Şimdi Ara

Project CARS için [Direksiyon - Gamepad - Araba ayarı] paylaşım alanı (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
10
Favori
18.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada haziran ici T300 serisini alacagim icin T100'u isteyene 250 TL'ye verebilirim. Aral game cikisli faturasi garantisi mevcut. Antalya ici olursa alici icin cok daha hayirli olur, kargo parasi odemek zorunda kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tnt_cem kullanıcısına yanıt
    eyvallah, bazı arkadaşlar var demişti. şimdi kim hatırlamıyorum ama yolladım ürünü servise. bu mesajı gören falan varsa yollasın, değişim/iade yapıyor aral.
  • PROJECT CARS T100/T300/T500 KALİBRASYON VE DİREKSİYON AYARLARI


    1)Öncelikle PS4 Açıldıktan sonra Direksiyonu bağlayınız
    2)Project Cars ı açmadan önce otomatik kalibrasyondan sonra direksiyonu tamtur sola ardından ortaya topladıktan sonra tam tur sağa çeviriniz.
    3)Direksiyonun belleğini resetlemek için:
    T300 İçin mode tuşuna basılıyken vites artırmaya basın uzun süre basın sizde bir tık sesi duyacaksınız.Bu ayar diğer cihazlarda şu şekilde:
    T300 RS için; START(Share)+Select(Option)+MODE tuşu olarak 4 kez yapılmalı
    T500 ise Yine tıpkı T300 Ferrari GTE Modelindeki gibi resetlenmeli.
    4)Oyun açıldıktan sonra Control bölümüne geçilerek üçgen tuşuyla tüm ayarlar resetlenmeli.
    5)burda bir püf nokta daha var Kalibrasyona başlamadan önce default ayarlardan sadece iki ayarı değiştirerek kalibrasyona başlayınız çünmkü kalibrasyonda cihaz işlemi hep yüz üzerinden yapar ancak cihazın default ayarında Force Feedback 70, Damper saturation 30 oluyor bunlardan damper situration sıfır “0” Değerine çekilmeli Forcefeedback ise 100 değerine çekildikten sonra kalibrasyona başlanmalıdır. Diğer değerleri ilk etapta değiştirmeyiniz.
    6)Kalibrasyon! En önemli konu; düne kadar en iyi ayarların hiç kalibre etmemek olduğunu düşünüyorduk aslında kalibrasyon yapılırken yapılan yanlışlıklardan dolayı sıkıntılar çıkıyormuş bu yüzden burayı tek tek anlatacağım:

    a)Direksiyon öncelikle tam tur saat yönünün tersine yani yani sola çevirilir.
    b)Direksiyon tam tur saat yönününe yani sağa çevrilir
    c)direksiyon en sağdan sola doğru 90 derece olacak şekilde sabitlenir(T300 lerde muhtemelen 900 derece, dikkatli olun 2 ya da 3 tur sonra negatif 90 derece(900derece) geliyor o yanlış olan kalibrasyondur. Siz sadece en sağdan en sola getirirken ortaya çıkan ilk dik açıda kalibrasyonu sağlayıp next diyerek işlemi bitireceksiniz.
    T500 lerde eger 900 derece dik açıya denk gelmiyor yada 900 dereceden randıman alınmaz ise yukardaki işlemi 1080 derece olarak yapmalılardır. T100 de ise 270 derece içindeki dik açı dikkate alınmalıdır.
    d)Pedalların kalibrasyonun yapılması
    e)tuş atamalarının yapılması
    7) Pedal tuşuna basılarak Feedback kalibrasyonuna geçilip aşağıdaki değerlerin girilmesi:
    NOT: Maalesef aşağıdaki değerlerin bazıları bire bir aynı olamıyor PS4 te ben değerleri girerken burdakilere en yakın sayıya yuvarladım.Fotoğrafları aşağıdadır.

    T300 VE T500 İÇİN:
    Tire Force = 100

    Deadzone Removal Range = 0.03
    Deadzone Removal Falloff = 0.02

    Relative Adjust Gain = 1.37 (sometimes it shows 137 and leaves the " . " out)
    Relative Adjust Bleed = 0.30
    Relative Adjust Clamp = 1.33 (sometimes it shows 133 and leaves the " . " out)

    Scoop Knee = 0.12
    Scoop Reduction = 0.08

    Soft Clipping (Half Input) = 0.60
    Soft Clipping (Full Output) = 1.79

    T100 SERİSİ İÇİN:
    Tire Force: 70-100
    Deadzone Removal: 0,05-0,08
    Relative Adjust Gain 1.10
    Relative Adjust Bleed 0.10
    Relative Adjust Clamp 0.95

    8)Kalibrasyonlar tamamlandığına göre şimdi aracınızı kullanabilirsiniz. İsteyen Force feedback’i 65 e indirebilir ben öyle yaptım. Ayrıca resetleme sonrası diğer değerleri hiç değiştirmedim.

