Yüzbaşı
10 Kasım 2004
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
27 üye
Görüntülenme
Toplam: 85 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Silinebilir. Yanlış yer oldu.
http://www.tchibo.com.tr/



Ücretsiz kargo kodu:



F27U2W14





Arkadaşlar, katalog fiyatı 18,90 TL. Sanalmarkette, bazı bölgelerde 14,95 TL, bazı bölgelerde 18,90 TL. SKT^leri 04/2015

Ayrıca 21 Nisan'a kadar(dahil) Bal, Reçel, Krem Çikolata, Helva, Tahin Pekmez ürünlerinde %20 indirim diyor. Bu indirime katalog ürünleri(bu ürün de katalog ürünü) ve migros markalı ürünler dahil değil. Yalnız, bu üründeki indirimin bununla ilgisi yok. Sanalmarkete özel veya bölgelere özel bir indirim olabilir. Elim değmişken gazete ilanlarını da ekledim Hürriyet ekinden.



TKV SÜZME ÇİÇEK BALI 850 GR 14,95 TL Ciddi bir indirim ve sınırlı süre olduğundan genel başlığa eklemek yerine yeni konu açtım.

( 10.04.2014 - 23.04.2014 arasında geçerli fiyattır.)



http://www.sanalmarket.com.tr/kweb/prview/29896199-30471-tkv-suzme-cicek-bali-850-gr

Geçen yıl sonlarında hattımı Vodafone'a taşıdığımda, ilk kontörü yükledikten 1 saat sonra ekranda, hiçbir servis veya abonelik talep etmediğim halde !açıklamasız olarak! 1.2 TL ve sonraki gün telefonu açar açmaz 1.2 TL daha kontör alındı.
Online işlemlerde "CEBILISIM" yazıyordu açıklama olarak. Müşteri temsilcisine sorduğumda "7070'ten gelen mesajı cevaplarsanız servis satın almış olursunuz, bizimle ilgisi yok" gibi birşeyler söyledi ve yardımcı olmadı. Halbuki 7070'ten hiçbir mesaj almamıştım. Hat zaten yeni. Vodafone tarife hattı haricinde hiçbir numaraya SMS de göndermemiştim. SIM kart menüsündeki servisleri de kullanmış olamam ki SIM kart menüsünü hiç ama hiç amamıştım. Şu USSR kodu denilen *#'li servisleri dahi kullanmadım. Ha ek olarak, 7070'e gönderdiğim iptal mesajına dahi "aboneliğiniz bulunmamaktadır" şeklinde yanıt geldi.
Vodafone forumları da dahil bu CEBILISIM faresinden çok sayıda abonenin şikayetçi olduğunu ve bunun yıllardır devam ettiğini görünce savcılığa şikayete gittim. Hakem heyetine gidilmesi durumunda iade alınabileceği gibi saçma bir gerekçe ile kamu davası açmaya gerek görmemişler onca abonenin şikayet kaydını eklememe rağmen.
Birkaç ay sonra yine CABRA adı altında durduk yere kontör çekildiğini farkettim. Üstelik bu sefer ekranda alım yapıldığına dair uyarı da çıkmadı!
Ben hattımı başka operatöre taşıdım ve kalan bakiyemi iade aldım. Durduk yere alınan kontörlerle ilgili şikayetim de THH'de incelemede. Ama bu işte bir iş olduğu kesin. Ben kalan bakiyemi kuruşu kuruşuna aldım ama bu hat taşıma işinden sonra kalan bakiyesinin tamamını iade alamayan ve şikayeti üzerine Vodafone'dan "hazine payı ve BTK kesintisi yapılmıştır" cevabı alan bir abone bile gördüm sikayetvar.com'da.
Özetle, çaktırmadan, ince ince, bazı abonelerin kontörlerini yiyen bir fare var Vodafone'da. Merak eden arkadaşlar google ve sikayetvar'da CEBILISIM, iade gibi kelimeler ve yukarıdaki konularda bir arama yapsın. Henüz bir dava açılmamış olması da oldukça düşündürücü.
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun!

