Yüzbaşı
26 Eylül 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 45 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Geçtiğimiz gün apple arızalı olan kulaklıklar için değişim süreci başlattığını duyurdu ama bazı kullanıcılar kulaklığında arıza gerçekten var mı yok mu bilemiyorlar.

O yüzden bu konuda kulaklığınızda arıza var mı yok mu onu ele alacağız.


Bu konuyu airpods ana konusundan ayırdım çünkü daha kolay bir şekilde takip etmek için.

Şimdi gerçekten arızalı bir ürün varsa bu çok belirgin bir şekilde kendisini belli ediyordur ama bir de arıza olmayıp psikolojik olarak acaba bu durum arıza sayılır mı diyen eminim çok sayıda kişi vardır.

Üstüne bir de apple bu değişim sürecini başlattı ve sağlam ürünü olan kişiler bile şimdi elindeki ürünlerin acaba arızalı mı sorusunu kendilerine sormaya başlamışlardır.  


Apple sitesinde açıkladığı üzere üretilen airpods pro ların küçük bir yüzdesinin ses sorunları yaşayabileceğini belirtmiş. Arızalı olan bu ürünler Ekim 2020 öncesi üretilen kulaklıklar için geçerli


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/2d/d8/d7/2dd8d7991b2feabc0c51c1fca8b8ac1f.png&t=0&width=480&text=1

Etkilenen Airpods Pro aşağıdaki davranışlardan birini yada birkaçını sergileyebilir


  1. Gürültülü ortamlarda, egzersiz yaparken veya telefonda konuşurken artan cızırtılı veya statik sesler
  2. Aktif Gürültü Engelleme beklendiği gibi çalışmıyor, bas sesi kaybı, sokakta veya uçakta arka plan seslerinde artış.


Apple veya bir Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı, etkilenen AirPods Pro'ya (sol, sağ veya her ikisi) ücretsiz olarak hizmet verecektir.


Not: Başka hiçbir AirPods modeli bu programın parçası değildir


Onaylanmış bir sorunu olan AirPods Pro (sol, sağ veya her ikisi) değiştirilecektir. AirPods Pro kasası etkilenmeyecek ve değiştirilmeyecektir.



Şimdi buraya kadar tamam peki Türkiye'de durum nedir?


Apple Destek'ten Tolga bey ile bu durumu görüştüm ve bu sürecin Türkiye'de hizmette olmadığını belirtti Apple şimdi kendi sitesinde böyle bir makale yayınlamış ama Türkiye birimine böyle bir bildiri yapılmamış. Belki ileriki günlerde bu bildiri yapılacaktır çünkü haber daha çok yeni o yüzden şimdilik bu konuda bir şey diyemiyoruz.


Kaynak: https://support.apple.com/tr-tr/airpods-pro-service-program-sound-issues


Apple ürünlerinizin servis ve destek durumunu bu siteden kontrol edebilirsiniz

https://checkcoverage.apple.com/tr/tr

Not: Gün içinde birkaç kez deneme hakkınız var sonrasında sayfa erişimi kesiyor.



Arkadaşlar şimdi şöyle bir şey yapalım isterseniz belli ki bu arızalı olan ürünler fabrikadan belirli bir tarihte çıktı ve ürünün kutusuna bakıp 1-2 bilgi paylaşıp arızalı olan ürünleri tahmin edebiliriz.


Ben geçtiğimiz günlerde Amazon Türkiye den aldım ve ürünün kutusunda etikete baktığımda Distribütör firmasının Hollyhill Industrial Estate - Cork, Irelan yazdığını görüyorum ve üretim tarihi de 07/2020

Benim kulaklığımda şimdilik bir sorun yok belirttiğiniz sorunlar ile karşılaşmadım belli ki arızası olan ürünler belirli tarihte piyasaya sürülmüş olan ürünlerdir.

Bu konuda bunu gözlemleyip arızalı olan ürünleri az da olsa tahmin etme şansı yakalamış oluruz.


Kutuda yapıştırılmış olan Distribütör ve üretim tarihini bulabilirsiniz. Eğer bu bilgiler yoksa boş bırakarak diğer bilgileri paylaşarak mesajınızı belirtiniz.

Not: Seri numaranızı paylaşmayınız.


Herkes şu şekilde bir mesaj paylaşabilir. Arıza varsa eğer kısaca belirterek yazmanız yeterli ve kulaklığında sorun olmayanlar da mesaj paylaşırsa çok iyi olur.


Satın Alınan Yer ve tarih .....

Distribütör: .....

Kulaklığın Üretim Tarihi: .....

Arıza: .....


Güncelleme


Arkadaşlar Apple destek'ten bu sefer Adem bey ile görüştüm ve bu servis programının Türkiye'de aktif olduğunu ve 4 yıl boyunca süreceğini belirtti

Kullanıcıların tek yapması gereken https://support.apple.com/tr-tr/airpods-pro-service-program-sound-issues ilgili sayfadan yetkili servis sağlayıcısı bulup oraya kendiniz yada kargo ile gönderebilirsiniz.

