Yarbay
05 Aralık 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 32 (Bu ay: 0)
Gönderileri
öncelikle merhaba arkadaşlar.

uzun süredir forumda aktif olamıyordum ve böyle bir konuyla da tekrar aktif olmak istemezdim.

yaklaşık 1 ay önce ev alma vesilesi ile aracımı satmak zorunda kaldım (2007 civic 1.6 elegance otm.). evden artan parayla da beni memnun edeceğini düşündüğüm ve tasarımıyla duruşuyla hoşuma giden 2005 model astra h 1.6 enjoy sport aldım.

Ama uğursuzluklar başımı bırakmadı. aracı bursadan aldım ve ankaraya dönerken inegölde temizliğini yaptıralım derken yağına suyuna bir bakayım dedim. soğutma suyuna yağ karışmıştı. hemen servise çektik. serviste üst kapak contasının sıyırdığını söylediler ve bir kaç güne anca teslim edebileceklerini belirttiler. hevesle aldığım aracı orda bırakarak ankaraya dönmek zorunda kaldım (malum iş güç). hazır motor açılmışken tüm bakımlarını yaptıralım dedim. yağı, filtreler, triger, fren bakımları, ateşleme bobini (buji yerine set varmış sanırım bu araçda. araç yeni tam hakim değilim kusura bakmayın) falan bütün bakımları yapıldı. 1400 tl ye servisten çıktı. fakat usta aracı teslim ederken termostatın ankaraya gidince değişmesi gerektiğini söyledi. niye burada değişmediniz diye sorunca ;soğutma suyuna yağ karıştığı için sistemin temizlenebilmesi için uzun yol yapması gerektiğini söyledi. temizlenmeden termostat değişirse tekrar arıza verir bir daha değişmesi gerekir dedi. ve arıza ışığının bu yüzden yandığını söyledi.

velhasıl kelam aracı aldık ankaraya geldik. yaklaşık 1 haftadır araca biniyorum. işten güçten fırsat bulup servise gidemedim. termostatı değiştiremedim.

araç sürekli su eksiltiyor. ve uzun süre çalışınca motor sesi değişmeye başlıyor. bu durum canımı çok sıkıyor bu akşam eve erken geldim ve bakma fırsatı buldum. test mode ekranından motor sıcaklığını takip ettim. sıcaklık 115 dereceye kadar çıktı ve motor fan açmadı (beklesem belki daha da artacaktı). su haznesinin kapağının yanında ki ufak delikten su boşaltmaya başladı. kayışın yanından ufak ufak su kaçırıyordu ve alt tarafda su birikiyordu (videosunu çektim linkini sona ekleyeceğim).

moralim o kadar bozuldu ki aracı çalıştırıp servise bile götüresim yok.

bütün bunların sebebi termostat olabilir mi ?

bana ne kadar zaman ve paraya mal olur ?

değerli bilgi, tecrübe ve yorumlarınızı bekliyorum.




saygılar...
öncelikle merhaba arkadaşlar.

uzun süredir forumda aktif olamıyordum ve böyle bir konuyla da tekrar aktif olmak istemezdim.

yaklaşık 1 ay önce ev alma vesilesi ile aracımı satmak zorunda kaldım (2007 civic 1.6 elegance otm.). evden artan parayla da beni memnun edeceğini düşündüğüm ve tasarımıyla duruşuyla hoşuma giden 2005 model astra h 1.6 enjoy sport aldım.

