Yarbay
03 Haziran 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
15 üye
Görüntülenme
Toplam: 62 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhabalar, birşey soracagım oturdugum konutlara bulutenerji bakıyor ve ''kat mülkiyeti kanununa göre ödenmeyen faturalar her ay %5 gecikme zammı ödemek zorunda olmak'' ibaresi diye bi ibare var oturdugum konutların girişinde panoda da yazmakta zamanında odenmeyen fatulara %5 gecikme zammı uygulanır yazıyor acaba yakıt odemelerımı bi kaç ay geriden ödemeye başlasam gecikme zammını kabul ederek bi sıkıntı olur mu ki? Bilgisi olan yazabilir mi?
Anlamadığımız o kadar çok şey var bi de bu eklendi! Arkadaşlar bu yönetim bizimle dalga mı geçiyor çöpleri doldurdular takıma ayrıca bu adamı sol bek oynatırlarsa hiç şaşırmam. Ali KOÇ borçlar borçlar diyorda bu taraftar hep destek verdı madem borçlar borçlar diyeceksin neden başkan oldu borçsuz kulüp mü var adam akıllı aldığı kaç topçu var saysak 3 dört geçmez ben Ali Koç'u destekleyen biriyim ama artık bence kendi ayağına sıkıyor. Şu takıma adam akıllı sol bek alınmadı koskoca Fenerbahçe'nin forvetinde Muriq dışında kim var demeyin Mevlüt falan koskoca Fenerbahçe bu YA. Konuşulacak o kadar çok şey var ki. Kötü gidişatlarda en nihayetinde Ersun Yanal'a fatura kesilir kurban da belli ama Ali Koç DA büyük risk altında.

Arkadaşlar aşağıdaki ibare (lütfen aygıtınızı etkinleştirin) ibaresi sadece garantisi başlamamış, sıfır ve daha once kullanılmamış iPhone cihazlarda mı yazar yoksa sıfırlanmış ama sıfırlanıp kurulumu yapılmamış cihazlarda da yazabilir mi bilgisi olanlar aydınlatabilir mi? Ayrıca bunu sorma amacımı da söyleyeyim daha önce kurulumu yapılmamış kullanılmamış sıfır iPhone cihaz olduğunu nerden anlayabilirim?

Arkadaşlar, sıfır alınan iPhone cihazların garantisi kimisinin dediğine göre cihazı ilke açıp sim kartı takıp etkinleştirdikten sonra başlıyor kimisi de fatura tarihinden itibaren başlıyor diyor? Bu konuda kesin bilgisi olan var mı? Mesela cihaz alındı 3 ay kutusu kapalı kaldı açılmadı garantisi başlamış mı olcak yada kutu açılıp kurukum yaptıktan sonra mı başlayacak? Ayrıca bir soru daha var örneğin iPhone 7 yada 8 alındı sıfır diyelim sim kart takmadan cihazı kurabilir miyiz sadece wifi ile kullanabilir miyiz?
Arkadaşlar cihazın aralık ayı içerisinde tanıtılması gerekmiyor muydu ve diğer P Smart modelleri ocak aylarında satışa çıkmadı mı? Bilgisi olan aydınlatabilir mi?
https://www.donanimhaber.com/huawei-p-smart-2020-nin-basin-gorseli-ortaya-cikti--115600
Merhaba arkadaşlar. Elimde 4 adet kupon var. Ücreti ödeyene kupon numarasını yada olmazsa hesabı DM'den atacağım.

130 TL'lik kupon: 20 TL (böylelikle 110 TL kazanç sağlarsınız)

%11'lik kupon: 25 TL (böylelikle 100 TL kazanç sağlarsınız)

99 TL'lik kupon: 20 TL (böylelikle 79 TL'lik kazanç sağlarsınız)

120 TL'lik kupon: 20 TL (böylelikle 100 TL kazanç sağlarsınız)


https://store.donanimhaber.com/b9/65/38/b96538f7a8095e23dfd234c218e25624.jpeg

GÜNCELLENME (11.11.2019)
Merhaba arkadaşlar. Elimde 4 adet kupon var. Ücreti ödeyene kupon numarasını yada olmazsa hesabı DM'den atacağım.

130 TL'lik kupon: 20 TL (böylelikle 110 TL kazanç sağlarsınız)

%11'lik kupon: 25 TL (böylelikle 100 TL kazanç sağlarsınız)

99 TL'lik kupon: 20 TL (böylelikle 79 TL'lik kazanç sağlarsınız)

120 TL'lik kupon: 20 TL (böylelikle 100 TL kazanç sağlarsınız)


https://store.donanimhaber.com/b9/65/38/b96538f7a8095e23dfd234c218e25624.jpeg

GÜNCELLENME (11.11.2019)
N11'in uyguladığı 11.11 hediye çeki kampanyasına benzer kampanyayı 01.11 tarihine kadar 1.000 TL'ye varan indirimlerle SAMSUNG TÜRKİYE'de yapıyor. Fırsatı kaçırmayın!
https://shop.samsung.com/tr/samsung-gunleri-hediye-ceki-kampanyasi-2019
CREATIVE EP630 = BASS = MEMT X5

Evet arkadaslar 40 gun bekleyisimin ardindan kulakligima bugun itibariyle ulastim. Creative EP630 kullaniyordum ve bass konusunda zerre sikayetim yoktu. Arastirdim ve MEMT X5 ile karsilastim. Ilk baslarda endisem vardi EP630 tadini vercek mi diye ve bugun geldi denedim ve muhtesem bir bass ve kaliteyle karsilastim. Kulakligin gorunumu premium hissiyatini bayagi yukari cikariyor. EP630 ile kiyasladigimda bass konusunda cok degiskenlik yok lakin goruntusu X5 daha daha iyi. Yani kisaca EP630'un alternatifini arayanlar cok aramasin MEMT X5 alsin kesinlikle tavsiyemdir. Sorulariniz varsa sorabilirsiniz. Tesekkurler...

Satin aldigim satici: Orijinal MEMT X5 Kulak Kulaklık 3.5 MM Stereo Kulak Kulaklık Dinamik Kulaklıklar Hifi Bas Kulaklık
http://s.aliexpress.com/jYrUvqmQ
(from AliExpress Android)

.


Arkadaşlar şu anda 2 yıl oldu Creative EP-630i kulaklık kullanıyorum ama ömrü bitmek üzere kablosu koptu kopacak. Ben bu dediğim Creative modeli gibi mikrofonlu bassları yoğun gerisi de iyi olan bir kulakiçi kulaklık arıyorum. Ne önerirsiniz? Bütçe 100 TL diyelim.
Hakkında
Konum: Erzurum
İlgi Alanları: Bilgisayar ve Android Uzmanı
Hakkımda:
Akıllı telefon ve pc ile ilgili her türlü sorularınızı özel mesaj yoluyla sorabilirsiniz.
Sistem ve Tercihleri
Otomobil
Hyundai
Mobil cihaz
Apple
Operatör
Turkcell
Oyun Platformu
Pc
Takım
Fenerbahçe
Ses Sistemi
Logitech
Notebook
HP
Fotoğraf Ekipmanları
FujiFilm
Dünyadan Futbol
Borussia Dortmund
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 9 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 2.849
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5.618
İkinci El Bölümü Mesajları: 181
Konularının görüntülenme sayısı: 1.599.295 (Bu ay: 7.695)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 374 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.