Binbaşı
20 Mayıs 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
Görüntülenme
Toplam: 107 (Bu ay: 0)
Gönderileri
32B

12.10.2019 Sevk tarihi

Ege Ordusu İS.SVS.TB. İzmir Urla için grup linki:

https://t.me/joinchat/CAvbIkcGHbcr9aYw-1SgCg
Merhaba dostlar,



Xiaomi'nin yeni Mi Box'unu gördüm ve özellikle arayüzü çok hoşuma gitti. Sanırsam bu ürün daha piyasaya sürülmedi.



Buna benzer arayüze sahip olan Android 6.0 işletim sistemine sahip TV box öneriniz var mı?



http://www.mi.com/en/mibox/










Gürültü engelleme özelliğine sahip mikrofona sahip olan Vengeance, sunduğu Dolby 7.1 ses teknolojisi ile oyunlarda çevresel ses desteğiyle oldukça etkileyici bir deneyim sunuyor.



Frekans aralığı: 20Hz - 20kHz



Empedans: 32 Ohms @ 1kHz



Sürücü boyutu: 50mm



Kablo uzunluğu: 3m



Stoktan hemen teslim, kargo alıcıya aittir. Uluslararası Corsair garantisi altındadır. Fiyat 250 TL



Takas ya da pazarlık teklif etmeyiniz.
Kayıtlı olan numarayı değiştirmek istiyorum. Yardım bekliyorum.
(ALINTIDIR)







...2007 yılında tanıtılmasından bu yana Crossover sınıfının standartlarını belirleyen model olan Nissan Qashqai, 2007′den bu yana dünyada 2 milyonun üzerinde, Türkiye’de ise 45 bin civarında satış başarısı yakaladı.



Yeni Nissan Qashqai’ın yurtdışında tanıtılmasının ardından, Nissan Türkiye de geçtiğimiz günlerde basın lansmanıyla yeni Qashqai’ı resmen tanıttı. Lansman esnasında test ettiğimiz Nissan Qashqai, 1.2 DIG-T benzinli motora sahip düz vitesli Sky Pack donanıma sahip modeliydi.



Tamamen yeni bir yüzle bizi karşılayan yeni Nissan Qashqai’de önceki nesline göre incelen far grubu arkaya doğru uzayarak sportif görünümüne katkıda bulunurken, artık farların içerisinde LED gündüz farları yer alıyor...



Kaynak:http://yarimdebriyaj.com/test/ilk-surus-yeni-2014-nissan-qashqai/
Forumdaki kayıtlı numarayı değiştirmek istiyorum, bulamadım nereden değiştirilebileceğini.



Kaç gündür ilan açamadım bu yüzden, arkadaşlar bir yardımcı olursa sevinirim.
(ALINTIDIR)







Peugeot 205 ve 206 ile B segmentinde yakaladığı başarılı dönemin ardından 207 ile beklentileri karşılayamamıştı. “A9″ kod adına sahip projede Pierre Authier önderliğinde tasarlanan yeni 208, önceki nesline göre çok daha şık bir otomobil olduğunu ilk bakışta söylemek mümkün.



Test ettiğimiz Peugeot 208, ürün gamında yer alan en uygun fiyatlı 1.0 VTi motorlu model. 1.0 VTi modeli sadece bizim de test konuğumuz olan baz donanım diyebileceğimiz Access donanım seviyesi ile satılmakta.



Geriye doğru uzanan far tasarımına sahip Peugeot 208′in ön yüzünde 207 ile tanıştığımız geniş ızgara bölümü biraz daraltılıp gülen yüz ifadesine benzer bir tasarıma kavuşturulmuş. Kaput üzerinde yer alan bumerang şeklindeki kat çizgisi aracın genel tasarımındaki çizgilere paralel olarak tasarlanmış.



Peugeot 208′de LED gündüz farları Access donanım seviyesinde bulunmuyor. Active’den itibaren sunuluyor.



...



Kaynak:http://yarimdebriyaj.com/test/peugeot-208-1-0-vti/



--------------------------------------------------------------------------------------------



Motor sesini merak ettim şimdi




Opel’in yeni motor gamında yer alan 1.6 dizel motoru 1.6 CDTi motor seçeneğinin ülkemizde ne zaman satışa sunulacağı açıklığa kavuştu. Daha önce detaylarını vermiş olduğumuz motor Avrupa’da geçtiğimiz yılın sonlarından itibaren Zafira Tourer ve Meriva’nın ardından Astra’da da satışa sunulmaya başlanmıştı.



136 beygir maksimum güç ve 320 Nm maksimum tork değerlerine ulaşan 1.6 CDTi yakıt tüketiminde gücü azaltılmış 2.0 CDTi’dan %10 daha az yakıt sarf edebiliyor. Opel Astra’yı 6 ileri manuel şanzımanla 0′dan 100 km/s 10.3 saniyede ulaştıran motorun, ortalama yakıt tüketimi ise 3.9lt/100km olarak belirtilmiş.



