Yarbay
16 Kasım 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
10 üye
Görüntülenme
Toplam: 72 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Arkadaşlar rakam biraz tuzlu olsada Takımımız için göz yumacağız. Tam umutlarımız söndü derken taraftarı hayata döndüren bu takım için feda olsun. Güncel fiyatı 120 tl.ye satışa sunuldu ..........


https://tr.beinsports.com/haber/trabzonsporun-lisansli-kasketleri-satisa-cikti

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/6e/46/8f/6e468f467bb8dd010b526cac4fee2f51.jpeg&t=0&width=480&text=1
Arkadaşlar ben alırken çok hevesle arayıp ama bulamadığım inceleme videosunu çekmeye çalıştım. Teknik detaylardan çok anlamadığım için pek girmedim. İnternette bir çok sayfada teknik detayları bolca mevcut zaten. Sadece kumanda , tv menüleri, çalışma hızı ve uygulamalara dair bir video hazırladım. Amatörce hazırladığım bu videoda kekelediğim , toparlayamadığım kısımlarda yaptığım sürçi lisanlar için kusura bakmayın. Ev ortamında ortalama bir telefon ile çekilen bir video işte. Almayı düşünen merak eden arkadaşlar için inşallah faydalı olabilecek bir kayıt olmuştur. Almayı düşünen arkadaşlardan bunların dışında merak ettikleri kısımlar olursa yardımcı olmaya çalışırım...........


https://www.youtube.com/watch?v=jdtX3rHUFCI&feature=youtu.be



Siyah ekran videosu =https://www.youtube.com/watch?v=an6mq5omoBc&feature=youtu.be



Samsung 55Q60R 55Q60RAT 55Q60RATXTK




Arkadaşlar BabyCamera 360 isminde bir ip kamera var. Fiyatı ve özellikleri ile F/P ürünü gibi duruyor. Bebeği dışardayken, işteyken gözlemlemek amaçlı kullanacağım. Bu kameranın kullanıcısı aramızda varmı acaba ? Randıman alınırmı arkadaşlar yardımlarınızı rica ediyorum veyahut farklı marka/model bunu al daha iyidir daha sağlamdır diyebileceğiniz kameralar varsa önerilerinize açığım. Bir kamerada karar kılablirsem bu gece sipariş edeceğim , şimdiden teşekkürler...

Baby Camera 360
İnceleme Videosu
Arkadaşlar yaklaşık 20 gündür içerisinde bulunduğum kararsızlık hakkında nihayetinde araçları tanıyan kullanıcılara erişebileceğim bu platforma danışma kararı aldım. Mevcut aracımı satıp , ekonomik olarak daha düşük bütçeli bir araç alma arefesindeyim.Tahmini bütçem 50-60 bin tl. arası olacak ve bu bütçeye göre radarıma çarpan iki araç var. 2006-2009 modeller arası PASSAT B6 kasa 2.0 tdi DSG ve yine 2006- 2009 modeller arası GRAND VİTARA 1.9 DDIS (Diğer adı ile 1.9dci) manuel.



Evet segment olarak biraz farklı segmentler ancak , iki araçta kasa , donanım , motor ve bagaj olarak beğendiğim ve ihtiyaçlarıma karşılık verebilecek araçlar olduğu için bu iki araç arasındayım. Yakıt ve performanstan ötürü passata biraz daha yakınım gibi ancak DSG den ötürü kafamda soru işaretleri var. Bu aşamada sorun yaşamayacağımı düşündüğüm GRAND VİTARA devreye giriyor. Ayriyeten suv denememde hiç olmadığı için acaba bir sürede bu sınıfta bir aracamı binsem diye düşünüyorum.



Özetle arkadaşlar; bu yıllardaki passat ve 2.0 TDİ DSG kombinasyonu muhtemelen de 150.000 - 200.000 km.ler arası beni üzermi. Bu 2.0 motorlardaki dsg.ler sorunlu olarak bilinen seridenmi bilmiyorum. Sorunlu seri ise manuel vites B6 da düşünebilirim. Grand Vitarada ise tek endişem şehir içi kullanım ağırlıklı olacağı için kabalığı ve yakıt konusu pişman edermi bilemiyorum. 5 kişilik bir ailem var bu nedenle küçük araç düşünmüyorum.



