Yüzbaşı
27 Mayıs 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 15 (Bu ay: 0)
Gönderileri
power pointte sunu hazırladım sarkı eklemek istiyorum ekle/dosyadan ses yapıyorum ama sarkı sadece bir slaytta calıyo cok ugrastım olmadı.bılen varsa lutfen baksın.
napsakkii?
arkadasımla gittk ikisindede aynı sey olduu salonda bısden baska büyük yoktuu
bi an kendımı kreste sandımmamaolsunn bence cok güseldii
icim daralıyoo..viselrde baslıyoo..offf offff
yaa arkadslar ben oldum olası fizikten kalıyorum nedense hiç bişi anlamıyorumm.gecen yıl lisede 2 dönemde zayıftıi ortalamadan gectım.simdi ünii.deyim hoca da gıcıkk anlamıyorum bişiy..hoca kendı kendıne konsuuyo gidiyoo kessin kalıcam..fızıyi ıyı oln arkadslar bı yardım..nasıl anlarım ben bu fiziyi...
evet canı cok sıkılıyomus...bırı benı luna parka götürsün diyoo..
kım göturmek ister.??????
ya ayarlarını aldım hattım avea.ya naptıysam olmuyoo yaa....yardım edınn
ya dıkatımı cektı bu aralar neden böyle cok yaa
bı gunde 5 feyk alanlar var bence

durdurulsun bı an önce feyk alıp gelıp mılete laf söyleyıp gidiyolar


feyke HAYIR.....FEYKSİZ FORUM İSTIYORUZZ.....
evet ben hala anlamadım okula cagırıyolar 3 gün oryantasyon prog.olcakmıs..bilen varmı???
ARKADASLAR CANIM COK SIKILIYO HADİ BİSEYLER YAPALIM.....
Hakkında
Konum: İstanbul
Meslek: ögrenci
İlgi Alanları: bılgısayar,yüzme,müzik
Forum İmzası:
Hakkımda:



_____________________________





>>> DH ÜNİVERSİTELİLER GRUBU <<<
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 12 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 14 yıl
Mesaj Sayısı: 488
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.290
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 22.478 (Bu ay: 219)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.