K

Onbaşı
17 Ağustos 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 31 (Bu ay: 0)
Gönderileri
merhaba değerli forum üyeleri dün yani 18-01-2018 de evidea da saat 18:00 başlamak üzere kampanya ilanı vardı. ps4 slim 500 989tl diyordu 18 de aktif olacak bende bekledim o saati tam 18 de girdim ve ps4 slimm 500 1299 tl fiyat cıktı sepete ekledim yüzde 10 indirdi ve 1179 tl gibi bişey oldu defalarca denedim aynı sonuc 1 saat sonra ps4 slim tükendi yazdı sabah baktım bu sefer 989tl den tükendi diye değiştirmişler. insanları aptal yerine koymaya çalışıyorlar anlatmak istedim.
ks8500 tv var 4 adet hdmi girişi var 1.stb yazıyor 2. dvi 3. bisey yazmıyor 4. arc bu ses bunu biliyorum diğer hangileri maximum bağlantı sağlıyor acaba
değerli forum üyeleri, evlenirken aldığım samsung 40ku7000 tv im ekranı içinden kırıldı. Alalı 3 ay civarı oldu. yeni olduğu için gelen ilk parti mallardan galiba. olay şu tv yi sag üst kösesinden iki parmagımla tutup usb disk i taktım cıt diye ses geldi ekrandan baktım normal de bisey yok tv yi açtım ki resimlerde ki gibi durum. samsung servisi çağırdım geldi baktı durumu da anlattım eger abi dediğin gibiyse haklısın ama kendiliğinden de olsa panel olduğu için garantiye girmez diyor var mı böyle bir şey tutanak tutturdum mahkeme yoluna gidicem artık hiç abartmıyorum cok kucuk bir baskıyla boyle olacaksa iyi arastırın derim.

Hakkında
Konum: Ankara,Keçiören
Meslek: Basın
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
AMD
Operatör
Vodafone
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 11 ay
Mesaj Sayısı: 26
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 40
İkinci El Bölümü Mesajları: 7
Konularının görüntülenme sayısı: 1.303 (Bu ay: 113)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 19 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.