Ama uğursuzluklar başımı bırakmadı. aracı bursadan aldım ve ankaraya dönerken inegölde temizliğini yaptıralım derken yağına suyuna bir bakayım dedim. soğutma suyuna yağ karışmıştı. hemen servise çektik. serviste üst kapak contasının sıyırdığını söylediler ve bir kaç güne anca teslim edebileceklerini belirttiler. hevesle aldığım aracı orda bırakarak ankaraya dönmek zorunda kaldım (malum iş güç). hazır motor açılmışken tüm bakımlarını yaptıralım dedim. yağı, filtreler, triger, fren bakımları, ateşleme bobini (buji yerine set varmış sanırım bu araçda. araç yeni tam hakim değilim kusura bakmayın) falan bütün bakımları yapıldı. 1400 tl ye servisten çıktı. fakat usta aracı teslim ederken termostatın ankaraya gidince değişmesi gerektiğini söyledi. niye burada değişmediniz diye sorunca ;soğutma suyuna yağ karıştığı için sistemin temizlenebilmesi için uzun yol yapması gerektiğini söyledi. temizlenmeden termostat değişirse tekrar arıza verir bir daha değişmesi gerekir dedi. ve arıza ışığının bu yüzden yandığını söyledi.

velhasıl kelam aracı aldık ankaraya geldik. yaklaşık 1 haftadır araca biniyorum. işten güçten fırsat bulup servise gidemedim. termostatı değiştiremedim.

araç sürekli su eksiltiyor. ve uzun süre çalışınca motor sesi değişmeye başlıyor. bu durum canımı çok sıkıyor bu akşam eve erken geldim ve bakma fırsatı buldum. test mode ekranından motor sıcaklığını takip ettim. sıcaklık 115 dereceye kadar çıktı ve motor fan açmadı (beklesem belki daha da artacaktı). su haznesinin kapağının yanında ki ufak delikten su boşaltmaya başladı. kayışın yanından ufak ufak su kaçırıyordu ve alt tarafda su birikiyordu (videosunu çektim linkini sona ekleyeceğim).

moralim o kadar bozuldu ki aracı çalıştırıp servise bile götüresim yok.

bütün bunların sebebi termostat olabilir mi ?

bana ne kadar zaman ve paraya mal olur ?

değerli bilgi, tecrübe ve yorumlarınızı bekliyorum.



saygılar...
öncelikle merhaba arkadaşlar.

uzun süredir forumda aktif olamıyordum ve böyle bir konuyla da tekrar aktif olmak istemezdim.

yaklaşık 1 ay önce ev alma vesilesi ile aracımı satmak zorunda kaldım (2007 civic 1.6 elegance otm.). evden artan parayla da beni memnun edeceğini düşündüğüm ve tasarımıyla duruşuyla hoşuma giden 2005 model astra h 1.6 enjoy sport aldım.

Ama uğursuzluklar başımı bırakmadı. aracı bursadan aldım ve ankaraya dönerken inegölde temizliğini yaptıralım derken yağına suyuna bir bakayım dedim. soğutma suyuna yağ karışmıştı. hemen servise çektik. serviste üst kapak contasının sıyırdığını söylediler ve bir kaç güne anca teslim edebileceklerini belirttiler. hevesle aldığım aracı orda bırakarak ankaraya dönmek zorunda kaldım (malum iş güç). hazır motor açılmışken tüm bakımlarını yaptıralım dedim. yağı, filtreler, triger, fren bakımları, ateşleme bobini (buji yerine set varmış sanırım bu araçda. araç yeni tam hakim değilim kusura bakmayın) falan bütün bakımları yapıldı. 1400 tl ye servisten çıktı. fakat usta aracı teslim ederken termostatın ankaraya gidince değişmesi gerektiğini söyledi. niye burada değişmediniz diye sorunca ;soğutma suyuna yağ karıştığı için sistemin temizlenebilmesi için uzun yol yapması gerektiğini söyledi. temizlenmeden termostat değişirse tekrar arıza verir bir daha değişmesi gerekir dedi. ve arıza ışığının bu yüzden yandığını söyledi.

velhasıl kelam aracı aldık ankaraya geldik. yaklaşık 1 haftadır araca biniyorum. işten güçten fırsat bulup servise gidemedim. termostatı değiştiremedim.