Bu şartlar altında hangisini neden tercih etmeliyim sizce ?..





Arkadaşlar android tabletler kısmına konu açtım ama sanırım o bölümde bu işi daha önce deneyen çıkmadı. Birde şansımı burada denemek konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum, akıl akıldan üstündür belki deneyen uğraşan bir arkadaş denk gelir. Arkadaşlar konu şu ;


https://mobile.donanimhaber.com/navimex-car-multimadia-hizlandirma-hk-da--132502160



Aracımda navimex marka doubledinn multimedia kullanıyorum. Android 5.1 sürüm ve birnevi bununda bir tablet olduğunu düşünüyorum. Yaklaşık 2 yıllık bir cihaz ilk aldığım dönemden beri 1gb rama rağmen çalışmasından oldukça memnunum. Diyeceksiniz ki öyleyse sorun ne ; sorunum şu bu cihazı wifi ile internete bağladımmı performansı bir anda kayboluyor. Dokunmaları geç algılamaya yaptığım işlemleri geriden takip etmeye başlıyor. 



Mesela yapmak istediğim işlem ; cep telefonuma whatsaptan gelen bir konuma gitmekse, yaptığım şey teypten crome açıp whatsap webi açıp telefonumla eşleştirip konumu cihazdaki androidin haritalarından açmak. Fakat bunları yapmak istediğimde çok kasıyor, çok zaman kaybettiriyor. 



Şahsen sahip olduğu donanımla bu kadar yorulmadan ufak tefek takılmalarla bu tarz işlemleri şuanki halinden daha rahat yapabileceğini düşünüyorum. Acaba diyorum cihazdaki bazı gereksiz şeyleri kaldırabilirsem , ramda yer açabilsem bu tarz işlemlerde biraz rahatlarmı ?.. 



Arkadaşlar bu konularda tecrübeli arkadaşlardan ricam eğer oluru ve faydası olursa ROM ATMA veya ROOTLAMA gibi işlemlerle bu cihazın performansını arttırma şansımız olur mu ?.. Oluru var diyecek arkadaşlardan sırayla ne yapmam gerektiğini hangi programları kullanacağımı, beni yönlendirmelerini rica edeceğim. 



Cihazın donanım ve yazılım bilgi görselleri diğer konuda var. Şuan bulunduğum ortamdaki çekim gücünden ötürü bu konuya resim ekleyemedim maalesef.
Arkadaşlar öncelikle konu doğru yerdemi bilemedim ama en sağlıklı bilgiye bu başlık altında bulabileceğimi düşünüyorum.



Aracımda navimex marka doubledinn multimedia kullanıyorum. Android 5.1 sürüm ve birnevi bununda bir tablet olduğunu düşünüyorum. Yaklaşık 2 yıllık bir cihaz ilk aldığım dönemden beri 1gb rama rağmen çalışmasından oldukça memnunum. Diyeceksiniz ki öyleyse sorun ne ; sorunum şu bu cihazı wifi ile internete bağladımmı performansı bir anda kayboluyor. Dokunmaları geç algılama başlıyor yaptığım işlemleri geriden takip etmeye başlıyor.



Mesela yapmak istediğim işlem ; ceptelefonuma whatsaptan gelen bir konuma gitmekse, yaptığım şey teypten crome açıp whatsap webi açıp telefonumla eşleştirip konumu cihazdaki androidin haritalarından açmak. Fakat bunları yapmak istediğimde çok kasıyor, çok zaman kaybettiriyor.



Şahsen sahip olduğu donanımla bu kadar yorulmadan ufak tefek takılmalarla bu tarz işlemleri şuanki halinden daha rahat yapabileceğini düşünüyorum. Acaba diyorum cihazdaki bazı gereksiz şeyleri kaldırabilirsem , ramda yer açabilsem bu tarz işlemlerde biraz rahatlarmı ?..



