Yüzbaşı
15 Ocak 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 33 (Bu ay: 0)
Gönderileri
arkadaşlar bir hafta kadar önce bir laptop almıştım memnun kalmayınca hemen iade ettim konusu da var:
http://forum.donanimhaber.com/m_63650149/mpage_1/f_/key_//tm.htm#63870468

yeni laptop için artık sabrım kalmadı her marka/modele bir kapak takılıyor mutlaka. tek isteğim içimi rahat ettirecek bir laptop. gönlümden geçenhttp://www.pcdepo.com/lenovo-g580-59-332765-notebook-urun7893.html

linkteki ürün aklıma takılan tek yanı menteşe sorunu bu konudan emin olabilsem anında sipariş geçeceğim geçen gold da gittim gördüm biraz basit duruyor menteşesi ama diğer markalarda aynı gibi ordakiler bi sorun yok dediler tabi öyle demeleri normal bilemiyorum alırsam pişman olur muyum?
http://forum.donanimhaber.com/m_63650149/mpage_1/f_/key_//tm.htm konusunda henüz saatlik laptopumu şüphelerim üzerine iade etmiştim. gün itibariyle iade ücretini aldım.

kısa süre için bir laptop almam şart. açıkçası kafam fazla karışık. aslında ihtiyaçlarım net internet + office + birkaç ingizce programı oyun hiç oynamıyorum ağır pogram durumum da yok bu durumda iade ettiğim laptop işimi görmeliydi fakat görmeyecek gibiydi risk almadım gönderdim. yeni laptop için ne yapacağım konusunda fazla fikrim yok, ilk aşamada düşündüğüm uygun fiyatlı i3 işlemcili bir seçenek aramak. yardımlarınız çok makbule geçecektir.
arkadaşlar iyi forumlar.

gün itibariyle amd e450 dual core işlemcili asus k53u notebook aldım 719 tl ye. yaklaşık 5 saattir kullanıyorum. fakat bilgisayar acayip yavaş sadece internet kullanımında dahi 4. sekmede donuyor kapatmaya çalışıyor ki tarayıcı da chrome. tamam bu fiyata bu bunun bilincindeyim zaten oyun hiç oynamam ama bu kadar belirgin yavaş olması canımı sıktı iade hakkım var 27 sine kadar iade etmeli miyim? yoksa kullandıkça açılması gibi abes ama ihtimalce bir durum olur mu?
İyi forumlar iyi forumdaşlarım. Dün Yeni Yaris i test etmiştim izlenimlerimi ve yorumlarımı paylaşıyorum. Yaris e var mısınız?

Yeni Yaris daha çok yeni araba. Bir ay civarı oldu sanırım geleli. Ama ilgi büyük, Sonkar Plaza Yeni Bosna da test ettim shoowroom bir alışveriş merkezi hüviyetindeydi. ilgi bulabilmek zor oldu haliyle hiç sevmeme rağmen alıcı modellemesi yapmak zorunda kaldım bir iki güne ararlar ne zaman alacaksınız diye. Sohbetin büyük bir bölümü Japonlar yapmış abi havasında geçti ama araba Fransa üretimiymiş

Önce belirteyim Yaris in eski kasalarını beğennmiyordum ben B sınıfında olup da mpv taklidi yapan araçlardan pek hoş etmiyorum. Açıkçası daha sportif hatlar bu sınıfta olmalı. Yeni Yaris e gelirsek aracın ilk fotolarını görünce yine mi? demiştim. ama bu gördüm ki bu sefer değişmiş. Eskisine göre çok daha sportif ve sert hatlarla bezenmiş iyi de olmuş hatta çok iyi olmuş. Ön tasarım, son derece kişilikli görünüyor Farlar ve ızgaranın bütünlüğü çok tatlı duruyor. Profilde yükseltilmiş bir B sınıfı olduğunu ortaya çıkıyor ama göz tırmalamıyor ve şık görünüyor. Arka tasarım çok iyi değil ama idare eder Style paketle gelen spoilerla daha iyi görünüyor.



