Şimdi Ara

Profilo Çamaşır ve Bulaşık Makinası(yukko.com) Fiyatlar Güncellendi!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
14
Favori
36.027
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 9kg /1400 devirli makineyi 1200 almıştım Hb den 8 ay önce...tavsiye ederim.sessiz makine yıkamada iyi
  • Cmg140dtr’yi epey araştırarak almıştım. 1200 civarına gelmişti. 2 sene oldu. 5 sene daha garanti var. Taş gibi makine maşallah. Bulaşık makinesinden de memnunum. Ama aldığım bosch buzdolabından pek memnun değilim. Performansından memnunum da kapağı bir süre açık tutuca bi motor çalışma sesi geliyor. Bir kaç dakikalığına. Normal midir, ilk zamanlarda da var mıdır hatırlamadığımdan servis çağırmadım.
    Cmg140dtr üretmi sonlanmış yerine 1200 devirlik cmg120dtr çıkmış sanırım. O nasıldır bilemem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CMS ile CMG 1400 lük makinenin motorları aynı mı ? DİKKAT ? CMG'nin bosch motorlu olduğunu biliyoruzda CMS'de kullanılan motor da aynı mı ??
  • CMG140 üretimden kalkmış. Halen satıılanlar eski üretim galiba. Beyaz eşya başlığında CMG120 ile müşteri memnuniyeti 140 a göre daha düşük ama sebebini bilmiyorum. O konuyu da bir okumak iyi olur.

    Önceki hafta annem için ben de araştırdım biraz. Profilo alacaktım ancak annem tuhaf sesler geldi dediği halde denedim eski makine sağlam çıktı. 27 senelik Arçelik, Siemens üretimi olanlardan.

    Ama yukarıda bir arkadaşın yazdığı gibi alıp bir kenara koymak da iyi olabilir şu ekonomik durumda.

    Makineyi eve kadar çıkarıyor mu kargo sayın konu sahibi arkadaş? Apartman kapısına bırakıp gitmesinler bir de..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hediye çekini nasıl alacağız ? yeni hesap açsak olur gelir mi ?
  • kozmikdalga K kullanıcısına yanıt
    Kata teslim olduğu söylendi
  • Bu grubun bulaşık makinelerinden alırken bir daha düşünün. Geçen hafta başıma geldi 3 yıllık makine E09 hatası verdi. Sonuç 380 ₺ parça değişimi. Bu grubun kronik sorunlarından biri, şikayet sitelerine bakabilirsiniz. Ben bu parayla iyi kurtarmışım, daha ne ücretler istenilmiş. Ben de bütin eşyalarımı profilo aldım, maşallah diğer eşyalarımda sıkıntı yok, ama bulaşık makinesine öyle diyemeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ladiklims kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum hocam bende de 4 yıllık Bosch var üç ay önce E09 hatası verdi kronik sıkıntı Bosch grubunda bu durum kurulmuş saat gibi garanti bitince patlak veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Makine gelince de kata teslim edilip edilmediğini yazarsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burdan ürün aldığınızda dikkat edin.

    Kutusunda çizik dahi varsa ürünü kabul etmeyin.

    Yukko dan bulaşık makinesi aldık. Kutu sapasağlam.

    Servis ürünü bir açtı. Ön panel yamulmuş.

    Rapor tuttular. LG Genel merkez ürüne kutu hasarlı diye değişime onay vermedi.