Arkadaşlar bu konularda tecrübeli arkadaşlardan ricam eğer oluru ve faydası olursa ROM ATMA veya ROOTLAMA gibi işlemlerle bu cihazın performansını arttırma şansımız olur mu ?.. Oluru var diyecek arkadaşlardan sırayla ne yapmam gerektiğini hangi programları kullanacağımı, beni yönlendirmelerini rica edeceğim.



Cihazın donanım ve yazılım bilgilerini görsellerde paylaşıyorum.









Arkadaşlar aracımın aynaları aracı kilitlediğimde otomatik kapanıyor. Az önce aşağıda detaylarını vereceğim haberi izlerken aklıma bu özelliğin bu tarz hırsızlıkların önüne geçebilirliği düşüncesi geldi. Daha önceden de çokça duymuştuk jammer ile sinyal keserek aracın kilitlenmesini engelleyerek , kullanıcının aracım kilitlendi düşüncesiyle aracın başından ayrılmasını bekleyip araçları soyuyorlar ve bu durum son zamanlarda sıkça yaşanmaya başladı. Bu aşamada araç kilitlenmediği için aynalarda kapanmayacak ve kullanıcının birşeylerin yolunda gitmediğine dair uyarılmış olmasını sağlamaz mı?

Mesela ben hep kilitlediğimde veya kilitlesem bile unutunca aracın kilitlenip kilitlenmediğini anlamak için dönüp bakarım, aynalar kapalı ise içim rahattır.

Aslında pek çoğumuzun bu özelliği çok önemsemediğimiz aşikar ancak İstanbul Ankara gibi büyük şehirlerde ve heran soyulma riski taşınan bölgelerde bu jammer olayına araca birnevi güvenilirlik kazandırmazmı, ne dersiniz ?..



http://www.milliyet.com.tr/jammer-ile-soygun-1-milyon-lirasi-gundem-2594427/

Jammer ile soygun 1 milyon lirası gitti

Oto hırsızları, bir işadamının arabasını jammer ile uzaktan kumandayla kilitlenmesini engelleyip, kapısı açık kalan araçtan işadamının çantasını çaldı.

İstanbul Ataşehir’de yaşanan jammerlı soygun iddiaya göre şöyle yaşandı: İşadamı Hamdi Murat Esen, geçtiğimiz salı günü saat 18.00 sıralarında arabasını bir dükkanın önüne park etti. Yanında bulunan eşiyle bir akrabalarını ziyarete gitti. İki saat sonra ise araçlarına binerek evlerine döndü. Vatan Gazetesi'nden Çağdaş Uluş'un haberine göre evlerine geldiklerinde Murat Esen, arabanın bagajındaki çantasını almak istedi. Ancak bagajı açtığında çantanın yerinde olmadığını görünce soluğu polis merkezinde aldı. Esen, çantasında 1 milyon TL değerinde çok sayıda çek, 185 bin TL para, ruhsatlı glock marka tabancası ile bankamatik ve kredi kartının olduğunu belirterek şikayetçi oldu. Arabasını park ettiği yerin orada bulunan dükkana ait kamera kayıtlarının incelenmesini talep etti.

MOBESE yok

Polis olayla ilgili soruşturma başlatırken işadamı Hamdi Murat Esen’in avukatı Cesim Parlak olayın yaşandığı bulvarda son 6 aydır buna benzer çok sayıda olayın yaşandığını belirterek, “Bölgede kafe, restaurant ve İSPARK çalışanları hatta polisler bile MOBESE kamerası olmamasına değiniyor. Bir yerde suç varsa önlemek için ilk olarak kamera sistemi kurmak gerekir. Bu sistem sayesinde ya caydırıcılığa neden olursunuz ya da hırsızları tespit edersiniz. Ancak MOBESE olmadığı için şikayetçilerin mağduriyetleri giderilemiyor. Hırsızlar eldiven kullandıkları için de parmak izi alınamadığından sonuca gidilemiyor” dedi.
Evet arkadaşlar az önce haberlerde izledim; motorcu terörünü çok kez duyduk bu seferki bıçak çekiyor ama otomobil sürücüsünün hakkını yememek lazım

Şişli'de trafikte çıkan tartışma sonucunda motosiklet sürücüsü, otomobil sürücüsüne bıçakla saldırdı. Sürücü ise kendisine bıçakla saldıran motosikletliyi tekme tokat dövdü. O anlar ise güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.

