Çavuş
07 Şubat 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 28 (Bu ay: 0)
Gönderileri
A101'den aldığım flash bellek bozuldu durup dururken. Hemde neredeyse hiç kullanmadığım halde. Garanti işlemleri için online başvuruda bulundum. Yazılanları tek tek yerine getirdim ve sonrasında birebir değişim için onay maili geldi. Herşey buraya kadar çok normaldi.

UPS kargoyu arayıp kurye çağırırken durumu anlatıp takip numarasını verip kargo ücreti kim tarafından karşılanacak diye sorduğumda cevap "Sizden" oldu. Ne kadar diye sorduğumda hesaplanması gerekiyor. Ağırlık, gümrük işlemleri vs. dendi. Mail ile yollanan eklerden birinde iki ayrı başlık altında toplam 35$ gibi bir rakam yazıyordu. Meğerse o benim ödeyeceğim kargo ücretiymiş. Astarı yüzünden pahalı tutan bir garanti politikası var SanDisk'in. Sözde 2 yıl garantili olarak satılıyor bu ürünler. Yurtdışına yollamak zorunda kalıyorsunuz ve kargo ücreti de sizden isteniyor.

Tüm ürünlerinde garanti sistemi böylemi işliyor bilmiyorum ama SanDisk ürünleri alırken bunu düşünerek almanızı öneriyorum. Özellikle de A101 ve Bim'den.
Merhaba arkadaşlar. 11 Kasım da N11'den siyah etiketli bir ürün olan (indirim çeki kullanılamayan) 81AX00DQTXC model Lenovo laptop almam sonrası başıma gelenleri anlatmak istiyorum.

Ürün dün akşam elime geçti ve kutunun güvenlik etiketinin daha önce açıldığını farkettim. Laptopu açtığımda ise windows karşılama ekranında şifre ve bir kullanıcı adı belirdi. Üründe normalde windows da yok. Kutuya baktığımda ise farklı bir seri yazdığını gördüm (81AX00DQTX). Bana gelen ürünün seri numarası ise 81AX00DQTXC. Satıcı firma sonuna C eklemiş. Normalde böyle bir seri yok. Arattırabilirsiniz. Aldığım üründe normalde ssd yok ama bana gelende var. Arka kapağa baktığımda ise tüm vidaların açılmış olduğunu gördüm. ssd sonradan takılmış özetle..

Bugün durumu Lenovo müşteri hizmetleri ile paylaştığımda ürünün seri numarası kontrolü yapıldı ve normalde ssd olmadığı, bu şekilde servis dışında müdahale edilmiş ürünlerin ise garanti dışında bırakıldığı söylendi. Yani aldığım ürünün garantisi de geçersizmiş.

Daha sonra B-T-Teknoloji ile irtibata geçtim. Ürünlerin zaten upgrade ürünler olduğu ve bunun Lenovo'dan izin alınarak bilgileri dahilinde yapıldığı söylendi. Servisin farklı söylediğini anlatmama rağmen haberleri var ürün garantilidir dendi. Ben orjinal ürün istediğimi söylediğimde ise;

1. Seçenek: Orjinal 1 Tb hdd'si olan model ile yanında ayrıca ssd yollayarak ürünü değişim yapabileceklerini
2. Seçenek: 200 TL daha verirsem orjinal 1TB+120ssd olan model ile değişim yapabilecekleri (Sözde ellerinde bir tane varmış)
3. Seçenek: Ürünü iade alacaklarını söylediler..

Israrla orjinal ürünü 200 TL vermeden yollamalarını istememe rağmen kabul etmediler. Bende iade sürecini başlattım.

B-T-Teknoloji'den ürün alırken iki kere düşünün derim. Aşağıdaki fotoğrafta göreceksiniz. SSD daha önce dell marka laptopta kullanılmış. Nisan ayında kurulum yapılmış. takılan ssd bile 2. el gerisini siz düşünün. İlanlarda kapalı kutu yazıyor inanmayın..

Bu üründen 11 Kasım'da alan çok kişi aldı. Çoğu kişi dikkat etmemiş olabilir. Ürünün garantisinin olmadığı konusunda sizi bilgilendirmek amacıyla bu başlığı açtım.

Ürünün şuanki linkini ve laptop'a ait fotoğraflar aşağıda.. Ayrıca firmanın sattığı 240gb ssd olan modelde yine upgrade edilmiş modelmiş.
https://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/lenovo-v330-81ax00dqtxd-i5-8250u-8gb-1tb-240gb-ssd-2gb-156-fdos-P264486643

Benim 3.199,99 TL ye almış olduğum ürünün şu anki linki
https://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/lenovo-v330-81ax00dqtxc-i5-8250u-8gb-1tb-120gb-ssd-2gb-156-fdos-P264486638


Sıfır diye gelen laptop'un ilk karşılama ekranı


Nisan ayında dell marka bir laptopta kullanılmış 2. el bir ssd..


Orjinal ürün modeli farklı. ssd de yok.


Vidaların tamamı böyle. Kapağın açıldığını bir vidaya bile bakarak anlayabilirsiniz
Sıfır kapalı kutu aldığım telefonu garantiye yolladığımda aslında bir yıl önce alınan ve değişim yapılmış bir cihaz olduğunu öğrendim. Servis elimdeki faturanın geçersiz olduğunu söyledi. Normalde Mart 2019 da garantisi bitiyor sandığım telefonun aslında 2018 Mart ayında garantisi bitmiş. Telefon 2016 mart ayında alınmış. Aldığım telefoncu da hatırlamıyorum ayağına yatıyor. Nasıl bir yaptırımda bulunabilirim. Benzer olayı yaşayan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
Hakkında
Konum: Kahramanmaraş, Merkez
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 10 ay
Mesaj Sayısı: 81
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 191
İkinci El Bölümü Mesajları: 86
Konularının görüntülenme sayısı: 4.683 (Bu ay: 77)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 29 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.