Şimdi Ara

Prostatit belası (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
829
Cevap
26
Favori
273.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 ay
  • Cevaplayan Üyeler 152
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 16
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 gün 7 saat 21 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 16
  • Favoriye Eklediklerim 26
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • NeverGiveUpOzan (88 mesaj) cells (66 mesaj) mehmetkonyaspor (59 mesaj) akıncıxx (49 mesaj) boyturk (34 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (130 mesaj) Mobil (253 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (4 mesaj) Uygulama (2 mesaj) (1 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • mehmetkonyaspor m kullanıcısına yanıt
    mehmetim kendine iyi bak,stres fln yapma iyi olacaksın ,
  • Allah razı olsun boy türk kardeş şu anda sonda tak tim evde yatıyorum keyfim çok iyi hiç bir ağrı m yok allaha şükür bir hafta sonra daha da iyi olacağımi düşünüyorum allahın izni ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mehmet, agri kesici hap, igne vs kullaniyor musun su anda kardes? Ameliyat sonrasi aldigin antibiyotik vs var mı ?

    Yani kısacası su anda hap, igne, ot- çöp ne kullanıyosan yazar mısın kardes?
  • Ozan kardeşim şu anda tetra doks sabah akşam aç karı na urispas sabah aksam tok karina cravit sabah bir tok karina birde rastel sabah aksam tok karina bunlari kullaniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zannedersem benim tahminim bir iki ay antibiyotik kullanirim bu sonda cok ise yariyor arkadaslar sokmesi takmasi biraz acitiyor ama cok ise yariyor su an otu çöpü unuttum inanin hatta prostit sitelerine bile girmiyorum cok rahat hissediyorum kendimi ama siz ben ameliya t olmak istemiyorum en son çare olarak düşünüyorum derse niz bir şey diyemem bence otu çöpü bırakın antibiyotik ler zaten prostat a girmiyor prostat kanla n ma dig i için enjeksiyon da fayda etmez se ne yapmayı düşünüyor sunuz arkadaşlar benim size tavsiyem önce enjeksiyon deneyin derim neden derseniz ameliyat sonrası nasıl durumda olacağımi bilmiyorum doktor çok ümit li konuşuyor geçecek merak etme iki üç aya kadar kendini toparlayacak sin dedi inşallah öyledir ama şu an çok iyiyim allaha şükür arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mehmet kardes ac karnina tetradox mideni mahvetmiyormu. Bir yanlislik olmasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok su an bir sikinti yok midem gayet iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeverGiveUpOzan

    Tolga abi, doktor beyin söyledigine göre iyi huylu buyumede oldugu gibi komple traslanmamis prostat. iltihap olan alan temizlenmis. İki ay içerisinde sperm ritüelin düzelecek demis. Eğer doktorun söyledigi gibi prostatit belirtileri tamamen silinir ve sperm atimi normale dönerse eger prostat iltihabından kurtulma yöntemleri arasında bu bir ilk olabilir diye düsünüyorum ben.. Ne diyorsun?


    Yeni yöntem değilki, enjeksiyon gibi bu da denenmiş, azda olsa başarı şansı varmış geçmiş verilere göre ama yaptırıpta iyileşemeyler çoğunlukta..

    Üstelik yan etkileri konusunda ciddi sıkıntılarım var.

    Arkadaşlar bu konunun uzmanı değilim duyduğumu, okuduğumu tecrübelerimi yazıyorum hepimizin yaptığı gibi.

    Geri dönülmez bir Tünel içindeyiz, bir ışık bekliyoruz artık çıkış ışığımı yoksa üzerimize gelen trenin ışığımı bilinmez. Biz çıkış ışığını görmek istiyoruz o kadar.




  • Bir tan bir tan kardeş keşke bu yazıları yazma say din okudukça rahatsiz oluyorum acaba eski hali mi arar miyim daha da kötü ye mi gideceğim diye düşünmeye başladım ben en azından cesaret gösterip ameliyat oldum şu anda da çok rahatım allaha şükür sonda yi söktü k ten sonra inşallah daha iyi olacağım bir süre form a girmeyi düşünmüyorum herkese acil sifalar diliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetkonyaspor m kullanıcısına yanıt
    merhaba geçmiş olsun
    enjeksiyonu nerede kime ve ne kadara yaptırdınız acaba?
  • Mehmet kardesim, Tolga abi (birtanbirtan) sanırım direk TUR ameliyatından bahsediyor. Tur ameliyatlarına özel hastanelerin aldıkları ücret yanlis bilmiyorsam 4bin TL. Sen ameliyata toplamda ne ödeme yaptın?

