Şimdi Ara

PS 4 Oyununu Aldık Tamam Peki Nasıl Elden Çıkaracağız?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar malum çoğu kişinin bütçe kısıtlı oyunlarda pahalı haliyle alınan oyunu en az zararla satıp yeni oyun alınmaya çalışılıyor. Şimdi benim PS4'üm yok ama bu aralar araştırıyorum ileride belki alabilirim ama özellikle oyunlar konusunda kafam biraz karışık. Çünkü oyunlar aşırı pahalı durumda ve alım gücünü etkiliyor bu sebeple hem alacağım zaman hazır olmak için hem de başka alacak kişilere rehber olması açısından buradan oyunları en az zararla nereden alıp nasıl elimizden çıkarmalıyız bunu çözebilirsek çok güzel olur. Ben bildiğim yöntemleri ve kafama takılan soruları sorayım.

    1.Yöntem: Oyunları Aral, Vatan , Teknosa gibi yerlerden kutulu almak. Şuan da bütün yasal satılan yerlerde oyunlar 250 tl. Aral'da da 225 tl. Şimdi Aral'dan oyunu aldık diyelim ilk 1 ay içinde kaça satabiliriz? Dh 2.el bölümüne baktım millet 100-110 tl'ye ps 4 oyununu satıyor. Arada 100 tl den fazla fark oluyor bu yöntemle zarar baya fazla oluyor sanırsam.

    2.Yöntem: Spotçulardan veya 2. el alma olayı... Spotçularda 140-180 tl civarı fiyatlar var. Normal Aral'da satılandan farkı ne oluyor? Yurtdışından mı getirtiliyor? Alınabilirliği var mı? Aldık oynadık ve satmak istedik karşıdaki alıcı için herhangi bir riskli, güven duyamayacağı bir sorunu oluyor mu? 2.el PS4 oyunları DH'de şuan itibariyle 100-110 tl'ye gidiyor bana biraz ucuz gibi geldi. Oynanmış 2.el oyunda bir sıkıntı olur mu? Bu Online moduna kodla giriliyormuş sanırım? Diyelim BF4 aldık ve 1 kere online girip oynadık oyunu sattığımızda alan kişi online modu kullanabilir mi yoksa sadece bizim cihazda mı çalışma durumu olacak?

    3.Yöntem: Usa PSN'den almak. Bildiğim kadarıyla oyunlar 60$ gibi bir fiyata satılıyor. 120-140 tl civarı fiyatı oluyor. Oyun için ayrı bir email adresi alıp onunla hesap açsak. Mesela battlefield4@gmail.com gibi bir email ile hesap açsak oradan girip oyunu Psn den alsak işimiz bitince o hesabı satsak olur mu? Ne kadar verimli olur? PSN Plus olayı filan nasıl olacak? Alan kişi ikincil hesap olarak mı ekleyebilir? Online'ı çalışır mı? İp adresinden filan herhangi bir sıkıntı çıkar mı?

    4.Yöntem: Takas yöntemi... Valla sadece söylenti olarak kulağıma girdi ama bazı spotçular sattıkları oyunları belli bir süre içerisinde geri getirirsen başka bir oyunla 20-30 tl gibi fiyatla değiştirebiliyorlarmış. Mesela AC 4'ü spotçudan aldın. Spotçu sana 10 gün süre verdi. 10 gün içinde getirirsen 30 tl 10 günü geçerse kademeli olarak 40-50-60 tl gibi fiyattan takas etme durumları oluyormuş yapan var mı acaba tam net bir bilgi verebilir misiniz?

    Siz hangi yöntemi tavsiye edersiniz?







