T

Yarbay
30 Kasım 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
13 üye
Görüntülenme
Toplam: 31 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar iyi forumlar,Bilgisayarımda Gigabyte P35C anakart var.Hem DDR2 (4 adet), hemde DDR3 (2 adet) ram slotu var.
Aynı anda 2 slota DDR2, 2 slota da DDR3 ram taksam hepsini çalıştırır mı?
http://www.gigabyte.com.tr/products/page/mb/ga-p35c-ds3r#kf
Herkese iyi forumlar,

Bilgisayarımın işlemci ve ramini değiştirdim.Sonrasında bilgisayarımdan baktığımda yeni işlemcimi değil eski işlemcimi gösteriyordu.

Windows 10 da sistem yapılandırmasını seçerek temel aygıtları yükleme seçeneğini tıkladım.

Bilgisayar kapandı ve açılırken masaüstü ekranı gelmeden takılıp kaldı.Daha sonra resetledigimde de bu ekranı geçemedim ve bilgisayar açılmıyor.

Öneriniz için teşekkürler

İşlemci Q9400
Arkadaslar 2005 yılında 50cc scooter aldım ve bırkac ay sonra aldıgım yere gerı sattım.Elımde oraya verdıgıme daır yazı var fakat 50cc oldugu ıcın ruhsat benım uzerımde kaldı.Ne kadar ugrassamda motoru verdıgım yer ılgılenmedı.(Rısklerını bılıyorum kaza vs.olsa benı bulurlar) Motorun vergısı yok ve buyuk ıhtımalle dagılıp çöp olmustur.

Fakat gecen gun eve muayenesını yaptırmam gerektıgı ıle ılgılı emnıyetten yazı geldı.Sızce ne yapmalıyım?
Arkadaslar forumu okudum.Genelde Kron tavsıye edılıyor ama ınsanlar marka fanatıklıgı mı yapıyor anlamadım.Bugun decathlonda Rockrıder 5.1 ı ınceledım ,cok kalıtelı geldı bana ,on suspansıyonlu ,26 ınc ,alumınyum kadro fıyatı 499 tl.

Kron xc 250 yı ıse 590 tlye buldum.Artıları eksılerı nelerdır.Bırde kron xc 250 ıle xc750 arasında cok fark var mı?
Kendı sıtesındekı teknık verılere baktım ama marka-model bılmedıgımden anlayamadım.xc750 yı ıse 780 tl ye satıyorlar.
499 tl derken 780 tlye kadar cıkmalımıyım ,aradakı fıyat farkı deger mı?

Haftasonu gezmek amaclı kullanacagım ,tahmınım bır cıktıgımda 20-30 km yaparım.

Tavsıyelerınızı beklıyorum ,ozellıkle bu markaları kullananların.Tesekkurler
Sımkılıtlı Iphone 4 16gb telefonumu düm 4.2.1 den 5.1.1 e yukselteyım dedım.Forumda yazıldıgı gıbı Sn0wbreeze ıle sımple modda yaptım.
Fakat ıtunes ten fırmwire ı atarken 3194 hatası verıyor.Forumdakı cozumlerın ,okudugum kadarıyla hepsını yaptım
Hosts dosyasını degıstırdım
Tınyumbrellayı denedım.
Farklı bılgısayda ve farklı usb kabloları ıle denedım.
Fakat sorunu asamadım,telefon DFU modda kapalı olarak kaldı.

Daha sonra bu yöntemın sadece IOS 6 cıkana kadar yapılabıldıgını ve Apple'ın IOS 6 cıktıktan sonra ıtunes uzerınden 5.1.1 yuklemeye ızın vermedıgını ogrendım.
Bırkac işi bilen kısı ıle gorustugumde tek yolun Itunes uzerınden IOS 6 ya guncellemek oldugunu gevey ıle calısmadıgından unlock yapmak gerektıgını soyledıler.
Operatorune gore unlock bedelı 50 usd ıle 220 usd arası fıyat aldım.Benım telefon AT&T oldugundan 50 usd ye yaptırdım.6 saat içinde aktıf olacagı bılgısını aldım,şu an beklemedeyım
Cıhazı 4.2.1 jaılbreaklı olupta gevey ıle kullananlara bılgı vermek ıstedım.
Arkadaslar bırkac sorum var.
Aracım Aurıs 1.33 Comfort.Benzınlı 99 hp 6 vıtes.Su anda aracım 1000 km de.

