Bildirim
@seyyah1984
En az 100 Farklı Gece DH’deydi
"teğmen": Geleneksel rütbe sistemi koşulları geçerlidir.
Diğer rütbeleri gör
Gönderileri
seyyah1984 (------- -----------) · Sistem Tavsiyeleri altına konu açtı.
7 yıl
Son parça arkadaşlar bir bakarsanız
|
seyyah1984 (------- -----------) · Sistem Tavsiyeleri altına konu açtı.
7 yıl
Revizyon mu Yeni Sistem mi ?
|
seyyah1984 (------- -----------) · Ekran kartı altına konu açtı.
8 yıl
İkinci el ekran kartı önerisi
|
seyyah1984 (------- -----------) · Tv Genel altına konu açtı.
13 yıl
Panasonic TX-L42ETW60 600 Hz hakkında
|
seyyah1984 (------- -----------) · Motorola altına konu açtı.
14 yıl
Razr xt910 ekran sorunu
|
|
seyyah1984 (------- -----------) · Doğalgaz, Kombi ve Sobalar altına konu açtı.
14 yıl
Viessmann vitopend 200
|
seyyah1984 (------- -----------) · Video Kameralar altına konu açtı.
14 yıl
Sony HDR-CX260VE mi Panasonic HDC-SD90
|
seyyah1984 (------- -----------) · Sistem Tavsiyeleri altına konu açtı.
15 yıl
Bu sistem için ekran kartım iyimi
|
Hakkında
Konum: Ankara
Meslek: Teknisyen
Meslek: Teknisyen
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Intel
ISS
TTNET
Takım
Fenerbahçe
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 10 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 7 yıl
Mesaj Sayısı: 158
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 220
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 91)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 5 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Son Giriş: 10 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 7 yıl
Mesaj Sayısı: 158
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 220
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 91)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 5 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları

İkinci El Referansları





Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
20 Yanıt
0
videolarını çekmek için Full-Hd kamera almak istiyorum. Bütçem 1000 tl ve bu fiyatı aşmak istemiyorum.Aklımda 




