Yarbay
30 Aralık 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
122 üye
Görüntülenme
Toplam: 94 (Bu ay: 1)
Gönderileri
Merhabalar arkadaşlar

Ben fatih

Konsol kulübü nden yazıyorum.

Öncelikle herkese hayırlı bayramlar.Yurtdışındaydım ; dün gelirken şans eseri bi baktım ps4 slim.İnanamadım gözlerime.Aman tanrım dedim.Hemen kaptım 2 taneZ

Birisinin kutusunu saat 19.45-20.00 gibi Facebook tan canlı yayında açacağım

Reklam amaçlı değildir , satış amaçlı da değil.Fb sayfasının admini olduğum için yayın yapmak daha kolay ve hızlı olacak.

Hepinizi ve değerli yorumlarınızı bekliyorum.

Yeni dualshock ve yeni yazılımın beta sı nı da deneyip eski sürüm ile karşılaştıracağız



Facebook.com/konsolkulubu



Yorumlarınızı ve katılımınızı bekliyoruz

Saygılar

Fatih

Merhaba
Arkadaşlar sizin için Xbox One AW Limitted Edition konsolunun kutu açma videosunu hazırladım.Umarım beğenirsiniz.
Arada bu tarz özel versiyonlu şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
Fikir ve önerilerinizi bekliyorum
İyi seyirler

Merhaba
Arkadaşlar Vita slim ve Tv aldım yurtdışından gelirken.Faydası olması açısından ve merak edenler için video hazırladım.Malumunuz sadece Japonya da satışa çıktığı için ingilizce bile unboxing videoları mevcut değil henüz.
İlk kez video çektik heyecan vardı biraz saçmaladık kusura bakmayın ,umarım faydası olur merak eden arkadaşlarımız için.




Henüz aktif olmadı galiba video birazdan gelicek :)

iyi seyirler.


http://youtu.be/jsnhEZM2dEY

Beğenirseniz Vita slim için daha ayrıntılı ve biraz daha profesyönel bir video hazırlayacağız.

İlginiz için şimdiden teşekkürler

Kutu içeriği

2 paket mevcut : Value pack ve basic pack

Basic Pack
PS Vita TV konsol
HDMI kablo
USB kablo
Power adaptörü ve kablosu
Yazılı dökümanlar (Japonca :) )

Value pack içeriği
Basic pack e extra olarak
Beyaz Dualshock3 controller
8 GB ps vita hafıza kartı

Düşünüldüğünün aksine inanılmaz küçük bir cihaz iphone dan 2-3 parmak daha kısa boyutu .

Çözünürlük olarak 1080i en yüksek çözünürlük.
Ve en çok şaşırdığımız şey ise Sadece Japonya ya çıkmasına rağmen dahili Türkçe dil seçeneğinin olması.Çok hoşumuza gitti açıkçası.
Umarım kısa zamanda ülkemizde de satışa sunulur ve güncellemeler ile desteklenir.Geleceği olan fakat şuanda pek de bi numarası olmayan bir alet olsa da sırf boyutu ve şekli için alınır vitrine koyulur türden

