A

Binbaşı
19 Aralık 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme
Toplam: 40 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Şöyle birsey var dostlar lenevo g500 laptop var elimde buna 5 ghz destekli intel wifi kart takmak istiyorum. Whitelist denen birşey varmış bunu aşmak için biosun whitelistni kaldirmak için netten bulduğum bir kac siteye bios bilgilerini dump edip koysam sonra onlarin Modladigi biosu geri yuklesem sikinti olurmu. Virüs vs koyabilirmi içine yada koysada birseye ulaşabilir mi? Varmi tecrübeli dostlar.
Sevgılı dostlar eskı aküde de yenı taktıgım akude de sonuc aynı oluyor, aku tam sarjdan (12.6),11.8 cıvarına 3-4 gun ıcınde dusuyor akım kacak testı yaptım araba uykuya gecınce 0.04amp harcama var tamır kataloglarına falan baktım hersey normal altarnator kıtap da yazdığı gıbı çalışıyor hersey normal yanı. Araci en az 2 gunde bır 20km kullanıyorum sorun (yada sorunsa) ne olabilir
Bir ucu manifold giren diğer ucu boşta elektrikli vakum valfi diye geçen bir valf var tam olarak bu ne ise yarıyor bilen varmı acaba
Leeco pro 3 kullanıyordum 2 yıldır bozulunca yeni telefon arayışına girdim kafamdaki modeller vestel z20 ve Samsung j7 pro (xiaomi dusunmuyorum)
Hangisini seçerseniz (marka fanatikleri yapmadan)
Astra j 1.4t aracim var arkadaşlar 32binde aracimda klimayi acinca araliklarla lpgde bariz benzinde de azda olsa kerkinme yapiyor gazcida ayara gittim baktik falan denerken kerkinme esnasında tavan lambasınin zayigladigini gorduk.Tam yükte voltaji olctugumuzde 12.3 kadar dusuyor yuksuz 14 volt ve uzeri calismazken 12.4 falan
Ne önerirsiniz tecrubeli arkadaşlardan yorum bekliyorum
Silinebilir
Arkadaşlar 1 yillda arac (16209kmde) cebimden 10398 tl para götürmüş yani günlük 28.5tl aracin idamesine vermişim
Bunun 5156tl'si yakit masrafi digerleride bakim vergi ve lpg takim masrafi.Araçla yapilan 16209kmde 31.5krs yakit harcamis benzin dahil rakam.(lpg mantiksiz diyen arkadaşlar tekrar düşünsün bence benzinde kullansaydim bu araci rakamlar beni daha da cok üzecekti)
Araci olmasi insanin lüks olmamali ama gunumuz turkiyesinde kesinlikle lüks sadece aracimi yurutmek icin aylik 855tl cebimden para çıkmış 1 yillik periyodun toplam masraflarinda...
Sizde durum nedir?
Bir türlü anlam veremedigim son zamanlarda her ilanda gördüğüm bir durum var adam tramer kaydi yok yazmış ama arabada 4 boya 1 değişen var yada kayit yok deyip 3-4parca degisin var. Hic olmazsa trameri olsa nerde yaptırmış bilirsin servismi falan diye adam belki merdiven alti koportacida yaptirdi bana çok saçma geliyor nedersiniz benmi yanliş düşünüyorum ! Benim kaskom varsa ondan yaptiririm niye cebimden extra para vereyim ki zaten tonlarca para veriyoruz kaskoya...
Bir kac ay önce hastane bahçesinde bir araç gelip soldan aracima vurdu sonucunde sol far, ampul,balast ve tampon tamiri olarak 5400tl (Opel astra J) fatura cikti vuran sahsin trafik sigortası tarihi geçtiğinden polis çağırdık ve zabit tutturduk kusur %100 karsi tarafda.
Şimdi ben deger kaybini dava etmek istesem sigortası olmadigi için şahsami acmam gerekli acaba.Far ve tampon değer kaybina girmiyor diyorlar ama fiyatlari çok yüksek ben satarken alacak kişiye bunlar degisti desem düşünür ister istemez..
Bilgisi. Olan ve yardimi olacak arkadaşların desteğini bekliyorum
Aracimda genlesme kabindaki su tamamen bosalmis ama arabada hic bir uyari yoktu su ekleyin gibi arkadaşımda 2013 model olani var onunki uyarı veriyor
Hakkında
Konum: Balıkesir,Merkez
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 1.011
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.215
İkinci El Bölümü Mesajları: 70
Konularının görüntülenme sayısı: 122.525 (Bu ay: 395)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 243 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.