Yüzbaşı
02 Ekim 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
7 üye
Görüntülenme
Toplam: 105 (Bu ay: 0)
Gönderileri

https://www.peple.com.tr/kampanyalar/pep-visa-kart-50-tl-yuklu-geliyor


Linkteki kampanyadan yararlanmak için Pep Visa Kart'a başvurdum. Kampanya şartlarını yerine getirdim ve iletişim izinlerim aktifken kartı aktifleştirdim. Sonuç: 50TL gelmedi.


Forumda yazılanlardan anladığım kadarıyla belli bir tarihten sonra başvuranlara 50TL yüklemekten vazgeçmişler. Ama bolca kart başvurusu almak hoşlarına gitmiş olacak ki, kampanyayı kaldırmamışlar.

Maile bir kaç hafta sonra cevap geliyor ve gelen cevapta iletişim izinlerinizin aktif olmadığı iddia ediliyor. Bu sebeple de kampanyadan yararlanamayacağınız söyleniyor. İtiraz ettiğinizde de bir daha cevap gelmiyor.


Ta ki eğer konuyu şikayetvar'a yazarsanız.

Sonra gelen cevabı olumsuz olarak değerlendirirseniz ve düşük memnuniyet puanı verirseniz bu arkadaşlar 50TL'yi veriyor. Müşteri memnuniyeti kapsamında 50TL yükledik diyorlar. Hemen ardından da arayıp şikayetvardaki şikayetinizi silmenizi istiyorlar.


Benim hatam ise heralde alışverişi yapmadan önce şikayeti silmek.


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/17/53/14/1753143961751c251bc80154b96964e1.jpeg&t=0&width=480&text=1

Önce 50TL hesap hareketlerinde göründü. Kullanabilmek için 200TL gönderdim hesaba.

2681TL'lik vergi ödemesi yapayım diye 2431TL daha gönderdim. Gib kamu bankaları hariç debit kart kabul etmiyormuş, tekrar trendyola döndüm.


Yaptığım 250TL alışverişin bakiyeden 200TL olarak düşmesi gerekiyordu. Görüldüğü üzere 250TL düştü yani kampanyaya saymadı.

İşlemi trendyoldan iade yaptım.


1,62TL iade işlem ücreti kestiler. Böyle bir şeyle ilk defa karşılaşıyorum. Daha önce karşılaşan var mı bilmiyorum. Peple.com.tr'de işlemler ve ücretler kısmında böyle bir ücretten hiçbir yerde bahsedilmiyor.


Neyse 248,38TL'nin küsuratını atayım hesaptan, kalan 200'ü 250 olarak kullandırır heralde dedim.


200TL bakiye varken 250TL alışverişe trendyol yetersiz limit diyip ret veriyor.


Uygulamadaki canlı yardıma bağlandığım, 4. sıradasınız dedi. İlk 15 dakika içinde 1. sıraya geçtim ama burada 35 dakika daha bekletti. Baktılar adam vazgeçmiyor, Cuma diye bir arkadaşa bağladılar.


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/a4/b0/8e/a4b08e99857735ae441d73b9d93b5a94.jpeg&t=0&width=480&text=1


Verdiği mail adresine daha önce attığım maile 2 hafta sonra cevap gelmişti.


Sonra da 250'yi 300 yaparak sallama aşamasına geçti.

Kampanya şartlarında böyle bir şey yok diyince de cevap vermeyi bıraktı.

Yine de bakiyeyi 250TL yaparak 300TL'lik alışveriş yapmayı denedim, sonuç yine aynı oldu.



Şikayet silindiği için hesap hareketlerinde göstermeksizin 50TL'yi geri aldılar heralde? Başka açıklama gelmiyor aklıma.



ÇOK UZUNDU, OKUYAMADIM:

Üst üste 3 defa yalan söylediler. Önce iletişim izinleri yalanı, sonra 50TL yükledik yalanı ve en son 300TL alt limit yalanı.

Sonuç: Kampanyadan yararlandırmadılar. İadeye ücret keserek yeni bir çığır açtılar. Binlerce kişiye bu kampanya hatırına kart aldırdılar.


Bu oluşuma (banka diyemiyorum banka da değil) güvenip kullanacak arkadaşların aklına bulunsun Pep'in bu davranışları.


Ne kadar güvenilir duruyor?