Gıcır gıcır teslim oluyor Allah sahibine bağışlasın

İç mekan çok farklı ve uç görünmese de ilginç çizgiler var. Genel de göze hitap ediyor. Direksiyon çok oturaklı olmuş derisi çok güzel ilginç olan neredeyse her pakette farklı bir direksiyon var. Baz donanımda derisiz, bir üstte derili ve siyah dikişli, en üst paketlerin birinde delikli deri ve kırmızı dikiş diğerinde gümüş dikişli. Gösterge grubu çok sade, ergonomi hususunda da bir sıkıntı yok. İç mekanın gri olan torpido üstü ve ön kapı içleri haricinde tamamında sert plastik kullanılmış. Fakat bu plastik kalitesiz hissettirmiyor. Gri olan bölümlerdeki plastik ise yumuşak ve dokunması hoş bir plastik. Araçta işçilik çok iyi bayağı ve farklı açılardan mıncaklamama rağmen çıtını çıkarmadı sessizce gitmemi bekledi. Cidden iyi bir işçilik var parça birleşimleri muntazam aralıkta.





İçerisi sınıfına göre çok ferah. Hiçbir şekilde bunalmıyorsunuz. Yüksek tasarımın avantajı burada çok net ortaya çıkıyor. Arka kısımda baş mesafesi harika. Gerçekten şaşırtıcı ölçüde ferah. Bagaj hacmi de, stepneye rağmen yeterliden daha fazlasını sunuyor.





Test ettiğim Yaris, 1,33lt 99 hp lik multidrive s, style paketli versiyondu. 1,33lt bu arabaya rahat rahat yetiyor. Test güzergahında yokuş da vardı zorlamama rağmen gitmem demedi gazı çok rahat güce dönüştürdü. İyi devirlenen bir motor. Vites sistemi son derece konforlu geçişler hissedilmiyor vites düşürmeyi de kararsız kalmadan yerine getiriyor. Zaten satışların büyük bölümü otomatik vitesmiş. Direksiyon hızlandıkça sertleşiyor ben bu tip direksiyonları pek sevmiyorum çünkü düşük hızlarda çok yumuşak kalıyor ve hissizleşiyor ama Yaris te sorun yok yeterince hisli ve net. Süspansiyonlar biraz sert yol tutuş iyi gibiydi tabii daha fazla sürmek lazım parkur kısaydı. Yol çok kötüydü, tümsekler, çukurlar ne ararsanız ve hızı da pek kesmedim ama öyle çok sarsmadı bana göre iyi bir yol tutuş/komfor oranı tutturulmuş.

Arabayı kullanmak zevkliydi otomobille bütünleşme hissi konusunda iyi bir yerde. Önemli olan da bu bana göre.

Donanım mevzuusu çok alangirli. Net düşüncelerimi belirtmeyim, ahlakın dışına çıkarım En sakin yorum, Toyota saçmalamış olur. Zaten satış danışmanıyla da bu konuda zor anlaştık. En sonunda adam boş bir kağıt alıp yazdı bunda bu var şunda şu şeklinde. Yine de bardağın dolu tarafından bakmak gerekirse, otomobili kişileştirme imkanı doğmuş diyebilirim. Yani benim için alaşım jant, elektrikli arka camdan daha değerli style alırım tersi durumunda da cool u. Ama her ikisi birden alamamak ilginç. Hatta iki farklı opsiyon paketini alamamak daha da ilginç. Örneğin, style donanımında esp yi de içeren görüş paketi ile navigasyon ve otomatik klimayı içeren iklim paketini aynı anda alamıyorsunuz. Artık tercih meselesi. Bu arada navigasyondanda da farklı bir durum var. Stylede de 6,1 inçlik ekran standart ancak navigasyon ya opsiyon ya da coolda var. Bu ekrana ayrı bir parantez açmak isterdim ama showroomdaki araç teslim halindeydi kurcalayamadım ama eğlenceli ve Yaris almaya ikna edebilcek bir donanım geri görüş kamerası da var. Son olarak, dizel motorda esp standart ve style donanımı yok. Bu kadar farklı kombinasyona, ne kadar gerek vardı.

Fiyatı ise sınıfına göre uygun. Style donanımlı 1,33 düz vites için liste fiyatı 38,200 ancak 36,250tl ye kadar düştüler tüm masraflar dahil olarak. Daha ciddi bir pazarlıkla bir miktar daha düşürülebilir. Bu fiyata, 4 havayastığı, ABS, EBD, BA, elektrikli ön cam ve ayna, 15 inç jant, spoiler, krom çıtalar, 6.1 inçlik ekran, sis farları, kol dayama, deri direksiyon ve vites dahil. Bu durumda, şu haliye sınıfının en mantıklı tercihi olur yeni Yaris yani ben Yaris e varım
az önceki konuda arkadaşların bilgisizlik düzeyinin sınıra ulaştığını gördüm ve yanlış bilinenleri düzelteyim dedim.