  • Tam da benim merak ettiklerimi yazmışsın:) çok kafa yormuşsun ama bu kadar detaylı cevap gelirmi bilinmez :)
    En güzeli 4. yöntem heralde.
  • Uzun sureli online oynayabilicegin oyunlari kutulu satin alman daha mantikli olur cunku dedigim gibi seni uzun sure mesgul eder bu tur oyunlar. ( bf4, fifa gibi). Ama killzonedur tomb raiderdir bu tur oyunlar takasla oynayabilir cunku bu oyunlari baslayip bitirmesi 2 haftayi gecmez. Eline de bol bol ex oyun gecmis olur. Her turlu cebinden para cikicak ama bunun kacisi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4.yöntem iyiye benziyor , çok güzel konu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyi yöntem 2. el kesinlikle Eskiyen oyunları uyguna da bulabilirsiniz ayrıca takas yaparken spotçu gibi kazıklanma durumu yok. Elden kontrol edip alırsanız sorun çıkacağını sanmıyorum, eğer kargo ile alırsanız da referanslı satıcılardan almayı tercih edin derim.
  • 1. yöntemin kullanılabilirliği 0.
    2. yöntem uygun, kutulu olarak oyunları 140 TL gibi bir fiyata spottan alıp (aral'ın mediamarkt'ın vs.'nin sattığı oyunlardan hiçbir farkı yoktur, alıcı açısından da hiçbir risk taşımaz), işinizi bitirdikten sonra forumda 110 TL gibi bir fiyata satmayı deneyebilirsiniz. Şu an için çıkan PS4 oyunlarının hiçbirinde online kod yok sanırım, yani oyunun diski kimdeyse o istediği şekilde multiplayer oynayabiliyor.
    3. yöntem de kullanılabilir. PSN'den oyun satın alınır, hatta kardeşlik de yapılır maliyet yarıya indirilir (karışık bir iş gibi görünse de basit bir iş) oyunla iş bitince de PSN hesabı satılabilir. Maliyet sıfıra yakın olabilir bu yolla.
    4. yöntem hakkında bir fikrim yok.

    5. bir yöntem ise bu oyunlar genelde çok temiz kullanılır, ikinci el olarak 110 TL civarı bir fiyata satın alabilir, işiniz bitince yine uygun bir fiyata elinizden çıkarabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kivanc1Mac -- 3 Şubat 2014; 1:08:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kivanc1Mac

    1. yöntemin kullanılabilirliği 0.
    2. yöntem uygun, kutulu olarak oyunları 140 TL gibi bir fiyata spottan alıp (aral'ın mediamarkt'ın vs.'nin sattığı oyunlardan hiçbir farkı yoktur, alıcı açısından da hiçbir risk taşımaz), işinizi bitirdikten sonra forumda 110 TL gibi bir fiyata satmayı deneyebilirsiniz. Şu an için çıkan PS4 oyunlarının hiçbirinde online kod yok sanırım, yani oyunun diski kimdeyse o istediği şekilde multiplayer oynayabiliyor.
    3. yöntem de kullanılabilir. PSN'den oyun satın alınır, hatta kardeşlik de yapılır maliyet yarıya indirilir (karışık bir iş gibi görünse de basit bir iş) oyunla iş bitince de PSN hesabı satılabilir. Maliyet sıfıra yakın olabilir bu yolla.
    4. yöntem hakkında bir fikrim yok.

    5. bir yöntem ise bu oyunlar genelde çok temiz kullanılır, ikinci el olarak 110 TL civarı bir fiyata satın alabilir, işiniz bitince yine uygun bir fiyata elinizden çıkarabilirsiniz.

    Peki bu kardeşlik olayı sadece ana hesabı diğer arkadasımızın hesabı yaparak bitiyormu iş.Psn den aldım 2. hakkımı satıyorum falan gibi şeyler okudum.Yarıdan daha fazla inmez sanırım oyun fiyatı kardeşlikte..




  • 1: o tip yerlerden alırsan hem çok pahalıya almiş olursun hemde satarken çok zarar edersin

    2: spotculardan 140-150 liraya sıfır alabilirsin. aral vatan vs. alınan oyunlardan hiçbir farkı yok. veyda 2. el al 100-120 liraya tek farkı jelatini olmaması. online oynamayla alakası yok. alanda satanda oynar sıkıntı olmaz

    3: us psn ile alırsan hesap ile oyun satabilirsin. yani hesanı satman lazım. plus falan varsa hepsi o hesapla gider. ip ile bir alakası yok.

