Yarbay
17 Aralık 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
13 üye
Görüntülenme
Toplam: 61 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar Ideapad - 510 bulunmakta.
Fakat lenovonun sitesinde falan yazılımlarını bulamadım. Bulup yüklediklerim de çalışıyor mu bi etki yapıyor mu belli bile değil.
Öncelik olarak aradığım yazılım %60 da şarjı kesen fan temizleyen yazılım. Format attım gitti hepsi bulamıyorum da. Bu sebeple sağlıklı çalışmadığını düşünüyorum laptobun
Arkadaşlar iPhone 7 kullanıcısıyım yeni bir telefon almak istiyorum iphone 11 almayı düşünüyordum fakat bir tarafım xiaomi alma niyetinde. Bir tanıdığım xiaomi redmi note 8 almış gayet hoş bir cihaz fakat iphone 7 den geçeceğime değecek bir xiaomi modeli düşünüyorum sizce hangisine geçmeliyim değer mi?
Arkadaşlar iPhone 7 kullanıcısıyım yeni bir telefon almak istiyorum iphone 11 almayı düşünüyordum fakat bir tarafım xiaomi alma niyetinde. Bir tanıdığım xiaomi redmi note 8 almış gayet hoş bir cihaz fakat iphone 7 den geçeceğime değecek bir xiaomi modeli düşünüyorum sizce hangisine geçmeliyim değer mi?
İyi bayramlar dilerim arkadaşlar
Arkadaşlar kaç gündür uğraşıyorum hizmetim aktif edildi mesajı geldi. Gün içinde millenicom ekibi geldi elinde modemsiz. Hani nerde modem dedim bana telefonundaki belgeyi gösterdi modemsiz hizmet yazıyordu. Ben de kendi abone nomdan gösterdim aylık 9 tl ücretli modem olduğunu. Sonra arabadan alıp geldi. Zyxel modem getirdi. Adsl vdsl. Yani fiber de değil cat6 girişi de yok. Hani dedim tılgın olmucak mı yok dedi sadece turk telekom olursa tılgın. Yoksa millenicom bu modemi kullanıyor dedi. Her neyse tamam dedim daireye çıktık cat6 kablosunu bulduk ucunu falan açtı tellerine ayırdı. Sonra fiber kutuya indik binada. Bi baktı dedi ki bu turk telekom switch i sadece turk telekom bağlatabilirsin millenicom olmaz. Hatta turknet vodsfone da da aynı sorunu yaşıyoruz yani boşuna bekliyoruz olmaz falan. Sonra başka biri aradı dedi ki evrak imzalamanız gerekmekte. Hayır dedim ne evrağı kurulum yaptınız mı ki yapamıyormuşsunuz dedim. Sadece evrak imzalıyor musunuz imzalamıyor musunuz diye kaç kez tekrar etti. Ben de ben hiçbir yerde böyle görmedim hiçbir evimde de böyle bişey yaşamadım kurulum yok ne evrağı arkadaşım dedim. Sonra peki kurulum yapılmadığı için evrak imzalamıyorsunuz diye not düşücem diyip kapattı. Abi bu nasıl bir saçmalık hahahahahahahahaha ee evrağı imzalayayım sonra kim bilir hani belki gelirler de bağlarlar öyle mi. Böyle bir sıkıntı çıkacaksa neden sisteminizde altyapı görünüyor lanet gelsin ya


Bir çok şehirde millenicom firmasını kullandım. Şehir değiştirdim ve önceki şehrimdeki aboneliğimi iptal ettim. Yeni şehrimde millenicoma başvurayım dedim bugün epey bi müşteri hizmetleryle konuştuktan sonra yıllardır müşterisi olduğum için bana özel bir fiyat ve hız teklif edildi ben de memnuniyetle kabul ettim. Daha sonra tekrar bir başka biri müşteri hizmetleri tarafından aradı ve önceki arkadaşımız yanlış bilgi aktarmıştır dedi ve herşeyimi buna göre hazırladım dedim bağlatmayabilirsiniz tercih tabiki de sizin denildi. Whatsapp hattından görüştüm yanlış teklif verilmiş dahi olsa uygulamakla yükümlüdür denildi şikayet kaydı açtım konuşmalar dinlensin dedim geri dönüş sağlanmadığı gibi müşteri hizmetleri yardımcı olmamak adına elinden geleni yapıyor mağdur da olup zamanım gidiyor bir an önce bir firmayla anlaşıp internet bağlatmalıyım. Whatsapp hattının yazdığı mesajın bir kısmını ss olarak da ekliyorum. İnsanlara önce teklifler verip daha sonra bunu kabul etmeyip hem insanların hevesleriyle oynuyorlar hem de işimize taş koyuyorlar. Sözlerne güvenerek hareket edip yarı yolda kalıyoruz.
Arkadaşlar kamerası geniş açısı hoşuma gitti bir tek kamerasını kontrol etme fırsatım oldu. Siz ne düşünüyorsunuz iphone 7 yi ben vericem
Ne yaparsam yapayım şu yeni profil görünümü hesabıma gelmiyor.
Aynı problemi yaşayan veya bir çözüme ulaşan arkadaşlarımız varsa burada toplaşalım.
Böyle sade bir konu açmak istedim.
Evet arkadaşlar benim kullandığım tweaklerden bir kaçı aşağıda.
Siz de kullandığınız önerdiğiniz tweakleri paylaşabilirsiniz.

Liberty Lite : banka vb uygulamalarda jb uyarısını kapatma



Letmeknow: arama yaparken karşı taraf açtı mı açmadı mı diye telefonun ekranına bakmaktansa, karşı taraf açtığında size titreşim olarak bildiriyor.



YouTube Tools: resimden de gördüğünüz gibi arkaplanda oynatmak dahil çoğu özelliği sağlayan tweak.

Böyle bir tweak var mı arkadaşlar
Hakkında
Forum İmzası:
NVIDIA® GeForce® GT 740M with CUDA™ // Intel® Core™ i7-4700MQ 2,40 / 3,40 Turbo GHz // DTS® Sound™ // Intel® SpeedStep® // DDR3L 1600mhz 8Gb(2x4) ram


DH Çevreciler ve Doğaseverler Kulübü
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Otomobil
Audi
Mobil cihaz
iPhone
Operatör
Turkcell
ISS
Superonline
Oyun Platformu
PC
Takım
Beşiktaş
Notebook
Toshiba
İşlemci
Intel
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen hafta
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 2.456
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 6.818
İkinci El Bölümü Mesajları: 9
Konularının görüntülenme sayısı: 315.219 (Bu ay: 1.555)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.350 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.