    TUR ameliyatlarından prostat kabuga kadar komple traslaniyor. Sende böyle bir durum söz konusu degil. Yani prostat sıvısı (semen) yine üretecek vücudun. Mesanenin boynu da yeterince iyi korunduysa ileriye dönük sorun yasayacagini sanmiyorum ben doktor beyin de söyledigi gibi.

    Tolga abi kötü niyetli bisey söylemiyor, moralini bozmaya gerek yok. Sadece ben bir sey sordugum icin gözlemlerini aktarmis bana. Fakat ikinizin bahsettigi ameliyatların ben farklı oldugunu düsünüyorum. Yöntem olarak aynı, içerik olarak farklı.

    Ameliyattan daha yeni ciktin, sonda hala takili. Dolayisiyla biraz hassas olman normal. Hic birimizin cesaret edemedigi bir seyin pesine düstün ve bu cesareti gösterdin. Biz seni burda iyi niyetli olarak uyarmamiza ragmen "ne olacaksa olsun raziyim" diyerek bu ameliyata girdin. Doktorunla konustun, ölçtün biçtin. Bunu yaparken de her seyi göze aldin. Şu aşamada da zaten ağrın olmadığını söylüyorsun. Bu sebepten moral bozmak şu anda yapacağın en son şey.

    Hepimiz olumlu ya da olumsuz senden gelecek haberleri bekliyoruz kardes ama su anda iyi ya da kötü bisey soylemek icin erken.

    Sen de bizleri haberdar etmek icin elinden geleni yapıyorsun, Allah razı olsun.

    Forum algı yapını bozuyorsa bence de bir süre girme derim. En azından 2-3 hafta. Tekrar tekrar söylüyorum, ben inanıyorum ki Allah'ın izniyle sen iyi olacaksın. Moralini yüksek tut.




  • Geçmiş olsun Mehmet bey, umarım tedaviniz kalıcı olur. Hangi doktor yaptı bu tedaviyi ?
  • birtanbirtan bey,sizin bahsettiğiniz ameliyat maliyetli ve prostat büyümelerinde kullanılan bir uygulama.mehmet beyin ki anlaşılan başka bir yöntem.ayrıca ben o kadar forum dolaştım.bir Allahın kulunu prostatit için ameliyat olduğunu görmedim.bizim eski forumdada yoktu.bir efsane dolaşıyor öyle.yok şöyle yan etkileri var yok böyle yan etkilieri var diye.prostat büyümesindeki ameliyatta evet yan etkiler olabilir.ama bu yöntem farklı..

    kulaktan dolma işler yapmayalım lütfen.

    mehmet arkadaşımızada doktorun ismini sormayın lütfen.iyileşsin,düzelsin.o zaten söyler.neden söylememesi gerektiğinide yazmıştık.hala neyi soruyorsunuz.forumu hiç mi okumuyorsunuz anlamıyorum.

    eski forumumuz olsaydı bunları burada konuşmazdık.ama alparslanın birgün hastalığı alevlenirse,ki zaten alevlenecek elbet.o zaman bu yaptığına çok pişman olacak.o kadar kişinin ahını aldı.kendi menfaatini bu kadar düşünmemeliydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sezginnnn -- 17 Nisan 2015; 8:12:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkonyaspor

    Bir tan bir tan kardeş keşke bu yazıları yazma say din okudukça rahatsiz oluyorum acaba eski hali mi arar miyim daha da kötü ye mi gideceğim diye düşünmeye başladım ben en azından cesaret gösterip ameliyat oldum şu anda da çok rahatım allaha şükür sonda yi söktü k ten sonra inşallah daha iyi olacağım bir süre form a girmeyi düşünmüyorum herkese acil sifalar diliyorum

    Sevgili Mehmet kardeşim sen böyle dedikten sonra keşke yazmasydım diyorum şimdide. İnan amacım seni üzmek değil, hatta tüm amacım ben ve benim gibilerin bu illetten kurtulması ve mutlu olması.