    Neyseki yukko sağlam firma bizi mağdur etmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hep merak ettiğim o kargoyu nasıl eve getiriyorlar veya getiriyorlar mı :)
  • Johny Constantine kullanıcısına yanıt
    Horoz lojistik getiriyor. Beyaz eşya için taşıma arabaları var araçtan ona yükleyip asansörle evin içine kadar getiriyorlar.
  • bireysel.emeklilik B kullanıcısına yanıt
    Evet hocam n11den 11.11de aldım satıcının yorumlarına bakmadan almıştım adam bayi değilmiş bu sebeple gelen üründe hasar varsa firma değişim yapmıyor, satan adam zaten hiçbir sorumluluk almıyor bayi dışında aldığınızda bu sorunlar oluyor genelde. Yukko bu konuda sıkıntı çıkarmamış hiç dediğiniz gibi firma yokuş yapsa bile kendi çözmüş işi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 5 Aralık 2018; 0:36:29 >
  • ozcan4257 O kullanıcısına yanıt
    Nerden, nasıl aldınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ladiklims

    Bu grubun bulaşık makinelerinden alırken bir daha düşünün. Geçen hafta başıma geldi 3 yıllık makine E09 hatası verdi. Sonuç 380 ₺ parça değişimi. Bu grubun kronik sorunlarından biri, şikayet sitelerine bakabilirsiniz. Ben bu parayla iyi kurtarmışım, daha ne ücretler istenilmiş. Ben de bütin eşyalarımı profilo aldım, maşallah diğer eşyalarımda sıkıntı yok, ama bulaşık makinesine öyle diyemeyeceğim.
    diğerlerini bende kullanıyorum ve memnunum ama bulaşık makinesini merak ediyordum ,demek bulaşık makinesinde aynı başarı yok
    aklımın bir kenarında dursun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bireysel.emeklilik

    Burdan ürün aldığınızda dikkat edin.

    Kutusunda çizik dahi varsa ürünü kabul etmeyin.

    Yukko dan bulaşık makinesi aldık. Kutu sapasağlam.

    Servis ürünü bir açtı. Ön panel yamulmuş.

    Rapor tuttular. LG Genel merkez ürüne kutu hasarlı diye değişime onay vermedi.

    Neyseki yukko sağlam firma bizi mağdur etmedi.
    Bende su sebili almıştım yaz başında aynı şekilde kargo kaynaklı hasar vardı.Durumu bildirdim hasarlı ürünü geri gönderdim yeni ürünü gönderdiler ve mağdur etmediler.N11 falan hikaye yukkonun yanında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Hocam bir görev icabı BSH Çerkezköy fabrikasında bulundum. BOSCH-PROFİLO-SİEMENS birebir aynı ürünler sadece ve sadece ön kapak ve panelleri değiştiriliyor. Orada argedeki mühendislerden gözümüzle gördüğümüz şeyin teyinide aldık ayrıca. Hafta sonu bayileri bir dolaştım ben örneğin 1329 lira olan 4 program bulaşık makinası profilo bayide 1639 liraydı, aynı ürünün bosch karşılığı 1930 liraydı. Şu an profiloların fiyatları gerçekten uygun ben n11den bulaşık makinasını 11.11de almıştım şimdi de çamaşır makinasını aldım. 1809 lira olan 1000 devir 9 kilonun boschdaki karşılığı ise 2300 lira.
    içerdeki plastik raf vb malzemelerde de fark var hocam. benim gördüğüm kadarıyla. ama motor vb herşey aynı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bireysel.emeklilik

    Burdan ürün aldığınızda dikkat edin.

    Kutusunda çizik dahi varsa ürünü kabul etmeyin.

    Yukko dan bulaşık makinesi aldık. Kutu sapasağlam.

    Servis ürünü bir açtı. Ön panel yamulmuş.

    Rapor tuttular. LG Genel merkez ürüne kutu hasarlı diye değişime onay vermedi.

    Neyseki yukko sağlam firma bizi mağdur etmedi.
    lg den de bu beklenirdi zaten. resmen bahane uydurmuş.
  • Yukko gerçekten müşterinin yanında durdu bunu bizzat deneyimledik. Horoz lojistik taşıma esnasında hasar verdi muhtemelen bizim eşyaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yedikeresekiz Y kullanıcısına yanıt
    Aynı seride genelde fark yok hocam. Mesela bulaşık makinası içi tamamen aynı, çamaşır makinası tambur aynı. Genelde buzdolabında fark oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.