Yarbay
05 Nisan 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme
Toplam: 37 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Merhabalar.


Aracım 2006 Astra h Easytronic twinport Z16XEP motor.


Aslında 2 sorunum var. Araç LPG de klima açık ise kalkışta gaz yemiyor, bazen titriyor ve stop ediyor. Klimanın derecesiyle de alakalı değil hangi konumda olursa olsun özellikle kalkışlar sıkıntılı. AFR ayarına kadar yaptırdım sistemin ama ne kadar uğraştıysa usta çözüm bulamadık. Sadece LPG de klimayı kullanamayacak mıyım? Neden yapabilir?


İkinci sorunum da araç hızlandıktan sonra 5. vitese geldiğinde ve yaklaşık 2000 devir bandında rampa veya sollama için gaza yüklenip hızlandığımda tekleme oluyor anlık. Bujileri NGK Laserline LPG6 ile değiştim çok az da olsa düzelme oldu ama sorun ara ara yine baş gösteriyor. Neden böyle yapar?

Arkadaşlar merhaba,

Aracım 2006 MODEL Astra H 1.6 Twinport motor Easytronic şanzıman.


Aldıktan sonra LPG Beynini ve Tesisatını değiştirttim. Üstünde Milano Beyin vardı hiç memnun kalmamıştım.

LPG de Aracın kalkışı gidişi ve yakıt sarfiyatı gayet güzel, yalnız 90 derece dönüşlerde ve yüksek kasislerden geçerken geç gaz tepkisi veriyor. AFR Ayarına varıncaya kadar yaptırdım ama Benzinli halindeki o homojen gaz tepkisini alamıyorum. Hadi onu geçtim sağa sola keskin ve biraz hızlı dönüş yaptığımda resmen yakıt kesiyor gibi araç. Kendini toparlamıyor. Şanzıman da geç tepki veriyor öyle olunca iyice sürüş zevkinin içine ediyor resmen.

Bujileri LPG uyumlu tırnak aralığı dar olanlardan taktırsam fark eder mi? Yada başka aklınıza gelen bir şey var mı, neden olabilir?
Böyle bir konu var mıydı bulamadım ama 4 sene önceki bazı fotoğraflarımı görünce aklıma böyle bir konu açmak geldi...

Eski çalıştığım şirkette Saklıkent de karda aracı askıda bıraktığımız fotoğrafları paylaşacağım, aslında birde ranger ı çamura saplamıştım araç yan yatmıştı ama onu bulamadım

sizinde böyle maceralarınız varsa paylaşınız

Not: Elinde kürek olan ben değilim


Arkadaşlar merhabalar...

Artık kompakt bir makine almak istemiyorum, sony rx100 alacaktım ama 1750 tl (en ucuz) fiyatı dolayısıyla aynasız foto mak. almanın daha mantıklı olduğunu düşündüm o fiyata...

Bu konuda da malesef engin bilgilerim yok, verilere ve foto örneklerine bakarak incelemeri ve yorumları takip ederek bu iki makine üzerine yoğunlaştım...


Sahibi olan , bilgisi olan , tecrübe edinmiş arkadaşlar iki makineden hangisi tavsiye edersiniz?

http://www.sony.com.tr/hub/nex-5t

http://www.samsung.com/tr/consumer/cameras-camcorders/smart-cameras/nx-cameras/EV-NX300ZBXTTR
2 ay öncede aynı sorun olmuştu ama daha sonra kesilmişti, ama tekrar fren ve gaz pedalının arkasından yağ gibi kaygan ( yağ gibi diyorum yağ olduğundan emin değilim) bir sıvı akıyor...

servise götürmüştüm 30 dakika incelediler nereden geldiğini bulamadılar, mum gibi bir şey erimiş dediler. dedim ne mumu? ya hani yeni araçlar da oluyor ya falan filan dedi ama hiç bir şey anlamadım...

direksiyon kutusunun oradaki milden mi geliyor dedim yok, fren pedalından mı boşalıyor dedim emin olmadım gaz pedalının arkasından mı acaba dedim yine emin olmadım pazartesiye kadar bir sorun çıkarmaz inşallah...

sizce nedir bu? fotoğraflarını da paylaşayım fikir verirseniz sevinirim...