Olay, önceki gün saat 15.30 sıralarında Şişli İncirli Dede Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, aynı istikamette seyir eden motosiklet ile otomobil sürücüleri arasında trafikte yol verme yüzünden tartışma çıktı. Tartışma sonucunda motosikletinden inen sürücü, otomobil sürücüsüne bıçak çekerek onu tehdit etti. Hemen sonra çevredekilerin araya girmesinin ardından sürücüler arasında çıkan tartışma bir anda kavgaya dönüştü. Birbirine tekme ve yumruklarla vuran sürücüleri çevredekiler tekrar araya girerek ayırdı.

http://milliyet-p.mncdn.com/web/video/2017/12/08/1675666_360p.mp4
Evet arkadaşlar , başlıkta da yazmaya çalıştığım gibi böyle bir süreçten geçtim. Olayı anlatayım da bu ülkede ne şartlarda yaşadığımızı bir kez daha hatırlayalım;



Bundan 2-3 yıl önce vodafoneda türkcele göre avantajlı bir pakete denk geldim. Uzun yıllar geçtiği için şuan paket adını ve özelliklerini hatırlayamıyorum.Trabzon forum avm vodafon bayiinde o pakete geçmek istediğimi beyan ederek ilgili imzalarla hattımı vodafona taşıdım. Bir kaç gün sonra falanca özellikli hattım aktif edildiğine dair bir mesaj geldi. Mesajı okuyunca istediğim tarife olmadığını farklı bir tarifenin olduğunu görünce direk müşteri hizmetlerini aradım ve istediğim paket olmadığını beyan ettim. Müşteri hizmetleri olayi inceleyip bana geri dönüş sağladı. Bayi beni süresi bitmiş bir tarifeye geçirmeye çalışmış, tarifenin süresinin bittiğini bayi bilmiyormuş ve sistemde beni otomatikmen en yakın pakete atamış. Paket ve fiyatına bakınca uzun yıllar kullandığım Türkcellden hiçbir farkının olmadığını görünce ben Türcelle geri döneceğim hattımı iptal edin dedim. Bu çıkışın üzerine müşteri hizmetleri bana, sorunun bayii odaklı olduğu için bir sefere mahsus kapanan tarifeye beni alacaklarını söylediler. Bende çok memnun olurum dedim ve telefonu kapadık. Akşam üzeri vodafone bana geri dönüş yaptı ve sistemde kapanan tarifeyi geri açamadıklarını ve beni tarifeye geçiremediklerini söyledi. Bende o zmn hattı iptal edin ben Türkcele geri döneceğim diyerek telefonu kapatıp Türkcell bayiine gidip kendi hattımı aktif ettirdim.



Bu konunun üzerine 2-3 sene geçti , bir avukat beni arıyor diyorki ödenmemiş vodafone fatırasından dolayı yasal takip başlatacağız. Olayı anlattım avukata bana vodafone ile görüş sana yardımcı olurlar dedi.



Ben günlerce aradım saatlerce telefon görüşmem oldu , defalarca 10 dk bnm hikayemi dinleyip tamam seni ilgili merciye aktarıyorum diyerek konuyu geçiştirmeye çalıştılar. Her aktarıldığım yer benden konuyu baştan dinledi başka kişiye aktardı. Bildiğiniz sanki yıldırma politikası. Sonunda hat düşüyor ve ben tekrar bağlanamıyorum. Defalarca oldu bu olay.



Bugün yine şansımı deniyim dedim ve bağlandığım yer bana o faturayı ödeyeceksin diyor. Anlatıyorum , bnm imzaladığım tarife değil , kendi hatanız beni zorla bir tarifeye sokup fatura ödetemezsiniz etik değil yaptığınız diyorum özetle avukata anlat diyor. Ya 60 tl fatura faizi ile ne kadar bilmiyorum da öderim ödemesinede böyle bir faturayı ödemek zoruma gidiyor. Bildiğiniz enayi faturası bu ...



