Yüzbaşı
08 Ocak 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme
Toplam: 46 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar xbox üzerinden blutv izleyebiliyor musunuz? Bi kaç sene önce ps4 üzerinden sorunsuz bi sekilde izleyebiliyordum ama su anda ne yaptıysam xbox üzerinde player siyah ekranda kalıyor
Lastikler kışlıktır, görsellerde de gördüğünüz gibi gayet iyi durumdadır, sadece kışları kullanıldı, üretim tarihi 2914, pazarlık payı vardır, alan arkadaşa şimdiden hayırlı olsun
Fiyat hepsi için 1000 TL’dir





Arkadaş bu nedir bu kolların şu andaki normal fiyatı bu zaten(!)
%40’a varan indirim diye reklam çıktı önüme şuraya bakın :D :D

Neredeyse ilk çıktığı günden beri Skyrim'in altını üstüne getirmiş ve Witcher 3'ün defalarca içinden geçmiş biri olarak konusuyorum Fallout 4'ü ilk çıktığı zaman bir kaç saat oynamıştım fakat bir türlü sevememiştim, sizce yaz indirimleriyle birlikte bir şans daha vermeli miyim? Yoksa Rise of the Tomb Raider'ı kapıp bir kere daha mı oynamalıyım? Sorular sorular....
arkadaslar gecen gun Youtube'da gezerken karsima cikti gameranx'in attigi bu video denedim ve tarafimca onayladim, bildiginiz uzere PS4 uzaktan baglantisi sadece Sony marka telefonlar uzerinde calisiyordu, bi arkadas bu duruma el atmis ve uygulamayla biraz oynamis, artik uygulama butun Android telefonlarda sorunsuz calisiyor

Buyrun video linki
https://m.youtube.com/watch?v=fp3VvbESqy0

Uygulamanin linkiyse videonun aciklama kisminda

*nedense foruma fotograf yukleyemiyorum yoksa kendi aldigim bi kac ss paylasmak isterdim
Merhaba arkadaşlar, Sony Vaio laptopumun ekranı yere düşme sonucu içeriden kırıldı, ekran değiştirme konusunda az biraz bilgi sahibiyim yeni ekran alıp takmayı deneyeceğim fakat problem o ki laptopun ekranı 15.5 inch, etrafta satılan bütün ekranlar 15.6 inch, benimkinden bulamıyorum. 15.6 olanını alsam takıp kullanabilir miyim? Herhangi bir problem olur mu? Tavsiyelerinizi bekliyorum dostlar bilgisayarsızlık başa bela
Arkadaslar orjinal dualshock 3 üm sarj olmuyor yeni kablo alıp denedim sonuc yine aynı kolu resetledim kabloluylen ve kablosuzken sonuc yine aynı en kötü yarın bimeksten yeni kol alıcam konuda bilginiz varsa yardımlarınızı bekliyorum :((
Arkadaşlar konsol almayı düşündüğümden içinde Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood, Assassin's Creed: Revelations, Assassin's Creed III ve Assassin's Creed IV: Black Blag bulunan Uplay hesabımı satışa sunuyorum, işin aciliyeti olduğu için 100 TL gibi çok uygun bi fiyata bırakmayı düşünüyorum, alan arkadaşa şimdiden hayırlı olsun..
arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi kadıköyden bir mağazadan Microsoft'un Windows için üretiiği Xbox 360 controllerinden aldım yanında birde receiver'ı var, iyi güzel herşey kutusunu açtım içinden çıkan CD'yi yükledim receiver'ı PC ye bağladım aktif ettim, kolun pillerini taktım herşey tamam ama gelin görünkü tam 2 saattir uğraşmama rağmen kol bir türlü receiver'ı bulmuyor, google da aratmadığım şey, youtube da izlemediğim video kalmadı nolur yardım edin kafayı yemek üzereyim
Arkadaşlar oyunda özellikle açık bir alana çıktıgm zaman fareyi hareket ettirdikten yaklaşık 1-2 saniye sonra ekran hareket ediyor. Bunun crackle ilgisi yok çünkü 4-5 tane crack denedim hepsinde aynı. Biraz yardımcı olursanız sevinirim .
Hakkında
Konum: İstanbul,Sarıyer
Sistem ve Tercihleri
Mobil cihaz
Apple
Operatör
Turkcell
Oyun Platformu
Oyun Platformu
xbox
Takım
Fenerbahçe
Motosiklet
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH’de
Nerede: Bir konuya bakıyor.
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 364
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 420
İkinci El Bölümü Mesajları: 76
Konularının görüntülenme sayısı: 10.908 (Bu ay: 293)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 208 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.