    4: takasta gün sınırı olayını ilk senden duydum. genelde süresiz deyiştirirler 20-30 liraya..


    karar sana kalmiş eğer oyunları biriktirmek istiyorsan 2.el alabilirsin yok oyunun bende durması önemli deyil diyosan takas en uygun çözüm
  • Elden takas yapmak bence en mantıklısı ama en baştan takas için oyun almak lazım onun içinde spotçular tercih edilebilir aral vs yerlere o paraları bayılmak hiç mantıklı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5. yöntem hiç oyun almamak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Urahara0

    5. yöntem hiç oyun almamak



    2 Yöntem Söylüyeyim Açıkcası Bende Öyle Yapıyorum Kesinlikle Aral Gibi Vatan Teknosa DR Gibi Yerlerden Oyun Felan Almam Arkadaş Aynı Oyun Spotcuda 140-150 TL Aralarında Hiç Bi Fark Yok Alıp Rahat Rahat Oynayıp Satabilirsiniz Forumda 110-120 TL" Ye Online Kod Oyuna Göre Değişiyor Zaten Mesela Kodsuz Oyunlarıda Forumdan Alabilirsiniz Uyguna Geçenlerde Mesela Killzone Promo Bluray Gördüm 70 TL Yazmıştı Fiyatı Gayet İyi Bence PS4 Oyununa Göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kilbox -- 3 Şubat 2014; 1:56:59 >




  • Biraz düşününce şu an da ki en makul yöntemin multiplayer veya uzun süreli oynanacağı kesin olan işte FIFA, NBA, BF4 gibi oyunları spotçudan kodlu kutulu almak geri kalanı varsa takas yöntemiyle almak yoksa da ya us psn den farklı emaillerle alıp ikincil hesap olarak eklemek yada yine spotçudan almak gibi görünüyor. Oyunlar en ucuz us psn de oluyor ama işte her oyun için ayrı hesap açma olayı filan çok kullanışsız oluyor. PSN Plus hesap sıkıntısı ve oyunu indirme süreside cabası. Yani dediğinize göre spotçularda satılanlarda hiç bir sıkıntı yokmuş. Peki niye bu kadar ucuz bölge kodu filan mı farklı? Bir ara spotçularda satılan oyunlarda online modları çalışmıyor diye duymuştum. Ne kadar doğru? Gerçekten bu spot oyunların ne dezavantajı var?

    Bir de online konusunda hala soru işaretlerim var. Mesela BF 4 ü us psn den veya kutulu şekilde aldım. Online'da oynadım. Sattığım zaman alan kişi online olarak oynayabilir mi? Herhangi bir cihaz kaydı,hesap kaydı filan kalıyor mu içinde yani benim oynadığım belli olmasın,bilgilerim gözükmesin, oyun alacak kişi için sanki ilk defa açılacakmış gibi olsun istiyorum. Niye soruyorum çünkü 2.el bölümünde gördüğüm bir kaç ilanda oyunun online kodunun kullanılmadığı özellikle belirtilmiş. Online kodu kullanılınca fiyat düşüyor sanırım. Bu online aşamasını kademe kademe anlatabilirmisiniz?

    Son olarak merak ettiğim bir soru daha var. Diyelim USA PSN den FIFA 14 aldık. Gelecek sene çıkacak FIFA 15 e normal satış fiyatından az bir ücrete upgrade yapabiliyormuyuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lithium -- 3 Şubat 2014; 8:36:07 >




  • benim yaptığım ggibi yap
    ikinci el al , ikinci el sat
  • Lithium kullanıcısına yanıt
    Üstadım en güzeli güvenebileceğin bir arkadaş yada akraba ile kardeşlik yapıp oyunları dijital almak, hiç uğraşmayacaksın aldım sattım vs ile. 60liraya geliyo oyunlar, rahatlıkla her ay 1 oyun alırsın. Hadi bu sene toplasan 10tane oyun anca çıkacak seneye her ay 3er tane oyun çıkmaya başladımı bayar al sat muhabbeti

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstat eğer yukarıdaki arkadaşın dediği gibi güvenilir biri ile kardeşlik yapamıyor isen, oyunları ikinci el veya spottan alarak gene 20-30 lira oynama payı ile forumdan ya da başka yerden satmaktır. Tamamen kiralama yöntemi ile oyun oynamış olursun.
  • Bence şuan beklemek en iyisi yani playstation 4'ü tam verimli kullanamasanda biraz daha beklersen oyunlar çoğaldıkça fiyat düşücektir muhakkak şuan bile yavaş yavaş düşmeye başladı diyebilirim takip ettiğim kadar

    PS3 te ilk çıktığında oyunları oldukça pahalıydı tabi ps4 kadar değil ama yinede +150 civarlarında geziyordu

    PSN oyunlarını denemeni tavsiye ederim zira blackight ve warframe oyunları konsolu aldığımdan beri beni idare ediyor.