Ülkemizde bu yılın ilk çeyreğinde Astra Sedan ile sunulmaya başlanacağı belirtilen 1.6 CDTi motorun, Astra HB ile yılın 2. çeyreğinde ülkemiz pazarına gireceği belirtiliyor.



Kaynak:http://yarimdebriyaj.com/haber/yeni-1-6-dizel-motor-astra-sedan-ile-turkiyeye-geliyor/
(ALINTIDIR)







Volkswagen Grubu otomobilleri ailesinin en küçük ve en yeni üyesi olan Up! ve onun tamamen aynısı ancak yalnızca logoları farklı kardeşleri Citigo ve Mii’nin ortaya çıkış serüvenleri 2007 Frankfurt Otomobil Fuarı’na kadar uzanıyor. VW tasarım bölümü şefi Walter de’Silva ve binek araçlar tasarım bölümünün başındaki isim Klaus Bischoff‘un imzalarını taşıyan ilk konsept modelleri, arkadan motorlu ve arkadan itiş olarak olarak tasarlanmıştı.



Fuarda dikkatleri üzerine çeken 98 beygirlik (ve hatta içinde bulunduğumuz yıl içerisinde gelmesi muhtemel 115 beygirlik versiyon) Up! GT ve bir kaç başka konsept model daha, Volkswagen’i 2011 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda yeni geliştirilmiş New Small Family (NSF) adında bir platform üzerine oturtulan üretim modellerini tanıtmaya kadar sürükledi.



Kader ortağı olan bu 3 kardeş otomobilden, ülkemize Yüce Auto bünyesindeki Skoda markası altında Citigo modelinin getirilmesi tercih edilmiş. Testimize konuk olan Citigo; benzinli 1.0 litrelik 60 beygir motor, ASG şanzıman ve Elegance donanım paketiyle satılan model. Mini test formatındaki yazımızda önce aracın dış tasarımına değinelim…



Alıntı:http://yarimdebriyaj.com/test/skoda-citigo-1-0-60bg-asg/



__________________________________________________________________________________________________________________



Fiyatı ne olmuş öyle :SS
(ALINTIDIR)



...Fiat'ın rakiplerine nazaran daha çok seçeneğe sahip olduğu motor üniteleri kanadında, alanında başarılı ve yüzbinlerce modelin kaputunun altına girmiş 1.3 Multijet II 85 beygirlik motorunun güç verdiği test aracımızın gücü tekerlere aktaran organında otomatikleştirilmiş manuel olarak tabir edilen tek kavramalı robotik Dualogic şanzıman yer alıyor. Dizel otomatik arayışında olan büyük bir kitlenin mevcudiyetini bilen Fiat, ekonomik bir altyapıyla bu seçeneği sunmayı başarmış.







1248 cc hacmindeki motor 85 beygir maksimum gücünü 3500 d/dk'da verirken 200Nm maksimum torkunu ise 1500 d/dk'dan itibaren orta devir bandına kadar verebiliyor. Hacmi sayesinde ülkemizde bir alt vergi dilimine de giren bu motor, common rail tip Multijet II direkt enjeksiyon, turbo ve intercooler teknolojilerini kullanarak bu kadar küçük hacimden 'görece' canlı ve yakıt tasarrufu yüksek bir motor seçeneği ortaya çıkmış.



850 kilometre yol kat ettiğim uzun yolculuk testimde yüksek süratli otoyol, sabit süratli duble yol, sıkışık trafik ve akıcı ama yavaş trafik sürüşleri gibi çok çeşitli ve değişken koşullarda aracı test edebilme imkanı buldum. Manuel olarak da kullanılabilen Dualogic şanzımanla anlaşmaya başladığınızda çok pahalı türevlerinden pek farklı olmayan ve bir ayağınızı boşa çıkaracak konforu verebilen bu şanzıman, vites geçişlerinde tek kavramalı robotik kola geçiş işlemini yapacak kadar nefes aldırdığınızda (ayağınızı gazdan biraz çekip) devrini kaybetmeden bir üst vitese sarsıntısız bir şekilde geçiyor. Eğimin fazla olduğu rampalarda kararsız kalan Dualogic, hemen manuel moda alınarak direksiyon üzerindeki vites kulakçıklarının da yardımıyla istenen viteste istenen devir aralığında kullanılabiliyor...



Alıntı:http://yarimdebriyaj.com/test/fiat-500l-1-3-multijet-ii-85bg-dualogic/
Hakkında
Konum: İstanbul,Zeytinburnu
Forum İmzası:
Car Lover
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 7 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 1.073
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.347
İkinci El Bölümü Mesajları: 213
Konularının görüntülenme sayısı: 129.163 (Bu ay: 1.256)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 177 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.