Gm, daewwo satın aldıktan sonra daewwo markası güncelliğini yitirene kadar (ki aslında bu bir geçiş sürecidir) markanın tüm modellerini birebir kullanmıştır. bünyesindeki chevrolet markasının imajını kullanarak avrupa pazarlarına daewwo sayesinde açılmıştır. bu ilişkini ilk modelleri olan ve Türkiye dede bolca bulunan kalos, lacetti, evanda, rezzo gibi tüm modeller tamamen daewwo nun geliştirip satışa sunduğu modellerdir.

daha sonra(geçiş tamamlandıktan sonra yada fabrikası gm leştikten) daewwo markası Gm içerisinde sadece amblemi olan bir marka haline gelmiştir. ve daewwo nun güncelliğini yitiren tüm modelleri bizzat gm mühendisleri tarafından geliştirilmiştir. bunun ilk örneği cruze dur. eğer videoları izlerseniz cruze un ne olduğunu görürsünüz:

bölüm 1:http://www.youtube.com/watch?v=h2pMN_f7pNw&feature=player_embedded

bölüm 2:http://www.youtube.com/watch?v=2ydppyEhR4A&feature=related

görüldüğü üzere cruze gm in eseridir. bilmeden ahkam kesmeden önce araştırmakta fayda var. sonuçta bu model 6,5 milyon km test edilmiştir.


şu an ki daewwo meselesine gelirsek, açıklaması basittir. tamamen ticaridir bu ortak model farklı marka olayı. örneğin bir avustralyalı için holden markası chevrolet den daha değerlidir. yada bir japon için daewwo markası. bu sebepten dolayı bu model farklı pazarlarda farklı amblem altında satışa sunulmuştur. ki bu farklılıkta sadece yerel pazarlar doğrultusundadır. örneğin daewwo olarak sadece japon pazarı hedeflenmiştir. benim bildiğim kadarıyla emin olmadan atmamak lazım :)

zaten cruze aklınızın alamayacağı kadar küresel bir modeldir. dünya üzerinde satışa sunulmadığı ülke hemen hemen yok gibidir.



ayrıca, cruze a daewwo şeklinde küçümseyerek bakıyorsak son nesil astra (j) da daewwo dur. nasıl mı? ortak platform kullanım sebebiyle. cruze gm in şu an ki en güncel platformu olan DELTA II platformunu kullanır. ki bu platform birçok ödülde kazanmıştır. açıklamasına bakarsak:

"Delta II is General Motors' future compact car platform, which was developed by Opel in Germany. It is the successor to the GM Delta platform. Internally it is simply known as a new Global Compact Vehicle Architecture or GCV.
The platform features a torsion beam rear suspension with optional Watt's link which improves vehicle handling; such configuration is used in the Opel Astra and the American-market Chevrolet Cruze.
GM chose this compact vehicle architecture for its first Voltec application, the Chevrolet Volt. Production began in November 2010 with the first Chevrolet Volts delivered to retails customers in December 2010

Applications
Production vehicles based on Delta II platform:
2008 Chevrolet Cruze, Daewoo Lacetti Premiere, Holden Cruze
2009 Opel Astra, Buick Excelle XT/GT
2010 Chevrolet Volt
2010 Chevrolet Orlando
2011 Buick Verano
2011 Opel Ampera
2011 Opel Zafira
Announced production vehicles to be based on Delta II platform:
2013 Opel Astra SUV "

görüldüğü üzere farklı markalarda farklı modellerde kullanılan platform tamamen ortaktır. ki zaten cruze ile astra j yi incelediğimizde birçok parçasının ortak olduğunu net bir şekilde görürürüz (cam-ayna kumandaları, kapı kolları iç-dış, far kumandası, direksiyon simidi ve butonları, göstergeler, yol bilgisayarı, konsoldaki ekran vb).
yine bu iki modelin ölçülerine bakarsak ortak platformun izlerini kanıtlarız. her iki modelinde, dingil mesafesi, ön ve arka iz genişlikleri milimetresi milimetresine aynıdır (2685mm, 1544mm, 1558mm olarak) elbetteki toplam uzunluk-yükseklik farklıdır sonuçta tasarım unsurları devreye girmektedir.