araç sürekli su eksiltiyor. ve uzun süre çalışınca motor sesi değişmeye başlıyor. bu durum canımı çok sıkıyor bu akşam eve erken geldim ve bakma fırsatı buldum. test mode ekranından motor sıcaklığını takip ettim. sıcaklık 115 dereceye kadar çıktı ve motor fan açmadı (beklesem belki daha da artacaktı). su haznesinin kapağının yanında ki ufak delikten su boşaltmaya başladı. kayışın yanından ufak ufak su kaçırıyordu ve alt tarafda su birikiyordu (videosunu çektim linkini sona ekleyeceğim).

moralim o kadar bozuldu ki aracı çalıştırıp servise bile götüresim yok.

bütün bunların sebebi termostat olabilir mi ?

bana ne kadar zaman ve paraya mal olur ?

değerli bilgi, tecrübe ve yorumlarınızı bekliyorum.




saygılar...
öncelikle merhaba arkadaşlar.

uzun süredir forumda aktif olamıyordum ve böyle bir konuyla da tekrar aktif olmak istemezdim.

yaklaşık 1 ay önce ev alma vesilesi ile aracımı satmak zorunda kaldım (2007 civic 1.6 elegance otm.). evden artan parayla da beni memnun edeceğini düşündüğüm ve tasarımıyla duruşuyla hoşuma giden 2005 model astra h 1.6 enjoy sport aldım.

Ama uğursuzluklar başımı bırakmadı. aracı bursadan aldım ve ankaraya dönerken inegölde temizliğini yaptıralım derken yağına suyuna bir bakayım dedim. soğutma suyuna yağ karışmıştı. hemen servise çektik. serviste üst kapak contasının sıyırdığını söylediler ve bir kaç güne anca teslim edebileceklerini belirttiler. hevesle aldığım aracı orda bırakarak ankaraya dönmek zorunda kaldım (malum iş güç). hazır motor açılmışken tüm bakımlarını yaptıralım dedim. yağı, filtreler, triger, fren bakımları, ateşleme bobini (buji yerine set varmış sanırım bu araçda. araç yeni tam hakim değilim kusura bakmayın) falan bütün bakımları yapıldı. 1400 tl ye servisten çıktı. fakat usta aracı teslim ederken termostatın ankaraya gidince değişmesi gerektiğini söyledi. niye burada değişmediniz diye sorunca ;soğutma suyuna yağ karıştığı için sistemin temizlenebilmesi için uzun yol yapması gerektiğini söyledi. temizlenmeden termostat değişirse tekrar arıza verir bir daha değişmesi gerekir dedi. ve arıza ışığının bu yüzden yandığını söyledi.

velhasıl kelam aracı aldık ankaraya geldik. yaklaşık 1 haftadır araca biniyorum. işten güçten fırsat bulup servise gidemedim. termostatı değiştiremedim.

araç sürekli su eksiltiyor. ve uzun süre çalışınca motor sesi değişmeye başlıyor. bu durum canımı çok sıkıyor bu akşam eve erken geldim ve bakma fırsatı buldum. test mode ekranından motor sıcaklığını takip ettim. sıcaklık 115 dereceye kadar çıktı ve motor fan açmadı (beklesem belki daha da artacaktı). su haznesinin kapağının yanında ki ufak delikten su boşaltmaya başladı. kayışın yanından ufak ufak su kaçırıyordu ve alt tarafda su birikiyordu (videosunu çektim linkini sona ekleyeceğim).

moralim o kadar bozuldu ki aracı çalıştırıp servise bile götüresim yok.

bütün bunların sebebi termostat olabilir mi ?

bana ne kadar zaman ve paraya mal olur ?

değerli bilgi, tecrübe ve yorumlarınızı bekliyorum.

