E

Yarbay
16 Nisan 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme
Toplam: 48 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Hız benim açımdan ikinci derecede önemli etken olduğundan,



https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/web/internet/Sayfalar/aylik-4gb-internet-paketi-3g.aspx





Linkteki 4 Gbye kadar 7.2 Mbps aşım halinde 96 kbps ye düşen sınırsız tarifeye geçtim,

bir kaç gün olmadan telefonuma "Paket Aşım üst Sınır rakamı olan 42 TL" ye ulaştınız mesajı geldi,

hemen müşteri hizmetlerini aradım ve bana verdiği cevapla resmen dumura uğradım.



"efendim evet bu paket sınırsız ama, sınırsız internet tarifesine geçmeden önce paketinizde tanımlı olan

internet aşımı üst sınırını aşmanız lazım, yani 42 TL ye kadar paket aşımı ile ücretlendirilirsiniz,

sonrasında bu paketin 96 kbps olan sınırsız kullanımına geçebilirsiniz" dedi...





Bu bilginin nerde yer aldınığını, koşullarda vs hiç bir yerde böyle bir bilgilendirme olmadığını,

bunun düpedüz işgüzarlık hatta dolandırıcılık olduğunu söyledim, şikayet kaydı açtılar, beyfendiler bana dönecekler haklıymışım böyle bir konu ile ilgili bilgilendirilmem gerekirmiş.

Yani sonuç olarak ben yaklaşık 80 TL Ye 4G internet kullanmış oldum, hayırlı olsun.



Paket Linkinde, detaylarında vs neresinde böyle bir bilgi var Allah aşkına, bu işin adı sahtekarlık, aldatmaca değil de nedir, sorarım size?




Biraz uzun ama çok faydalı bir video, sabırlı olabilecekler için hayati bilgiler içeriyor.
Arkadaşlar merhaba,

2,5 Yıldır D-Smart Full paket kullanıyorum.

Cam üyeliğe geçmeye karar verdim,

Forumu inceledim, Linuxlar, Enigma 2 ler, ipTv ler hvada uçuşuyor benim böyle bir amacım filan yok.

Cihaz açılsın sorunsuz şekilde D-Smart Cam modülünü çalıştırsın yeter.



2 öncelik var;



1-Görüntü Kalitesi

2-Kanal Geçişlerindeki hız



Diğer hiç bir şeyle ilgilenmiyorum

yardımcı olursanız sevinirim.
Arkadaşlar merhaba.



Forumu aktif kullanan bir çok arkadaşın, kendini hangi markaya yakın hissettiğini az çok biliyoruz aslında.

Ama belki bildiklerimiz zandan ibaret olup, bildiğimizden bambaşka bir markaya yakın hissediyor olabilir,

kendini o marka ile ifade ettiğini düşünüyor olabilir bilinç altında.





Onun için burada, gruplamadan, Almanlar, Japonlar diye sınıflamadan, überspor markalar hariç,

reelde alıp kullanabildiğimiz, ya da kullanabilme ihtimali bulunan markalardan,



Kendimize en yakın hissettiğimiz,

kişiliğimiz ile özdeşleştirebildiğimiz,

her yeni lansmanında heyecanlandığımız,

aslında ben gayet soft olarak ifade etsem de aslında bir nev'i Fan'ı olduğunuz marka



-hangisi

-ve neden?




Nedenler duygusal da olsa, ifade edilebilir, anlaşılabilir şekilde yazılırsa güzel bir analiz de çıkar ortaya diye düşünüyorum.



Açık açık bilelim artık bakalım, gizli, zımnen, dolaylı yollardan filan anlamaya gerek kalmasın...
Normal şartlarda böyle paylaşımlar yapmıyorum ama , insanın zıvanadan çıktığı durumlar oluyor artık.

Türk halkı olarak anlayanımız, anlamayanımız her aracın uyduruk bir Coupe modeli ürettiğinden ederinin yüzde 50 fazlasını ödemeye hazır görüyoruz kendimizi,

ne malın ederine bakıyoruz, ne ödediğimiz bedelin bize ne getirisi olduğuna.



Örnek vermek gerekirse, Cla, Vw CC gibi...



Manasız, mantıksız hatta görgüsüzce nasıl tükettiğimizin en bariz örneklerinden birini paylaşmak istedim.