    Dont starve için son 2 gün ben çok sevdim ama sabır ve zeka işi diyebilirim bunu pek sevmeyebilirsin.

    Her ay PSN'de ücretsiz oyunları göreceğimizi varsayarsak şuan için bir oyuna 140 - 200 tl arası vermek ne kadar mantıklı bilemiyorum takas işine girsende bir müddet sonra şu olay olucak üzerine 10-30 arası fark istiyenler v.s çıkıcaktır.

    Veya şuan için sanalpazarda güzel bir olay var oyunları -20 tl kadar ucuza alabiliyorsunuz yani KZ 119 + Knack 119 + Fifa 130 + NBA 130 TL civarlarına geliyor tabi bunlar spot fiyatları




  • Arkadaşlar aynı şeyi ps3 için soracağım sizlere. Şöyle ki bugüne kadar aldığım oyunların hemen hepsini spottan aldım hatta çoğu da worldbazaar. Hepsini de oynadım ve bıraktım. Şimdi bazı oynamadığım oyunlar ve elimde bu kadar sıfır oyun varken para vermek istemiyorum ya da az vermek istiyorum. Sorum şu ki benim oynadığım bir oyunu takas ederken başkasına sıfır diye satacaklar mı jelatinleyip ? Yani ben kazanırken başkası mağdur olsun istemem. Hadi bazı oyunlar için neyse de online kodu kullanılmış oyunlar için daha büyük sıkıntı olur herhalde. Spotçularla takas işine girmiş arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim. Çünkü elimde cidden baya oyun var misal the god of war: ascension, the last of us, bioshock infinite, gta v öylece duruyorlar kutuda.
  • kafa kafaya oyun takası da bir yöntem olamaz mı arkadaşlar? örnek verecek olursak bende AC4 var oynadım bitirdim onu Killzone'u olan bir arkadaşlar kafa kafaya takas ederim. Bu da bir yöntem bence.

    Sony reklamındaki gibi. http://www.youtube.com/watch?v=xOwA46785pk
  • 1. Yönteme hiç gerek yok zira 2. yöntemde yazdığın şey ile aynı sayılır sadece tekno marketten daha pahalı alıp kazıklanmak yerine spotçudan daha ucuza alıp yine birebir takas yada 2.el olarak en az 100 tl civarına satarsın. Böylelikle spotçudan aldığın 140-150 liralık oyundan 40 lira kiralamış gibi bir mantık olacak. Kutulu oyunlardan çıkan online kod falan PS3 de kaldı. PS4 de artık öyle bir durum yok, Plus üyeliğin varsa her oyunu multi oynarsın o yüzden istediğin oyuna kardeşlik yapıp, istediğin oyunu satıp-takaslamak sana kalmış. Bir oyunda kardeşlik yapsan da 2 kişi aynı anda multi oynayabiliyor. Yani 2 kişi ile kardeşlik zaten illegal değil serbest yani. US psn gerçekten iyi yani gerek oyunların ilk us psn gelmesi, gerek demo oyunların, gerekse plus oyunların önceliği ve oyun fiyatları indirimleri. mesela geçenlerde sony ex. oyunlarında 2 günlük indirim vardı us psn de. Killzone, Knack fln 35-40 dolara satılıyordu. Tabi us psn den aldığın için tr dublaj olmayacak, İngilizce oynayacaksın. TR dublaj oyunlar için, fazladan tr hesap açıp oyunları oradan 159 tl yada yine kutulu şekilde alıp satabilirsin yada hatta en güzel yöntem de denebilir, yakın güvendiğin biri ile fazladan açtığınız hesap ile kardeşlik yapın oyunları ortak alın, bunlara kutulu oyunlarda dahil. Misal bir oyun 140 tl kutulu, ortak alın 70-70 sırayla oynayıp bitirin başka oyun ile takas edin ücretsiz böyle gitsin her oyunu oynayın




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.