalar orjinal oyun alımıda artacaktır.

    Evet haklısın bütün gelir oyun satışları düşünülerek yapılıyor. Sonynin çipe yardım etmesi olayı hurafeden ibaret.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8598 Mesaj
    ya saçmalamayın gamecube serisi sırf bu yüzden gamecube ye kaydı adamlar çipin çıkmasına açık kapı bırakıyor bunu duymayan kalmadı biraz forumları araştırırsanız öğrenirsiniz 2002 den beri biliniyo bu zaten şaşılacak bi şey yok burda yukarda yazdım zaten.....
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    279 Mesaj
    Blue ray kopyalacilarin cikmasi zaman alicaktir
    Cip de en az 6 ay alir
    PS3 oyunlarda 59.99 dan satilacagi icin USA de
    kopyalarida daha pahali olacaktir.
    Bu arada PS3 nin gucunu gormek icin HDTV ye ihtiyac var
    Turkiye de HDTV sahibi olan ev sayisi ne kadardir o tartisilir
    |
    |
    _____________________________
    [image]http://img404.imageshack.us/img404/2451/bmwxdw7.jpg[image]
    [img=http://img417.imageshack.us/img417/1267/bf2hb7.png]
  • Yarbay
    3107 Mesaj
    her hdtv ilede tam gücünü göremeyiz ps3ün. 1920x1080 çözünürlüğü olan sanırım samsung'un DLPsi vardı. plazmalar falan henüz bu çözünürlüğe ulaşamadı. Anlayacağınız PS3 muhteşem bir konsol. 2 tane tv'ye bağlama özelliği muhteşem. ikiye ayrılmış ekrana gerek kalmadan iki ayrı tv'ye aktarıp 2 kişi araba yarışı çok keyifli olacak.
    |
    |
    _____________________________
    PSN: orkhonn
  • Yarbay
    8598 Mesaj
    çip olayı 1 senden evvel zor biraz bu arada ps3 blue ray i destekliyor ama her oyunun da bu formatta çıkması diye bi durum söz konusu değil mesela ben ps2 yi aldığımda 2001 de moto gp ve james bond vardı cd oyundu yani ps3 ün ilk yılında oyunlar dvd de çıkabilir ama ilerde blue ray e ihtiyaç duyacak sony orası kesin yoksa zaten çıkarmaz xbox gibi dual dlayer kullanırdı....

    arkadaşlar bakın ps3 inanılmaz bi makine böyle yazarak olmaz gücü inanılmaz görün ve anlayın

    http://antikoyun.com/molina.wmv

    yukarıdaki linke tıklayarak videoyu indirin tamamen ps3 de yapılmış bir animasyon 2007 -2008 gibi bizi nelerin beklediğine bi bakın

    ps3 tüm pc lere yön verecek biz muhteşem bi teknoloji harikasına tanık olduk bundan 20 -30 sene sonra çocuklara anlatacak bi anımız var
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    blue-ray yazıcıların fiyatından haberiniz var mı ahahahha
    araba alınıyor
    |
    |
    _____________________________
    psn: nitrof1
  • Yarbay
    2297 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nitrogliserin

    blue-ray yazıcıların fiyatından haberiniz var mı ahahahha
    araba alınıyor


    Evet beyler oyunları kopyalamak için en pahalısından blue-ray yazıcı lazım (: Blue-ray disklerin 25gb,dual layer olanların 50gb kapasiteli olduğunu düşünürsek blue-ray disklerin de pahalı olacağını tahmin etmek güç değil.. Haliyle kopya oyunların çıkması uzun sürmese bile yayılması epey zaman alacaktır..
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3775 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Jankat®


    quote:

    Orjinalden alıntı: Nitrogliserin

    blue-ray yazıcıların fiyatından haberiniz var mı ahahahha
    araba alınıyor


    Evet beyler oyunları kopyalamak için en pahalısından blue-ray yazıcı lazım (: Blue-ray disklerin 25gb,dual layer olanların 50gb kapasiteli olduğunu düşünürsek blue-ray disklerin de pahalı olacağını tahmin etmek güç değil.. Haliyle kopya oyunların çıkması uzun sürmese bile yayılması epey zaman alacaktır..


    janko katılıyom len sana
    ne yapacan olm ps3 ün oyununu felan sen ilk önce elindeki psp ye oyun bul
    |
    |
    _____________________________
    Athlon X2 7750BE@1350Mhz / Gigabyte MA780G-UD3H / A-DATA 2X2 GB DDR2-800MHz CL5 / High Power 500-A12S /
    Seagate 2X320GB.7200-16MB + 1TB-1.5TB 5900-32MB LP / ALC889A Cambridge Megaworks THX-550 - SHP-805 /
    Sapphire HD4830 512MB DDR3 / Samsung 2232BW - Epson EB-X72 / a4Tech X-750F/
    Logitech Cordless Rumblepad 2 / Skystar 2.6c / Asus 1814BLT / Windows 7





  • Yarbay
    2297 Mesaj
    Hehe sorma olm yaa daha oyun alamadım alete.. 4-5 güne alcam bakalım..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3775 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Jankat®

    Hehe sorma olm yaa daha oyun alamadım alete.. 4-5 güne alcam bakalım..


    araştır kıyak bi oyun al
    hayırlısı bakalım
    |
    |
    _____________________________
    Athlon X2 7750BE@1350Mhz / Gigabyte MA780G-UD3H / A-DATA 2X2 GB DDR2-800MHz CL5 / High Power 500-A12S /
    Seagate 2X320GB.7200-16MB + 1TB-1.5TB 5900-32MB LP / ALC889A Cambridge Megaworks THX-550 - SHP-805 /
    Sapphire HD4830 512MB DDR3 / Samsung 2232BW - Epson EB-X72 / a4Tech X-750F/
    Logitech Cordless Rumblepad 2 / Skystar 2.6c / Asus 1814BLT / Windows 7

  • Binbaşı
    1101 Mesaj
    çıksada ilk oyunlar blue-ray olarak gelirse kopyalarını bile 20-30ml ye görebiliriz ilk kopyaların.Tabiki sonra fiyatı düşer ancak bence ps3 oynama zamanı Türkiye için en erken 2007 gibi duruyo...
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
üniversite
Mobilya Takımları
son dakika
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.