Yüzbaşı
10 Temmuz 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme
Toplam: 38 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Şimdi bazıları var ki çay tam demlenmeden o çaydan alırsan işi kan davasına döndürüyor. Sebep te şu, eğer tam olmadan alınırsa çay bozuluyormuş. Yahu tamam bozuluyo hadi haklısın diyelim ama neden olsun böyle bir şey kısmına hiç bir açıklamaları yok. Benim aldığım çay nasıl olur da tüm demliği etkileyecek bir etki yaratıyor.

Aslında bunun sadece bir efsane olduğunu düşünüyordum fakat çok kişi bunu savunuyor. Bir fark olduğunu iddia ediyorlar.
Bunun sebebini açıklayabilecek çay tiryakilerini bekliyorum.
Çayı komple döken var bu yüzden. Yani nedir bu büyük farkı yaratan?
Marka iyi fakat ürün hakkında bilgim yok. 1-2 çıkmayan leke için aldım ben de.

Böyle bir ihtiyacı olan için iyi fiyat bilinmedik markalarda bile daha pahalı. Visa kart varsa kargo ücretsiz.
https://www.hepsiburada.com/turtle-wax-zift-ve-bocek-temizleyici-500-ml-p-HBV000008IL1M
Selamlar.
Yıllar önce izlediğim bir film vardı. Ara ara aklıma geliyor ve hiç bir türlü bulamıyorum kime anlatsam bilemiyor.
Hatırladığım şeyler az ama bence yeterli.

Şöyle ki;
Filmdeki başrol oyuncusu iri bir adam ve %90 sarışın ve hafif uzun saçlı. Bu adamın olayı çok güçlü olması. Normalde demircilik yapıyor demiri eliyle falan bükebiliyor vs.
Sonra bir şekilde bir gösteride fil kaldırıyor.
Sonra bar gibi biryerde etrafta bir sürü insan varken buna çiviyle tahta veriyorlar. Bu çiviyi elinle tahtaya çakabilir misin diyorlar(yada sonucu oraya giden bir konuşma işte) Adam eliyle çiviyi tahtaya çakıyor fakat çivinin tahtanın altından çıkan kısmı adamın bacağına saplanıyor. Hiçbir şey olmamış gibi çıkarıyor bacağından sonra etraftakiler çabuk al şu viskiyi yaraya dök falan diyor ama adam 'bizde viski boşa harcanmaz' gibi bir şey deyip viskiyi içiyor.

Sonrasında adamın bacağında çıkan enfeksiyondan dolayı bacağını kesiyorlar ve aslında film bu kadar güçlü, her şeyi yapabilecek birinin düştüğü durumu yaşadığı acizliği falan anlatıyor.

Hatırladıklarım bu kadar.
Bilen varsa şaşıracam cidden yıllardır her aklıma geldiğinde bir aramaya girip bulamıyorum :D
Bir konu onaya düştüğünde bunu cevap yazıp göndermeye çalışmadan önce anlayacağımız bir belirteç koyulamaz mı?
Veya cevap yazma özelliğini bloke eden bir kontrol koyulma mümkünü var mı?

Bazen uzunca bir şey yazıyorsun zaman harcıyorsun sonra bir bakıyorsun konu onaya düşmüş tüm yazdıkların boşa gitmiş.
Merhaba.

Öncelikle bu konuyu sadece bu sorunu yaşayan başkası da varsa faydalansın diye açtım çünkü başıma aynısı geldi ve internette çözümünü bulamamıştım.(polo için)



Akünüzü benimki gibi takviyesiz olarak değiştirdiyseniz aracın bazı fonksiyonları eskisi gibi çalışmayabiliyor.

Bazılarında teyp gidiyor bazılarında direksiyondaki tuşlar bende de otomatik camlar çalışmaz hale geldi.



Çözüm camlar kapalı konumdayken tuşu yukarı çekerek kapalı camı kapatmaya çalışıyoruz ve 5 saniye boyunca böyle bekliyoruz.

Ben araç çalışmazken yaptım çalışırken olur mu bilmiyorum.



Farklı marka modellerde farklı yöntemler mevcut sanırım her araçta olmayabilir.



Eğer akü değişiminde bozulan başka bir ayar varsa bildiğiniz belirtin lütfen. Ben başka bir sorun ile karşılaşmadım fakat göremediğim bir şey olabilir.

Bazı yerlerde gaz kelebeği kalibrasyonu bozulur yazılmış mesela baktırmak gerekir mi acaba.
Selam dostlar.