bu konu hakkında alman autobild dergiside cruze un bir astra olduğunu yazmaktadır:http://www.autobild.de/marken-modelle/chevrolet/cruze
incelersek bunu çok rahatlıkla görebiliriz. belirli farklılıklar vardır tabiki özellikle süspansiyon ayarlarında. sonuçta cruzze küresel beğenilere hitap ederken astra daha ziyade sportif beğenilerin yüksek olduğu avrupa pazarına hitap etmektedir.

bir not daha ben hiç euroncap ten rekor puanla 5 yıldız alan bir daewwo görmedim düşünemem dahi. zaten artık daewwo markası logodan ibarettir.

anlatmaya çalıştığım cruze modeli asla ve asla daewwo dan çıkma bir model değildir. daewwo logosu ilede satılmaktadır nasıl opel ingilterede vauxhall ise bu durumda bunula aynıdır.

biraz fanatiklik yaptım ve güzel oluyormuş . aslında bunlar tamemen gerçekler. varsa yanlış olan yerler buyrun gelin öğreneyim :) ama sizde öğrenin :)
geçen hafta park yerinden çıkarken broadwayin biri arkasına bakmadan geri geri geldi ve bizim arabanın arka çamurluğa geçirdi...araba daha 1 aylıktı imzamdaki araç...

bende aceleyle hemen sanayiye götürdüm göçüğü düzeltirler diye ama yanlış yaptım heralde çekiç yaptılar ama bu seferde boya kavladı,boya yapılcak dediler.

sonrada kaskoyla konuştum mini onarım dediler autoking e yönlendirdiler bende randevu aldım
ama içim hiç rahat değil memnun olmayan birçok kişi var.kasko bozulmadan başka bi yerde onarım olur mu acaba?

göçük bu broadwayin spoylerinin köşesi geldi.boyada çekiç izleri var 4-5 tane.boyasız kurtarma yolu var mı çok zor biliyorum ama bi umut.nette boya çatlak giderme gibi ürünler var ama.






forumda şu an accent blue konusu gırla gidiyor.herkes bilip bilmeden konuşuyor.bende araç tercih sürecimde test etme ve inceleme fırsatı bulmuştum izlenimleri yazıyorum.


İlk olarak accent blue,era nın yerini almış bir model.ancak era da 2012 ye kadar satışta kalacakmış.blue şu anda ülkemize ithal ediliyor(rusya ve ya koreden).ancak 2012 de era nın üretimi sona erdiğinde blue türkiye de üretilebilir.bu nokta otomobilin ülkemizdeki geleceği için oldukça önemli.

Blue,era nın yerini aldı dedim ancak iki arabayı yanyana gördüğünüzde hiçte öyle halef-selef durumu yok.tasarım olarak gerçekten harika dersem abartmış olmam(sonuçta tasarım kişiseldir).otomobilin hatları son hatta en son derecede akıcı.özelliklede tavan çizgisi.c sütununa çarpraz açıdan baktığınızda otomobili bir coupe sanabilirsiniz.tasarımı genel değerlendirmede sportiflik ağır basıyor denmeli.bu tasarım kalite algısınıda artıran bir etken ki zaten dediğim gibi duruş olarak b segmenti modellerine şu an için fark atıyor hatta birçok c segment otomobilden üstün.şunu da belirteyim bana kalırsa en önemli kozu da tasarım.

Boyutlarada bakınca b segmentini aştığını anlayabiliyorsunuz.4370mm uzunluğu c sedanlara biraz uzak.ancak iç mekan genişliğindeki en önemli unsur olan dingil mesfesi 2570mm ki bu rakam c segmentinin irilerinden octavidan sadece 8mm az.yüksekliği ise tasarım gereği düşük denebilir,1457mm.bagajınıda belirteyim 465 litre hacimdeki bu rakamda oldukça iyi.ayrıca bagaj sadece hacimde iyi değil kullanışlılık olarakta + puan alıyor.

