Selam Dostlar, 2025 Ocak ayında bir tezli yüksek lisans programına kayıt yaptırdım. Şu an bu programda ikinci dönemimdeyim. Kayıt olduğumdan bu yana hiçbir sınava katılmadım danışmanlık hariç hepsinden kaldım. Bu durumda kaydım üniversite tarafından ne zaman silinir? Hemen silerler mi, yoksa 4. yarıyıl sonunda mı kaydım silinir? Tecilimin durumu ve sonrasında izleyeceğim strateji için bu sorunun cevabı çok önemli. Bilen, tecrübeli biri varsa yanıtlasın lütfen.
Merhaba dostlar. 2025 Ocak ayında bir tezli yüksek lisans programına kayıt yaptırdım, şu an bu programdaki ikinci yarıyılımın içindeyim. Tecilimim devamı için yaptırdığım bu kayıtta şu ana kadar herhangi bir derse katılmadım ve sınava girmedim. Bu okuldaki kaydımı dönem sonunda sildirsem ve yeni bir okuldaki bir tezli yüksek lisans programına kaydımı yaptırsam yeniden tecilim uzatılır mı? Yoksa tecilimim uzatılmama riski var mı? Bu şekilde bir strateji ile tecil uzatabilir miyim? Bu konuda bilgisi ya da tecrübesi olan varsa lütfen beni aydınlatsın. Ocağınıza düştüm dostlar
Son Giriş: 7 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 7 ay
Mesaj Sayısı: 0
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 16)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Yüksek Lisans ve Enstitüler






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
Yanıt Yok
0 




