Yüzbaşı
23 Ağustos 2018
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 41 (Bu ay: 0)
Gönderileri
türk telekom'da faturasız hat kullanıcısıyken uygun bir tarife bulunca faturalı hatta geçmek için müşteri hizmetlerini arayıp talep oluşturdum. işim gereği hattımı aktif olarak kullanmam gerektiğinden geçiş aşamasında bir kesinti yaşayıp yaşamayacağımı hattı hemen kullanmaya devam edip edemeyeceğimi operatöre özellikle sordum ve herhangi bir sorun olmayacağı yanıtını aldım. talepten sonra faturalı hatta geçtiğime dair smsler geldi.



geçişten 15-20 dakika sonra yaptığım kişisel görüşmeler kendiliğinden sonlandı.



toplamda üç kez kendiliğinden sonlanan görüşmelerden sonra hattım tamamen kullanılamaz hale geldi. anladım ki hattım kapanmıştı. arayanlar 'eksik veya yanlış bir numara çevirdiniz' 'böyle bir numara bulunmamaktadır' şeklinde geri dönüşler alıyordu. (bunu daha sonradan iletişim kurduğumda beni arayanlar söyledi.)

29 eylül gecesi yaptığım talep sonucu türk telekom'un hatası nedeniyle hattımın kapanmasıyla karşı karşıya kaldım. özel müşteri mail adresine durumu izah eden bir mail yolladım. görsel mail metnini ve ekran görüntülerini entry içinde bulacaksınız.



söz konusu mail;

öncelikle merhaba, 29 eylül saat 23.13'te müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede faturalı hatta geçiş talebim ile ilgili işlemleri sorunsuz şekilde onayladım ve telefonumu on dakika sonra açıp kullanmaya başladım.



yaklaşık yirmi dakika sonra ilk gelen aramada telefonum birden bire görüşme 1 dakikayı geçince kapandı. aynı şey ikinci ve üçüncü görüşmede de oldu. daha sonra hattım tamamen gelen/giden aramalara ve mobil veriye kapandı.

hat geçişi sağlanmadan önce müşteri temsilcisi yeni sim karta ihtiyaç olmadığını ya da farklı bir işlem gerekmediğini sadece cihazı on dakika sonra açarak kullanabileceğimi söylenmesine rağmen şu an bu mağduriyeti yaşamak türk telekom'a olan güvenimi büyük ölçüde zedeledi. daha faturalı hattı kullanmadan bana başıma geleceklerin işaretini verdi.

müşteri hizmetlerine ulaşmak ve laf anlatmak o kadar zor ki anlatamam. telefonla bu sorunu düzeltecek konumda olmadığım için başka yerdeki iş arkadaşım sorunu çözmek amacıyla müşteri hizmetleriyle görüşme sağlamaya çalıştı. çünkü arayanlar "böyle bir numara yoktur" uyarısı alıyordu ya da beni aradıklarında telefonun çalmadan kapandığını söylüyordu.

toplamda üç sefer müşteri hizmetleriyle görüşme sağlanmasına rağmen;

-ilk görüşmede türk telekom sistemlerinde güncelleme olduğu gerekçesiyle hiçbir yardım sağlanamamış ve görüşme sonlandırılmıştır.

ikinci görüşme sonunda hatanın sizden kaynaklı olduğu anlaşılmış ardından operatör sayesinde bir talep oluşturulmuştur. bu görüşmede de hatanın acilen düzeltilmesi ve hattın kapalı kalmasının kullanıcı açısından bir risk oluşturduğu belirtilmiş ve özellikle durumun aciliyetinden bahsedilmiştir.
buna rağmen hattın ne zaman açılacağı hakkında kesin bir süre belirtilmemiş gün içinde ara ara kontrol edin hat açılır durum düzelir denmiştir.

ancak durumum acil olduğundan ve hali hazırda teslim edilmesi gereken bir iş olduğundan üçüncü bir görüşme yapma gereği hissettik.

-üçüncü görüşmedeki muhatabımıza durumun aciliyetinden ve türk telekom kaynaklı hatadan bahsetmemize rağmen doğrulama prosedürünü bahane ederek yardımcı olamayacağını ve işlem yapamayacağını belirtmiş, herhangi bir yönlendirme yapmamıştır. aramayı yapan arkadaşım hat sahibinin iş alanında yalnız kaldığını ve sadece online olarak iletişim kurabildiklerini söylemiş ve doğrulamayı bu şekilde yapıp yapamayacağını sormuştur. ancak operatör bunu da kabul etmemiştir. oysa ikinci görüşmede en azından mağduriyetimizin giderilmesi için bir talep oluşturabilmiştik.üçüncü görüşmedeki muhatap ise dalga geçer gibi "belki de hat sahibi hattı bilerek kapatmıştır bunu bilemeyiz" şeklinde bir cümle kurmuştur. daha sonra bunlar bana söylendiğinde zaten mağdur olduğumdan bu durum beni önce sinirlendirip ardından da üzmüştür. ayrıca türk telekom adına da utandırmıştır.

(30 eylül 2020) bugün 12.45 itibariyle hattım açıldı.

ilk işim bayiiye gitmek oldu orada öğrendiğime göre hattım türk telekom'da görünmüyor ama müşteri hizmetleri hattın aktif olduğunu söylüyor ama aramalarım sürekli kesiliyor müşteri hizmetleriyle görüştüğümde bile. sorunu çözmek amacıyla tekrar tekrar il müdürlüğünü aramak zorunda kaldım.



türk telekom'la ilgili herhangi bir işlem yaptığımda ya "geçersiz gsm numarası" ya da "şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz" uyarısı alıyorum. ayrıca online işlemler uygulamasına asla erişim sağlayamıyorum.







şu an hem faturasız, hem de faturalı olduğuma dair mesajlar aldım.







yalnız hiçbir şekilde telefonu efektif kullanamıyorum, görüşmelerim kesiliyor ve mobil veriye giremiyorum. müşteri hizmetlerinden biri şu an faturalı hattın iptal olduğunu söylüyor. benim böyle bir talebim olmadı. zaten müşteri hizmetlerine ulaşmak ne kadar zor bilirsiniz hem hattım dün geceden itibaren dünyadan silinmişken bu talebi nasıl verebilirim ki!

türk telekom'a attığım maillere herhangi bir dönüş alamadım. dün sabaha karşı bir sonuç alamayacağımı anladığımdan işimi bırakıp eve geldim çünkü işimi telefondan koordine ediyorum. alanda tek başıma olduğum için elimden bir şey gelmedi.

türk telekom müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmede basit bir talep olan faturalı hatta geçiş talebim türk telekom çalışanlarından kaynaklı bir hata nedeniyle hattımın önce kapanması ve kullanılamaz hale gelmesiyle karşı karşıya kaldım. bu da yetmezmiş gibi 12 saatin sonunda hattım açıldı fakat bu sefer hem faturalı hattım iptal olmuştu hem de talep öncesi kullandığım tarife ve paketi göremiyor ve kullanamıyordum. bu mağduriyetimin giderilmesi için başka ne yapmam gerekiyor? hala hattım üzerinden mobil veriyi kullanamıyor ve kullanım detaylarına ulaşamıyorum. yetkililerin sesimi duyması ve hatanın acilen düzeltilmesini talep ediyorum.
Hakkında
Konum: İstanbul
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 9 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 345
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 345
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 41)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 102 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.