Merhabalar.


Taşındığım evde Netelsan marka görüntülü diafon var. Eski, ahizeli, tüplü ekranlı olanlardan.


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/27/ea/7b/27ea7bf8130107ce3645451063d3cab9.png&t=0&width=480&text=1

(Bunun 3 tuşlu olanı)


Aşağıdan daire no tuşlandığında zil çalıyor, ekrana görüntü geliyor (devamlı yatay çizgiler kayıyor, görüntüde ne olduğu anlaşılmıyor)


Fakat ben kapı otomatiğini açmak için tuşa bastığımda herhangi bir tepki vermiyor. Kapıyı açmak için 9 kat inmek gerekiyor haliyle.


Görüntü benim için önemli değil, zil çaldığında kapı otomatiğini tetikleyebilsem yeterli olacak.


Bu eski modelleri bulmak mümkün değil (7-8 yıllık)


Yenileri ise uyum sağlar mı bilmiyorum. Alırsam da bu sefer bir süre sonra site yönetimi başka markaya geçiyoruz derse elimdeki yine çöp olur.


Netelsan servisiyle görüştüm. 135TL + Yol(İlimde servis yokmuş) + duruma göre parça ücreti dediler ki bu epey tuzlu olacak demek oluyor.


Mümkünse bir şekilde idareten düzeltmek istiyorum.


Diafon bu kapıyı açma işini nasıl yapıyor normal şartlarda? Eğer gelen kablolardan 2'sini kısa devre etmek veya belli değerde bir direnç eklemek gibi basit bir prensibi varsa yayına bir buton koyarak kapıyı açabilirim mesela.


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/77/c6/ef/77c6ef3de365489ae56058e0d99e3718.jpeg&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/21/72/7b/21727bafc649540047e55b775f2d8913.jpeg&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/4d/76/0f/4d760f28ea77e058dc0bfe2896b36e91.jpeg&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/f4/cb/f7/f4cbf754922fe5ff12c84636a7d3979b.jpeg&t=0&width=480&text=1


Cihazın içi daireme gelen kabloların fotoğrafları.


http://netelsan.com.tr/upload/2017/03/katalog/HMBSM00004_R04_DIJITAL_ZIL_PANELI_BAGLANTI_SEMASI.pdf

Bu adreste markaya ait bağlantı şemaları var.


Cihazı değiştirmeden apartman kapısını açmamın bir yolu var mıdır?

Evimizin mutfağında baca yeri yoktu. Mutfak dolaplarının üzerinden balkona kadar baca yaptırmayı düşünüyordum fakat müteahhitin döşediği taşlardan birkaç tane kırınca arkada baca yeri olduğunu farkettim :) Fakat çok kötü bir noktada. Baca taktığımda çirkin bir görüntü oluşturacak.

Mutfak dolabını hizasından, orayı kapatacak şekilde bir tahta parçası koydurmayı düşünüyorum aynı mutfak dolaplarınınkinden. Fakat yine de baca kısmından borunun bir kısmı görünecek.

En az göze batacak şekilde neler yapabilirim, tavsiyelerinizi, önerilerinizi bekliyorum.

Evimizin mutfağında baca yeri yoktu. Mutfak dolaplarının üzerinden balkona kadar baca yaptırmayı düşünüyordum fakat müteahhitin döşediği taşlardan birkaç tane kırınca arkada baca yeri olduğunu farkettim :) Fakat çok kötü bir noktada. Baca taktığımda çirkin bir görüntü oluşturacak.

Mutfak dolabını hizasından, orayı kapatacak şekilde bir tahta parçası koydurmayı düşünüyorum aynı mutfak dolaplarınınkinden. Fakat yine de baca kısmından borunun bir kısmı görünecek.

En az göze batacak şekilde neler yapabilirim, tavsiyelerinizi, önerilerinizi bekliyorum.

Demek istediğim şu ki,
Taşınacak olduğum evde el-bi marka prizler var ve her odada 220v, telefon, tv, uydu şeklinde 4 priz tek çerçeve içinde gruplanmış.

Ben bunun yerine günsan ve ovivo marka prizler (ve çerçevesi) takacağım ama gördüğüm kadarı ile priz ve çerçeve büyüklükleri değişken. Birinde orta kısmı büyükken çerçeve ince, diğerinde tam tersi gibi..

