Er
16 Haziran 2019
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 39 (Bu ay: 0)
Gönderileri

arkadaşlar merhaba, ben rx 580 8gb oc ekran kartımı philips 2.0 standardına uygun HDMI ile kullanıyorum fakat zaman zaman renklerde bi değişiklik oluyor. Sanki bana bitrate i düşüyormuş gibi geliyor. sizce böyle bir durum söz konusu mu? Ekranım 75hz. HDMI kablosunun ekran kartımın veri aktarımıına yetersiz gelmesi mümkün mü?





Yardımcı olursanız sevinirim

arkadaşlar oyunu varsayılanda oynuyorum 25fps max low yapıyorum yine 25 nasıl düzeltebilirim bu sorunu? youtube gameplay testlerine göre max ayarlarda aynı gpu ile 43-45 fps almam gerek. Yardımcı olurmusunuz lütfen ne yapabilirim?


Öncelikle herkese iyi forumlar, aranızda Call of Duty Warzone ouncuları varsa takım arkadaşı bulmak ve iyi vakit geçirmek isteyenler için açtığım kar amacı gütmeyen sunucuma beklerim. Henüz küçük bi server fakat şimdiden yerinizi kapsanız iyi edersiniz.


Edit: davet bağlatısı düzeltildi.


https://discord.com/invite/4pZezsA9zg

Arkadaşlar hepinize merhaba rx580 ekran kartım var fakat oyunlarda ortalama 80 derecede %100 performans ile çalışıyor bu normal mi?

Bu bilgisayarrin SSD sini 480 yapsam ekran kartını rx580 yapsam sipariş versem nasıl olur bi sıkıntı çıkar m, destek pls? Arkadaşlar ayriyeten bildiğiniz güzel hazır sistem varsada atarmisiniz.
https://www.incehesap.com/majesty-1270-yavuz-selim-gaming-pc-fiyati-43299/
Arkadaşlar merhaba, elimde gördüğünüz JBL GO nun speakerı ben bunu tekrardan hayata dödürmek istiyorum, Hangi tranisörü ve kapasitörü kullanmam gerek, maksimum verim almak için nasıl bir devre kurmalıyım

Elinizde varsa eğer buna uygun devre paylaşırsanız sevinirim.

Battery typeLithium-ion polymer (3.7V),

Audio Specifications
Transducer1 x 40mm
Output power3.0W
Frequency response180Hz – 20kHz
Signal-to-noise ratio≥80dB


Notebook bilgisayarım [4K] video izlerken kasıyor sanki oyunda kasar gibi kasıyor, bunu nasıl çözebilirim yok mu bi player falan? Yardım lütfen.

Not: İntel celeron 4gb paylaşımlı fhd ekran
İYİ BAYRAMLAR, İYİ FORUMLAR, BENDE Bİ LENOVO İDEAPAD VAR EKRANI FULLHD, ŞUNU MERAK EDİYORUM NEDEN YUKARIDAN BAKINCA DAHA AYDINLIK; AŞŞAĞIDAN BAKINCA DAHA KOYU RENKLER GÖRÜYORUM. BU ÇOĞU LENOVODA VAR. ÖTE YANDAN HANGİ AÇIYLA BAKMAM GEREK YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM. TEKRARDAN İYİ FORUMLAR.
çözüldü
n11 den LG 3.0 qualcomm powerbank adım, eve gelip taktım fakat ne şarj alıyor nede şarj ediyor. sıkıntı ne olabilir, iade etmekte istemiyorum. Yapabileceğim bir şey var mı sizce?

not: 2017 malı
aldığım ürünün n11 uzantısı bu
Hakkında
Konum: tr
Meslek: işçi
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen hafta
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 12
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 13
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 184)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.