Teğmen
29 Haziran 2012
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 17 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar aklı olan varsa itüye gelmesin gelen kişi eninde sonunda pişmanlık duyacaktır.
max 250tl verebilceğim en az 1tb olan sağlam bi harici harddisk önerebilir misiniz?
Yardım ederseniz sevinirim

https://www.monsternotebook.com.tr/abra/MONSTER-ABRA-A7-V5-4-3.html

https://www.monsternotebook.com.tr/abra/MONSTER-ABRA-A5-V9-1.html



Bunların dışında şu listeden şunu tercih etmelisin derseniz

https://www.monsternotebook.com.tr/monster-notebook.html?opf=p2752


Edit: max 4399 verebilirim ama gerek var mi yok mu kararsiz kaldim
Arkadaşlar turkcelle geçmeyi düşünüyorum ama aklima bi sey takıldı yıldız 4gb a gecmek istiyorum vr fiyati 32tl ben her ay 32tl mi yuklucem yoksa belli araraliklar mi var mesela 32tl icin de olsa 35 veya 40tl yüklemek gibi yardim ederseniz sevinirim
Evet arkadaşlar sonuçlar açıklandı ama ben biraz kararsız kaldım sizce ne yapmaliyim?
Tmden sadece hukuk olur o da ya ankara ya da istanbul
Mfden mühendislik düşünüyorum şu an aklımda inşaat var yine istanbul ya da ankara istiyorum


LİCE'DE HAYATINI KAYBEDEN ASKERİN ÖLÜM NEDENİ NE?

Konu ile ilgili bir çok değişik haber paylaşılınca, kısa bir medya taraması yaptık. Aşağıda bir çok farklı kaynaktan uzman çavuş Uğur İnal'ın ölüm nedenini ile ilgili geçilen haberleri görebilirsiniz. Cümleler kaynakların resmi sitelerinden alınıp aynen buraya aktarılmıştır...

#KameraSokak

DOĞAN HABER AJANSI: ''Diyarbakır'ın Lice İlçesi'ndeki olaylara müdahale için Mardin geldiği öğrenilen uzman çavuş Uğur İnal, öğle saatlerinde konuşlandırıldığı askeri birlikte silahını doldur boşalt yaparken karnından yaralandı...''

DİCLE HABER AJANSI: ''askeri operasyonda yaralanan uzman çavuş Uğur İnal hayatını kaybetti... Kimi kaynaklar İnal’ın “silah kazası” sonucu yaşamını yitirdiğini öne sürerken, konuyla ilgili resmi açıklama yapılmadı.''

CİHAN HABER AJANSI: ''Lice İlçe Jandarma Komutanlığında kaza sonucu yaralanması üzerine kaldırıldığı hastanede şehit oldu...''

HÜRRİYET: ''askeri birlikte silahını doldur boşalt yaparken karnından yaralandı. Tedaviye alınan Uğur İnal doktorların çabalarına rağmen kurtarılamayınca şehit oldu...''

RADİKAL: ''Diyarbakır'ın Lice ilçesinde doldur-boşalt yaparken kazara kendini vuran uzman çavuş Uğur İnal hayatını kaybetti...''

EVRENSEL: ''...uzman çavuş Uğur İnal, öğle saatlerinde konuşlandırıldığı askeri birlikte silahını doldur boşalt yaparken karnından yaralandı...''

T24: ''operasyon dönüşü kazara yaralanan uzman çavuş Uğur İnal şehit oldu...''
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=744688665589211&substory_index=0&id=163940083664075&refid=28

Mobil olduğum için direk linki veriyorum.

Güzel bi yazı olmuş bence, ne sadece muhalif olmak için yazılmış ne de arka çıkmak için. Biliyorum konu dışında uzun yazı okumayı sevmeyenler var ama okuyan olur umarım.
Babamın amcasının torunu yani babamın kuzeninin çocuğu benim neyim olur?

Kuzen felan diye geçiniyoz ama doğru mu?
Elalem ne der, millet ne der, mahalle ne der, karşı komşu ne der, ahmet amca ayşe teyze ne der, o ne der, bu ne der?

Yeter artık ya böyle insanlardan nefret ediyorum artık, sanki biz hayatımızı onun kurallarına göre düzenliyecez, sana ne lan benim hayatımdan? Ben hareket etmeden önce o ne der diye mi düşünmem lazım, sana mı kaldı benim yaptıklarım?

Lanet olsun böyle zihniyete, bu zihniyete sahip insanlara, bunlara prim verenlere
Hem sohbet konusu olsun hem de buluşma vs. olursa burdan haberleşiriz. Ayrıca birbirimizi tanımış oluruz.

Ben Nilüfer'de oturuyorum.

Edit: Beyler yaşları da yazsak mı?

Buluşma isteyen arkadaşlar var çoğunluğa göre zaman ve yapılacak etkinlik seçelim. Ona göre de etkinlik, buluşma konusu vs açarız
Hakkında
Konum: İstanbul,Sarıyer
Meslek: Öğrenci
Forum İmzası:
Atını Süren Adam..
Sistem ve Tercihleri
Mobil cihaz
Nokia
Mobil cihaz
Sony Ericsson
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 10 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 211
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.443
İkinci El Bölümü Mesajları: 19
Konularının görüntülenme sayısı: 20.958 (Bu ay: 159)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 195 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.