Ülkede öyle bir ülkeki 60 tl. için binler harcamak lazım ,mahkemelerde aylar yıllar harcamak lazımki suçsuzluğum , haklılığım gün ışığına çıksın.



vodafonenin bu durumda kendi hatasını veya bayiisinin hatasını kabullenip bu faturayı iptal etmesi gerekirken bu haksız kazanç için bana dayatma yapması firma kalitesini gün ışığına çıkarıyor kanaatindeyim.



Bütün sosyal medyada bu konuyu paylaşmayı düşünüyorum , şikayet vara yazmayı düşünüyorum.



Sizler ne düşünüyorsunuz bu hususta arkadaşlar. Öde kurtul mu dersiniz yoksa direnmelimiyim





Arkadaşlar Oto Kokpitte bir yazıya denk geldim. Okuyunca empati yapılırsa gerçekten çok üzücü ve can sıkıcı bir durum. Allah cc. kimsenin başına vermesin. Böyle durumlarda bayiiler neden müşteri memnuniyetine değilde işi çok rahat bir şekilde vurdumduymaz davranarak işi uzatma yolunu seçer anlamıyorum. Makaleyi ve görselleri aşağıda paylaşıyorum, yorum sizlerin ...


Takipçimiz bize ciddi sıkıntısını aktardı ve paylaşmamızı istedi. Olduğu gibi aktarıyorum;


""" Merhaba, Sizlere yazma gereği duydum çünkü şuan yaşadığım ve yaşamakta olduğum durumu kimsenin başına gelmemesi için ve ayrıca başıma gelen bu kötü olayın çözülmesinde bir katkı olabileceğine inandığım için yazıyorum;

04/08/2017 Tarihinde "Buhari Otomotiv Mamülleri Pazarlama İmalatı Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi" Çorlu Şubesinden 2017 model 0 km Renault Kadjar Icon 1.5 dCi EDC 110 bg 19'' Aluminium jant bir araç satın aldım. Aracımın faturasının 2 hafta sonra mail adresime göndereceklerini söylediler ve Buhari otomotiv den çıkıp yaşamakta olduğum Gönen/Balıkesir'e seyahat etim. Yolculuk sonrasında evimin önüne geldiğimde ön ve arka paspasların ıslak olduğunu fark ettim. Ertesi gün Buhari otomotiv den Görkem bey ile görüşüp bu konuyu kendisine ilettim. Aracı teslim etmeden önce yıkandığını bildiğim için ilk aklıma gelen yıkama sırasında ıslanmış olabileceğiydi. Aracı daha o gün teslim almıştım. Malesef durum bu şekilde değilmiş. Hatalı üretim sonucu klima gider borusunun düzgün takılmaması sebebiyle aracın içine birikiyor ve iç kısmı su doluyormuş. Buhari Otomotiv den Görkem bey sorunun kısa sürede halledileceğini ve en yakın servise gitmem gerektiğini söyledi. 17/08/2017 tarihinde (aracı aldıktan tam 2 hafta sonra) Bandırma Somtaş Severler Otomotiv Motorlu Araçlar ve Ticaret Anonim Şirketine yönlendirdim. Bu sırada aracımın MTV si ödenmemişti ve Görkem bey'e bunu söylediğimde işlerinin yoğun olduğunu ve yatıramadığını söyledi. Olaylar bundan sonrasında bambaşka bir hal aldı. 0 km olarak aldığım aracın 4 gün serviste kalmasını söylediklerinde biraz garibime gitmişti fakat ıslak olan kısmın kurumasının uzun sürebileceğine hak verdiğim için kabul etmiştim. 18/08/2017 tarihinde Renault Megane kiralık araç temin ettiler. Aracımın biraz daha kalması gerektiği söylendi.