Acaba kasalarla oynamadan farklı marka prizi uygun şekilde takmam mümkün olur mu, aralarında bir standardizasyon var mıdır, prizlerin merkezleri arası mesafe eşit midir?
Evlilik arefesindeyim, aylardır kafamda markalar modeller tepişiyor resmen. Artık haziran bitmeden alacağım.
Şöyle ki, nişanlımın babası vestel çalışanı olduğu için vestel sağlam indirim yapıyor.

Örneğin ankastrede,
AD-6331 + AF-6653 + AO-6104 gibi bir set 3850TL olup indirimle 2900'lere geliyor. Yine de özellikle ocağı bana daha sağlam geldiği için (vestelin ocağının yuvarlak demirleri oynuyorken arçelikte sabit duruyor) Arçeliğin P18 + 9542 + 0CD 606-5 setini alacağım 3900'e.

Gelelim buzdolabına.
Buzdolabında indirim daha keskin.
https://www.vestel.com.tr/vestel-nfk640-ex-a+++-gi-buzdolabi
Bu buzdolabı A+++ brüt 640LT, fiyat 5999 olup bana 4200TL'ye gelecek.

Arçelikte ise 4600-5600TL civarı verip biraz daha küçük bir dolap alabileceğim.

Ben de bu yüzden buzdolabını vestel, ankastreyi arçelik almayı düşünmüştüm ta ki Vestel'dekinin desibel değerini görünceye dek.
43db görünüyor. Arçelikte ise modeller genelde 37-38db ki 5db duymakla duymamak arasındaki fark kadar büyük, malum.

Açık mutfakta kullanılacak, o yüzden 43db ses üreten buzdolabı rahatsız eder mi diye düşünmekteyim. Fikirlerinizi bekliyorum.


Sizi ciddiye alıp şikayet oluşturuyoruz ama görünen o ki okuyan biri bile yok. Yapay zeka yapıştırıyor cevabı. İnsan bari bir kaç kelimenin yerini değiştirir..

Sorun devam ederse yine kayıt açın diye kısır döngüye sokuyor müşteriyi. Karakter kısıtlaması nedeni ile zaten doğru dürüst dert anlattırmıyor. Anlatınca da anlamı yok resimde görüldüğü gibi. 3. cevapta da eminim ki aynı metni yapıştırıp geçecekler.

100mbit 100TL diye satıyorlar, sizin hat 85mbit verir haberiniz olsun diyorlar bir bağlatıyorsun 41 mbiti geçmiyor, vaadedilenin yarısı bile değil. Telefonla arayınca söylenecek yalan belli "geçici bir sorundur" diyip geçiştiriyorlar, online işlemlerden yazınca da "abi sen bi daha kontrol et olmazsa yaz" muhabbeti. Bir ekip gönderip baktırmak bu kadar mı zor?
Edit: Yeni konu açıp yer israfı yapmayayım dedim. 26 ay garantili rog strix 1660ti alınır mı 1800e.


---------------
Merhabalar. Kart Sapphire RX 570 Nitro+ 4GB
Garanti yok. 600TL vericem. Satıcı mining yapılmadığını, eski oyun merakı olduğu ve işlemci darboğazı olduğu için sattığını söylüyor.

GPU-Z görüntüsü bu şekilde.



FurMark Bechmark


Burn-in




Alınır mı
Kısaca özet geçeyim. 3-4 ay kadar önce Sapphire RX590 Nitro+ S.E. modelini aldım 1299TL'ye. Firma adı vermeyeyim.

Arıza yapması üzerine garantiye gönderdim. 1 ay kadar sonra bana S.E. olmayan bir alt modeli gönderdiler değişim ürünü olarak. Geri yolladım onu.

Sizin model bizde yok, alt model kabul etmiyorsanız iade yapacağız diyorlar.

İyi, hoş da...

Kartın piyasası şu an 1700TL civarı. Sadece sinerjide sanırım şu an indirimle 1450TL'ye satıyorlar.

Ben iade edilen tutar ile RX580'i zar zor alabileceğim.

Ben seçimlik haklarımdan "ayıpsız misliyle değişimini" istemem halinde, bir üst modelini yollamak durumundalar mı, yoksa her halükarda iade etme hakları var mı?

