Binbaşı
20 Haziran 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme
Toplam: 74 (Bu ay: 0)
Gönderileri

arkadaslar merhaba, yeni bir binaya taşınıcam, internetten sorgu yapıyorum 2 numara vdsl hat olarak 64 mbit alabilir gösterirken 1 numara yani benim daire adsl 8 mbit çıkıyor. bu nedir ne yapmam gerekiyor, aynı binada öteki tüm numaları sorguladım hepsinde vdsl çıkıyor benimkinde adsl var. çok arada kaldım kontratta yaptım

arkadaslar superonline vdsl hizmeti alan arkadaslar upload hızınız kaç acaba? superonline a geçmeyi düşünüyorm ama arada kaldım.

arkadaslar böyle bi sorunum var, hiç bir dosya ve windows programları açılmıyor. hesap makinesi vs windowsla alakalı hiç bir şey açılmıyor. çöp kutusu bile açılmıyor. bilgisayarım a giremiyorum mesela. onun dışında internet sayfaları açılıyor, ekstra yüklediğim winrardır torrenttir, spotify dir falan onlarda sorun yok. oyunlar bile açılıyor ama dosyalar yok. mesela internetten bir resim indiricem, farklı kaydet yapıyorum o kısım bile açılmıyor. hani masaüstünü seçtiğimiz falan, hiç bir şey yok. sorun nedir nasıl çözebilirim.

konu budur beyler, aynı eve 2 farklı internet baglantisi olur mu? yayın yapmak istiyorum ama fiber yok. amacım yayın pc sinde superonline baglanti kullanmak, oyun oynadığım ps4 te ise turk telekom kullanmak. 2 farklı modem, 2 farklı baglanti. superbox la bu dediğim oluyor ama ben normal internetle yapmak istiyorum. bilgisi olan varmıdır?

Merhaba, JustEnglish ten 3 kur satın almıstım yaklaşık 3.950 tl e, 6 ay sürüyor toplam kurs, isteğe göre almanca,rusca, ispanyolca seçebilirsiniz, ingilizce isterseniz sadece 2 kur oluyor. istanbul dısına cıktığım için hiç gidemedim maalesef, tüm haklarıyla devrediyorum. uygun fiyattir pm atabilirsiniz
Beyler ttnetle anlasmam bitti, online oyunlarda ping sıkıntısı cekiyordum superonline gecmeyi düşünüyorum. 8mbit sınırsız internet onerdiler aylik 80 lira. Evinize size ozel port veriyoruz falan dediler, tavsiye edermisiniz? Ps4 ten online oyun oynuyorum fifa vs, ping sorunu yasamak istemiyorum.
selamlar, JustEnglish istanbul/sisli şubesinde aldığım kurlarımı devir etmek istiyorum, 3 kur olarak aldım yaklaşık 6 ay devam ediyor, hafta içi, haftasonu sınıfları var uygun olanı seçebilirsiniz, yabancı dil olarak ingilizce,almanca,ispanyolca,rusca dillerinden birini seçebilirsiniz, ben 4 bin tl verip aldım ama ailevi sorunlarımdan dolayı istanbul dışına cıkmam gerektiği içini gidemedim, uyguna bırakıcam. mesaj atabilirsiniz.
ea access olan bi üyelik hesabı vardı xboxa tanımlı ama şifresini bilmiyordum o şekilde fifa 17 indirdim kendi hesabıma oynuyordum, update den sonra xbox resetlendi, sadece kendi hesabım kaldı şuan. fifa 17 görünüyor, oyuna girebiliyorum ama gold üyelikte gittiği için online oynayamıyorum şuan. gold alsam yeterlimi kendi hesabıma? oyunu indirdim var zaten, ea access istermi bir daha arkadaslar. oyuna girmekte sorunum yok suan hatta ultimate team de transfer bile yapabiliyorum ama maça sokmuyor gold üyelik olmadığı için.
selam arkadaslar, xbox one sahibiyim, online oyunlar için port açmak istiyorum ama türknet te bir türlü port açılmıyor modemden. herşeyi yaptım hiç bir şekilde çözemedim. türknet te port açabilen varmı?
arkadaslar xbox one kullanıyorum, oyundaki lagtan dolayı bazı portları açmam gerekiyor. modem sayfasından portları açıyorum herşeyi düzgün yapmama rağmen portlar açılmıyor. çeşitli programlarla baktım portlar bir türlü açılmıyor. sinir oldum kalbim sıkıştı saatlerdir uğraşıyorum.
Hakkında
Konum: İstanbul,
Sistem ve Tercihleri
Takım
Beşiktaş
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 3 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen ay
Mesaj Sayısı: 1.383
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.582
İkinci El Bölümü Mesajları: 10
Konularının görüntülenme sayısı: 7.735 (Bu ay: 775)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.297 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.