1-Rodaj suresı var mıdır? Yenı araclarda yok dıyorlar ama yıne de zorlamıyorum.
2-Kaç km sonra benzın daha az harcamaya baslıyor.Su anda 7.0 yakıyor (Ilk gunlerde 7.2 ıdı)
3-LPG taktırmak 1.33 luk bır arabada performans kaybına yol acar mı ,garantıyı bozar mı?

Tesekkurler
Toyotanın Turkıye resmı sıtesınde yarıs hybrid'in yakında gelecegı yayınlanmıs

Ekonomisi ve teknolojisi ile ideal şehir otomobili: Toyota Yaris Hybrid

Toyota’nın yeni tasarım anlayışının ilk temsilcisi Yeni Yaris’in 3. neslinin pazara sunulmasının ardından hibrit versiyonu da Avrupa ile eş zamanlı olarak Türkiye yollarında!

Dünyada 4 milyon üzerinde satış adedi ile hibrit teknolojisinin lideri Toyota, B segmentinin ilk ve tek tam hibrit otomobili olan Yaris Hybrid ile üstün yakıt ekonomisi sunan hibrit teknolojisini şimdi daha erişilebilir fiyatlarla geniş kitlelerle buluşturmayı hedefliyor. Yaris Hybrid, 100 beygir gücündeki 1.5 litre benzinli motora sahip hibrit sistem ile segmentinin en iyi performans ve yakıt tüketimi dengesini sunuyor. Yaris Hybrid, 3,4 lt/100 km ile şehir içi yakıt tüketimi en düşük otomobil olarak pazara iddialı bir giriş yapmaya hazırlanırken, sadece 85 g/km CO2 emisyonu sunarak B segmentinde de yeni bir dönemin öncülüğünü yapıyor ve binek otomobil pazarının da en düşük CO2 emisyon değeri ile çevreciliğini kanıtlıyor. Yaris Hybrid, bununla birlikte benzersiz elektrikli sürüş (EV) yetenekleriyle 0 emisyon sunarak özellikle şehiriçi ulaşımda ideal bir otomobil olduğunu kanıtlıyor. Özellikle şehir içinde kullanım mesafesinin yarısını benzinli motor kapalı gidebildiğinden; hem çok düşük emisyon değerlerine sahip oluyor, hem de sessizliğiyle sürüş konforunu arttırıyor. Yaris Hybrid, dizaynı, sürüş konforu, herkesin erişebileceği fiyatı ve uzun ömürlü kullanımı ile sınıfında yeni standartları dabelirliyor.

Sofistike Tasarım, Yüksek Standart

Yaris Hybrid, cesur ve sportif görünümüyle Toyota’nın ayırt edici yeni tasarım anlayışını da ortaya koyuyor. “Keen Look-Keskin Bakış” tasarım felsefesi Yaris Hybrid’de, hibrit modeline özgü LED farlar ile destekleniyor. Gündüz farları, önde hibrit özelliğine vurgu yapan mavi zarif Toyota logosu ve arkada yer alan mavi hibrit rozeti otomobilin “farklı” olduğunu gösteriyor.

Yeni Yaris’e göre boyu önden 20 mm uzayarak 3 bin 905 mm oldu. Yeni kompakt pil arka koltuk arkasına yerleştirilerek iç mekan genişliğinden ödün vermeyen Yaris Hybrid, segmentinin en geniş iç mekana sahip araçlarından biri olmaya devam ediyor. Yaris Hybrid’in bagaj hacmi, mevcut Yaris’te olduğu gibi, 286 lt iken arka koltukların tamamen yatırıldığı durumdaki maksiumum bagaj hacmi de 768 lt’ye çıkarılabiliyor.

Yaris Hybrid, yeni Yaris’le aynı şekilde 4.7 m’lik sınıf lideri dönüş yarıçapı ile şehirler için mükemmel manevra kabiliyeti sunmaya devam ederken, aerodinamik standartları yükselterek 0,286 cd sürtünme katsayı ile dikkat çekiyor.

Yaris Hybrid’in merkezi konsoluna bağlı Toyota Touch ekrannda mevcut multimedya çözümlerine ek olarak hibrit enerji monitörü dikkat çekiyor. Yaris Hybrid’de 6.1 inçlik renkli dokunmatik ekran sistemiyle araç içi multimedya sistemi olan “Toyota Touch” ile, AM/FM radio, CD/ MP3 çalar, Bluetooth ile cep telefonundan görüşme yapma, cep telefonu adres defteri ile senkronizasyon ve yine cep telefonundan müzik dinleme özelliklerini içerirken, USB ve AUX ile mobil cihazlara bağlantı imkanı da sunuluyor. Kalan yakıt miktarı, anlık yakıt tüketimi, son 15 dakikadaki yakıt tüketimi gibi bilgiler ekrana yansırken ayrıca, entegre geri görüş kamerası da park kolaylığı sağlıyor.