    9)CAR Setup bölümündeki Force Feedbak ayarlarını ise aşağıdaki gibi değiştirebilirsiniz: yukardaki değerlere uygun bir geri dönüş için master scale in bir yada iki kademe arttırılması önerilir. Ayrıca aşağıdaki değerler çoğu arabada işe yarar eger her arabaya ayrı ayrı yapacağım derseniz daha önce grupta paylaşmış olduğum exceldeki değerleri girebilirsiniz. Aşağıda birkaç araç ve sınıf için ortalama değerler verilmiştir. Default ile karşılaştırdığınızda zaten hangi değerler düşürülmeli göreceksiniz. Araç ayarlarından sonra aşağıda menü fotoğraflarım bulunmaktadır.

    Lykan Hypersport:

    Master Scale = 32

    Fx = 68
    Fy = 36
    Fz = 74
    Mz = 100

    (note!! set all Fx, Fy, Fz, Mz smoothing to zero!!)

    Steering Arm Angle = 2200

    BMW Z4 GT3:

    Master Scale = 28

    Fx = 66
    Fy = 44
    Fz = 82
    Mz = 100

    (note!! set all Fx, Fy, Fz, Mz smoothing to zero!!)

    Steering Arm Angle = 2000

    Formula B:

    Master Scale = 30

    Fx = 68
    Fy = 36
    Fz = 74
    Mz = 100

    (note!! set all Fx, Fy, Fz, Mz smoothing to zero!!)

    Steering Arm Angle = 2500

    Ayrıntılar:
    https://www.facebook.com/groups/psmgf1team grubu sayfasındadır resimler pdf şeklindedir ve gruptan indirebilirsiniz yada mailinizi verirseniz özelden gönderirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkmdesign -- 5 Haziran 2015; 13:44:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mkmdesign kullanıcısına yanıt
    eline sağlık hocam.
  • mkmdesign kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler kemal eline sağlık

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok tesekkurler mukemmel bir anlatim olmus elinize saglik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tire Force: 70-100
    T100 için diyorum tabiki, ben 150'de kullanıyorum tire force'u

    Çok düşük FFB yi hissedemezsin bu değerde
    Dead Zone larda 0 olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turki5hmo

    Tire Force: 70-100
    T100 için diyorum tabiki, ben 150'de kullanıyorum tire force'u

    Çok düşük FFB yi hissedemezsin bu değerde
    Dead Zone larda 0 olmalı.

    Deadzonları sıfıra çekebilirsin Tire Force da 70 in altına düşmemeli ama bu dediğin konfor seçeneği kişiden kişiye değişir. Olmaz demiyorum ama opsiyonlu örneğin benim kollarımda multiple exostos var 12 adet fazlalık kemik, hem çok fazla çeviremiyorum hemde kemiklerim damarlara çok baskı yaptığı için ffbacki 65 ten fazla yapamıyorum aksi taktirde benim için ızdırap olmakta.. Bunun gibi düşün.. yönlendirme yok yani.. hatta MZ değerlerini arttırdıkça yoldaki karıncayı da daha fazla hissedersin istedikten sonra..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkmdesign -- 5 Haziran 2015; 17:13:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana yoldaki bumpları hissetme ayarı lazım, assetto corsada ki gibi tiremiyor asfaltta giderken.acaba ayarlarla oynasak titrermi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turki5hmo

    Bana yoldaki bumpları hissetme ayarı lazım, assetto corsada ki gibi tiremiyor asfaltta giderken.acaba ayarlarla oynasak titrermi

    Dediğin her şey var bende excel olarak ama burayasanırsam upload edemiyorum verirsen mailini atarım her araç için bumber plus ayarlarını özelden mailini at ok arkadaşım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kemal arkadaşın (mkmdesign), uzun süre uğraşıp yakaladığı başarılı direksiyon ayarını 1.Sayfanın 2. Mesajına taşıdım. Türkiye'nin en büyük playstation motor sporları grubunda olan Thrustmaster T500 sahipleri de bu ayarı test ettiler ve sorunun çözüldüğünü, harika olduğunu belirtiyorlar. Project CARS'ın direksiyon güncellemesini beklemek yerine bu ayarlar kullanılabilir. Özellikle, T500 sahipleri umutsuzluğa kapılmasın, bu ayarları yapsın geçsin.