Aşağıda 207.000 TL fiyatı olan aracın, herhangi bir 3 serisinden maliyetinin ne kadar fazla olabileceğini düşünüyorum,

bence yok, hatta kapıları vs çıkarırsak daha az bile olabilir.



Şu araca bir bakar mısınız!



http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-420d-coupe-2013-borusan-premium-hemen-teslim-141262754/detay



Asıl ibretlik olan 207.000 TL verdiğiniz şu araçta Cruise Control bile yok,

Koltuklar zayıf ne baldır desteği var ne ergonomisi,

Derisi bildiğiniz 1000 TL'ye yaptırabileceğini vinlex,

iç detaylar kaba saba krom trimler, Line'lardaki şık detaylardan eser yok,

eğer 3 serisi ile aynı ise, ki 3 serisi ise klonlama olarak aynı 100 dolar bile etmeyecek,

iki üç hoperlörden ibaret berbat bir ses sistemi, aux girişi bile yok,

Ön park sensörü yok,

Daha neler sayarım da... bu kadarı yeter sanırım.



Ama neyi var bu araba Coupe...



Spor araçlar böyle ama donanımsız olur filan moduna girmeyin, bildiğin F30 Dizelin 2 kapılısı ama fiyat 1,5 katı...

Olduu, biz de yedik, yiyenlere afiyet olsun.



He F30 serisine fakir donanımı haricinde bir eleştirim yok, kendi aldığım fiyatı da bana verdikleri açısından makul ve mantıklı buluyorum.

Ama bu ilandaki araba ve türevleri nedir ya hu, Passat CC, hele hele CLA nedir??
Arkadaşlar merhaba.

C ya da B sınıfı sertifikaya sahip iş güvenliği uzmanı arkadaşlar ile bire bir görüşerek hazır bir portföy için, iş güvenliği uzmanı olma ve kendi işinin patronu olma teklifi yapıyorum.

Tabi ki karşılıklı görüşme ve anlaşmaya vardığımız taktirde 1 kuruş masraf etmeden, ofisini açma, vergi işlemleri muhasebesi dahil, hiç bir masraf yapmadan kendi işini yapacak

ilgilenen arkadaşlar benimle iletişim kurabilirler.
Arkadaşlar merhaba.



Ben süspansiyon olayına biraz takık biriyim.

D sınıfı bir araç alıyorsunuz. Üretici kasa salınımlarını azaltmak için araca haklı olarak sert süspansiyon koyuyor,

siz de her çukurda, her kasistte saydırıyorsunuz.

Bu özellikle İstanbul gibi sürekli kasist, çukur vs gibi problemler sık karşılaşılan şehirlerde ciddi sıkıntı bence.

Bu özellik bir deri vites topuzu, bir hafızalı koltuk vs olup olmaması gibi bir özellik değil,

aracın kimliği ile ilgili bir özellik.



Şöyle bir paradoks'ta var üreticiler güvenlik için sert süspansiyon koyuyor,

ama benim gibi aracını yüzde 90 şehir içinde kullananlar ise bu sert süspansiyona katlanmak zorunda kalıyor.

Sadece konfor da değil, her çukurda, kasistte aracın kokpit dahil ciğerleri sökülüyor neredeyse.



Bence ilk sunulması gerek özellik yumuşatılabilir, sertleştirilebillir süspannsiyon yapısı.



Benim bildiğim sistemler şunlar..



Opel - FlexRide,

VW - DCC

Alfa Romeo - DNA

Mercedes - Airmatic

Citroen - Hidroaktif Süspansiyon

Bmw 5 serisinde havalı süspansiyon sunuyor sanıyorum...





Diğer markalardaki süspansiyon sistemleri ile ilgili bilgisi olan,

ya da bu sistemleri aktif olarak kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa araç tercihlerinde önemli bir rehber olabilir diye düşünüyorum.
Arkadaşlar merhaba.



Ben süspansiyon olayına biraz takık biriyim.

D sınıfı bir araç alıyorsunuz. Üretici kasa salınımlarını azaltmak için araca haklı olarak sert süspansiyon koyuyor,

siz de her çukurda, her kasistte saydırıyorsunuz.

Bu özellikle İstanbul gibi sürekli kasist, çukur vs gibi problemler sık karşılaşılan şehirlerde ciddi sıkıntı bence.

Bu özellik bir deri vites topuzu, bir hafızalı koltuk vs olup olmaması gibi bir özellik değil,

aracın kimliği ile ilgili bir özellik.