1799 tl den pazara gireceği belli oldu. özellikleri neredeyse note 2 ile aynı olan bu cihazın fiyat hayli yüksek.

ne samsungun sitesinde ne de vatan com.de ürün özellikleri hakkında bilgi yok.

fakat ön siparişler alınmaya başlandı.

http://www.vatanbilgisayar.com/samsung-sam_sm-n7500zkatur-n7500-galaxy-note-iii-neo-akilli-telefon-(siyah)/productdetails.aspx?I_ID=72013#allImages
Alman otomobil üreticisi Opel, yeni geriş seviyesi 1.6 CDTI dizel motora sahip 2014 Astra ailesini gelecek ay Cenevre otomobil Fuarı’nda görücüye çıkarmaya hazırlanıyor.

Euro 6 onaylı Yeni Nesil 1.6 CDTI Motor

Opel’in Yeni Nesil 1.6 CDTI dizel motoru ilk kez Zafira Tourer’da otomobil severlerin beğenisine sunulmuştu. Düşük yakıt tüketimi ve çevre dostu olma özelliğini sessizliğiyle birleştirmekte.

2014 Opel Astra 1.6 CDTI 110 HP/300 Nm

İlk etapta hatchback, sedan ve Sports Tourer modellerinde kullanılmaya başlayacak yeni nesil 1.6-litre CDTI dizel 110 HP güç ve 300 Nm tork üretiyor. Yenilenen altı-ileri vitesli manuel şanzımanla donatılan Astra hatchback, sedan ve Sports Tourer sıfırdan 100 km/s hıza 12 saniye ulaşıyorlar. Maksimum hızları ise 186 km/s.

110 beygirlik dizel motoru ile yüz kilometrede ortalama 3.7 litre yakıt tüketimi ve 97 g/km emisyon değeri sunan 2014 Opel Astra 1.6 CDTI firmadan yapılan açıklamaya göre tamamen alüminyumdan üretilen sınıfının en sessiz dizel motoruna sahip.

2014 Opel Astra 1.6 CDTI 136 HP/320 Nm

Opel’in Avrupa’daki üretim tesislerine 50 milyon Euro yatırım yaparak geliştirdiği yeni nesil 1.6 CDTI motorun 136 beygir gücü ve 320 Nm tork üreten versiyonu da 2014 Astra’da kullanılmaya başladı.

Bu motor 1.6 litre hacminde ve 136 HP güç ve 320 Nm tork üretiyor. Otomobilin 0′dan 100km/s hıza ulaşması 10.3 saniye iken maksimum hızı 200 km/s olarak açıklanıyor. Bu yeni nesil dizel motor ile marka yakıt tüketimi bakımından çağ atlar nitelikte, otomobilin ortalama yakıt tüketim verisi sadece 3.9 litre/100km. CO2 emisyon değeri ise 104g/km.

Yeni nesil IntelliLink bilgi ve eğlence sistemi

2014 Opel Astra akıllı telefonların otomobile kusursuz bir şekilde entegre olmasını sağlayan yeni nesil IntelliLink bilgi ve eğlence sistemi ile ön plana çıkıyor. Yüksek çözünürlüklü, yedi inçlik renkli monitör, sistemin okunmasını kolaylaştıran ve çalışmasını daha hızlı ve daha akışkan kılan IntelliLink grafikleriyle yeni bir arayüz sunuyor. Sistem Bluetooth ahizesiz telefon bağlantısı ve müzik akışı özelliklerinin yanında USB bağlantısı özelliği de sağlamakta.

2014 Opel Astra’nın baz donanımda CD çalar ve Bluetooth /USB/AUX bağlantısı sunuyor. En üst donanım seviyesinde ise Navi 950 GPS sistemi isteğe bağlı olarak tercih edilebiliyor.

2014 Opel Astra’ya eklenen yeni donanım paketi olan Active’de ise LED gündüz farları, piyano siyahı aksanlar, kumaş-deri karışımı koltuklar ve IntelliLink multimedya sistemi sunuluyor.

