Yüzbaşı
03 Kasım 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 48 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Arkadaşlar merhaba


Daha önce hiç araç almadım aşağı yukarı kredi şu bu 95 100 bin civarı bi para toparladım ve yaklaşık 15 20 gündür araba bakıyorum. Biliyorum artık 100 bin tl araba piyasası için komik bir para oldu ama aradığım iki üç özellik var yok öyle uçsun kaçsın aramıyorum.


Birincisi arabanın arka camlarıda elektrikli olsun istiyorum baktım hala 2021 yılında çıkan arabalardan bazılarında fiyat ucuz olacak diye arka camlar çevirmeli bunun nekadar bir masrafı olur firmaya 200 tl mi 300 tl mi herhalde 20 bin tl değildir sinekten yağ kırpıyoralar.


Birde mümkünse motoru 1.2 benzinli olmasın az buçuk gaza basınca gitsin


Son olarakta kronik problemi olmasın


tabi birde km düşük olacak  


hangi marka model araçların hangi donanım paketine bakmamı önerirsiniz


benim gördüğüm kadarıyla punto fiesta i20 fabia falan var ama hangi paketi daha donanımlı hangisi boş bilmiyorum bir araba baktım geçen temiz güzel fiat punto 2013 1.3 multijet pop ön camlar elektrikli bide hava yastığı var başka bişey yok arabada

Arkadaşlar merhaba,

Gıda üzerine faliyet gösteren özel bir şirkette yönetici olarak çalışıyorum. Geçtiğimiz hafta içerisinde akşam vardiyasında imha edilmesi gereken skt süresi dolmuş ürünleri ( bir den fazla kalem ) imha ettirdim ancak bir kalem ürün ayrı olarak imha edilmesi için muhafaza edildiği halde gözden kaçarak bir sonraki güne kaldı ancak gece o ürünün unutulduğu aklıma geldiği için sabah görevli müdür arkadaşı hem mesaj atarak hem arayarak ürünü imha etmesi gerektiğini söyledim söz konusu olan şubede sabah 10 da iş başı yapılırken müşteri hizmetine 11 de başlanmakta arkadaş saat 09 45 gibi gelip ürünü imha etmek üzereyken görevli bölge müdürü gelerek olayı tutanak altına almış ve benden savunmam istendi bende olayı size anlattığım gibi yazdım ve sabah görevli olan arkadaşı 2 kere uyardığımı hatta arkadaşın daha mağaza müşterilere açılmadan ürünü imha etmek üzere olduğunu ancak bölge müdürünün izin vermediğini anlattım. Sonuçta sabah 10 da gelip 11 e kadar hazırlık süresi olmasının amacı bu zaten. Firmanın bu konuda herhangi yazılı bir yönetmeliği yok ürünler akşamdan imha edilir diye uygulama böyle yoksa söz konusu ürünün kullanılması diye bir olay yok.

şimdi bu anlattıklarım neticesinde görevli bölge müdürüyle aramızda daha önceden yaşanmış şahsi bir problemden dolayı bana sorumluluğumda olsun veya olmasın değişik gerekçelerle savunmam yazdırılıyor. Örneğin benim üstümde yönetici olan bir arkadaş benim izinli olduğum dönemde şirket içerisinde yapmış olduğu bir hatadan dolayı bütün yönetim ekibinden savunma istendi. Ben söz konusu tarihte izinli olduğumu şubede görevli olmadığımı kamera kayıtlarıyla sabit olduğunu söylediğim halde genede savunma yazdırdılar. Bugün en üstte yazmış olduğum olayla ilgili birde uyarı cezası verildiği yazan bir belge aldım.

Şimdi sormak istediğim şu lütfen konu hakkında bilgisi olan hukukçu bir arkadaş cevaplarsa senivinirim.

Bir iş yerinde bir personele aynı suçtan veya farklı suçlardan dolayı kaç defa savunma yazdırılabiliyor. Bunun belirli bir süresi varmı yani istenirse hergün farklı farklı sebeplerle savunma yazdırılabiliyormu
ikinci olarak uyarı cezası neyi ifade eder. Bana gelen uyarı cezası sadece şirket antetli kağıda şirket adına birisi imzalamış sanıyorum insan kaynakları müdürü olabilir. Bu belgenin noterden imzalı olması gerekir diye bir şey okudum nette doğrumudur. Birde savunma istenirken örneğin en ufak bir şey dahi kalem şurada duracaktı neden burda değil gibi saçma sebepler öne sürülüyor ancak savunma tutanağına görevinizi yerine getirmediğiniz ve şirket prosedürüne uymadığınız için diye bir şey yazılıyor, ancak şirketin bize vermiş olduğu böyle yazılı bir prosedür yok şu işler böyle böyle yapılır diye.