Yaris Hybrid, VSC (Araç Denge Kontrol sistemi), 7 Hava yastığı, HAC (Yokuş kalkış destek sistemi) başta olmak üzere sınıfında öncü güvenlik sistemleri ile de dikkat çekiyor.

Günümüzün ideal şehir otomobiliyle tanışın!

Yaris Hybrid’de geliştirilen 1,5 lt benzinli motor, daha hafif ve kompakt elektrik motoruna eşlik eden sınıfının en iyi şanzımanlarından tam otomatik e-CVT (Elektronik sürekli değişken şanzıman) teknolojisi ile sıradışı yakıt tasarrufu ve sessiz elektrikli sürüş özellikleri sunuyor. Yaris Hybrid’de güçlü benzinli motor ve elektrik motorunu çalıştıran pilin birleşiminden oluşan hibrit sistem 100 HP güç sunarken, nikel-metal-hidrid pil ise artık daha etkin bir elektrik güç yönetimine sahip. Hibrit sistem, bunların yanısıra, yeni Yaris’in üstün sürüş dinamiklerine sessiz sürüşü de dahil ederek segmentinde bir devrime imza atıyor.

Yaris Hybrid, sadece 85 g/km CO2 emisyon değeriyle sınıfında öne çıkarken, şehiriçi ulaşımda 3,4 lt/100 km yakıt tükemiyle de binek otomobil pazarının en tutumlu araçlarından biri olarak dikkat çekiyor. Elektrikli (EV) ve ECO modlarında sürüş imkanı sunan Yaris Hybrid, 3,7 lt/100 km birleşik yakıt tüketimi sunuyor.

Yaris Hybrid, 0-100 km’ye 11,8 saniyede çıkarken, 165 km’lik hıza ulaşabiliyor. Yaris Hybrid, ayrıca 0-50 km’ye 4 saniyede çıkarak dur-kalk trafiği için sınıf lideri bir hızlanma sunuyor.

Sadece içten yanmalı motora sahip araçlara oranla Yaris Hybrid, bakım masraflarında da önemli bir fark yaratıyor. Hibrit teknolojisi sayesinde Yaris Hybrid’de debriyaj pedalı, debriyaj plakası, vites kutusu, marş motoru, V-kayışı ve triger kayışı bulunmuyor ve böylece bu parçalara ait herhangi bir bakım masrafı oluşmuyor. Diğer yandan, Yaris Hybrid’de frenleme esnasında devreye giren ve gün içerisinde yapılan frenlemenin yüzde 60’ını oluşturan regenerative (enerji geri dönüşümü sağlayan) frenleme sistemiyle fren balataları 2 kat daha uzun süre dayanıyor ve kullanım maliyetlerinde de hibrit ekonomisini tekrar ortaya koyuyor.

Hibrit Çalışma Prensibi Nedir?

“Kendi kendini şarj edebilen elektrikli otomobil”

Hybrid Synergy Drive teknolojisi, güçlü bir benzinli ve güçlü bir elektrik motoruna sahiptir. Hybrid Synergy Drive sistemi, bu iki motorun en verimli şekilde çalışma prensibine dayanır.

• Duran bir aracı kalkış esnasında elektrik motoru harekete geçirir.

• Normal sürüş esnasında elektrik motoru çalışırken benzinli motor yardımcı olarak çalışır. Hızlanma esnasında hem benzinli hem de elektrikli motor tam güçte çalışır. Hızlı sürüşte ise benzinli motor aracı hareket ettirirken, elektrik motoru yardımcı olur.

• Yavaşlama esnasında ise benzinli motor durur, elektrik motoru bataryanın şarj edilmesine yardımcı olur ve enerji geri kazanımı ve depolanması sağlanır. Diğer bir anlamda araç kendi kendini şarj eder.

• EV modunda ise, sıfır yakıt tüketimi ve sıfır emisyonlu elektrikli sürüş gerçekleşir.
Toyotanın Turkıye resmı sıtesınde yarıs hybrid'in yakında gelecegı yayınlanmıs

Ekonomisi ve teknolojisi ile ideal şehir otomobili: Toyota Yaris Hybrid

Toyota’nın yeni tasarım anlayışının ilk temsilcisi Yeni Yaris’in 3. neslinin pazara sunulmasının ardından hibrit versiyonu da Avrupa ile eş zamanlı olarak Türkiye yollarında!