"alıntıdır"



2014 Mercedes V Serisi’nin örtüsü Münih’te kalktı. Almanya merkezli üreticinin mevcut Viano modeli yerine geliştirdiği yeni V-Serisi resmi olarak duyuruldu.

Tam-boyutlu MPV olarak lanse edilen 2014 Mercedes V Serisi firmadan yapılan açıklamaya göre sınıfının tasarım, konfor ve güvenlik standartlarını yeniden belirliyor. Alman üretici, modelin lüks VIP veya otel servisi olarak kullanılmasının yanı sıra, mevcut R-Serisi müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik olarak hazırladığını da dile getiriyor.

2014 V-Serisi dışta tipik bir modern van görünüme sahip iken iç mekana geçildiğinde Mercedes-Benz’in binek araçlarında sunduğu kalite, lüks ve stilin aynen aktarıldığı açıkça anlaşılıyor. Eğer yeni C-Serisi ya da GLA sahibi iseniz V-Serinin sürücü koltuğunda evinizde gibi hissedeceksiniz. Aradaki fark sekiz yolcunun S-Serisi’nden daha fazla diz ve baş mesafesi sahip olması…

“Yeni V-Serisi ile Mercedes-Benz premium binek otomobil yelpazesini sekiz kişilik bir salon ile genişletiyoruz” şeklinde konuşan Daimler AG Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Dr. Dieter Zetsche, “İşlevsellik bir MPV için zorunluluktur. Konfor ve stil kek üzerindeki krema gibidir. Yeni V-Serisi bu özellikleri segmentinde başka hiçbir aracın sunamayacağı bir şekilde birleştiriyor” dedi.

Donanım paketlerine göz attığımızda V-Class ve V-Class Avantgarde olmak üzere iki versiyon ve Exterior Sports ve Interior Design paketleri ile sipariş edilebilecek 2014 Mercedes V Serisi’nde iki farklı dingil mesafesi (3,200 mm veya 3,430 mm), 4,895 mm’den 5,370 mm’ye kadar değişen üç farklı şasi uzunluğu, üç motor seçeneği ve bol miktarda opsiyonel donanım sunulacak.

Listelenen diğer özellikler arasında LINGUATRONIC sesli kontrol sistemi, dünya genelindeki her seyahat rotasına uygun hava durumu verileri,internet tarayıcısı, tüm ses, telefon ve navigasyon fonksiyonlarını birleştiren yeni nesil COMAND Online multimedya sistemi ve iklimlendirme otomatiği THERMOTRONIC yer alıyor.

Öte yandan, arka pencerenin daha küçük çaplı kargolar için bagaja direk olarak açıldığı 2014 Mercedes V Serisi’nde elektrikle çalışan bagaj kapağı opsiyonel ‘Easy Pack’ ile sunuluyor.

2014 Mercedes V Serisi’nin kaputu altında görev yapan dört-silindirli 2.1-litre hacimli turbo-dizel motorun üç farklı güç seçeneği bulunuyor:

- V200 CDI 136PS (134hp) ve 330Nm

- V220 CDI 163PS (161hp) ve 380Nm (Yakıt tüketimi 5.7litre/100km)

- V250 BlueTEC 190PS (187hp) ve 440Nm (Yakıt tüketimi 6.0litre/100km)

2014 Mercedes-Benz V 250 BlueTEC‘de direksiyondan kumanda edilebilen yedi-ileri vitesli 7G-TRONIC PLUS otomatik şanzıman standart olarak sunuluyor. V 200 CDI ve V 220 CDI’da ise manuel vites kutusu standart donanımda.

2014 Mercedes V Serisi’nin standart güvenlik sistemleri arasında Crosswind Assist (Yan rüzgar yrd.) ve sürücülerin uykulu ve dikkatsiz halde olduklarını fark etmelerine yardımcı olan ve mola vermeye teşvik eden ATTENTION ASSIST yer alıyor.

