N

Yüzbaşı
03 Nisan 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 24 (Bu ay: 0)
Gönderileri
6 yıllık Superonline abonesiyim, son fiyatlar ve saçma sapan internet hızlarının olduğu kampanyalar beni tatmin etmediği için Vodafone Net'e geçme kararı almıştım. Superonline aboneliğimin iptali için müşteri hizmetlerini aradım. Abonelik başlangıcım Ekim 2016 ve Ekim 2018 de aboneliğimin bittiğine ve taahhütsüz fiyatın 100 TL'yi aştığına dair mesaj gelmesine rağmen, iptal için aradığımda aboneliğimin 03.2019 da biteceğini ve cayma bedeli ödemem gerektiği söylendi. Detaylı bilginin (cayma bedeli vs.) yarın aranıp verileceğini söyledi. Benden habersiz nasıl taahhütüm uzatılabilir? Cayma bedeli istediklerinde ne demem gerekli? Bu durumu yaşayan başka biri var mı? Bir fikir verin bana dostlar.
Merhaba arkadaşlar, bende zalman z3 plus kasa var ve ön kısmına bir fan daha eklemek istiyorum ancak bir türlü nasıl açacağımı bulamadım, kullanan arkadaşlar nasıl açıyorsunuz bi yardım eli uzatın
Arkadaşlar merhaba, 3600tl civarında bir kasa toplamak istiyorum (sadece kasa için 3600tl) ve kasa toplamaktan anlayan bir abimizin tavsiyesini aldım, bir de kendi topladığımın resmini koydum. Sizce hangisi daha mantıklı, eklenip çıkartılması gereken ne var? (ebrardan toplanan benim topladığım ve rx580 8gb eklenecek ordaki listeye),(diğer listeye de 800w lık bir güç kaynağı eklenecek)

Merhaba arkadaşlar, 3500 tl civarında oyun oynamaya yönelik bir bilgisayar toplamak istiyorum. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar, başlıkta belirttiğim gibi 3600 TL civarında bir sistem toplamak istiyorum ancak bu konuda çok bir bilgim yok. Foruma bakarak bir sistem toplamaya çalıştım ancak sorun çıkartır mı ya da bu fiyata daha iyisi olur mu bilemedim sormak istedim. (Hdd ye sahibim sadece ssd gerekli.)

Benim topladığım sistem:



Intel KabyLake Core i5 7500 3.4GHz 6MB 1151p



MSI H110M PRO-VD DDR4 2133MHz VGA 1151p



Kingston HyperX Fury 16GB 2133MHz DDR4 HX421C14FB/16



MSI RX 480 GAMING X 8G 8GB 256Bit GDDR5



Corsair 240GB Force LE SSD Disk CSSD-F240GBLEB



Zalman Z3 Plus MidTower Siyah



Aerocool KCAS 600W 80+ Bronze Power Supply
O fiyata daha iyi bir telefon alabilir miyim yoksa htc m9 iyi midir, iphone kullanıcısıyım ama biraz değişiklik yapmak istiyorum. Yardım edebilir misiniz bilgili arkadaşlar
Yıldız makine 27.300 ile almış geçen yıl, ondan önceki yıllar 26k civarı ancak 252 olan kontenjan 225e düşmüş. Benim sıralamam da 25.030. Sizce gelir mi yoksa 28k lık elektrik müh mi gelir??
Arkadaşlar düştüm ocağınıza, yardım edin. Tam sınav bitti rahatım oh dedim en zor kısmı tercih yapmakmış 3 gündür 1-2 saat uykuyla duruyorum kafayı yemek üzereyim. Çevremde ki insanların verdiği fikirler iyice beni allak bullak etti. Herkes bir şey söylüyor ve ben de insanların söylediklerinden çok etkilenen bir insanım. Ben sizlere çevremdeki görüşleri aktarayım bana bir yol gösterin lütfen.

MF-4 25K

MF-3 30K

MF-1 23K

TM-3 39K

1.Görüş: Ben yılın başından beri makine mühendisliği hayali kuruyordum. İtü makineye gidecek çok güzel bir eğitim görecektim ama olmadı ve bir yıl daha hazırlanmak çok zor göründü gözüme bende yıldız makineye yöneldim. Çok da bir farkı olmadığını söylemiş forumdaki arkadaşlarda. Ama tutar mı bilmiyorum tıp kontenjanlarının düşmesinin mühendislikleri etkileyeceği söyleniyor. Geçen yıl 27.300 ile almış.



2.Görüş: Babam mimarlık da mimarlık diye tutturdu. Kendisi inşaat sektöründe olduğundan çok istiyor. Beni de gaza getiriyor, senin hayal gücün çok gelişmiş felan diye. Tam burslu olsa da özel yazmak istemiyorum, tek seçenek Dokuz Eylül mimarlık oluyor o da 26K ile almış.



3.Görüş: Ailelerin diğer üyeleri tutturdu eczacılık, diyetisyenlik, fizyoterapi gibi sağlık bölümleri yaz. Özelde %75 felan yaz gelse de ödenir diyorlar. Tutucağını hiç düşünmüyorum 30K ile sağlık sektörü felan. Zaten sağlık hiç düşünmedim de istemiyorum ama aileme göre parası bolmuş iş buluyormuşum, maaşı çokmuş. İlla yazdıracaklar.



4.Görüş: Akrabalar :(. Akrabalarıma göre memlekette hukuk yazmalıymışım. Bu yıl kontenjan açılmış girermişim. 4 yıl sayısal okumuşum hukuk yaz diyorlar. Olmadı mezuna kal seneye İstanbul Hukuk kazanırsın diyorlar.



5.Görüş: Yine kendi görüşüm, matematiğe karşı muhteşem bir ilgim var diye bir araştırayım dedim hangi bölümler var. Matematik mühendisliğini gördüm matematikle galiba çok da alakası yokmuş yazılım felan var olsun yazılıma da ilgim var. İtü Matematik Mühendisliğine sıralamam yetiyor. İtü Matematik Mühendisliği 26.500 ile almış.



Artık düştüm sizlerin görüşünüze. İmla, telaffuz için özür dilerim yazmayı çok beceremem.
Hepinize iyi çalışmalar arkadaşlar birçoğumuzda olduğu gibi konular yavaş yavaş bitiyo ve denemelere başlıyoruz işte benim tam bu noktada bir sıkıntım var konular bitik ama denemede soruyla karşılaşınca ne yapacağımı biliyorum ama formüldü bilgiydi aklıma gelmiyor, soru boş veyahut yanlış çıkıyor. Tabi ki moral 0. Kısacası bitirdiğimiz dersleri nasıl tekrar ederiz oturup baştan çalışacak vakit kalmadı yardım edin kardeşinize
Mat:35 civarı Geo:15-18 arası Fizik:15-17 arası Kimya 15-20 arası Biyo:13-15 arası geliyo Ygs1 28 bin ve hedefim itü makine olmazsa ytü makine ama sıkıntı mat-kimya bittiği halde güzel netler gelmiyo sürekli tekrar ettiğim halde, fizikte ise çalıştığım konuyu sınavda görünce kalıyorum kitleniyorum yapamıyorum ne yapmam lazım bi yardım edin ya
Hakkında
Konum: İstanbul
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 279
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 313
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 2.910 (Bu ay: 74)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 76 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Taşınabilir Bilgisayarlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.