Cumhuriyet belgeseli de eklenmiş.







https://www.turkcelltvplus.com

Tüm Turkcell TV aboneleri ücretsiz izleyebilir.







HMDS3NK1 indirim kodunu kullanarak homend.com.tr 'de S3 serisi ürünlerde %50 indirim sağlayan kodmuş. Ürünler piyasa ortalamasının altı bir fiyata geliyor.

http://www.homend.com.tr/s3_serisi.asp



Ramazan bayramı sonuna kadar geçerliymiş.
Bugün aldım. Daha önce 25 TL alışverişe indirimliydi. Şimdi şartsız 3 TL.









300 gr. Son kullanma tarihleri 2014!
silinebilir
Arkadaşlar, Turkcell'e bir kılım da bu konuda. İşBankası uygulaması İşCep'in yüklenmesi de kullanımı sırasındaki veri kullanımı da ücretsiz.
Uygulamayı açar açmaz 90 kuruş ücretlendirme mesajı gelince itirazda bulundum. Turkcell'le epeyi kavga ettim ancak sonuç alamadım. Başka uygulamadan kaynaklıdır deyip durdular.

Sonuç alamayınca BTK'ya şikayet ettim. Bir turkcell mühendisi pek kafası basmadığından bazı aksaklıkları giderdikten sonra hattımı dinledi ve uygulamayı kullanmamı istedi. Yine ücretlendirme olunca kendisi de şaşırdı ve incelemeye devam edeceğini söyledi.

Nihayet gün sonunda arayıp "wap ayarlarını yanlış yapmışsınız, PROXY üzerinden bağlanmıyor İşCep. Doğrudan bağlanmış, bu yüzden ücretlendirme olmuş" dedi. Wap ayarlarını otomatik aldığımı, SMS ile yaptığımı söyleyince tekrar bir inceleme yaptı ve bu sefer "telefonunuz kendi insiyatifinde proxy'i atlayarak bağlanmış" dedi.

BTK'daki şikayetim önce "wap kullanımından kaynaklı" diye Turkcell tarafından yanıtlanıp kapatıldı. Yukarıdaki durumu anlatıp şikayetimi tekrar açınca "wap ayarlarınızı doğru yaptığınızın ispatı mümkün olmadığı gibi telefonunuz arızalı da olabilir" deyip ikinci şikayeti de kapattılar.

Haliyle, epeyi kıl birikti bende. Cihazım kafasına göre proxy kullanmadan internete bağlanmış bile olsa uygulama ile ilgili sayfada proxy ile ilgili hiçbir şey yazmıyor. Yazan tek şey "UYGULAMANIN KULLANIMI ÜCRETSİZdir" . Ben haklıyım ve bağlandığım IP adresinin tespiti ile dolandırıcılık iddiasıyla savcılığa başvuracağım. Sizler de dikkatli olun.Paketiniz varsa farkında olmadan internet paketinizden düşüm olmuş mu kontrol edin. Internet paketiniz yoksa zaten bu aralar ücretlendirildiğinize ve internet paketi satın almanızın uygun olacağına dair SMS geliyor.

Böyle haksız ücret almalara, dolandırıcılığa müsade etmeyelim.
Hakkında
Konum: Ankara,Çankaya
Meslek: Asker
Forum İkinci El İmzası:
Alıverişlerim önce ödeme, sonra ürün gönderimi şeklindedir. Kapıda ödeme ile gönderim yapmıyorum. Başka şekilde alışveriş teklif etmeyin.
Sistem ve Tercihleri
Takım
Beşiktaş
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen hafta
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 471
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.474
İkinci El Bölümü Mesajları: 187
Konularının görüntülenme sayısı: 200.499 (Bu ay: 590)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 910 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.