Dünyada 4 milyon üzerinde satış adedi ile hibrit teknolojisinin lideri Toyota, B segmentinin ilk ve tek tam hibrit otomobili olan Yaris Hybrid ile üstün yakıt ekonomisi sunan hibrit teknolojisini şimdi daha erişilebilir fiyatlarla geniş kitlelerle buluşturmayı hedefliyor. Yaris Hybrid, 100 beygir gücündeki 1.5 litre benzinli motora sahip hibrit sistem ile segmentinin en iyi performans ve yakıt tüketimi dengesini sunuyor. Yaris Hybrid, 3,4 lt/100 km ile şehir içi yakıt tüketimi en düşük otomobil olarak pazara iddialı bir giriş yapmaya hazırlanırken, sadece 85 g/km CO2 emisyonu sunarak B segmentinde de yeni bir dönemin öncülüğünü yapıyor ve binek otomobil pazarının da en düşük CO2 emisyon değeri ile çevreciliğini kanıtlıyor. Yaris Hybrid, bununla birlikte benzersiz elektrikli sürüş (EV) yetenekleriyle 0 emisyon sunarak özellikle şehiriçi ulaşımda ideal bir otomobil olduğunu kanıtlıyor. Özellikle şehir içinde kullanım mesafesinin yarısını benzinli motor kapalı gidebildiğinden; hem çok düşük emisyon değerlerine sahip oluyor, hem de sessizliğiyle sürüş konforunu arttırıyor. Yaris Hybrid, dizaynı, sürüş konforu, herkesin erişebileceği fiyatı ve uzun ömürlü kullanımı ile sınıfında yeni standartları dabelirliyor.

Sofistike Tasarım, Yüksek Standart

Yaris Hybrid, cesur ve sportif görünümüyle Toyota’nın ayırt edici yeni tasarım anlayışını da ortaya koyuyor. “Keen Look-Keskin Bakış” tasarım felsefesi Yaris Hybrid’de, hibrit modeline özgü LED farlar ile destekleniyor. Gündüz farları, önde hibrit özelliğine vurgu yapan mavi zarif Toyota logosu ve arkada yer alan mavi hibrit rozeti otomobilin “farklı” olduğunu gösteriyor.

Yeni Yaris’e göre boyu önden 20 mm uzayarak 3 bin 905 mm oldu. Yeni kompakt pil arka koltuk arkasına yerleştirilerek iç mekan genişliğinden ödün vermeyen Yaris Hybrid, segmentinin en geniş iç mekana sahip araçlarından biri olmaya devam ediyor. Yaris Hybrid’in bagaj hacmi, mevcut Yaris’te olduğu gibi, 286 lt iken arka koltukların tamamen yatırıldığı durumdaki maksiumum bagaj hacmi de 768 lt’ye çıkarılabiliyor.

Yaris Hybrid, yeni Yaris’le aynı şekilde 4.7 m’lik sınıf lideri dönüş yarıçapı ile şehirler için mükemmel manevra kabiliyeti sunmaya devam ederken, aerodinamik standartları yükselterek 0,286 cd sürtünme katsayı ile dikkat çekiyor.

Yaris Hybrid’in merkezi konsoluna bağlı Toyota Touch ekrannda mevcut multimedya çözümlerine ek olarak hibrit enerji monitörü dikkat çekiyor. Yaris Hybrid’de 6.1 inçlik renkli dokunmatik ekran sistemiyle araç içi multimedya sistemi olan “Toyota Touch” ile, AM/FM radio, CD/ MP3 çalar, Bluetooth ile cep telefonundan görüşme yapma, cep telefonu adres defteri ile senkronizasyon ve yine cep telefonundan müzik dinleme özelliklerini içerirken, USB ve AUX ile mobil cihazlara bağlantı imkanı da sunuluyor. Kalan yakıt miktarı, anlık yakıt tüketimi, son 15 dakikadaki yakıt tüketimi gibi bilgiler ekrana yansırken ayrıca, entegre geri görüş kamerası da park kolaylığı sağlıyor.

Yaris Hybrid, VSC (Araç Denge Kontrol sistemi), 7 Hava yastığı, HAC (Yokuş kalkış destek sistemi) başta olmak üzere sınıfında öncü güvenlik sistemleri ile de dikkat çekiyor.