Video da yardımcı olan Tunay arkadaşıma da teşekkür ediyorum
keyifli seyirler.
Merhaba
Arkadaşlar Başlıktaki gibi bu iki arabadan birisini satan varsa almak istiyorum
Mercedes e200 kompressor 2003 model ve yukarısı, 2003-4 tercihimdir uygun fiyatlı olması açısından
Veya e90 kasa Sunroof u olmak kayıdı ile , 3.16i veya 3.18i oda olmadı 3.20 i almak istiyorum
Fiyatları uygun olmalı
Km 135 bin km yi geçmemeli
LPG tercih sebebimdir.
0537 799 13 79
İstanbul veya Türkiye nin herhangi bir yerinde olabilir gelir alırım bakıp.
Ama ciddi hasar kayıdı, 3 den fazla lokal boyası ve değişeni olan araçlar düşünmüyorum
Teşekkürler iyi forumlar
Merhaba
arkadaşlar bakım 3 a.m ile 11 a.m arası diyor.şuanda update yapmasına rağmen bir hata veriyor server update yap diye.amerika server ına bağlanmaya çalışırken ise farklı bir uyarı veriyor ( server kapalı)
aynı durumu yaşayan yada biligisi olan var mı acaba ?
Merhaba
arkadaşlar şuanda avrupa da olup ipad 3 ü alan varmı acaba ? Yarın 1 günlük iznim var avrupa da herhangi bir ülke den gidip alabilirim akşam uçağıyla geri dönmeyi planlıyorum.Varmıdır bildiğiniz kesin biryer ?
Merhaba
Arkadaslar yarın 2 günlüğüne sevdiğim bir abim Dubai ye gidiyor.fiyat hakkında bilgisi olan var mı acaba ? Kendisi veya bir yakını Dubai den İphone almış olan ?
Veya onereceginiz biryer varsa ona göre tarif edeyim .
Merhaba
arkadaşlar bi arsa konusu var. oraları bilen bir arkadaş varsa çok memnun olurum yardımcı olursa.
pm ile birkaç soru sormak istiyorum.
teşekkürler şimdiden
Merhaba arkadaşlar.
iphone 4 üm 34.hafta üretimi .sorun suz kullanıyordum eylül de geldi italyadan.sorunsuz du herşeyi limera1n le kullanıyordum ki son günlerde ses karşıtarafa gitmemeye başladı.önceleri ufak ufaktı ,3g kullanırken gelen aramalarda gitmiyordu .şimdilerde iyice sapıttı.resmen konuşamaz oldum ve bu durum inanılmaz can sıkıcı

forumlarda araştırdım adam gibi sonuç yok hiçbirşekilde.bizim forumda da 3-4 konu var ve net sonuç yok maalesef.
4.2.1 e yükselttim sonuç yine aynı.şuanda jb siz restore değil direk format attım ,tık yok yine aynı yine aynı..
delirmek üzereyim.telefon ısınınca ses gidiyor diyicem ısınmadan da aynı sorun oluyor.
kimileri fabrikasyon hatası diyor ama bence ilgisi yok çünkü fabrikasyon olsa şimdiye kadar meydana çıkardı.

bilgisi olan ve buraya yazacak olanlar aşimdiden teşekkürler.arkadaşlar yardımcı olun lütfen fenalardayım
Arkadaslar Buca Tinaztepe den Gaziemir havaalanına nasıl gidebilirim ? Aksam 2230 uçağı var nasıl gidicem bilmiyorum.
Şirinyer den banliyö tren varmış ama her sorduğum kisi farklı söylüyor.nasıl yapabilirim yardımcı olabilcek var mi ?
Hakkında
Konum: İstanbul,Bahçelievler
Meslek: Aşırı serbest meslek
İlgi Alanları: Teknoloji-Figür-Oyun-Gezi-Sosyal Medy
Forum İmzası:
Konsol Kulübü

Facebook.com/Konsolkulubu
Twitter.com/konsol_kulubu
Forum İkinci El İmzası:
Konsol Kulübü
Konsol ve oyuncuların yeni durağı
Instagram.com/konsolkulubu
Facebook.com/Konsolkulubu
Twitter.com/konsol_kulubu
Hakkımda:
Konsol Kulübü nün kurucusu.
Profesyönel oyun ve konsol desteği satış takas teknik servis

Gamertag : Bakkal Nuri Playstation 4 - Xbox one - xBox 360 - PSP - Wii u hakkına tüm merak ettiklerinizi ,yardım destek , teknik servis ve satış için Pm atabilirsiniz.
Sistem ve Tercihleri
Otomobil
Volkswagen
Otomobil
BMW
Mobil cihaz
Apple
Oyun Platformu
Xbox
Oyun Platformu
PS4
Oyun Platformu
Xbox One
TV
LG
PSN ID
Bakkal_Nuri
Xbox Live GamerTag
Bakkal Nuri
Fotoğraf Ekipmanları
Nikon
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 2.834
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.741
İkinci El Bölümü Mesajları: 2.359
Konularının görüntülenme sayısı: 359.267 (Bu ay: 315)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 60 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.