Şimdi bir üst modeli de yok açıkçası, bir üst modeli çok üst modeli. Bir üstü RX5700 oluyor ki çok pahalı bir kart, hiç hakkaniyetli olmaz onu istemek de.

Diğer türlü de durduk yere alt modele düşmüş oluyorum, bana gelen ürün ayıplı diye sırf..

Ne yapmalıyım, ne yapabilirim?
Tam olarak buna sebep olan kim olduğunu bilmiyorum ama sanırım endeks bilişim masum zira değişim kararını onlar verirken, değişim ürününü İncehesap (Oksid Bilişim) gönderiyor. Yani tahminim o yönde ama bilmiyorum.

İncehesap ilk cuma kampanyalarını yapmaya başladığında yoğun bir şekilde alışveriş yaptım her hafta. Tüm sistemi oradan topladım. Fiyatlarından ve kargolamadaki hızlarından da oldukça memnun kalıp, forumda çok defa övmüştüm bu firmayı. Nitekim satıştan sonrası çok farklıymış..

18 Ekimde RX590 Nitro+ Special Edition aldım, şu mavi olan havalı arkadaş.

3 hafta sorunsuz kullandığım kart, 3. haftanın sonunda aniden bozulmuştu. Sistem ekran kartını hiç görmüyor ve boot etmeye geçmiyordu.

19 Kasımda fırsat bulup kartı İncehesaba kargoladım. Kartın kablo girişlerindeki plastik parçalara kadar, tamamen eksiksiz şekilde kutulayıp, bana geldiğinden daha korunaklı şekilde baloncuklara sarıp kolileyip gönderdim.

İncehesap sattığımız ürün ayıplı çıkmış şunu bir telafi edelim demek yerine sağ olsun direkt Endeks Bilişime göndermiş kartı, garantiye. Eyvallah, hakkıdır.

Bunun haberini ne arayarak ne mail atarak veren yok tabi. Her gün sitelerinden mesaj yoluyla sorarak öğrenebiliyorum bunu.

Neyse sonrasında Endeks'in kartı dış servise yolladığını, sonrasında değişim kararı verildiği, değişim ürününün tarafıma yönlendirildiğini öğrendim. Oksid bilişimden adıma kargolanmış ürün. Tam bu 22 günlük sürecin sonunda bugün kargo elime ulaştı. Kolinin hali içler acısıydı, içinde baloncuk yoktu direkt kartın paketini koymuşlar neyse ki hasar içeri ulaşmamış kargoda.

Ekran kartını paketten çıkardığımda bir an siyah beyaz görmeye başladığımı sandım... Benim kartın yerine Nitro+ Black göndermişler. (Bu kartın Nitro+ olanının bir Special Edition olanı var hem mavisi hem siyahı bulunuyor bir de düz olanı var ki o sadece siyah oluyor. Bana düz olan gelmiş)

Bana gelen kartın gpu ve bellek frekansları bir tık daha düşük
Rengi siyah
Fanlarında ışıklar yok
ve daha ucuza satılıyor.

Millet endekse Rx570 Pulse gönderip Rx580 Nitro+ ile dönüyor, benim ürünü daha ucuzuyla değiştirmeyi uygun görmüşler birileri. Kim bilmiyorum? Ya incehesap/oksid ya da endeks.



Elbetteki geri göndericem. Eğer THH ile uğraştırmadan değiştirirlerse yine günlerce bekletecekler. Yoksa yokuşa sürerlerse 5 ay THH bekleyeceğim...



Gelen üründe de fatura, servis fişi v.s yok sadece sevk irsaliyesi var. Muhtemelen farklı ürün olduğu için garanti de nanay
Hakkında
Konum: İzmir, Bornova
Meslek: Paramedik
Forum İmzası:
AMD Ryzen 5 2600X | MSI B450 Gaming Plus Max | 2 x 8GB XPG Gammix D10 3000MHz | XPG Spectrix S40G 256GB | Samsung 860 Evo 500GB + 250GB | Corsair Carbide Spec-Delta | Corsair VS550
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
PC
Mobil cihaz
xiaomi
Operatör
turktelekom
Klima
Daikin
İşlemci
AMD
Anakart
MSI
Sabit Disk
Samsung
Ekran Kartı
sapphire
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 23 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 270
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5.969
İkinci El Bölümü Mesajları: 32
Konularının görüntülenme sayısı: 82.200 (Bu ay: 1.431)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 736 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.