Bildirim
R
@Ryukk3838
"er": Geleneksel rütbe sistemi koşulları geçerlidir.
Diğer rütbeleri gör
Gönderileri
Ryukk3838 (Goktug) · Otomobil Yardım (Motor Mekanik Multimedya) altına konu açtı.
9 ay
İlk marş zor basıyor.
Aracım hararet yaptı.( 2011 1.4 fiesta ) Motor yapıldı. Cekişinde, sesinde, mazot pompasında, buji ve enjektörlerde bir sorun yok. Hepsi tekrar kontrol edildi. Hararet yaptığında daha tamir görmeden başlamıştı bu sorun.
Ancak ilk marşı bastığımda 3-4 marş sonrası çalışmaya başlıyor. Usta hava yapıyor olabilir dedi, borulara bakıldı araç pompacıua gitti bir sorun çıkmadı. Filtreler olmak üzere yan sanayi bir şey yok araçta. Aracın elektroniği bir hata vermiyor.
Segmanlardan vs bir kaçırma olabilir mi ? Ama dediğim gibi aracın gidişinde ve çekişinde bir sorun yok. İlk marştan sonraki marşlar düzgün basıyor.
Hakkında
Konum: Izmir
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 9 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 9 ay
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 11)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Otomobil Yardım (Motor Mekanik Multimedya)
Son Giriş: 9 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 9 ay
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 11)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Otomobil Yardım (Motor Mekanik Multimedya)
Mesajları

İkinci El Referansları





Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
Yanıt Yok
0 