İç mekana geçmeden önce kapılardan bahsetmek gerekiyor.otomobilin kapıları gerçekten çok tok ve kalitesini hissettiriyor.bu kadar tok kapılarla karşılaşmayı açıkçası beklemiyordum.iç mekanda kullanılan plastikler son derece sert yapılı.her aksamı incelememe rağmen koltuklar hariç yumuşak dokunuşlu hiç yüzey yok:).bu da kalite hissini net bir şekilde törpülüyor ve b segmenti olduğunu hatırlatıyor(gerçi çoğu c sınıf arabadada öyleydi).tasarım olaraksa gayet başarılı çizgiler var.son derece sade,kullanışlı ve "oyuncaksız" bir yapıda.işçilik sorununa 3 ayrı modeldede rastlamadım.genişlik ise ön ve arkada oldukça iyi denebilir.arkada tavan sebebiyle bir miktar baş mesafesi sorunu olabilir ancak benim gibi 1,75'lik insanlar rahat edeceklerdir:).bir not;arka kısmın orta tümseğinin yükseklğini çok düşük tutmuşlar bu aklımda kalan önemli bir ayrıntıydı orta kısımda oturanlarda rahat edeceklerdir.iç mekanda gri,bej ve siyah renk seçenekleri var.bej renk kalite ve ferahlık hissini belirgin derecede artırıyor ama yinede siyah sportifliği sayesinde bence daha iyi bir seçenek.

Motor,1,4 litrelik benzinli seçenekti.109hp gücü var ve 139nm de torku.bu rakamlar oldukça iyi ancak maksimum güçler yüksek devirde alınıyor.bu motor seçeneği otomobili performans canavarı yapmıyor ancak gerçekten kendini hissettiriyor..gaza dokunduğunuz anda otomobil ileri fırlıyor.pedal hassasiyeti oldukça iyi.ağırlığın düşük olması gerçekten büyük avantaj.sadece 1040 kg zaten mühendisler ağırlık konusuna çok önem vermişler hafif ve güçlendirilmiş çelik kullanmışlar.otomobil teknik verilere tezat şekilde düşük devirlerde yüksek hızlanma performansı var.ayrıca 128hp ve 265 nm torkluk 1,6 dizelini düşünemiyorum.mutlaka onuda test edeceğim:).tüketim konusunda sadece fabrika verileri ışığında konuşabilirim.ortalama 5,9litre ki bu rakam son derece iyi tabi ne kadar gerçekçi bilemiyorum.bu motora lpg takılabilyor ancak motor 5 yıllık garantiden mahrum kalıyor.

Direksiyon sistemini genelde çok beğendim.sadece biraz fazla yumuşak ama netliği iyi seviyelerde.vitesler ise heralde ilk söyleneceklerden birisi.gerçekten çok sportif yapısı var.geçişler kemikli ama net.vites değiştirmek gerçekten bir keyif.yol tutuş konusunda otomobili çok fazla zorlayamadım ama kendinden emin bir gidişi var sorun olacağını düşünmüyorum ve zaten esp+vsm sistemleri standart donanımda mevcut.konfor olarak küçük tümsekleri absorbe edebiliyor.en çok dikkatimi çeken hususlardan biri yalıtım ve motor sesi yada sessizliği oldu.gerçektende motor sesi yok gibi.3. Viteste giderken vites değiştirme uyarısı 5 at diyordu,ki 4200 devir civarındaydım bir de üstüne cam açıktı ama motor sesini neredeyse hiç duyamadım(bu benim açımdan çokta olumlu değil açıkçası).frenler,güven veriyor teknik verileri bilmiyorum.zaten birazda pedal ayarları bu hissi sağlıyor;çünkü pedalı kısa tutmuşlar.

İki donanım paketi var;mode ve prime.mode'da göze çarpanlar 2 airbag,esp,vsm,abs,ebd,elektrikli 4 cam ve aynalar,gövde rengi kapı kolu ve aynalar,yol bilgisayarı,radyo/cd/mp3,usb-ipod bağlantısı,direksiyon kontroller,vites değiştirme uyarısı standart.üst pakette 16" alaşım jant,6 airbag,deri direksiyon,park sensörü,sinyalli ayna vs var.ayrıca tam boy stepne ve metalik boyadan ücret alınmıyor.donanımıda önemli bir kozu çünkü en düşük paket ithal edilmiyor.bu da fiyatlara yansıyor.şunu belirtmeden geçmeyeyim esp'nin bu sınıfta standart olması gerçekten büyük bir adım paradan önemli şeylerin olduğunu hyundai öğrenmiş.umarım vw ve renaultda öğrenir(43,000tl lik jetta ve fluancede yok!!!).