Bayram yaklaşıyordu ve aracım halen servisteydi. Süre uzadıkça uzuyordu. 29/08/2017 tarihinde bayramdan önce aracımı alacağımı sandım ama bambaşka bir manzara ile karşılaştım. 29 ağustos'ta Somtaş Severler Otomotiv'e gittiğimde aracımı görmek istediğimi söyledim ve isteğim hoş karşılanmadı.Daha sonrasında ısrarım üzerine servis kaporta bölümüne gittik ve görmüş olduğum manzara karşısında şok oldum. Resimlerde de göreceğiniz üzere Aracımın kapısı sökülmüştü. İç kısımda koltuklar sökülmüş ve ön konsol dahil tüm parçalar çıkartılmıştı. Fotoğraflarını çekmek istediğimde servistekiler buna karşı çıkarak böyle bir çekim yapamayacağımı söylediler. Bu görüntü üzerine 2017 model ve 0km olarak aldığım aracın yeni bir araç ile değiştirilmesi için bir çok telefon görüşmesi yaptım ve hiç kimse bana hiç bir şekilde yardımcı olmadı. Renault TÜRKİYE resmi sitesinden şikayette bulundum ve yardım departmanı görevlisi Yunus bey ile görüştüm. Kendisi bu konuyu çok rahat bir şekilde böyle durumlar yaşanabiliyor. Kapının sökülmüş olması veya iç aksamın sökülmüş olmasını normal bir durum olarak belirtti. (Konuşmaların kayıt altında olduğunu söylemelerine rağmen bu şekilde rahatça bir konuşma yaşandı) Bu konuşma sonrasında Yunus bey'e ulaşmam için bir numara verilmişti ama bir daha Yunus bey hep toplantıda olduğu için Tayfun bey telefonuma cevap veriyordu ve şikayetimi ileteceğini her seferinde söylüyordu,tabi ki tarafıma bir dönüş sağlanmadı. 08/09/2017 tarihinde 444 66 22 Renault yardım hizmetlerini aradım ve tekrardan şikayetimi ilettim , bu sırada daha önce aracımın fotoğrafını çekmek istediğimde bana karşı çıkıldığını söyledim ve fotoğraf çekmemde bir sakınca olmadığını yardım hizmetlerinde söylediler. Bunun üzerine 11/09/2017 pazartesi günü öğlen saatinde tarafıma tahsis edilmiş aracı teslim etmek ve aracımın fotoğraflarını çekmek için Somtaş severler otomotiv'e gittim. Aracım 29/08/2017 tarihindeki gibi duruyordu ve hiç bakılmamıştı. Kapıları sökülmüş ve içi boş haldeydi. Bu sefer fotoğraf çekmemde bir sakınca yokmuş dediğimde karşı çıkmadılar ve fotoğraf ve video çekimi yaptım.

Bugün 13/09/2017 ve 04/08/2017 tarihinde almış olduğum ve parasının tamamını vermiş olduğum araç halen serviste. Bu arada aracın faturası halen elime ulaşmamıştı. Buhari Otomotiv'in ödemekle yükümlü olduğun MTV si halen yatırılmadı ve gecikme zammı ile birlikte üzerime vergi borcu olarak görünüyor. Şu kadar olay yaşandı ve hiç bir yetkili yardım için bir işlem yapmadı. Yapıldı sandığım aracımın kapısı söküldü, içi komple çıkartıldı. Müşteri olarak,Tüketici olarak sizlere iyi niyet ile yaklaştım,her söylediğinize sabırlı olarak cevap verdim ve karşılığında 1 buçuk aydır böyle bir durum yaşanıyor. Süre olarak beni her fırsatta oyalamaya çalışıp her hafta sorunun çözeceklerini söylediler ve bu güne geldik. ( 25/09/2017 ).