    Moralini bozma iyiysen işler yolunda demektir, yazılarıma iyi bak bu işten fayda görende olmuş, tüm kalbimle bunlardan birinin de senin olmanı diliyorum.

    Doktorun yaptığın maliyetin hakkını vermişse, güvendiysen, insan evladıysa, helal süt emdiyse, dediğim gibi aldığı paranın karşılığını verdiyse, arkana yaslan bekle..

    Artık bazı değerlere inancım kalmadığı için bazı terminolojileri kullanmak istemiyorum..

    Tüm iyi dileklerim ve iyileşme temennilerin seninle olsun.




  • Birşey daha söylemem gerekiyor, ben böyle bişey yaptıracak olsam..

    8 yıldır bu hastalığı çeken ve doktor doktor dolaşmış biri olarak söylüyorum

    Kesinlikle Doç. Dr. Bülent Önal'a yaptrırım.

    Gel yapayım demez tabi, uygun görmezse yapmaz.

    Zamanında bana bir tavsiyede bulunmuştu dinlememiştim, pişman oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birtanbirtan -- 17 Nisan 2015; 10:27:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birtanbirtan

    Birşey daha söylemem gerekiyor, ben böyle bişey yaptıracak olsam..

    8 yıldır bu hastalığı çeken ve doktor doktor dolaşmış biri olarak söylüyorum

    Kesinlikle Doç. Dr. Bülent Önal'a yaptrırım.

    Gel yapayım demez tabi, uygun görmezse yapmaz.

    Zamanında bana bir tavsiyede bulunmuştu dinlememiştim, pişman oldum.

    kendisine prostatiti tedavisi için başvurdunuz mu? hangi hastanede çalışıyor? tavsiye eder misinişz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beycihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: birtanbirtan

    Birşey daha söylemem gerekiyor, ben böyle bişey yaptıracak olsam..

    8 yıldır bu hastalığı çeken ve doktor doktor dolaşmış biri olarak söylüyorum

    Kesinlikle Doç. Dr. Bülent Önal'a yaptrırım.

    Gel yapayım demez tabi, uygun görmezse yapmaz.

    Zamanında bana bir tavsiyede bulunmuştu dinlememiştim, pişman oldum.

    kendisine prostatiti tedavisi için başvurdunuz mu? hangi hastanede çalışıyor? tavsiye eder misinişz

    Evet prostatit için gittim, tavsiye etmesem neden yazayım..

    Bir cerrah aynı zamanda ressam bileklerine sahip olmalı, yani biraz sanat çıkarmalı ortaya kesip biçerken.

    Söz konusu en önemli organın takımlarından :) Bu anlamda oldukça iyi ve önerilen bir doktor.

    Kişilik olarakta son derece iyi , bir çok şeyi araştırmasıda beni sevindirmişti.

    Örneğin; prostat tüberkülozu olmadığımı Bülent beyin tetkikleri sonucu öğrenmiştim.

    Sistoskopi yapıp mesaneye bakmıştı vs.vs..




  • selam arkadaşlar,mehmet kardeşimiz forumda ameliyat ile ilgili olumsuz yazılardan sonra psikolojisini sağlam tutabilmek için buraya girmeme kara aldı.ben şahsen kendisini tanıdığım için kendisi ile ilgili bilgileri ben aktarıcam.

    1.idrar yaparken sorun yok ama idrardan sonra 10 dakika süren bir huzursuzluk varmış.doktor zaman geçtikçe düzelecek demiş.

    2.dün sonda takılıyken bile ereksiyon olmuş.

    3.prostat ile alakalı hiç bir ağrı sızı yokmuş

    4.ameliyatın maliyetinin toplamı 1500 tl

    5.doktoru 1-2 aya sağlığına kavuşacaksın demiş.
  • hadi hayırlısı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boyturk b kullanıcısına yanıt
    Allah sifalar versin kardesimize...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.