Fiyatı 34,000tl den başlıyor.tamam otomobilin hakkını verirsek o parayı çok net hakediyor.ancak ülkemizdeki imajı sebebiyle bu parayı bir accente vermek en azından bizim gibi ilk kez sıfır otomobil alanlar için zor.ama dediğim gibi parasının karşılığını veriyor.fiyat konusu hyundanin kendine olan güveninide simgeliyor tama büyük ihtimalle ellerinde patlayacak ama imaj değiştirmek için bir şeyler yapmakta şart.asıl güveninin simgisi baz donanımı getirmemeleri ve esp yi standart olarak sunmaları.sonuçta daha ucuz fiyatlı ama daha az güvenli olarakta getirebilirlerdi.

umarım beğenirsiniz.
Öncelikle herkese iyi forumlar forumdaşlarım.Sizle araba alma maceramızı paylaşmak istedim.
Bizim eski düldülü satınca(99 accent gls) yeni araba çalışmalarına başladım.Araç seçimi konusunda babamdanda tam yetkiyi alınca(zaten kendisi hiç ama hiç anlamaz) bayileri gezmeye başladım.babam öğretmen e öyle olunca ince eleyip sık dokumak lazımdı zaten araba için 22,000tl kredi kullandık paranın ve çekilecek maddi sıkıntının karşılğını almak lazım.çok kişi araç tercihini forumda gerçekleştirdi ancak ben vakit bulamadığım için pek fikir paylaşımına giremedim.bunun yerine direk listemdeki araçları test ettim ya da inceledim.ve bu sürecin sonunda chevrolet cruze da karar kıldım.ortalama 15 gündede sonuca ulaştık.kısa sürdü aslında birazda tesadüf oldu.

Listemdeki test edebilğim araçlar =

Renault fluance 1,5dci(2kere test ettim araç hissizliğiyle beni şaşırttı emin olamadım)
Hyundai accet blue 1,4
Honda civic 1,6
Opel astra 1,6 activeselect
Skoda octavia 1,4tsı dsg
Tabiki cruze

Detaylı inceleme fırsatı bulduğum araçlar =

Vw jetta(test aracı yoktu.kapı içlerinin kalitesizliğiyle şaşırttı zaten araç yok ellerinde,baz donanımda esp de yok 42,000tl ye)
Yeni ford focus(randevu alabildim ancak gerek kalmadı.)

Test ettiğim araçları kısaca anlatırsam;

Fluance = başta en tercih edilebilir araçtı.geniş,kaliteli (gerçektende iç mekan plastikleri kaliteliydi özellikle kapı içleri.) markası güvenilir en önemlisi tam babama uygun. fiyatı da iyi sayılır 38000tl ye extreme(16” jant,sis farı,deri direksiyon dahil,esp yok) paket.fikrim arabayı test edinceye kadar flu.den yanaydı.
İyiki test etmişim:araba gerçekten hissiz özellikle direksiyon çok şaşırttı ki dergilerde aynı eleştriyi yapmışlar.vitesler çok yumuşak geldi su gibiydi denebilir.debriyajda haddinden fazla uzun.kavrama noktasını anlayamıyorsunuz(alışmak lazım tabi).o kadar şaşırdım ve birazda üzüldüm ki testten sonra akşama doğru başka bir renault ya gittim bir daha test ettim maalesef gerçekten böyle.tüm bunlar caymama neden oldu.

Accent blue = eski arabada hyundai olunca ister istemez bir bağ oluyor.fiyat sebebiyle almayı pek düşünmüyordum ama yinede o bağ ile gittim hyundaiye.şunu da belirteyim uçar plaza harika inanılmaz samimiler.

Accent blue beklediğimden çok daha iyi çıktı.b segmentinde ama içi oldukça geniş ve ferah zaten dingil mesafesi koca octaviayla neredeyse aynı(2570mm-2578mm).kalite olarak plastikler çok sert tasarım ve işçilik iyi.genelde tok bir araba özellikle kapılar vs..ben özellikle göstergelere bittim çok kalite görünüyor.kullanımda;direksiyon yeterince net biraz daha sert olabilir ancak bu halide oldukça iyi.vitesler harika,kemikli ve çok net.motor ise şaşırtıcı derecede iyi hızlandırıyor ve hiç ses yok.(vites değiştirme uyarısı 3. Viteste giderken 5e at derken dahi ses yok) Şunu söyleyim el frenini indirip vitese taktıktan sonra flu.den çok daha iyi.test edin görün.test etmeden sakın karar vermeyin derim.

