Yüzbaşı
03 Haziran 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 21 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar 5 senedir oturduğum evdeki bir petegin dübelleri artık iyice yuvasindan çıktı nasıl olduysa petek yere düşmek üzere bunun için ne yapmalıyım? O deliği herhangi bişeyle doldurmali mi yoksa farklı yere bi delik daha mı açıp oraya sabitlemek mantıklı? Ama bu sefer de petegin yeri kayacak olmayacak. Ya da kimyasal dübel mi kullansam?
Arkadaşlar harcanan yakıt hesaplamasında depo fulleme dışında bu obd II programları kullanılamaz mi? Yani şöyle deponun ne kadar dolu olduğundan bağımsız olarak A noktasından B noktasına ne kadar yakıt harcandığını göstermez mi? Sonuçta anlık ortalama tüketimi gösteriyor iki nokta arasında ne yaktigini da gösterebilir diye düşünüyorum
Farkları nedir arkadaşlar? Trend&fun in en boş sport style in en dolu olduğunu duydum bunun dışında Chrome edition nedir? Bir de lpg li bazıları bu araçların lpg li kullanımı nasıl bu araçların? Benzin lpg arasında geçiş yapılıyor mu yoksa sadece lpg mi taktiktan Sonra? Lpg li tavsiye eder misiniz?
merhaba arkadaslar

ikinci el bi iphone 7 aldım sorun su ki almadan kontrol ederken edevlet uzerinde telefonun A1778 oldugunu gordum ancak kasanın arkasında A1660 yazıyordu satıcıya sordugumda bunun hakkında bilgisi olmadıgını soyledi ben de telefon sağlam diye güvenerek ve bunun aslında garanti kapsamında sıkıntı olusturacagını bilmeden telefonu aldım. Daha sonra telefon kendi kendine kapanıp açılmaya başladı , aslında aldıgım ilk gün %85 pil sağlığı gösteriyordu şu anda tire(-) işareti gösteriyor. Bunu nasıl yaptılar kasayı ne amacla değiştirdiler de 1660 kasası taktılar bilmiyorum çünkü telefonun model numarasına göre türkiye çıkışlı oldugu ve hala garantisinin oldugu belli. Ben de telefonu Apple Yetkili Servisine götürdüğümde kasada yazan model numarasının farklı olmasından dolayı kabul edemeyeceklerini soylediler. Parasını versem de kabul edemeyiz dediler. Ayrıca hoparlorden de sesler cızırtılı geliyor. ve Telefon görüşmesi yaptığımda hoparloru acarsam karsımdaki beni cok az duyuyor veya hic duymuyor. Şimdi benim sorularım
1-bu böyle midir yani garantisi gitti mi bu telefonun? apple bunu parayla da hicbir sekilde tamir etmez mi?
2- Acaba telefon daha önce tamir gördüğü için pilin herhangi bir soketi oynamıs olabilir mi? Kendim açabilirim telefonu daha önceden tecrubem var ama faydası olur mu bağlantılarını kontrol etmemin?
3- dışardan hoparlör çıkışlarını sakızla temizlemeye çalıştım ama faydası olmadı acaba actıgımda orayı da temizlesem işe yarar mı?
4- Bu konuda herhangi bir kanuni hakkım var mı? Telefonu letgo dan aldım ve satıcı satarken hicbir probleminin olmadıgını soyledi.
Merhaba arkadaşlar aracım 188 binde ve Motor bölümünden bu ses geliyor bu triger sesi mi? Değiştirmek gerekir mi?

https://youtu.be/n7Bi0-4IoO8

Bir de arac birinci viteste kalkarken sanki altı yere sürtermiş gibi ses geliyor bu ne sesi olabilir anlayamadım?
Merhaba arkadaşlar

Ben kılıflarımı değiştirmek istiyorum ancak koltuk başlıklarını sokemedim bu videodaki arkadaşın yöntemini denemek istiyorum

https://youtu.be/yAjtI3KW9BI

Ama benim başlıkların altı aynı alttaki videodaki gibi açtığımda bi tırnak var üstteki videodaki yöntemi denesem herhangi bir şeye zarar verir miyim?

https://youtu.be/xVAfLHRSZYY
merhaba arkadaşlar konu araç değil ama görüntü sistemleri forumu burda olduğu için yazıyorum. bu audifon görüntü sisteminde kullanılan binanın girişini gördüğümüz kameradan sürekli görüntü alıp herhangi bi harddiske atamaz mıyız yani bi nevi bina güvenlik kamerası gibi?
nerde kullanacaksın diye soracaksınız biliyorum ama net olarak surda diyemiyorum. heryerde olabilir arabada , halı saha maclarını çekmek için , doğada vs... bi de sj4000 var ama bilmiyorum onu tavsiye eder misiniz. eken fiyat olarak daha uygun ama kalite olarak?
Merhaba arkadaşlar bu resimdeki vanayi çalıştırmak için illaki 12v mu lazım mesela bende 9v adaptör var o olmaz mı yani 12v demek en fazla 12v mu demek yani 5v da çalıştırır mı mesela?


Sıvı dediğim de turşu suyu neyse benim hatam. İçini açtım şarj soketi ve etrafının rengi değişmiş kahverengi gibi olmuş tablet bazen şarj ediyo gibi gözüküyo %2-4 arası ediyo o arada açılıyor ama daha fazla etmiyor ve şarj azaldı uyarısı veriyor ne yapmam lazım şarj soketini mi değiştirsem şarj fleksini mi? Gördüğüm kadarıyla sadece şarj soketinde temas var.


Hakkında
Konum: Manisa
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 988
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.224
İkinci El Bölümü Mesajları: 105
Konularının görüntülenme sayısı: 66.023 (Bu ay: 622)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 46 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.