Şimdi Ara

ps 4 . 4 sattini doldurmadan bozuldu :D vatan bilgisayardn alisveris yapilmaz arkadas

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 29 mart tarihinde vatan bilgisayardan killzone paketli ps4 aldim ilk gun kurdum makine süper ikinci gun açamadım 3. gun duzgun oynim die kendimi biraz daha zorlayıp led tv aldim sadece ps4 askina diyorum sonrasinda tv i kurarken fişe taktik makinayi tabi bu sure zarfi toaplamda 4 gun ve toplamda 4 saat acik kalmadan muhteşem olay ps4 yazilim hatasi verip coktu . güvenli modda actik usbden güncelleme yapin falan yaziyo taktim indirdim bu sefer yazilim hatasi güncelleme yapamiyorum dedi anladimki makine gitti :D .

    sonrasındaki olaylar dahada süper bi dinle

    sonra aldim makinayi vatan bilgisayar dudulluya gittim dedim makine pert 5 günlük makinayi adam servie gondericem dedi . dalgami geciyosun dedim 4 gun calismamis makine için bana 20 gun is süresimi diyosun 1 yani neyse zarzor sonnyi arattım vs sizinde aklinizda olsun bu arada. uskudar pasakapi ceza evinin karsisinda sony yetkili ervisi bulunmakta netten falan aradim bulamadım telefon trafiği sonucu falan neyse gittim oraya deidm makine pert napicas bi bakalim dediler servise elden verp durumu acikladim ona rağmen 3 gun incelemeye almadilar oldu pazartesi yani bugun :D . aradilar makinaniz tamir olmuo yazilimda atamiyoruz degizim yazicaz iyi dedim yazin . ordan aldim makinayi evrakla birlikte bostancıdaki vatan bilgisayara müşteri ilişkileriyle konuştum makin yok dediler nette var gorunuo dedim yok dediler kalmadi hatta istanbulda kalmadi . sonra iade yapin bari dedim yaparis ama burdan yaparsak 20 gun sonra paraniz iade oluo dedim dalgami geciyosun aldiginiz yere goturun ordan posttan iade gerçekleşebilir dediler peki dedim ordan tekrar atladım dudulluya geldim .


    burdaki msuteri hzimetlerindeki çocuk merkezle konuşmam lazim ulasamiyroum bilgilerinizi alim sonra sizi cagarim dedi iyce dellendim dedim bekliyorum burda , neyse bekledim bi yârim saat arkadasi aradi etti neyse onayladı kasaya gidip işlemi yapabilirisiniz dedi tmm dedim bitti Allahtan derken , kasada calisan hatun arkadaş dediki sizi bsotancidaki arkadaş yanlis yönlendirmiş sistem degisti bizde vatanin bir kac muduru iade işlemlerinden vatani 4 trilyon falan dolandirmis bunlarda sağlama alicaz die sistem degistirmisler ve derken müjde param 15 gun sonra iade olucak kisacasi 20 is gununu doldurmadan parami bile geri alamiyorum


    sonuç vatandan bu saatten sonra bisey almam makinaya o kadar verdim rahat git gel 100-200 lira benzin harcadım gunumu yedim işlemi hizlandirdim 20 günde ancak işlem tamamlanabiliyor . onu gectimde hadi vatana biraksaydim onlar gönderseydi bu 20 gun olcakti belliki 40 gun ya kardeşim 4 gun için 40 gun işlem suresi nedir . gidip kadikoyden almadigima pişman oldum kisacasi sizi uyariyim dikkat edin bundan sonra alis verişlerinizde benim gibi rezil olmayin arkadaslar







  • Geçmiş olsun, büyük rezillik hocam. Parasıylada gerekli hizmeti alamıyoruz artık..
  • geçmiş olsun vatan bilgisayar hep böyle ama ps4 peşini bırakma paranı söke söke al
  • teknosa ne kadar pahalı satarsa satsın bu işte bir numara
  • Sadece bahsettiğiniz firma değil çoğu böyle bunların hocam, satarken iyi, sorun çıktı mı oralı bile olmuyorlar. Uğraştırıp duruyorlar insanı. Maalesef durum böyle.
  • Geçmiş olsun hocam inşallah biran önce paranızı alırsınız.
  • kabuto kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Siteden indirdiğin yazılımın boyutu 300mb lık bir dosyamı, yoksa 850mb lık bir dosya mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en nefret ettiğim muhabbet bu seferde senin başına gelmiş hocam geçmiş olsun ben bunların prosedürlerine, iş günlerine bilmem daha nelerine başlıyım
  • Vatan'a Allah kimseyi düşürmesin. Bundan yaklaşık 3 yıl önce müşteri hizmetlerine bıraktığım arızalı klavye mouse setimi, servise göndermeyip 20-25 gün beni boşuna beklettikleri için, sinirden gözlerinin önünde çöpe atmıştım. Paranızı alın ve uzak durun derim. Büyük geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 7 Nisan 2014; 23:21:19 >
  • Yeter ki devlete vergi ver her türlü vatandaşı kazıklayabilirain devrindeyiz. Geçmiş olsun üstad.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla bende geçen cumartesi günü vatandan aldım ps4'ümü. elektronik işi tamamen şans işi işte. bi bakarsın tık demeden 7 yılını doldurur ama bir bakarsın böyle 3. 4. seferde makina pert olur. aslında burada biraz da markaların sorumluluk alması gerekiyor. hatta bazı markalar özellikle büyük zincir marketlere bunu söylüyor, olaki müşteri herhangi bir arıza durumunda cihazı getirirse yenisi ile değiştirin tarzında. bunu ben farklı elektronik ürünlerde yaşadım ve haliyle çok memnun kaldım. burada hem marka cihazına verdiği sorunsuz desteğini dile getirmiş oluyor hem de müşteri memnuniyetini had safhada tutuyor haliyle müşteride sürekli bu markalı ürünleri seçiyor, tıpkı benim gibi. ama maalesef sony böyle değil işte. vatan bilgisayarda böyle olunca prosüdürü uygulamak zorunda kalıyor elbet.. ama burada sadece makinayı bırakmakla iş bitmemeli sizi yaptığınız gibi mutlaka takibinide yapmalı çünkü bunlara teslim ettiniz mi bekle babam bekle artık. geçmiş olsun..