Söz konusu şirkette 9 aydır çalışıyorum ve yukarıda bahsettiğim absürd sebeplerden 6 7 kere savunma yazmam istendi. Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim. Beni tazminatsız işten çıkarabilirmi işveren. Bunu engellemek için ne yapmam gerekir. Dava açma gibi bir durum söz konusu olurmu yardımınızı bekliyoru
Arkadaşlar merhaba,

Daha önce kullanmakta olduğum AMD fx6300 işlemci + sapphire hd 7850 2 gb 256 bit ekran kartı 8 gb ram li pc yi değiştirmek istedim. i5 skylake 6600k işlemci msi z170 gaming 3 anakart ve 16 gb dd4 ram aldım yalnız aynı ekran kartımı kullanayım dedim. Normalde evde pek oyun oynamaya vaktim olmuyor ama 4 5 senede bir anca pc aldığım için iyisini alayım dedim. Amd sistemde oyun oynarken normalde modeller falan iyi görünüyordu ama hız olarak problem oluyordu. 7850 kartı yeni sisteme takıp oyuna girdiğim zaman biraz kasılma karakter modellerinde ufak takılmalar olmaya başladı driverları güncelledim ancak soruna çözüm olmadı. Bende zaten 2 3 sene geçti kart ömrünü dolduruyor herhalde diye gittim dün asus r9 380 striks bir kart aldım. Şuan bu bahsettiğim oyunda takılma sorunu hala var ayrıca oyuna girince karakterin olduğu orta bölümde değil ama kenarlarda dalgalanmalar olmaya başladı.

Web'de okuduğum kadarıyla power sup dan kaynaklanır diyen var elimdeki power sup 600w
ekranla bilgisayar uyumsuzluğundan olur demişler elimdeki aoC 21.5" E22462vW' ekran var DVİ çıkışlı pc ye HDMI girişli.

sizce sorunun sebebi ne olabilir. İşlemci, anakart, veya ekran kartımmı arızalı veya power mı yetersiz veya ekranmı yetersiz kalıyor olabilir.
Arkadaşlar merhaba,

Daha önce kullanmakta olduğum AMD fx6300 işlemci + sapphire hd 7850 2 gb 256 bit ekran kartı 8 gb ram li pc yi değiştirmek istedim. i5 skylake 6600k işlemci msi z170 gaming 3 anakart ve 16 gb dd4 ram aldım yalnız aynı ekran kartımı kullanayım dedim. Normalde evde pek oyun oynamaya vaktim olmuyor ama 4 5 senede bir anca pc aldığım için iyisini alayım dedim. Amd sistemde oyun oynarken normalde modeller falan iyi görünüyordu ama hız olarak problem oluyordu. 7850 kartı yeni sisteme takıp oyuna girdiğim zaman biraz kasılma karakter modellerinde ufak takılmalar olmaya başladı driverları güncelledim ancak soruna çözüm olmadı. Bende zaten 2 3 sene geçti kart ömrünü dolduruyor herhalde diye gittim dün asus r9 380 striks bir kart aldım. Şuan bu bahsettiğim oyunda takılma sorunu hala var ayrıca oyuna girince karakterin olduğu orta bölümde değil ama kenarlarda dalgalanmalar olmaya başladı.

Web'de okuduğum kadarıyla power sup dan kaynaklanır diyen var elimdeki power sup 600w
ekranla bilgisayar uyumsuzluğundan olur demişler elimdeki aoC 21.5" E22462vW' ekran var DVİ çıkışlı pc ye HDMI girişli.

sizce sorunun sebebi ne olabilir. İşlemci, anakart, veya ekran kartımmı arızalı veya power mı yetersiz veya ekranmı yetersiz kalıyor olabilir.
Arkadaşlar merhaba,

Kullanmakta olduğum Fx 6300 msi 970a-g43 anakart saphire 7850 256bit 2gb ekran kartı 2x4 gb 1600 mhz ram olan 120 gb ssd bilgisayarım var ve bunu upgrade etmeyi düşünüyorum. Üç seçenek var önümde,

1. yeni çıkan intel i5 skylake serisi 6600k işlemci yeni bir anakart ve yeni DDR4 ramler alarak aşağı yukarı 1800 tl civarı bir paraya upgrade yapıyorum.