Günümüzün ideal şehir otomobiliyle tanışın!

Yaris Hybrid’de geliştirilen 1,5 lt benzinli motor, daha hafif ve kompakt elektrik motoruna eşlik eden sınıfının en iyi şanzımanlarından tam otomatik e-CVT (Elektronik sürekli değişken şanzıman) teknolojisi ile sıradışı yakıt tasarrufu ve sessiz elektrikli sürüş özellikleri sunuyor. Yaris Hybrid’de güçlü benzinli motor ve elektrik motorunu çalıştıran pilin birleşiminden oluşan hibrit sistem 100 HP güç sunarken, nikel-metal-hidrid pil ise artık daha etkin bir elektrik güç yönetimine sahip. Hibrit sistem, bunların yanısıra, yeni Yaris’in üstün sürüş dinamiklerine sessiz sürüşü de dahil ederek segmentinde bir devrime imza atıyor.

Yaris Hybrid, sadece 85 g/km CO2 emisyon değeriyle sınıfında öne çıkarken, şehiriçi ulaşımda 3,4 lt/100 km yakıt tükemiyle de binek otomobil pazarının en tutumlu araçlarından biri olarak dikkat çekiyor. Elektrikli (EV) ve ECO modlarında sürüş imkanı sunan Yaris Hybrid, 3,7 lt/100 km birleşik yakıt tüketimi sunuyor.

Yaris Hybrid, 0-100 km’ye 11,8 saniyede çıkarken, 165 km’lik hıza ulaşabiliyor. Yaris Hybrid, ayrıca 0-50 km’ye 4 saniyede çıkarak dur-kalk trafiği için sınıf lideri bir hızlanma sunuyor.

Sadece içten yanmalı motora sahip araçlara oranla Yaris Hybrid, bakım masraflarında da önemli bir fark yaratıyor. Hibrit teknolojisi sayesinde Yaris Hybrid’de debriyaj pedalı, debriyaj plakası, vites kutusu, marş motoru, V-kayışı ve triger kayışı bulunmuyor ve böylece bu parçalara ait herhangi bir bakım masrafı oluşmuyor. Diğer yandan, Yaris Hybrid’de frenleme esnasında devreye giren ve gün içerisinde yapılan frenlemenin yüzde 60’ını oluşturan regenerative (enerji geri dönüşümü sağlayan) frenleme sistemiyle fren balataları 2 kat daha uzun süre dayanıyor ve kullanım maliyetlerinde de hibrit ekonomisini tekrar ortaya koyuyor.

Hibrit Çalışma Prensibi Nedir?

“Kendi kendini şarj edebilen elektrikli otomobil”

Hybrid Synergy Drive teknolojisi, güçlü bir benzinli ve güçlü bir elektrik motoruna sahiptir. Hybrid Synergy Drive sistemi, bu iki motorun en verimli şekilde çalışma prensibine dayanır.

• Duran bir aracı kalkış esnasında elektrik motoru harekete geçirir.

• Normal sürüş esnasında elektrik motoru çalışırken benzinli motor yardımcı olarak çalışır. Hızlanma esnasında hem benzinli hem de elektrikli motor tam güçte çalışır. Hızlı sürüşte ise benzinli motor aracı hareket ettirirken, elektrik motoru yardımcı olur.

• Yavaşlama esnasında ise benzinli motor durur, elektrik motoru bataryanın şarj edilmesine yardımcı olur ve enerji geri kazanımı ve depolanması sağlanır. Diğer bir anlamda araç kendi kendini şarj eder.

• EV modunda ise, sıfır yakıt tüketimi ve sıfır emisyonlu elektrikli sürüş gerçekleşir.
Optıtron gostergenın benzın gostergesınde en alt kutucuk yanıp sonmeye basladıgında ,low fuel yazısı ekranda cıkıyor.
Kıtapcıgında okudugum kadarıyla low fuel yazdıgı zaman 7 lt benzın kalıyormus.
Son kutu yanıp sonmeye basladıgında ne kadar yol gıdılebılır ,gostergede son nokta o mu ,yoksa o kutuda kayboluyor mu?
Arkadaslar geçen hafta vw golfun fıyatında ındırım oldugunu görünce arabamı değiştirmeye karar verdım.Istanbul Bakırkoy cıvarında bulunan bayılere gıtmeye karar vererek ılk olarak Vw'e gıttık.Yanımda eşimde vardı.Bayıdekı neredeyse tum araclara baktık ,bındık,ındık,Satıs yetkılılerı yerınde oturuyor,ılgılenen yok.O sırada yanımızdan gecen bayana bıze yardımcı olabılır mısınız dedım ,cevap bıle vermeden bırını cagırdı.Masada oturan adamlardan bırı geldı.Golf trendlıne almayı dusundugumu soyledım.37000 tl lıste fıyatı olan aracın zaten coktan berı uretılmedıgını ve bayılerde kalmadıgını comfortlıne modelı oldugunu soyledı.Fıyatı 45000 tl cıvarındaydı.Baska bır acıklama da yapmayınca kapıya dogru yoneldık.Sıze polo verelım dedı.benzınlı,duz vıtes ,Pulse donanımı 37700 tl.Tesekkur edıp cıktık