  • Kaç para bi ps4

    Geçmiş olsun hocam cidde iyice b*ku çıktı ps4 lerin hepsi böyle vatan falan farketmıyo herkes oyalıyo milleti srn ugrasmasan 3 ayda anca geri dönerlerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, umarım alacağınız yeni makinede sorun yaşamazsınız.
    Kıtalar arası ecnebi olarak lanse ettiğimiz amazon bir sözümüzle bozuk olan makineyi daha oraya ulaşmadan sorgusuz sualsiz yenisini gönderip aynı gün iade alıyor ve yol parasınıda sonradan karşılıyorken biz burada bu şekilde sürünüyoruz işte. Aradaki fark. Müşteriye olan saygı, müşteriye olan ilgi, müşteriye verilen güven. Kaç bin fırın ekmek yesek yinede bir şeylerin değişeceğini sanmıyorum. Böyle gelmiş böyle gider arkadaş..
  • öyle yazım yanlışları var ki 1. paragraftan sonrasını okumadım.
  • Şikayet var'a falanda yaz hocam.
  • memlekette işler satana kadar. sattıktan sonra babası olsa tanımıyorlar.
  • Vatan böyle, 1 saat sonra cihaz arızalandı diye getirsen hemen servise gönderelim derler. Binlerce TL verip cihaz alıyorsun, doğru düzgün kullanmadan arızalanıyor. Servisten çizik, çatlak vs. içinde geldikten sonra tamir edilmiş edilememiş ne önemi var bütün hevesin kaçıyor. Oysa yurtdışında yeni aldığın bir cihaz arızalanınca firmalar sorgusuz sualsiz yenisini veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armag3d0N -- 8 Nisan 2014; 1:07:03 >
  • Yazim yanlislari icin ozur dilerim klavyemde bazi sorunlar var malesef pesini bitakmadik yinede baya otelediler o bi o kadar zorladim tv falan aldim . Yine olucagi varmis . Kadikoyden alsaydim daha kisa zamanda halledebilirdim muhtemelen . Tesekur ederim arkadaslar sizin basiniza gelmez umarim benzer seyler . Bu arada turkce arayuz cok guzel olmus . Bizimkiler erken yattigi icin kulakligimi kola takip devam edebilio olmak oyuna cok guzel eklenti olmus . Xbox kullanicisiyim normalde ama taktire deger bi alet abi alet daha xbox1 denemedim orasi ayri elmayla armut karsilastirmasi bi noktada . Bu arada iki surumude yuklemeye calistim ikisindede hata verdi servisin aslinda komple format atabilio olmasi lazim bence buyuk eksiklik cunki makinada donanimsal bir hata oldugunu dusunmuyorum bi noktada servisin yetersizligi yuzunden oldu bence . Yeni makina almak icin yaniyorum bildigin parayi verdelerde gidip alsam alsam . Onun disinda bostancidaki vatabda calisan arkadaslarin yetersiz bilgisi beni bu kadar dolandirdi , ha bide ayni gun dokunmayik ekran die sattiklari tasinabilir bilgisayarimin dokunmatik ekrani yok kisacasi ne urunu satarken nede bilgilendirirken dogru yonlendirebiliyor . Ben serviste beklerken yanlis urun satilmis yaklasik 3-4 kiside oraya geldi ilginc bir anektot oldu buda benim icin . Makinami aldiktan sonra umarim bi dh toplulugunda beraber oyun oyniyabiliriz . Tesekurler ilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun ne diyeyim. Tamamen rezillik olaya bak, çok yok almamız lazım daha çoook. Size başımdan geçen bi olayı anlatayım...

    Ben newegg.com den bi tv aldım, eve gelmiş ama ben yoktum, apartmanın ofisine bırakmışlar. Akşam oldu eve geldim, aldım tvyi ofisten, bi baktım, kutuda koca bi delik. Belli ki kargoda hasar almış gelirken. Dedim belki tv nin arkasına gelmiştir, ya da bişey yoktur tv de filan diye, eve çıkardım, açtım, ekrana denk gelmiş, ve ekran çatlamış baya. Neyse, aradım newegg.com müşteri servisini, anlattım durumu, özür dilediler, yeni tvyi ertesi gün kargoya verdiler, kargo parası da almadılar, iki gün içersinde yeni tv sorunsuz geldi. Diğer bozuk tvyi de 10 gün içinde bi kargo gelip alacak dediler, ben de aşağıdaki ofise bıraktım, gelip almışlar bir ara.

    Evet bu olay Amerikada oluyor. Türkiyede olduğunu düşünsenize, niye kutuya bakmadan kargoyu teslim aldınız, bizim yapabileceğimiz birşey yok, teslim almasaydınız, tutanak tuttursaydınız, hadi güle güle deyip yollarlar adamı...




  • vatan böyle bir firma işte uzak durmak gerek yada sonucuna katlanmak geçmiş olsun...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.