Binbaşı
03 Mayıs 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
14 üye
Görüntülenme
Toplam: 59 (Bu ay: 0)
Gönderileri

12 Şubat tarihinde sadece bir kutu maske aldım. Ürün teslim edilmedi. Mail ve canlı sohbetten sonuç alamadım.


Satıcı en sonunda kargonun kaybolduğunu yazdı.


Geçen hafta Thh ye verdim dün itibari ile teslim almadığım halde teslim edildi olarak sipariş tamamlanmış.


1 kutu maske için yardımcı olmayıp bu rezaleti yaşatan bir firmadan daha pahalı bir ürün alsam yaşatacakları stressi hesap edin.

Beyler rx480 msi kartım var. Default çekirdek hızında yani 1279 mhz de çalıştırınca oyunlar kilitleniyor atıyor vs


afterbutnerdan 1270 e çekince hiç sorun olmuyor. Güç kaynağını değiştirdim, farklı sürücüler denedim sorun düzelmedi?


bırakın oc yi downclock yapıyorum yani

N11 den paket aldım, pazar günü kuruluma geldiler, eutelsat sinyal düşük deyip daire içinde ki kabloyu kalın ile değiştireceklerini bir de sinyal yükseltici takacaklarını bunun sonucunda 170₺ masraf olduğunu söyledi. Kabul etmedim. Bu şekilde deneyelim bi bakalım dedim, böyle kurulum yaparsa yayın giderse ceza alacağını söyledi. Turksat kuralım o zaman dedi( her ne hikmetse tursat masrafsız) Bende eutelsat aktivasyon kodu var ona para verdim diyerek ret ettim ve gönderdim. (Sinyal ölçüm uygulamasında kanalları tarattı ve sadece show tv kırmızı uyarı verdi, diğerleri yeşil)

Şimdi hiç bir ek cihaz olmadan eutelsat üzerinden 2-3 yıl kadar önce sorunsuz kullanmıştım. Next uydu cihazım ile de pazar günü kendim eutelsat taraması yaptım. Fotolar;






http://destek.digiturk.com.tr/soru/teknik_konular/teknik_servis/teknik-servis-sarf-malzeme-fiyat-listesi

Sinyal güçlendirici ve kablo fiyatlarını görüyorsunuz, 45₺ lik aleti bana 170₺ dedikleri için şikayet ettim müşteri hizmetlerinden. Ki öncesinde benim merkezi sistemim var benden fazla para istendi desemde müşteri hizmetlerine anlatamadım. Bende bu yolla şikayet ettim. Tabii arayan soran olmadı. Ben bugün aradığımda şikayet kaydınız kapanmış, lnb, çift çıkışlı bilmem ne, ayırıcı, yükseltici, hatırlayamadığım cihazlar ile birlikte 200₺ masraf olduğunu bildirmişler. Kabul etmediğim için de kurulum yapmadıklarını söylemişler.

Twitter, şikayetvar, btk üzerinden şikayet oluşturdum, farklı yakın bir servisten tekrar başvuru yaptım ama benim bölgem değil diyerek gelmediler. Twitter üzerinden geri dönüşde biz yeni aboneliğe bakamıyoruz denildi. Şikayetvar a cevap bile gelmedi(şilayetvar da rastgele şikayetlere dönülüyor sadece bana değil.arada kaynadı fotoğraflar ile başvuru yapmıştım) btk şilayetime ilgileneceklerini söylediler hala ses çıkmadı.

Şimdi bu durumu vicdanlarınıza sunuyorum, önce 170₺ sonra 200₺ ye çıkan masraf pardon haraç vermediğim için mağdur edildim. Şikayet sistemleri, müşteri hizmetleri 0. İstediğiniz kadar haklı olun. Müşteri kaybetme veya memnuniyet anlayaşlarının olmadığı belli. Önce ki aboneliğimde çözüm sunuluyordu ki o aboneliğimde de teknik servisin haksız talep ettiği ücretlere maruz kalmıştım.
Mail gelmiş. Fiyatlar ortalamanın üstünde ama bildiğim kadarı ile kaliteli bir yer.

https://www.livapastacilik.com/

kod: tatlipazar





Teslimat;



Altindağ - Etimesgut - Kecioren - Yenimahalle - Sincan- Ücretsiz (Mamak da dahilmiş)

Çankaya (Kızılay - Oran- GOP - Bahçelievler - Beşevler - Çukurambar - Bilkent - Çayyolu) ÜCRETSİZ

Gölbaşı - Batıkent 10.00TL

Elmadağ - Akyurt - Çubuk 30.00TL

Polatli 40.00TL

(0312) 215 0000
beyler öncesinde aynı değerler ile vodafone.net kullandım ve arada bağlantı kopuyordu en sonunda 50 mbite düşürmüşlerdi.

şimdi netspeed e geçtim yine aynı değer ve hızlar 1 ay sorunsuzdu ama dün yine tamamen koptu bağlantı.

anlamadığım 17-18 snr değeri gayet normal değil mi? birde ev tt santraline 150-200 metre uzaklıkta ve fiber dolabı var.

Herkese teşekkürler cevaplar için şimdiden.

Merhaba; bugün iptal ettim, merkezi sistemi kullanmak istediğimde uydu bulamadı, sanırım yeni kablo çekmek yerine binanın merkezi sistemini kullanmışlar.

Ben şimdi bunu Türksat a mı, uyducuya mı yaptırmam lazım? Yada kendim yapabilir miyim?

Tecrübe eden veya bilen varsa yardım bekliyorum
Netspeed e geçen cuma evreklar ulaştı

Yine geçen pazartesi aktivasyon yapıldı olarak sms geldi.

