S

Binbaşı
06 Eylül 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme
Toplam: 41 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhaba
Görünüşte basit bir sorun gibi gözükebilir hatta sorun olup olmadığı da tartışılabilir fakat. iş yerimdeki bilgisayarıma win10 yüklendiğiden beri kullandığım paket programda birden fazla sayfa çıktı almak istediğimde çıktımı" önlü - arkalı" olarak alabiliyorum yani 4 sayfalık bir çıktı 2 sayfa önlü arkalı olarak print ediyorum. Bunu daha sonra kullanmış olduğum paket programda manuel düzeltebiliyor tek sayfa tek sayfa çıktı alabiliyorum fakat bilgisayarı yeniden başlattığımda veya kapayım ertesi gün açtığımda eğer manuel olarak tek sayfa ayarlamazsam yine önlü arkalı baskı alıyorum. Bir çözüm yolu aklına gelen arkadaşlar paylaşırsa çok sevinirim. İyi akşamlar
Merhaba

11.ayın sonunda işimden ayrılıp vakit kaybeden 12.ayda farklı bir işte çalışmaya başladım. 11. ayın sonuna kadar yaklaşık bi 5 ay bnp paribasa bireysel emeklilik için prim ödedim yani sistemde kaldım yeni işyerim 15.01.2018 tarihinde halk emeklilikten bes açtı ve şu an ordaki sistemdeyim. Benim sorum şu ki eski işyerinde besimin ödendiği bnp paribastaki azda olsa olan birikimimi yeni işyerindeki fona yani halk emekliliğe aktarmak istiyorum. Egm ye bununla ilgili net üzerinden şikayet yazısı yazdım çünkü bnp paribas-halk emeklilik ve egm nin söyledikleri biribiriyle çelişiyordu. Bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı? Ne yapmam lazım tşkler.
26 ŞUBATTA eşimle eğer eşim son anda falan vazgeçme anlaşmalı boşanma davamız görülecektir. Aramızda bir avukat aracılığıyla yapılmış ve verilmiş protokol söz konusu. protokol şartları kısaca şöyle

* Davalı babanın (benim) tatil günlerinde resmi tatil günlerinde ve yaz tatilinde çocukla görüşme günlerim
* davalı babanın her müşterek çocuk için ayda 100 tl iştirak nafakası ödeyecektir
*taraflar karşılıklı olarak birbirinden maddi manevi tazmin talep etmeyecektir. Nafaka talepleri karşılıklı olarak yoktur
*taraflar müşterek konutta bulunan eşyaları kendi aralarında pay ettiklerinden dolayı mal ve eşya talepleri yoktur

bu protokol şartlarına hakim %100 uyar mı değiştirebiliceği hususlar olabilir mi? Mahkemede dikkat etmem hususlar neler olabilir?

tşkler

not: protokolü kısaca özetlemeye çalıştım ana hatlarıyla böyle zaten
Selam arkadaşlar

Yaklaşık 3,5 yaşında 1 yıl önce sahiplendiğim kısırlaştırılmış bir kedim mevcut. Bu aralar hiç huyu olmamasına rağmen evdeki çıkış kapısının ağzına işiyor ve bunu maalesef sık sık yapmaya başladı. Eşim eş bulmak için yaptığını söylüyor fakat kedim kısırlaştırıldı ve bir erkek. Sizlerin bir yorumu var mı ? Bu can sıkıcı durumun önüne nasıl geçebilirim?

tşkler.
Selam arkadaşlar

32 gb lik ip5s im bozuldu ve yaklaşık 25 gb doluydu şimdi 2.el fiyatından dolayı muhtemelen 16 gb lık bir ip5s almak istiyorum 32 gb yedeğini itunes veya iclouddan 16 g kurabilmem mümkün mü?
(tabiiki tüm uygulamaları kuramyıyacağımı biliyorum, kurulum başlattıktan sonra uygulamaları 16gb cihaza sıpacak şejilde silme şansım olabilir mi?)
CEvaplar için şimdiden tşkler
Selamlar

