Yüzbaşı
25 Mart 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
Görüntülenme
Toplam: 23 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar bu saati nerden ne şekilde bulabilirim acaba ? Nerede aradıysam bulamadım yardım edebilecek var mı ?











http://www.swatch.com/tr_tr/watches/finder-detail.sku-YOS404.html
Other
Arkadaşlar 2 gündür bu sorunla karşı karşıyayım . Ortada hiçbirşey yokken ortaya çıktı . Masaüstündeki Msn iconuna tıkladığımda bu hatayla karşılaşıyorum . Msni kaldırmayı denedim kaldırmadı , ben de birtakım programlarla windows live temel parçaları kaldırdım . Tekrar kurmaya çalıştığımda bu seferde aynı hatayı wlsetup-web.exe için almaya başladım . Bu olay diğer programların exe lerinde başıma gelmiyo . wlm ile ilgili bir sorun nasıl çözerim bir yardım lütfen .



İşletim sistemi Windows 7
Arkadaşlar bilgisayarımdaki problem bilgisayar açıldığında monitörün çözünürlüğü öncelikle anakartın görüntü resminde farklı bir çözünürlükte daha sonra windows yazısı geldikten sonra farklı bir çözünürlükte oluyor . Fakat bilgisayar açıldığında benim ayarladığım çözünürlükte açılıyor.







ilk başlardaki çözünürlük nedeniyle ekranda dos ortamıda çıkan bilgi yazıları tamamen kaymış ve köşeleri okunmadan görülerek geçiyor. ama her seferinde işletim sistemi açıldığında hep normal çözünürlüke geri dönülüyor.







Bios güncellemesi yaptıktan sonra oldu galiba bu sorun ama emin değilim tam yardımcı olabilirmisiniz neden kaynaklanıyo olabilir ?

Merhaba arkadaşlar.Ben bir konuda düşüncelerinizi almak istiyorum.Ben pcmi alalı yaklaşık 2 yıl falan oldu ama aldım alalı sürekli bilgisayar kitleniyor.Yani ekran tamamen donuyor ve örneğin müzik dinliyorum ya müzikte donuyo takılmış plak gibi aynı şeyi tekrarlıyo ve restart atmak zorunda kalıyorum.Servise götürdüm ekran kartındandır diyip değiştirdiler fakat düzelmedi.Başka birine götürdüm pcyi temizledi formatladı 1 gün kitlenmedi ertesi gün tekrar aynı Bu sorun nedendir sizce? bu arada



işlemci : intel core 2 duo 1.86 ghz (E6300)

anakart : Msı-Ms7250

ekran kartı : palit nvidia le 7300

ram : 1 gb ddr2

dahasını sorun söyleyeyim ama şu sorunu çözelim artık çok sıkıldım
Merhaba arkadaşlar.Bilgim olmayan bir konuda sizlere danışmak istiyorum.Amerikada bir kuzenim var ve oradan iPhone 3G getirtmek istiyorum ama 1 tane değil 4 tane.Birini kendim kullanacağım. Devamınıda kendim kar edecek şekilde arkadaşlara satacağım.Zira orada fiyatı 199 $ gümrükteki prosedür nedir ve bana bu iş ayriyetten masraf çıkarır mı bilgi verirseniz sevinirim...
Hakkında
Konum: Ankara,Çankaya
Meslek: Geomatics Engineer
Hakkımda:
Sistem ve Tercihleri
Otomobil
BMW
Operatör
Vodafone
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 496
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 945
İkinci El Bölümü Mesajları: 77
Konularının görüntülenme sayısı: 10.438 (Bu ay: 82)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 52 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.