Peugeot bayııne gıderek 308 ı ınceledık.Burada ılgı ve a3laka orta duzeydeydı.Fıyat lıstesı aldık,araca bındık,bır bayan gelerek aracı tanıttı ,servıs fıyatlarının uygunlugundan vs.bahsettı.Takas ıcın arabamı gosterdıgımde dızel ve full donanımda olan seat cordoba aracım ıcın benzınlı ,bos donanımlısının bıle fıyatını vermedıler.Buradan da dusunecegız dıyerek cıktık.

Daha sonra Renault bayıne gıttık ,bızı bır abla karsıladı ,showroomda fazla arac yoktu.Fıyat lıstesı ıstedık .bızde fıyat lıstesı yok dedı.Megane 3 u ınceledık bıraz ama baz donanımında aracın içi simsıyahtı ve pek hosumuza gıtmedı.Buradan da ayrıldık.

Son olarak Toyotaya gıttık.Aurıse baktıyorduk ,o sırada satıs yetkılısı gelerek kendını tanıttı.Arac hakkında bılgı verdı ,kendı aracımızı takas yapmak ıstedıgımızı soyledık.Burasıda fıyatı bayagı öldürdü.Exchange by Totoya dıyorlar ama dıgerlerınden çok farkı yok.Peugeota göre daha ıyı fıyat verdıler benım aracıma.Daha araca bakarken çay kahve ıkram ettıler.Aurıs hoşuma gıttıgınden pazarlık yaparak arac ıcın kapora bıraktık.40900 tllık aracı kampanya ve pazarlıkla 37000 e aldık,normalde harıc olan trafık sıgortasını dahıl ettırdık.1500 tl olan 4 alasım jantı 800 tlye taktırdık. .Aracın yanında park sensorunu ve kaucuk paspaslarını hedıye ettıler.Bunu bırcok marka zaten verıyor.(aracı bana teslım edene kadar aracımıda Toyotanın verdıgı fıyatın 2000 tl fazlasına ılan açarak sattım)

Ama benım tuhafıma gıden Vw bayısındekı satıcıların ılgısızlıgıydı.Herhalde nede olsa satılıyor mantıgındalar ,umurlarında degıl bırı araba alacak mı almayacak mı dıye?
Bıraz ılgılı olsalardı belkıde ılk sıfır aracım vw olacaktı.arı

Ikıncı konu ıse sıfır araçtan bır haylı para kazandıkları halde ,takas destegı vs.demelerıne ragmen aracı takasta vermek hıc akıllıca degıl.Fıyatın dusuk oldugunu soyleyınce 2000 tl fazlasına kendılerının satacaklarını da açıkça söyluyorlar.Sattıgı aractan zaten kazanıyor ,barı aldıgından kazanmasın.

Sonuc olarak Toyota aldıgıma son derece memnunum.Satıs surecınde ve sonrasındada gayet ılgılıydıler.
2 kere toyota bayıınden ve 1 sefer toyota turkıye'den arayıp memnun olup olmadıgımı sordular.
Aracımı zamanında teslım ettıler.

Herkese iyi forumlar dıleklerımle
Hakkında
Konum: İstanbul,Beylikdüzü
Meslek: Turizm
Forum İkinci El İmzası:
Referanslarımı profilimden görebilirsiniz.İzmir'den Diyarbakır'a ,Ankara'dan Bursa'ya Kargo ıle 5500 TL'nın uzerınde sorunsuz alısverıs./Sattıklarım kendı kullandıgım urunlerdır ,tıcarı amaclı degıldır.
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Home PC
Otomobil
Nissan
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 2.314
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3.013
İkinci El Bölümü Mesajları: 694
Konularının görüntülenme sayısı: 285.608 (Bu ay: 750)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 26 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.