Yarbay
29 Aralık 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
46 üye
Görüntülenme
Toplam: 144 (Bu ay: 1)
Gönderileri
Ürünü 21 Ekim de İtopya'dan satın aldım. (26.500 TL)

Günümüz AAA oyunların tamamına yakınını denedim/test ettim diyebilirim.

1080p ultra ayarlarda hatta bazı oyunlarda extreme diyelim ona 60 fps nin altına nerdeyse hiç düşmedi hatta çoğu zaman 70-100 arasında geziyor cihaz.

4K TV'me bağladığımda durum biraz değişse de mesela GeOW 5 gibi bir oyunda 4K Ultra ayarlarda 60 ın altına hiç düşmüyor diyebilirim. Sadece Metro Exodus da Extreme ayarlarda 30-35 fps lere düşüyor o da zaten oyunun optimizasyon sorunlu olmasından kaynaklı olsa gerek diye düşünüyorum.

Cihazın 3 önemli eksisi var bence 1 tanesi ekranının 1080p olması (fakat 240hz) diğeri G-Sync desteği olmaması ve sonuncusuda iki tane kocaman adaptörü diyebilirim. Neden G-Sync koyulmadığını anlamış olmasamda ekranın yüksek hz değerinden kaynaklı olsa gerek diye düşünüyorum.

Cihaz full ayarlarda oyun falan oynarken mesela biraz gürültülü çalışıyor ama öyle çok aşırı derecede rahatsız edici boyutta değil onun dışında normal kullanımda oldukça sessiz.

Bataryasını fazla deneme şansım olmadı şu ana kadar evde kullandım ama msi nin dragon center yazılımı gerçekten her manada çok faydalı mesela eski tip laptoplarda laptop fişe takılıyken batarya isteseniz de istemesenizde sürekli şarz olurken bunda ayarlama yapabiliyorsunuz yani sürekli şarz olmuyor belli seviyenin altına düşmesi gerekiyor bu özellik hoşuma gitti.

Klavyesi mekanik değil ama tuşların verdiği hissiyat güzel yine de bu fiyatta bir makine için daha kaliteli bir hissiyat beklemiyordum desem yalan olur kasa kalitesi de güzel ama daha farklı birşeyler bekliyordum açıkçası bu plastik vari görünüme nazaran yine de kaliteli bir cihaz olduğu hissiyatını vermiyor değil.

Sorusu olan/almayı düşünen varsa cevaplayabilirim.

Arkadaşlar 4K çözünürlüklü IPS ekran + RTX 2080 + en az 17" ekran kombinasyonu barındıran oyuncu dizüstü arıyorum.

Aslında günlerdir inceliyorum ama Asus ve MSİ gibi kaliteli markaların bu kombinasyonda 4K çözünürlüklü laptopu yok gibi bir şey ya da ben bulamadım.

Monster Tulpar V18.3.1 var tam bu istediğim kombinasyonları barındıran ama o modelin ekranında arka ışık sızması olduğu falan söylendiğinden almak istemiyorum.

Marka olarak önceliğim Asus ROG veya MSİ Titan serisi ama diğer önerilere de açığım.

Tşk.
Arkadaşlar bu laptopu almayı düşünüyorum oyun odaklı olarak şu an en uygun bulduğum aşağıdaki linkte hem fiyat hem cihaz olarak değerlendirirseniz memnun olurum.

http://www.istanbulbilisim.com.tr/asus-g-series-g751jt-dh72-notebook-fiyati,143834.html#ProductTechnicalProperties

ps4 sahibiyim ama multiplatform oyunlarda pc teknik olarak daha ileride olduğu için ps4de sadece özel oyunlara para vermeyi düşünüyorum bundan sonra.

Yukarıdaki laptopa alternatif başka laptop veya desktop oyun pcsi önerileriniz olursa memnun olurum.

Saygılarımla
Arkadaşlar hat değerlerim iyi gözükmesine rağmen bağlantım yavaş kalıyor. Geçen ay 8 Mbitten 20 Mbite geçtim ama bağlantı hızımda zerre değişiklik olmadı Türknet kullanıyorum sorun ne olabilir sizce?
Arkadaşlar birkaç ay kadar önce 8Mbit olan bağlantı hızımı 20 Mbit'e yükselttim ama gelin görünki download hızımda zerre iyileşme olmadı...

Turknet kullanıcısıyım ve modemim 2 yıl kadar önce yine onların hediye ettiği Airties marka kablosuz modem modelini bilmiyorum ama RT205 sanırım.

Ayrıca aynı evde modeme 2 oda mesafede ancak %30-%50 aralığında sinyal alabiliyorum. Sorum oki her iki problemim de modem kaynaklı mıdır sizce?

Eğer öyleyse iyi bir modem tavsiyesi rica ediyorum fiyat çok mühim değil. Sorun modemden kaynaklı değilse başka ne olabilir?

Teşekkürler.
Arkadaşlar herkese merhaba...