    -- PROJECT CARS T100/T300/T500 KALİBRASYON ve DİREKSİYON AYARLARI --
  • Merhabalar, 
    Bizler Motorsporlarına gönül vermiş olan bir grup olarak gerek F12015,MOTO GP15,Projet Cars gibi Playstation üzerindne online Sezonlarımızda sizleri de aramızda göremek isteriz. Sayfalarımızda Hem sezonlarla ilgili içerik,paylaşım,etkinlikleri takip edebileceğiniz linkler yer almaktadır. Ayrıca Grup üyeleri şehir içi ve 
    şehir dışından katılımcıların yer aldığı etkinliklerde (Karting,beraber yarıoş izlemek,ödül törenleri vs)de bir araya gelmektedirler. 

    PSMG 2015 Sezonu Kayıt Alanı (Güncel): Project cars ve F12015 için kayıtlar hala alınıyor. Sezonumuza bekliyoruz

    Sizleri de aramızda görmekten çok mutlu oluruz.Katılımlarınızla ilgili olarak Facebook grubundan mesaj atabilirsiniz katılım sonrası whats up grubumuzda da tanıtımınız yapılacaktır. 

    Playstation Motorsporları Grubu: 
    https://www.facebook.com/groups/psmgf1team/

    Playstation Motorsporları Facebook Sayfası: 
    https://www.facebook.com/psmgf1team

    Playstation Motorsporları Twitter Sayfası: 
    https://twitter.com/PsmgTeam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar T100'ün başlangıç kalibrasyonunda direksiyonun solda kalmasının çözümünü aktarıyorum.

    PS4 açılacak, oyun başlatılacak, "x'e bas başla" ekranında T100 usb ile bağlanacak ve direksiyondan x'e basılacak. bu şekilde başlangıçta direksiyon solda takılı kalmıyormuş. önceden takılıp oyun başlatılırsa ffb'nin kafayı yediği (hep sola çekmek, ağırlaşmak gibi) durumlar oluşabiliyormuş. henüz denemedim ama project cars forumlarında çözüm olarak sunulmuş.

    ayrıca direksiyonu usb'den çıkarmadan, atıyorum mesajlara bakmak için ps tuşu ile çıkıp girdiğinizde ffb'nin kafayı yediği örnekler de varmış.
  • ***Project CARS 1.4 güncellemesi çıktı.***

    Güncelleme ile ilgili bugün yayınlanan son resmi bilgi.

    Controls ile ilgili açıklamaya dikkat edin. Thrustmaster T500 ve diğer direksiyon sorununun düzeltildiği belirtilmiş. Özellikle, T500 ayrıca belirtilmiş. Project CARS'ın çıktığı hafta, "Direksiyon ile ilgili bir sorun yok, canınızı sıkmayın, Project CARS da ufak bir programlama hatası var, güncelleme ile düzelir." demiştim. T500 ve diğer direksiyon sahiplerine hayırlı uğurlu olsun.

    Not: Tavsiyem, güncelleme yüklendikten sonra, kariyer modda çok ilerlemediyseniz, Playstation da AYARLAR\SİSTEM DEPOLAMA ALANI YÖNETİMİ\UYGULAMA KAYITLI VERİLER\Project CARS altında Project CARS ile ilgili bütün save dosyalarını silin. Direksiyona, gamepad'e yaptığınız ayarlar bir temizlensin. Yeni güncellemeyle yeni ayar oluşacak. Firmanın yaptığı yeni ayarı temiz temiz deneyimleyin. Memnun kalmazsanız bunun üzerine ince ayar yapmanız daha doğru olur.


    Gerek direksiyon gerek gamepad ayarları elden geçirilmiş, kariyer modda ilerlemiş olmama rağmen save dosyalarını sileceğim.