Arkadaşlar ios 7 li ip4 elimde mevcut yeni bir apple kimliği oluşturdum fakat twitter instagram olmuyor yasal illegal bu programları yükleme şansım var mı? Tşkler
Merhaba
Dumlupınar İşletme mezunu olarak 2. üniversite hakkımı ( 2000 mezunuyum ) Atatürk Üniversitesi İş Sağlığı ve Güvenliği bölümünü ön lisanstan yana kullanmak istiyorum. Sebebi ise "İş Sağlığı ve Güvenliği teknikerlerinin sertifika eğitimi sonrası Çalışma Bakanlığı tarafından yapılan İş Güvenliği Uzmanlığı sınavında başarılı olmaları durumunda "C Sınıfı iş güvenliği uzmanı" unvanını alabilmeleri mümkün olacaktır." olmasından ötürü bu alanda yeni bir kariyer planlaması yapmayı düşünüyorum . Siz 2. üniversite olarak neyi tavsiye edersiniz diplomayı pratik olarak direk maaşa çevirebiliceğim hangi bölümler olabilir ( Anadolu Üniv de dahil) Ayrıca Atatürk üniversitesi AÖ hakkında merak ettiğim sorularda şunlar

1- Ders çalışmak için hangi metaryallerimiz var daha doğrusu metaryel var mı?(video,kitao,ders notu) Yoksa nasıl temin edebilirim İStanbul'da yaşıyorum
2-Üniversitenin sitesi çokbasit kayıt işlemi çok kolay ilerde herhangi bir olumsuzluk olma olasılığı sizce var mı?
3- Ankara dışında büro v.s yok bu olumsuz bir durum yaratır mı?


Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara tşk ederim
Selam arkadaşlar

8. ay 2015 yılında yapmış olduğum İng bank dosya başvurusu ilçe hakem heyeti tarafından haklı bulunmuş olup tutarı tahsil edebilmem için nasıl bir yol izlemem gerek yardımlarınıza ihtiyacım var. Elimde şu an sadece 160 tl tutarındaki dosya masrafını alabiliceğimi gösteren tüketici hakem heyeti kararı mevcut ve ben bunu en kısa zamanda tahsil etmek istiyorum. yardımlarınızı rica ederim
MErhaba

2 yıldır teledünya üst paket kullanıcısıyım son verdiğim taahhüt 4 mayısta bitiyor Bİ DÜNYA TELEDÜNYA kampanyasında 2 yıl taahhüt verip sabit fiyat 15,5Tl den izlesem mi,yoksa çanak antenemi geçsem ( receiver alıp merkezi antenden kablo çektirmem gerekicek ) yoksa başka bir digital yayın platformumu tavsiye edersiniz. (d smart ,tivibu )
Ayrıca interneti superonlinedan sağladığım için superonline taahhüt bitiş tarihim olan 10. aya kadar receiverla idare edip 10.ayda net+tv teledünya bağlatabilirim bu da bir olasılık sizin görüşleriniz neler . Tşkler
Herkese MErhahab

Turkcell superonline 50 mbps 150 gb Akk kullanıcısıyım ve son 3-4 aydır 150 gb kotam çok çabuk doluyor hatta ayın ilk 10 günün de AKK düşüyorum. Siz Superonline kullanıcılarında durum nedir? Bilgi alabilir miyim? Tabii ki kullanımdan kullanıma düşme süreçleri muhakkak farkediyordur ama sadece dizi izleyip digiturkplayden maç izleyen birisi için 10 günde 150 gb dolmasın normal karşılamıyorumç Bunların dışında torrentten v.b downloadım dahi yok mesela şu an ayın 4. günü kotamı kontrol etttiğimde 50gb dolmuş görüyorum. Sizce naapmalıyım

tşkler
Hakkında
Konum: İstanbul,Beylikdüzü
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 8 ay
Mesaj Sayısı: 1.133
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.719
İkinci El Bölümü Mesajları: 10
Konularının görüntülenme sayısı: 278.465 (Bu ay: 1.233)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 11 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Spor
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.