Sinyal yok tabi, arıza kaydı oluşturdular

Perşembe gelip ucu açık kablo bırakmışlar

Elektrikçi yanlış bağlamış dedi yapamadı

Başka birine gösterdim oda yanlış bağlamışlar dedi.

Tekrar netspeed kayıt oluşturdu bekliyorum.

Arada hep iki gün bekleme süresi var cts pzr olduğu için yine kaldı. Ve bu adamların oldu yer eve 100 metre.

Uzun hali için;

https://mobile.donanimhaber.com/netspeed-baglanamama-surecim-turk-telekom-rezaleti-icerir--131522298
Öncelikle netspeed müşteri hizmetleri elinden geleni yapıyor, diğerleri gibi başlarından savma peşinde değiller, haklarını yemek istemem.

Geçen hafta Cuma günü evraklar ellerine ulaştı, gün içinde bağlanabilir dediler ama gelişme olmadı.

Pazartesi bağlanacak dediler ve o gün kullanıcı adım ve şifrem geldi, modemi açtım ama sinyal yok. Aradım ankastrenize bi bakın not kağıdı ve iki ucu açık kablo var mı diye kontrol edin dediler, baktım hiç bir şey yok.

Tekrar aradım tamam bi kayıt oluşturalım gelip tekrar baksınlar dediler, ertesi gün gelişme olmayınca aradım 48 saatlik bir süreleri varmış bekleyin dediler. Çarşamba aradılar yarın gelecekler müsaitmisiniz sabah vs. Tamam dedim.

Bugün gelen giden olmayınca aradım sizin bağlantı yapılmış dedi, baktım modemde yine sinyal yok. Ankastreye baktım ucu açık 4 tane kablo ve not kağıdı vardı bu sefer. Onu elektrikçi yada kendiniz yapacaksınız dediler. Kendim denedim ama başkalarının da hattı var zarar veririm diye uğraşmadım.

Akşam bi uyducuya söledim adam ok dedi ve geldi önce hattımın hangisi olduğunu ankastrede belirledi. Sonra kablolara baktı telekomcu yanlış bağlamış bunu siz tekrar söyleyin dedi.

Mh yi aradım o adam anlamıyor herhalde dediler ve çok basit olduğunu ankastrenin fotosunu gönderin biz tarif edelim dediler. Fotoyu çekip yolladım aradı temcilci tarif etti, ve iki ucu açık 2 kabloyu bizim dairenin alanına tornavida ile ittirerek taktım.

Ama hala sinyal yok. Tekrar aradım yine kayıt oluşturdu.


Şunu söylemek isterim ki o iki kabloyu bağlamak onların 20 saniyesini ancak alır ama bu haysiyetsiz, üç kağıtçı firma bunu eziyet yapıyor. Uyducuda vodafone fallansa uğraşmıyorlar dedi. Ttnet ise bakarlar diyor.
Iphone 6 plus güncel kullanıyorum. Yavaşlatıldığı haberleri malum. Fotoda actual clock ve max clock aynı ise yavaşlatılmıyormuş. Bende aynı.





Uygulama adı: Lirum Device Info Lite, Rogerio Hirooka
https://itunes.apple.com/us/app/lirum-device-info-lite/id591660734?mt=8
Gelen sms bu şekide.





https://www.teb.com.tr/sizin-icin/cepteteb-online-islemlerde-20-tl-bonus/?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber


ilk 1500 kişiye deyince konuyu açtım ama sonradan anlaşıldı ki sms iletilenlere özelmiş..






CEPTETEB İnternet Şubesi'nden veya CEPTETEB Mobil Uygulaması'ndan aşağıdaki işlemlerden en az birini gerçekleştiren ilk 1.500 kişiden biri olun, 20 TL Bonus fırsatını kaçırmayın!
Fatura Ödeme
Kredi Ödeme
Kredi Kartı Ödeme
Eft/Havale*
Katılım Detayları:
Müşterilerimizin 20 TL Bonus kazanabilmeleri için yukarıda sayılan işlemlerden en az birini 3 Kasım 2017 saat 23:59'a kadar CEPTETEB Mobil Uygulaması veya CEPTETEB İnternet Şubesi'nden yapan ilk 1.500 kişiden biri olması gerekmektedir.
Sayılı işlemleri yapan, kendisine sms gönderilmiş olan toplam kişi sayısı üzerinden sıralama yapılacaktır.
Kazanılan Bonuslar/Worldpuanlar 22 Kasım 2017 tarihinde yüklenecektir.
Kampanyadan kazanılan Bonusların son kullanım tarihi 29 Kasım 2017'dir.
Kampanya dahilinde kazanılan ve son kullanım tarihi süresine kadar harcanmayan Bonuslar 30 Kasım 2017 tarihinde geçerliliğini yitirecektir.
Müşterilerimizin puan kazanabilmesi için açık ve kullanılabilir CEPTETEB\TEB Bonus Card sahibi olmaları gerekmektedir.
Bu kampanyadan sadece kendisine SMS ile bidirim yapılan, katılım koşullarını yerine getirmiş ve cep telefon numarası bankamıza kayıtlı müşterilerimiz yararlanabilir.
Kampanyadan takvim yılı içerisinde sadece 1 kez faydalanılabilir, tekrar katılımlar kabul edilmeyecektir.
Kampanyamıza personel dahil değildir.
Kampanyadan kazanılan puanların nakit karşılığı talep edilemez.
Kampanyaya katılan herkes bu koşulları kabul etmiş sayılır.
Hakkında
Konum: Ankara
Sistem ve Tercihleri
ISS
netspeed
Takım
Beşiktaş
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 1.884
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 8.034
İkinci El Bölümü Mesajları: 58
Konularının görüntülenme sayısı: 576.283 (Bu ay: 1.498)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3.393 (Bu hafta: 2)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.