2. i5 4690k ve yeni bir anakart alarak 1400 1500 civarı bir paraya upgrade yapıyorum

3. Daha üst bir model amd işlemci alarak anakartı ve ramleri kullanıyorum en fazla 9590 alsam dahi 900 tl civarı bir masraf oluyor

bonus . amdnin yeni çıkaracağı Zen teknolojili işlemcileride bekleyebilirim ancak 2016 yazına doğru gelecek diye duydum.

genel olarak oyun oynamak için kullanıyorum pc yi yardımınızı bekliyorum.
Arkadaşlar merhaba,

Kullanmakta olduğum Fx 6300 msi 970a-g43 anakart saphire 7850 256bit 2gb ekran kartı 2x4 gb 1600 mhz ram olan 120 gb ssd bilgisayarım var ve bunu upgrade etmeyi düşünüyorum. Üç seçenek var önümde,

1. yeni çıkan intel i5 skylake serisi 6600k işlemci yeni bir anakart ve yeni DDR4 ramler alarak aşağı yukarı 1800 tl civarı bir paraya upgrade yapıyorum.

2. i5 4690k ve yeni bir anakart alarak 1400 1500 civarı bir paraya upgrade yapıyorum

3. Daha üst bir model amd işlemci alarak anakartı ve ramleri kullanıyorum en fazla 9590 alsam dahi 900 tl civarı bir masraf oluyor

bonus . amdnin yeni çıkaracağı Zen teknolojili işlemcileride bekleyebilirim ancak 2016 yazına doğru gelecek diye duydum.

genel olarak oyun oynamak için kullanıyorum pc yi yardımınızı bekliyorum.
Merhaba. Arkadaşlar daha 1 hafta önce vatan computer topkapı mağazasından bilgisayar toplattım

işlemci amd fx 6300
ekran kartı saphire HD 7850 256 bit 2gb ekran kartı
ana kart msi 970a g43 anakart
ram 2x4 dual gskill sniper 4 + 4 8gb ram var
hdd olarak 128 gb crossair ssd
kasa 600 wat everest
ayrıca işlemciye ve makinaya da soğucu extra fan taktım

windows 8,1 kurulu

bilgisayar yük altında oyun falan oynarken değil kendiliğinden ilk açılıştan sonra mesela firefox açınca bir kasılma oluyor böytle 15 20sn duruyo ve sonra devam ediyor ilk aldım günde kendine 2 3 sefer reset atmıştı bu donma olayı sadece firefox ta olmuyor başka işler yaparkende oluyor kontrol ettim işlemci ısısı 45 46 dan yukarı çıkmıyo sizce makinada çakışma gibisinden bir problemmi vardır yoksa windows kaynaklımı olabilir malum her türk genci gibi windowsumuz orjinal degil veya virüs falanda olabilirmi fikirlere açığım
Şimdi arkadaşlar htc sensation marka telefonum var ve 5 aylık ben bu telefonu önce s-off ve root yaptım ekranda biraz toz girişi oldu şimdi telefonu tekrardan s-on konumuna getirdim ama malum ics rom yüklemek için supercid yapmak gerekiyor ve buda telefonun ime numarasını değiştiriyor telefonum şun tekrardan s-on ve locked ama dediğim gibi imei si faturada yazanla aynı değil

bikaç yerde htc telefonlarına dünya genelinde garanti veriyor falan diye okudum acaba benim gibi telefonunu tekrardan s-on konumuna getirip servise gönderen oldumu ne cevap veriyorlar yardımcı olabilirseniz sevinirim
arkadaşlar türkiyeden garantili 6500 slide cep telefonu aldım bir süre sonra embesil kardeşime verdim kendiside çok bilmiş olduğundan dolayı sürümünümü bişeysini güncellemiş galiba internetten telefon şuan ingilizce - çince falan seçenekleri var türkçe yok . aslında benim için problem degildeelemanın ingilizce olmadığından telefonu ırkartaya cıkardı embesil :D

şimdi bunu yeniden türkçe yapabilirmiyim yaparsam nası yaparım veya kim yapar . ama yapacak olan veya ben yapacaksam garantili bi yol ise işin içine gireyim yoksa 400 500 ytl lik telefondan olmayalım iki sürüm güncelleme dalgasına bilen arkadaşlar bi yardımcı olursa sevinirim
Hakkında
Konum: İstanbul, Pendik
Meslek: Kabzımal
Forum İmzası:
Sözüm meclisten dışarı dostlar
Bugünlerde kendimi hıyar gibi hissediyorum
Hani dilim dilim doğrasalar beni
Marmara Ege Karadeniz ve hatta Akdeniz cacık olur diyorum
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
PC
Otomobil
Volkswagen
Mobil cihaz
Sony
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 19 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 hafta
Mesaj Sayısı: 407
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 458
İkinci El Bölümü Mesajları: 29
Konularının görüntülenme sayısı: 2.580 (Bu ay: 465)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 143 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.