Fiyat konusunda 34000tl yi aslında hak ediyor(esp var).ama ülkemizdeki değeri sebebiyle pekte sıcak bak-a-madım.gerçektende hyundai en azından opel gibi algılansa accent blue kesin kararım olurdu.

Honda civic = biraz merak ettiğim için inceledim diyebilirim.çünkü artık yaşlandığı için çokta gönlüm razı değildi.araba genel olarak iyi.özellikle iç mekan çok sportif.kalite konusun sert plastik her yere hakim ama işçilik temiz.kullanımı da çok net ve konforlu.fiyatı uygun olsa(44bin tl premium esp var) listenin en başına gelirdi ama hem kasa değiştircek hem çok pahalı olmadı tabiki.

Skoda octavia = tasarım olarak beğenmesemde vw alt yapısı nedeniyle mantıklı bir arabaydı.fiyat olarak 1,4tsı ambiente metalik mavi(tek seçenekti) için 41,000tl aldım.donanım olarak tek iyi yanı jantının olması.en önemlisi esp yok.araba kullanımda çok konforlu.özellikle dsg şanzıman sayesinde.motor tsı ve gerçekten performansı çok iyi ama sesi çok kötüydü.fiyat/donanımdaki belirgin zayıflığı arabaya direk atlamadan biraz daha araştırma yapmama neden oldu.

Opel astra 1,6 act.sel. = kullandığım en iyi arabaydı diyebilirim.inanılmaz net direksiyon konfor/yol tutuş oranı çok iyi ayarlanmış süspansiyonlar ve 10 numara tasarım.tamam performansı çok zayıf(otomatik vites) ama araba hissettiriyor kendini.42000tl fiyat aldım enjoy plus paket için ama ağustosu buluyor araç gelmesi.ve bagajıda küçük.

Bayide astra için fiyatı konuşurken yan taraftaki cruze gözüme ilişti.cruze u biliyordum ama pahalıdır diye bakmıyordum.ayak üstü bilgi aldım.önce fiyata inanamadım.34000tl ye ls donanımı.cc,esp standart.tam 3 kere sordum fiyat bu donanım için mi diye satıcıda şaşırdı.öyle olunca hemen test ettim.gerçekten bu fiyata daha iyisi neredeyse imkansız.zaten astra j’nin platformunda.tamam astra bi tık daha iyi o da sadece avrupa tüketicisi için hazılanmasından dolayı bence.çünkü cruze global Pazar için geliştirilmiş.

Anlayacağınız cruze da karar kıldım.ve 1hafta önce 37.000tl ye ls plus(far,yağmur sensörü.kararan ayna…) sunroof+metalik hakim gri modelini aldık.umarım pişman olmayız.yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.

bu arada herkese nacizane tavsiyem(özellikle kararsızlara) kesinlikle test sürüşü yapın.otomobili öğrenebilme adına çok önemli bir nokta.bazen çok beğendiğiniz bir otomobili eleyebiliyorken(flu.) bazende hiç aklınızda olmayan bir otomobili alabiliyorsunuz(cruze).

biraz özet geçtim ama incelediğim, özelliklede kullandığım, modellerle ilgili ayrıntılı olarak yardımcı olabilirim çünkü arabaları derinlemesine inceledim.
öncelikle herkese iyi forumlar

bugün yeni bir araba bulduk 2005 toyota avensis 45,000km değişensiz kazasız temiz araba ama pek bir bilgimiz yok karasız kaldık anlaşırsak bugün bağlayıp yarın alacaz

sizce nasıldır avensisler bu arada 1,6 comfort modeli
reklamdaki şarkıyı çok beğendim ama ingilizce yok haliyle bulamadım

http://www.youtube.com/watch?v=tGne3kYmD4I&feature=related
Hakkında
Konum: İstanbul,Üsküdar
Meslek: öğrenci
Forum İmzası:
Chevy Cruze
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 yıl
Mesaj Sayısı: 393
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 409
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 29.492 (Bu ay: 180)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.