Şöyle bir paradoks'ta var üreticiler güvenlik için sert süspansiyon koyuyor,

ama benim gibi aracını yüzde 90 şehir içinde kullananlar ise bu sert süspansiyona katlanmak zorunda kalıyor.

Sadece konfor da değil, her çukurda, kasistte aracın kokpit dahil ciğerleri sökülüyor neredeyse.



Bence ilk sunulması gerek özellik yumuşatılabilir, sertleştirilebillir süspannsiyon yapısı.



Benim bildiğim sistemler şunlar..



Opel - FlexRide,

VW - DCC

Alfa Romeo - DNA

Mercedes - Airmatic

Citroen - Hidroaktif Süspansiyon

Bmw 5 serisinde havalı süspansiyon sunuyor sanıyorum...





Diğer markalardaki süspansiyon sistemleri ile ilgili bilgisi olan,

ya da bu sistemleri aktif olarak kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa araç tercihlerinde önemli bir rehber olabilir diye düşünüyorum.
Arkadaşlar merhaba.



Ben süspansiyon olayına biraz takık biriyim.

D sınıfı bir araç alıyorsunuz. Üretici kasa salınımlarını azaltmak için araca haklı olarak sert süspansiyon koyuyor,

siz de her çukurda, her kasistte saydırıyorsunuz.

Bu özellikle İstanbul gibi sürekli kasist, çukur vs gibi problemler sık karşılaşılan şehirlerde ciddi sıkıntı bence.

Bu özellik bir deri vites topuzu, bir hafızalı koltuk vs olup olmaması gibi bir özellik değil,

aracın kimliği ile ilgili bir özellik.



Şöyle bir paradoks'ta var üreticiler güvenlik için sert süspansiyon koyuyor,

ama benim gibi aracını yüzde 90 şehir içinde kullananlar ise bu sert süspansiyona katlanmak zorunda kalıyor.

Sadece konfor da değil, her çukurda, kasistte aracın kokpit dahil ciğerleri sökülüyor neredeyse.



Bence ilk sunulması gerek özellik yumuşatılabilir, sertleştirilebillir süspannsiyon yapısı.



Benim bildiğim sistemler şunlar..



Opel - FlexRide,

VW - DCC

Alfa Romeo - DNA

Mercedes - Airmatic

Citroen - Hidroaktif Süspansiyon

Bmw 5 serisinde havalı süspansiyon sunuyor sanıyorum...





Diğer markalardaki süspansiyon sistemleri ile ilgili bilgisi olan,

ya da bu sistemleri aktif olarak kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa araç tercihlerinde önemli bir rehber olabilir diye düşünüyorum.
Arkadaşlar merhaba.



Ben süspansiyon olayına biraz takık biriyim.

D sınıfı bir araç alıyorsunuz. Üretici kasa salınımlarını azaltmak için araca haklı olarak sert süspansiyon koyuyor,

siz de her çukurda, her kasistte saydırıyorsunuz.

Bu özellikle İstanbul gibi sürekli kasist, çukur vs gibi problemler sık karşılaşılan şehirlerde ciddi sıkıntı bence.

Bu özellik bir deri vites topuzu, bir hafızalı koltuk vs olup olmaması gibi bir özellik değil,

aracın kimliği ile ilgili bir özellik.



Şöyle bir paradoks'ta var üreticiler güvenlik için sert süspansiyon koyuyor,

ama benim gibi aracını yüzde 90 şehir içinde kullananlar ise bu sert süspansiyona katlanmak zorunda kalıyor.

Sadece konfor da değil, her çukurda, kasistte aracın kokpit dahil ciğerleri sökülüyor neredeyse.



Bence ilk sunulması gerek özellik yumuşatılabilir, sertleştirilebillir süspannsiyon yapısı.



Benim bildiğim sistemler şunlar..



Opel - FlexRide,

VW - DCC

Alfa Romeo - DNA

Mercedes - Airmatic

Citroen - Hidroaktif Süspansiyon

Bmw 5 serisinde havalı süspansiyon sunuyor sanıyorum...





Diğer markalardaki süspansiyon sistemleri ile ilgili bilgisi olan,

ya da bu sistemleri aktif olarak kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa araç tercihlerinde önemli bir rehber olabilir diye düşünüyorum.
Hakkında
Konum: İstanbul,Fatih
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 3.711
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.524
İkinci El Bölümü Mesajları: 37
Konularının görüntülenme sayısı: 139.582 (Bu ay: 683)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.367 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.