Bel ağrıları çekmem neticesiyle evdeki dandik koltuğu değiştirmek şart oldu artık.

300-350 tl gibi bir bütçe ayrıdım ve baktığımda iki model arasında kaldım. Gidip deneyebilecek yer de yok sanırım bunları.

Eğer kullanıcısı veya bir şekilde denemiş biri varsa yorumları bekliyorum.

Bir de menager olanın kullanım süresi 8 saatken diğeri 3 saat tek kafamı karıştıran şey de bu aslında yoksa racing olanı alıp geçecektim bu konuda bilgisi olan varmı acaba ?

İyi forumlar..



Max Office Racing

Manager Elite Soft
Sidewinder x5 fare kullanıyorum çok memnunum fakat tuşları ölmeye başladı artık.

Genelde fps oynuyorum elim büyük ve kavrayarak tutuyorum hangisini önerirsiniz?
Merhaba.

Benim iphone 5 in pili artık öldü ama telefondan memnunum ve en az 2 sene daha kullanırım gibi geliyor bana bu yüzden pilini değiştirmek istiyorum.

Değişimi kendim yapabilirim daha önce yaptım başka telefonda fakat kalitesiz bir pil almak istemiyorum.

Bu iş için en fazla 50 tl bütçe ayırdım fakat ebay da bir sürü pil var karar veremedim.



Bir ilanda orijinal sattığını yazmışhttp://www.ebay.com/itm/APPLE-genuine-original-battery-iPhone-5-Kit-outils-Tools-Kit-/331729885069?hash=item4d3ca4578d:g:-5gAAOSwxcRW-Vjf#rwid

Sizce gerçekten orijinal midir?

Diğerleri 6-7 dolarken bu 15 dolar.



Onun dışında güvenebileceğim kaliteli bir pil biliyor musunuz?
SilverStone Tundra Serisi TD03-LITE

CORSAIR H60

COOLER MASTER SEIDON 120V VER.2



Arkadaşlar bu üçü arasında kararsız kaldım. İlk önceliğim sessizlik. Özellikle de pompanın sessiz olması çünkü fan sesliyse bile çözümü var en azından.



Kasam SilverStone SG13B



Ben ilk etapta coolermaster olanı alırım diyordum fanının statik basıncı yüksek diye ama pompa sesi konusunda net bir bilgi bulamadım incelemesi pek yok.
Merhaba.

Araçta resimlerde de görüldüğü gibi anten kısmı ve dibindeki plastik koruyucu parça tamamen koptu. Eski haline getirebilmek için iç tavan döşemenin falan sökülmesi gerekiyormuş ve işlemden sonra döşemede sarkma olabiliyormuş. Ben istemiyorum o yüzden.
İnternette köpek balığı antenleri araştırdım. Anten bağlantısı olanlar 50-60 tl ye satılıyor bağlantısız yani sadece görünüm amaçlı olanlar ise 10 lira.
Asıl sorum sizce bağlantılı olanlardan alsam Anten devresine bağlayabilir miyim?

Bana olmayacakmış gibi geliyor. Bu haliyle radyo çektiği için olmayacaksa boşuna 50 lira daha vermiyeyim diyorum.
Fikirleriniz nelerdir?



Bağlantılı antenin bağlantısını buradan inceleyebilirsiniz.
http://www.sanalpazar.com/Wolkswagen-Bora-Golf-Polo-Siyah-Kopek-Baligi-Anten__isp42250059
Hakkında
Konum: İstanbul,Bahçelievler
Forum İkinci El İmzası:
Alışveriş Yaptıklarım: tamirci101, Mene, Beriko, JANT!, CaReTTa_99, Misti, Mitra, Marco..., asi_firtin, cultus, biyoman, ozgunkaratekin, slidex19, heycudder, erda33, THE OK., chnkty, Serhan81, gurpolo4, Sp4rtacus, canmustu, CLauDio_1907, YandAngeL, Tari_34, CooLZerO, R1Tech, Bedo, tahaco, Jeak, Bycesurr, montanaturner, KediQ, zawazingo, bakur, OTTOMAN_67, Renovatio90, huseyin1831, mgedik06, zercx, Sir Wilde, alidinc06, wowtr
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
PC
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 671
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.143
İkinci El Bölümü Mesajları: 170
Konularının görüntülenme sayısı: 74.208 (Bu ay: 516)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 167 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.