    Project CARS – PS4 Patch 1.4 – Release Notes - Today


    Controls
    * Fixed pedals and triggers that vibrates during replays.
    * Fixed an issue that causes the wheel centring spring to be active during driving.
    * Improved force feedback strength and tweaked the default force feedback parameters for all supported wheels based on community feedback.
    * Further enhancements to the steering feeling – improved blending between the tyre force spring and the steering lock spring.
    * Improved behaviour of the wheel force springs while navigating the menu system.
    * Fixed an issue where the player got stuck on the career screen when entering driver name using a wheel controller.
    * Fixed an issue with the Thrustmaster T500RS centring spring.
    * Fixed several issues and further improved the support implementation of several older Fanatec wheels, such as the GT2, GT3, and CSR.
    * Fixed the Fanatec CSS so that it works correctly in sequential mode.
    * Fixed the Fanatec CSP pedals to save the calibration correctly if player calibrated only pedals.
    * Fixed the Fanatec CSP ABS rumble.
    * Fixed the Fanatec CSW handbrake.
    * Game Pad – tilt Control support implemented to allow controller tilt to be used to control the vehicles.
    * Implemented support for the Logitech G29 wheel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Virtual Reality -- 19 Nisan 2016; 14:25:57 >




  • Arkadaşlar,
    Adamlar Project cars'ı oldukça ciddiye alıyor aşağıdaki linkte Project Cars ın Forcefeedback ayarları ile ilgili harika bir aplikasyon var. Android kullanıcıları telefonuna indirip kurabilir. Global ayarları yaptıktan sonra diğer araçların spesifik ayarları bulunuyor. Çok kullanışlı...

    indirme Linki:

    https://goo.gl/kn16f8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabaları zapt edebilmek için, Project CARS Controls menüsü altından mutlaka gamepad ayarı gerekiyor. Controls menüsüne gelince R1' e basın ve soldaki ayarlardan Controller Input Mode 1 - 2 - 3 'ü sırasıyla deneyin. Bu üç hazır ayar sizi tatmin etmediyse, bu konu altında paylaşılan ayarları veya gtplanet gibi diğer forumlarda paylaşılan ayarları yapıp, pilotajınıza uygun en ideal ayarı bulun.

    Kendi adıma yazayım; Yapımcı firmanın yapmış olduğu hazır 3 ayar (controller Input Mode 1 - 2 - 3) beni kesmedi. Bunlardan 2 numaralı (controller Input Mode - 2) ayarı modifiye ettim. Özellikle, speed sensevity'i artırmanızı (75-80 yapmanızı) tavsiye ederim.

    Project CARS için gtplanet sitesinde de epey ayar paylaşılmış. Simülasyon yapımların kaderi bu olsa gerek, kimisi arabaya ince ayar, kimisi gamepad'e ince ayar, kimiside direksiyon'a ince ayar istiyor. Bu ayar işine bir şekilde bulaşmamızı istiyorlar. Gran Turismo da da arabaya çok ayar yapardık. gtplanet'in veri tabanında ideal ayar bulacağım diye, az mı sabahladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Virtual Reality -- 19 Nisan 2016; 14:26:17 >




  • Bu arada direksiyon kullananlar, Tire force un olduğu bölümde, aşağıdaki ayarları bunun gibi yaparlarsa sürüş çok daha fazla keyifli olmaya başlıyor..

    Linkage Stiffness'ı sıfır Linkage Damping I ise iki'ye getirdiğinde direksiyondan çok daha fazla zevk alacaksın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öner, senin Project Cars ds4 ayarlarını burda acil paylaşır mısın kanka :) Bir arkadaşımı daha Project Cars'lı yaptım :) çok lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkmdesign

    Öner, senin Project Cars ds4 ayarlarını burda acil paylaşır mısın kanka :) Bir arkadaşımı daha Project Cars'lı yaptım :) çok lazım...

    Input Mode - 2 (Change first)

    Steering Deadzone - 5
    Steering Sensitivity - 10
    Throttle Deadzone - 10
    Throttle Sensitivity - 40
    Brake Deadzone - 10
    Brake Sensitivity - 30
    Clutch Deadzone - 10
    Clutch Sensitivity - 45
    Speed Sensitivity - 65
    Controller Filtering Sensitivity - 35
    Force Feedback - 100
    RPM/Gear Display Yes

    Controller Input Mode - 2
    Advanced - On
    Apply Soft Steering - On
    Apply Visual Filtering - Off
    Apply Opposite Lock Help - Off

    Benim kullandığım ayar bu Kemal kardeşim arkadaş denesin bakalım memnun kalacak mı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • t300 rs arıyorum bilginize temiz 2.el
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.