Facebook üzerinden bir yazı paylaştım ve ertesi gün faturamın adresime gönderileceği haberini aldım ve MTV'nin gecikme zamlı olarak ödendiğini öğrendim. 0 km olarak aldığım ve bayi'nin isteği üzerine 2 hafta kullandığım aracım şuan 1 buçuk aydır serviste. 0 km olarak aldığım ve 2 hafta kullandığım aracın fotoğraflarını ek de görebilirsiniz. Ayrıca video olarak da çekim yaptım. Facebook da paylaşmış olduğum görüntülerin sizler tarafından görülmesi açısında (amacım asla reklam değil bunu özelikle belirtmek isterim) sizlerden özür dileyerek facebook paylaşım adresini buraya kopyalıyorum. """
https://www.facebook.com/otokokpit/posts/1667339763340520


EDİT : 3 GÜN ÖNCEKİ GELİŞMELER EKLENDİ...

Yağız AKYOLhttps://www.facebook.com/yagizakyol

Merhaba, 13/09/2017 tarihinde paylaşmış olduğum gönderi ile ilgili ek olarak bir paylaşım yapmak ve bilgi güncellemesi için yeni bir paylaşım yapmak istedim. Öncelikle Hepinize ayrı ayrı ilginiz ve sorunumu kendi sorununuz gibi sahiplendiğiniz için çok ama çok teşekkür ederim. Yapmış olduğum paylaşım ile ilgili bir çoğumuzun daha önceden veya şuan bu gibi konularda sıkıntısı olduğunu gördüm ve bu beni gerçekten üzdü. Bu durumda bende tekrar yazmak istedim. Konuya gelirsek 13/08/2017 tarihinde telefon ile arandım ve faturamın nereye gönderilmesini istediğimi sordular. Faturam elbette kesilmişti ama önceki yazımı yazmadan önce elime ulaşmamıştı. Ek de elime ulaştığı tarihi içeren kargo görüntüsünü bulabilirsiniz. Bu tarihten sonra ulaşamadığım ve hep toplantıda olduğu söylenilen Renault yardım hizmetlerinden Yunus bey beni cep telefonumda aradı ve konuyu üst mercilere ilettiğini ve yarın (15/09/2017) tarihinde belli olacağını söyledi. Sonra çarşamba günü yani 20/09/2019 tarihinde tekrar aynı şekilde telefon açtılar ve üst mercilerin bu konu ile ilgilendiklerini ve akşamüstü olduğu için yarın cevap verebileceklerini söylediler. Oyalama devam ediyordu.

Cuma günü 22/09/2017 tarihinde aracımın işlemlerinin bittiği ve topladıkları aracı test etmemi istediler. Aracı gelin teslim alın iş bitsin demeye çalışıyorlardı. Çünkü test için aracı alırken teslim edildi ibaresini ekleyip işi bitirmeye çalışacaklardı. Aldığımız bir ürün yada hizmet ne olursa olsun, böyle bir davranışı hiç birimiz hak etmiyoruz. Böyle bir şey başka birisinin de başına gelebilirdi. Bu arada şikayet edilecek ve mahkeme açılması için gerekli işlemler zaten yapıldı onları belirtmeme gerek yok elbette ama işi buraya getirmeleri , müşterilerine bu kadar saygısızca ve seviyesizce davranıp konuşmaları gerekli miydi sizce ? Evet, Renault markası çok sağlam ve diğer bazı firmalara göre iyi olmayabilir fakat kendini kanıtlamış ve Türkiye de tutuluş bir marka. Çalışanları ve Türkiye sorumluları bu ismi bu şekilde kötüledikleri ve bu kadar sorumsuzca davranmalarına gerçekten anlam veremiyorum. Bir işletmenin kurulma amacı para kazanmak olabilir fakat, işletme sürekliliğini ve müşteri memnuniyetini düşünmeden para kazanma yolluna girmiş ise; o işletme sadece bir işletme olarak kalmaya ve kendini bitirmeye mahkumdur. Mal(Ürün) satmak veya hizmet vermek böyle olmaz.

