K

Binbaşı
19 Nisan 2015
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 151 (Bu ay: 2)
Gönderileri

2 laptop arasinda kaldim. lenovo legion 5 ikiside.


laptop 1. 512gb ssd ve 1tb hdd.

gtx 1650 ti.


laptop 2. 512gb ssd

gtx 1650.


simdi fazladan 1tb hdd ve ti icin 90 euro fazla vermeye degerim?


laptopun diger degerli ryzen 7 4800.

16gb ram

15'' 120hz.


amac programlamak. oyun fazla oynamiyorum. oynarsamda sea of thieves felan oynarim.

3 laptop arasinda kaldim. hangisini alsam bilmiyom. amacim laptobu kodlama icin kullanmak. flutter ögrenmeyi düsünüyom. oyun oynamak cok önemli degil. oyun icin ps4 kullaniyom. oynarsamda kücük oyunlar oynarim town of salem, sea of thieves felan. hepsinin fiyati ayniymis gibi düsünün arada 50 100 euro felan oynuyo sadece. apple ve surface ile oyun oyniyamicagimin farkindayim ama egerki kalitesi daha iyiyse oynamam sikinti yok.


lenovo legion 5:

  • 15,6'', 1920x1080, Full HD, 120Hz)
  • AMD Ryzen 7 4800H
  • 16GB RAM
  • 512GB SSD
  • NVIDIA GeForce RTX 2060 + 6 GB GDDR6-Grafikspeicher


Apple MacBook Air

  • Apple M1 Chip
  • 13" Retina Display
  • 8 GB RAM
  • 256 GB SSD


Microsoft Surface Laptop 3

  • 13,5''
  • Intel Core i5
  • 8GB RAM
  • 256GB SSD

Aramaya yaziyom cikmiyo. Link atacak varmi?

Bu bitek banami oluyo? Etrafimda spoiler yememek icin fragma izlemeyen bile var. Ama bende öyle degil. Bi diziden güzel bi spoiler yeyince bakmak icin sabirsizlaniyom. Mesela 2 3 diziyi nerdeyse biraktigim oldu. Nasilsa birakiyom diye neler oldugunu okudum. Ondan sonra fena bakasim geldi. Islerin oraya nasil geldigini görmek istedim. Bu yüzden spoiler yemek dizi izleme zevkimi artiriyor.

Nerden izleyebilirim? Ilk sezonu netflixte izlemistim kaldirmislar. 2. Sezonda yoktu ztn.

Hep ucuz thsirtler alirdim önceden. Simdi is sahibiyim dolabimi yenilemek istiyorum. 2 3 senedir de tshirt almadim kendime. 100% pamuk olan mavi tshirtleri nasil? Kalitelimi. Diger ucuz aldiklarimin durusu felan bozuluyor 2 3 giymede. Bu da böylemi? 100% pamuk tshirtler var 80 90 tl ye.

5dk dir siradayim normalmi? Düsük öncelikli siraya atti beni niyeyse. Oyun bitmis 3 sene önce 5sn de buluyodu oyun.
A diyorki: en ideali erkegin kadindan 5 yas büyük olmasidir. Cünkü bi kadin 2 cocuk dogurursa 5 yaş yaslanirmis. Ve kadinlar daha cabuk yaslandigi icin.

B diyorki: bir ömür beraber gecirmek icin kadin erkekten 5 yas büyük olmalidir. Kadinlar ortalama 74, erkekler 69a kadar yasadigi icin. Ve olgun kadin ile evlenmek tartismayi azaltirmis. Evlilik daha mutlu gecermis.

Sizce kim hakli?
Beyler hangi takim daha güzel sizce? 25 yasindayim ilk defa alicam. Buraya paylastigim icin görgüsüzlük olarak felan görmeyin lütfen. Ilk defa alicagim icin secemedim sadece. Kimbilir bidaha nezaman alacam malum fiyatlar :). Acayip heveslendim nedense. Kuzenimin dügününe alacam.



Beyler. Babam 19 senelik arabasini satti. Yeni araba aldi baska plaka ile. Eski plaka ama hala bizde. Satiyoken baya üzüldü. Arkadasimdan ayriliyorum diyodu. Bende hüzünlendim bayagi. 25 yasindayim ve sadece bu arabayi hatirliyorum. Süpriz yapip plakayi duvara asmak istiyorum süs olarak. Sizce olurmu? Bunu cerceveletebilecegim biyer taniyomusunuz?
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 1.855
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5.078
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 16.083 (Bu ay: 682)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.894 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Spor
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.