K

Onbaşı
16 Şubat 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 31 (Bu ay: 1)
Gönderileri
2 senedir superonline müşterisiyim sözleşmem bitti 2018 aralık 15 gibi yeni sözleşme yaptık yaklaşık 5 gün sonra bina dışarısındaki bağlantılar yerinden çıkartıldı superonline a bildirdim önce sorun yok bina içi kablolamada sıkıntı var dediler bir kaç kez arıza bildirimi yapınca kendi çalışanlarını gönderdiler bina içi sağlam dışarıda ki bağlantılarda sorun var dedi. Türktelekom a bildirdiler onlarda önce sorun yok diyip arıza kayıtlarını kapattılar bir kaç sefer oldu bu olay sonradan Türktelekom'a şikayette bulundum yarın gelicekler dediler yine gelmedi aynı olay yine oldu sonradan gittiğimde superonline ile birlikte gelicekler denildi yine gelen arıyan yok bu bağlantı işini iki tarafta yapmıyor bu sorunu nasıl çözebilirim fikirlerinizi bekliyorum.. Sanırım dışarıdaki bağlantılar Türktelekom'a ait onların yapması gerekli diye biliyorum.
Hakkında
Konum: Sivas
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Otomobil
nissan
Mobil cihaz
Apple
Operatör
Turkcell
ISS
Turkcell SuperOnline
TV
Samsung
Notebook
Apple
Fotoğraf Ekipmanları
sony
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 31
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 34
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 263 (Bu ay: 1)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.