Günlerdir araştırıyorum hatta 1 tane alıp sonra siparişimi iptal bile ettirdim bir sürü seçenek ve internette bir sürü konu var aklınız kolay karışıyor bana maksimum 3.500 TL'ye kadar oyun odaklı rahat 4-5 sene idare edecek bir laptop tavsiyesi rica ediyorum... En ciddi adaylarım:

* Samsung NP700G7C-S02TR
* Asus G75VW-RS72
* Toshiba Qosmio X875-Q7380

Bu alternatiflerden hangisini önerirsiniz ya da önerebileceğiniz başka alternatifler neler? Samsung'da tam karar kılmışken ekran kartının kepler olmadığı 40 nm olduğu ve bu nedenle fazla güç tükettiğini duyunca biraz soğudum ayrıca fiyatı 3.400 TL civarlarında ve teknosada 2700 TL'ye geçen haftalarda satıldığı söyleniyor. Gönlümden geçen markanın da Sony olduğunu belirtmekle beraber Vaio model kafama uygun laptop bulamadım ama bulupta önerebilen olursa çok memnun olurum...Son olarak ekranın 17.3" olması tercihimdir. Şimdiden çok teşekkürler.
Arkadaşlar süre olarak kısıtım olduğu için forumu pek araştıramadım özür dilerim benim şöyle bir sıkıntım var bugün Amerika'dan simkilitli bir Iphone 4S geldi. Hemen yakındaki bir telefoncuya getirdim unlock yapılır mı nasıl olur diye unlock yaptıklarını ama çeşitli sorunlar çıktığı için ve kimse memnun kalmadığı için yapmayı bıraktıklarını söylediler. Cihazın modem firmware 1.0.14...Cihaz denildiği gibi unlock yapılmaya müsahit midir müsahitse ne gibi sorunlar oluşabilmektedir telefonu geri mi vermeliyim yoksa uğraşmaya değer mi? Ayrıca unlock ben yapabilir miyim yoksa ne kadara yaptırılır? Şimdiden çok teşekkür ederim.
Arkadaşlar Amerika'dan Iphone 4S getirtmeyi düşünüyorum. Ben direk Apple Store'dan simfree bir telefon alıcam bana getirecek kişinin Amerika adresine yollatıcam o da bana birisiyle gönderticek. Bu şekilde olursa telefon geldikten sonra direkt pasaport kaydını yaptırsam sim kartımı taktığım gibi kullanmaya başlayabiliyor muyum yoksa herhangi başka bi kilit olacak mı telefon üzerinde uğraşmam gereken? Ya da başka ne gibi sıkıntılar çıkabilir ve bana daha + olarak ne kadara patlayabilir. Yardım ederseniz sevinirim.


Saygılarımla
Bu Engin denen adam neden iyileşmiyor yahu? Ne oldu bu adama sakatlığı nedir? Tayfun ve Gabriç iyileştilerse neden 18'e bile alınmaz? Jaja 3 maç oldu neden hala oynatılmaz? Barış Ataş denen kasabı takıma kim neden transfer etti çok kart görür.


Bunlar Şenol Hoca'ya yönelik eleştirilerim. Kadroyu çok yönlü kullanmıyor devamlı oyuna giren çıkan aynı...Gabriç ve Tayfun'un ilk 18'e girebilmesi lazım artık.
Arkadaşlar bu oyunun İngilizcesi çıktı mı? Oyunun ana konusunu bulamadım başlık olarak forumda, konuşulduğunu da görmüyorum nedir durum bu oyunda ? İnceleme notları düşük ama PSN videolarında çok iyi gözüküyordu oyun. Oynamış olan arkadaşlar varsa tavsiye ederler mi?

Saygılar.
Hakkında
Konum: Trabzon, Akçaabat
Meslek: Bankacı
İlgi Alanları: Oyun Konsolları ve Oyunlar
Forum İmzası:
PSN: Weycell61(us), Kayhan_61 (tr) Steam ID, Epic ID, Xbox Gamertag: Weycell 61
Forum İkinci El İmzası:
Referanslarım: dragonstory, myfranco, johnny2, wnchstr, hunter26, syermen, Thathurts, izmirli mert, levihakan, tansu_zidane, ecelnico, @ykun, sky_walker, devilonur, 1Devil1, semh611, ulasasmadili, japonozan11.

Alışveriş Yaptıklarım: myfranco, dragonstory, hunter26, BİG KİNG, estranged, akh3737, Mükremin, kurban50, Thiefman, ilksav, thrtn, arkadascaa, 1Devil1, sky__walker, cemnahit, ulasasmadili, _crash_, XxXsT, japonozan11, ozgurdonanimhaber, esayar42, metall82, TamTurk, dell1903, darkd66, srdrpeker, yang wenli, fotifoti, Drizzt_tr, harmonyoa, mw@ruw@ri, resE, .:MaDMen:.:, eyurtlu, _2FAST4U_, albani, sertay_a, bukalemuns, sakpinar, So say we all, army6rr, kardeşler elektronik, SinanGS, ozgurrapper, magborat, Technosoft.
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Laptop
Otomobil
Skoda
Mobil cihaz
samsung
Operatör
Türk Telekom
ISS
turknet
Oyun Platformu
PlayStation
Takım
TRABZONSPOR
Steam
veysel1985
TV
LG
Notebook
MSI
PSN ID
Weycell61
Xbox Live GamerTag
Weycell 61
İşlemci
Intel
Sabit Disk
Samsung
Ekran Kartı
MSI
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 6 gün önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 8.410
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 11.152
İkinci El Bölümü Mesajları: 820
Konularının görüntülenme sayısı: 862.780 (Bu ay: 1.159)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 878 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.