Aynı işlemi Apple Destek uygulaması üzerinden de yapabilirsiniz.

Servis ile iletişime geçip neler yapmanız gerektiği bilgisini alıp ilerlemeniz daha iyi olacaktır.

Yaklaşık 1 aydır diyebilirim bu sorun var pc boşta olduğu zaman yani kullanmadığım zaman ekran 5 dk aralıklarla kararıp açılıyor yani 2 saniye kadar sürüyor.
Pc'yi kullanırken olmaması garip denilebilir.
Nvidia sürücüsü ile alakalı olabilir diye düşünüyorum ama dün yeni bir sürücü yayınlandı yükledim ama bir değişiklik olmadı yine aynı.
Sizlerde bu sorun var mı?

ViewSonic XG2401 model monitör kullanıyorum
Ekran kartı Evga GTX 1060 6 GB
Nvidia sürüm : 445.87
Arkadaşlar önerebileceğiniz sağlam bir deste varmı?

Uzun zamandan beri Outland'te takiliyorum bilincsizce oynayan sayisiz kisi var.
Karakterimi horde yapayim dedim ama sonradan vazgectim
Karakteri farkli bir realm'e transfer etmeyi dusunuyorum.

Oneriniz ne olur?
Arkadaslar daha once nasil yaptim hatirlamiyorum ama silahin parlamasi icin enchant almistim direkt sag tikladigimda 'weapon enchantment' listesine eklemisti.

Simdi ise aldigim enchant'a sag tikladigimda hangi silaha basmak istiyorsun diye el ibaresi cikiyor.

Daha once nasil oldu da bu listeye eklendi birisi aciklayabilir mi lutfen?
KONU SILINEBILIR YARDIMCI OLACAK KIMSE CIKMADI
Herkese merhaba

Biriktirdiğim 5000 Dust ile 3 farklı legendary oluşturacağım avantajlı olmak için sizce neyi seçmeliyim?
Elimde bazı gereksiz legendary kartlar var avantajlı bir kart almak için onları patlatıp yeni bir legendary alabilirim.

Seçiminiz ne olurdu?

Mevcut olanlar

Uzun zamandir Canon 450D kullaniyorum ilk ciktigi yillarda almistim hala temiz bir sekilde sapa saglam duruyor. SLR bir makinayi yakindan ogrenmem icin bir baslangicti.
Aradan uzun zaman gecti ve yeni bir makina almaya karar verdim ve bu seferki tercihimi Nikon cephesine kullanmak istiyorum.
Neden diyecek olursaniz + fonksiyonellik ve + ozellik bakimindan Nikon'u tercih edecegim. Tek tek bu ozellikleri belirtmeme gerek yok bilen biliyor zaten.

Nikon D7100 yada D7200 bu iki model arasinda kaldim icimden bir ses D7200 al diyor ama aralarinda fiyat olarak ta epey bir fark var o yuzden sizlere sormak istedim

Kullanacagim alanlar: insan ve stok fotografciligi "macro" + yine stok calismalari icin video cekimi
Bu oyunu çok iyi bilen birisi değilim kendi çapımızda birşeyler yapmaya çalışıyoruz.
Dungeon veya Raid'e girdiğimde DPS değerlerim diğer kişilere göre çok düşük oluyor bunu skada ile görebiliyorum.
Oyunda benden düşük seviyedeki kişilerin DPS değerleri bazen beni geçebiliyor bu nasıl oluyor?
Mesela The Emerald Nightmare raid'te 2. boss'u geçtikten sonra total DPS 79K resmen yerlerdeyim
Bu normal mi sizce?
Sizce nerede hata yapıyorum?
Kulaklik pc'ye bagli iken pc'yi ilk actiginizda gorev yoneticisini calistirin ve islemciyi neyin kullandigini gozden gecirin.
Pc ilk acildiginda Razer Synapse uygulamasi %30 civarinda durmaksizin islemciyi kullaniyor. Taa ki siz kulakligi sokene kadar.
Kulakligi sokup tekrar bagladiginizda bu sorun ortadan kalkiyor ama tabi bu gecici bir durum pc tekrar acildiginda bu sorun tekrar devreye giriyor.

Bu sorunu arastirdim cok fazla kisi bu sorun ile karsilasmis ve cozum olarak razer ekibi bir cozum uretememis.

Razer Kraken 7.1 kulakligi olanlar lutfen kontrol etsin ve buraya sorun ile ilgili mesaj yazsin.
Hakkında
Konum: İzmir
Sistem ve Tercihleri
World of Warcraft
Skyfall
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 709
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 835
İkinci El Bölümü Mesajları: 15
Konularının görüntülenme sayısı: 80.886 (Bu ay: 761)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.190 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.