Bir arakadaşıma araç bakıyoruz 24 bin tl ye kadar bütçesi var, otomatik olması şart...

bana danıştı haliyle ilk aklıma gelen honda jazz lar oldu, yalnız uçmuş fiyatları b sınıfı bilmem kaç yüz bin km deki araçları orası burası boyalı falan ateş pahası. keza polo lar da aynı şekilde.

yaris ler 5 ileri mmt olduğunu öğrendim oda başa bela olursa ben suçlu olurum şimdi...

aklıma megane 2 1.6 dinamik otomatik vites lpg li araç geldi...temiz bir tane bulduk gibi , gibi diyorum sahibinin konuşması ve aracın resimleri üzerine daha gidip incelemedim...araç 140 bin km de sedan lpg li otomatik 2004 model kazası yok 2 parçasında boya var 23500 tl fiyat çekmiş adam...

nasıldır bunların şanzımanı? 4 ileri tork konvertörlü mü?...ortalama fiyatı nedir? kullanan var mı? yardımcı olursanız sevinirim...
Deneme diyorum çünkü çok uzun süre kullanamadığım ve engin bilgilerim tecrübem olmadığı için...



bugün kia ceed e bakmak için bayiye gittik test aracı 1.6 crdi manuel concept araç idi.



öncelikle çok profesyonel ve detaylı açıklama yapamıyacağım ama söylemek istediğim bir kaç şey var forum ahalisine...neyse aracın iç hacmi hb c sınıfı bir araca göre gayet yeterli ve ferah...şöyle ki 1,92 boyum var sürücü koltuğunu ayarladığımda kendime arkamdaki yolcu koltuğuna 1,80 lik arkadaşım rahat rahat sığdı...bagajı yine bir c sınıfı hb araç için ideal...görüş açıları çok iyi...



ama kapıyı açmaya çalışırken hem test aracını hemde içerdeki concept plus modeli kapı açma kolu kazık çok sert geldi..biraz zorlamak gerikiyor umarım test ve teşhir araçları olduğu için yıpranmıştır diyorum yoksa sıkıntı bir şey...



aracın ses sistemi yeterli, basslar dolgun ses kaliteli, kalkışı yeterli hızda sayılır ama motor deviri alırken çıkardığı sesi tekerlere uygulayamıyor nasıl desem birisi yavaş ol aga acelen ne diye aracı dizginliyor





süspansiyon sistemi ne golf 6 daki gibi çok sert nede çok laçka tam kıvamında bayıldım...direksiyonu 3 farklı mod da ayarlayabiliyoruz, comfort: aşırı yumuşak hiç tavsiye etmiyorum sport : sinirli agresif kullanımlarda çok işe yarar bence normal : tam ideal konum bence



araç alınacaksa kesinlikle concept plus modeli alınmalı elektrik açılır cam tavan bambaşka müthiş bir şey sırf tercih sebebi...



son olarak 120 km yi geçince içeri motor sesi alıyor araç, geçenlerde bir arkadaş golf6 dan daha sessiz demişti o aklıma geldi alakası yok izolasyon açısından golf e falan rakip olamaz burda gelip milleti yanıltmayalım...ayrıca koltukları yine golf alacantra ile kıyaslanamaz kalite açısından....ayrıca yol tutuş kabiliyeti olarak yüksek hızlarda uzun soluklu virajla girildiğinde feci bir salma var araçta ama esp ile toparlıyor kendini...yine bence bu konuda golf başarılı...



unutmadan 5 yıl veya 150 bin km de garanti olayı var çok büyük bir avantaj...yalnız satıcı sinirimi bozdu peşin fiyatı en son 57000 tl dedi concept plus crdi manuel için...ama son rest çeksem 55 bin tl ye razı olurdu hiç şühesiz aklınca pazarlığı yüksekten açacak...dilimin döndüğünce aktardım gördüklerimi sonuç olarak çok alınası, uzun yıllar güvenle binilecek rakiplerinden donanım olarak kat ve kat üstün 5 yıl garantili bir araç...













arkadaşlar renault fluence için edc nasıldır...bu çift kavramalı şanzımanlardan oldukça şikayet geliyor dsg de falan edc de aynı sorun varmıdır...

ya da fluence alacak olsanız manuel mi edc mi alırdınız?
Dikkatimi çekti niye bu kadar ucuz bu araçlar sorunlumu?...çok mu yakıyor?...aynı model dizel focus lar 30 dan aşağı değil en yıpranmışı bile...
Hakkında
Konum: Antalya,Muratpaşa
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
PC
Mobil cihaz
Xiaomi
Operatör
Vodafone
ISS
D-Smart
Oyun Platformu
PC
Takım
Beşiktaş
TV
LG
Klima
Panasonic
Ses Sistemi
Logitech
Notebook
Acer
GPS, Navigasyon
Garmin
Fotoğraf Ekipmanları
Canon
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 4.122
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.976
İkinci El Bölümü Mesajları: 15
Konularının görüntülenme sayısı: 145.996 (Bu ay: 626)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.080 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.