Konuyu çok genellemeden kendim bahsedersem. Çorlu otomotiv den gelen tüm telefonlarda "Bir haber var mı?" ,""Bir haber gelirse bize de haber verin" , "Böyle bir sorun olup olamayacağını bilemiyorduk" deniyor. Peki,bu sorunu benim çözmem mi gerekli ? Sizler Yetkili Satıcı ve servis olarak hiç bir şekilde söz hakkına sahip değil misiniz? Müşterimizi aracında sorun var ve bu sorunun derhal çözülmesini istiyoruz diye bir yazı yazılsaydı bu sorunu çözemez miydiniz? Konunun ilk başındaki gibi beni en yakın servise yönlendirdiğinizde sorunun kaynağını öğrendiğinizde bunu yapamaz mıydınız? Elinizi vicdanınıza koyun. Yapamazdınız değil mi ? Vicdan olsaydı gerçekten beni bu durumdan çıkartır sorunumu 1 buçuk ay önce ilk servise gittiğim gün çözebilirdiniz. Sizlere söyledim, gerçekten vaktim olup da ilgilenebilseydim bu konuyu çok önceden çözerdim. Nasıl? Derseniz eğer; Bir çok kişinin yazdığı üzere kapınızın önüne gelir,123.000 TL para verdiğim araç için hakkımı sizden sert bir şekilde alırdım. Fakat, yaşım 31 , işim dolayısıyla çok vakit ayıramıyorum ve biraz da olsa müşteri olarak ilgi bekliyorum. Bunu da bana çok gördünüz.

Kiralık olarak verdiğiniz arabayı isterseniz bir paylaşabilirim. 2 hafta araç bende kaldı ve haftasonları kullandığım 1300 km yol yapıp 1.300 TL benzin harcayan 1.6 benzinli ve hasarlı olarak bana verilmiş olan megane otomobil. Araçtan gerçekten rahatsız olup geri verdikten sonra kiralık araçtan memnun muydunuz diye bir telefon aldım. Telefondaki bayan olduğu ve işi (görevi) gereği beni aradığı için hakaret etmek yerine "beni kiralık araç için mi arıyorsunuz gerçekten?" diye sordum sadece. Ben aracımın bu halde olduğu için yüz kızartıp belki ararsınız bilgi verirsiniz diye düşünürken sizler kiralık araçtan memnun muydunuz diye telefon açıyorsunuz. Pes! .

Bugün 27/09/2017 ve sorunum halen çözülmedi..





#renault #renaultturkiye #Kadjar #renaultfrance Renault Türkiye Renault Renault Sport Renault India Renault Mais Renault France Tuketiciler.com.tr Turkey Renault Kadjar Renault MAİS Bursa Şube Müdürlüğü Tüketici Hakları Koruma Derneği Hurriyet.com.tr Milliyet.com.tr Sözcü Gazetesi Vatan Gazetesi - gazetevatan.com Sabah.com.tr Yeni Şafak Posta.com.tr Gönen Postası Star Gazete TRAKYA Tekirdağ İstanbul Ankara Medya Ankara Bursa Otomobil Dünyam Otohaber Dergisi Autosport tuning cadde Reno Tunnig Show TV FOX STARTV Tv8 TV8 TRT1 TRT Haber TRT Spor ATV Kanal D Halk TV teve2 CNN TÜRK NTV Spor NTV Haber Haber Ay GÖNEN HABER MERKEZİ Araba Dergisi
Hakkında
Konum: Samsun,Atakum
Meslek: Sağlık ...
Forum İmzası:
... Testinde ne varsa dışarıda o dökülür !..
Forum İkinci El İmzası:
REFERANSLARIM = şimdilik sadece palet (izmir), HyperActive (istanbul), seennu(manisa), NEGA(istanbul), solomon_47 (izmir), Dj Peace(istanbul)
TRABZON
Hakkımda:
15941DC8F9934888BD1303F27AA1ACBB.jpg15941DC8F9934888BD1303F27AA1ACBB.jpg15941DC8F9934888BD1303F27AA1ACBB.jpg15941DC8F9934888BD1303F27AA1ACBB.jpg
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
PACKARD BELL
Otomobil
Kia
Otomobil
volkswagen
Mobil cihaz
Samsung
Operatör
Turkcell
Takım
Trabzonspor
TV
Samsung
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 5.302
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 6.963
İkinci El Bölümü Mesajları: 190
Konularının görüntülenme sayısı: 181.135 (Bu ay: 1.524)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 5.180 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.