Ön ve arka taraflardaki dört kameradan gelen görüntü bilgilerini kullanarak, aracın ve çevresinin kuş bakışı görünüşünü çıkaran, manevra sırasında, park yerlerine giriş çıkışta kolaylık sağlayan 360-derece kamera, çarpma risklerini azaltan çarpışma önleme sistemi ‘Collision Prevention Assist’, ‘Blind Spot Assist’ (Kör nokta yrd.), uzun hüzmeli farları, trafik durumuna göre diğer araç sürücülerinin gözünü almayacak şekilde otomatik ayarlayan ‘Highbeam Assist’, aracın şerit içinde kalmasını denetleyen ve aktif müdahalede bulunan şerit takip yardımcısı ‘Lane Keeping Assist’, takip edilen araç ile aradaki mesafeyi sürekli koruyan, hatta trafik sıkıştığında otomatik olarak dur-kalk yapmasını sağlayan ‘Distronic Plus’, ‘Traffic Sign Assist’ ve ‘LED Intelligent Light System’ gibi donanımlar OPSİYONEL!

Mart ayında Cenevre Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkacak 2014 Mercedes V Serisi, fuardan kısa bir süre sonra da satışa sunulacak.

"alıntıdır"



















Merhaba arkadaşlar.

öncelikle şimdiden herkese teşekkürler.

yaklaşık 1 senedir kullanmakta olduğum samsung marka dizüstü pcim var. model kodu tam olarak NP350V5C-S0JTR.

pc üzerinde 2 adet ekran kartı bulunuyor. bunlardan biri dahili intel hd 4000 ekran kartı, diğeri ise atı hd7670m 2gb 128 bit harici ekran kartı.

soruna gelecek olursak şu anda yeni oyunların hiç birinde harici ekran kartına geçiş yapmıyor. atıinin performans ekranından yüksek performansı seçip oyunlara o şekilde girmeme rağmen bir türlü geçmiyor.şu anda bütün yeni oyunlarda sıkıntı yaşıyorum (ghost,bf4,pes2014,vs).

bütün sürücü güncellemelerini yaptım. sw update den kontrol ettim, atinin kendi uygulaması ve sitesi üzerinden kontrol ettim her şey düzgün görünüyor. ama ekran kartı devreye girmiyor.

son çare olarak w8 üzerinden pc yi formatladım (daha doğrusu sıfırladım). yeniden her şeyi sıfırdan kurdum , sürücüleri yükledim. ama fayda etmedi.

bu konuda yardımcı olacak arkadaşların desteğini bekliyorum.

saygılar...
Merhaba arkadaşlar.

elimde 4 adet A DOĞU tribün kombine kartı bulunmaktadır. işlerim sebebi ile bu sene istanbula sık gidip gelemeyeceğim için yanmasını istemiyorum.

adetini 3600 tl ye gs bonus ile aldığım kartların; adetini 3200 tl den vereceğim. toptan alacaklar varsa bir indirim daha yapabilirim.

bir kaç forumda ve sitede fiyatları kontrol ettim. genelde (hatta alternatifini görmedim) fiyatları arttırıp kar amaçlı satmaya çalışıyorlar. kesinlikle böyle bir amacım yoktur arkadaşlar. biz gidemeyeceğiz bari, boşa gitmesin başka renkdaşlarım yararlansın.
Nereden nereyeee ...

Hakkında
Konum: Ankara,Çankaya
Forum İmzası:
... Yaşam, aldığımız soluklarla değil, soluk kesen anlarla ölçülür ...
Hakkımda:
...ANCAK HER ŞEYİ KAYBETTİKTEN SONRA HER ŞEYİ YAPMAKTA ÖZGÜR OLURUZ...

Sistem ve Tercihleri
Otomobil
Honda
Operatör
Turkcell
Dünyadan Futbol
Galatasaray
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 11 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 yıl
Mesaj Sayısı: 2.099
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.278
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 389.999 (Bu ay: 889)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 24 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.