Merhaba dostlar, uzun zaman sonra faydalı bir başlık daha açıyorum.
Uzun zamandır aklımda olan bir başlık ama forumdaki eski paylaşım ruhunun ölmüş olması ve hiçbir şey üretmeyen ama her paylaşıma katıksız bir kulp takan, neredeyse sövme haddini kendinde gören asalak bir grup yüzünden eski motivasyonumun olmaması dolayısıyla bu kadar gecikmiş oldu, böyle giderse sonu ne olur kestirmesi güç değil...
Eskiden açtığım konularda hiçbir şey bilmeyen insanın bile rehberin sonunda olayı yapabileceğini söylerdim fakat üstte belirttiğim grup her şeyi suistimal ettiği için dünya çapındaki global markalar tarafından bir bir dışlandığımızı gördükçe artık bazı şeyleri atlayarak hatta saklayarak yazacağım, anlatacaklarımın hedefini bulmasını umuyorum.
LÜTFEN! Bu ülkedeki bütün garanti yollarını deneyin eğer hala sonuç alamazsanız bu yola başvurun, sizden istenen bilgileri harfine kadar doğru girin.
https://kb-tr.sandisk.com/app/rmaform
Sitesine giriyoruz ve resme bakıyoruz.
RMA talebinizin onlara ulaştığını ve Onay beklediğini söyleyen bir mail alacaksınız ayrıca gelen maili yanıtlayarak sizden ürün resmini şu şekilde çekip atmanızı isteyebilirler.
Eğer başvurunuz onaylanırsa gelecek olan mail şöyle başlar.
İade yetkisi kodu(RMA): RX2215**9
Ürün kodu:
Durum: Ürünün iadesi bekleniyor
Bu e-postanın ekinde yer alan UPS kargo gönderi etiketinin yazılı çıktısını alın.
Bu mailde 2 tane belge yer alır, 3 tane INVOICE(fatura) 1 tane UPS çıktısını alın.
Signed kısmını imzalamalısınız.
UPS'yi arayıp kurye talebinde bulunun. (1Z ile başlayan numarayı iletin)
3xFatura, 1xUps kağıdı, Sorunlu ürünün güzelce paketlenmiş halini gelecek olan arkadaşa veriyorsunuz.
Ellerine ulaşıp kontrol etmelerini ve onaylanırsa size dönmelerini bekliyorsunuz artık nasıl bir çözüm sunulacağı herkesin kendi dosyasına göre değişir.
WD'nin alt markası olan Sandisk'in ürünlerinde bariz kalite eksiği olması çok bilinen bir şey fakat bu şekilde destek vermesini de güzel buldum.
LÜTFEN! BU HİZMETİ SUİSTİMAL ETME YOKSA YARIN BUNU DA BULAMAZSIN!
Logitech artık Türkçe telefonla destek vermeyi bırakmış ve taleplere de pek olumlu dönmüyorlar, bunların sebebi hep suistimal!
Faydalandıysan bir teşekkürü de çok görme.
|
|
|
|
|
|
|
|
Insta/MuhendisMuratt Teknik Servis ve Danışmanlık; Bilgisayar, Monitör, Telefon, TV, Modem, Router
Windows 10 20H2 EFSANE KONU | ASUS Modem Ayarları, Güncel FW | Splash Pro Full HD Dizi, Film Samsung Android Rehberi, Good Lock | TRnin En Büyük Amazon Rehberi | Corsair Global RMA Rehberi TP-Link Archer TX3000E Wi-Fi 6 PCI-E | Sandisk Global RMA Rehberi | Türksat 4A Uydu Rehberi güzel bir şeye başla. ama hep güzel olsun. çünkü her insan ölecek yaşta. geç kalmayasın. |
En büyük sermayem, sunduğum güven. Instagram.com/MuhendisMuratt tinyurl.com/MMReferences tinyurl.com/MMSatislar |
Instagram.com/MuhendisMuratt -10 yıldır Teknolojinin içinde -Dahili, Harici bileşenlerde tecrübe sahibi -Bakım, Onarım, Tamir işlerine yatkın -E-ticaret meraklısı ve Rehber yazarı |