Binbaşı
05 Ekim 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme
Toplam: 33 (Bu ay: 0)
Gönderileri
merhaba arkadaşlar .

2013 Fluence'e lastikleri kontrol etmeden 16 inch (goodyear 205/55 r16) kış lastiği aldım .
taktırmaya gidince arabadaki lastiklerin 15 inch olduğu anlaşıldı .

şimdi yapmak istediğim .

hem 2 yeni 16 inch lastik .
hemde onlara uygun jant alıcam .https://www.n11.com/arama?q=renault+fluence+jant+16
merhaba arkadaşlar .

aracı yeni aldım . otoraporda yaptırdığım ekspertizde fren
disklerinin biraz aşınmış olması haricinde bir sorun gözükmüyor .

İstanbul/Esenler e yakın nereye götürebilirim ??

yorumlarınız ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ...
Başakşehir bonservisi 4,5m euro olan EMRE AKBABAyı transfer etmekten
son anda vazgeçti .

Malumunuz değerli 10 numaramız kaptanımız kale önünde tam bir kazma
olma yolunda emin adımlarla ilerliyor .

bu vatandaş ediri gerçekten 8m euro bile değil onun için teklif gelirse
yol verelim yerine EMREyi alalım uzaktan yakından her türlü yazar .
merhaba arkadaşlar .

TR plus'ım bitiği için kara cumaya kadar 2 günlük pluslarla devam edecem .

bununla ilgili BAN yeme ihtimalim varmıdır .

birde TR kredi kartlarıyla(ziraat maximum) offgamers ve benzeri sitelerde alışveriş yapabiliyormuyuz ??
beyler malum ADRİANO oynadığı bir kaç maçta sakatlanarak oyundan çıktı .

TOSİC stoperde gösterdiği performansın 10da1nı sol bekte gösteremiyor .

devre arasına kadar ADRİANOnun yedeği olabilecek yegane kişi olarak
OLCAYı görüyorum .

CANERimiz İNŞALLAH MART ayında takıma geri dönecek . O zaman herşey
çok daha güzel olacak .
beyler ilk 2 hafta alanya ve konya (deplasman) maçlarından sonra milli takım
arası başlıyacak bu hafta transfer olursa takıma alışmak için neredeyse 1 aylık
bir zaman dilimi gayet yeterli bir süre olacak .

lütfen FİKRET başkana biraz güvenin . O adamın ısrarı olmasa SOSA 4m ye 2 hafta
önce gitmişti . şimdi bizi istemeyen SOSAyı 3.5m karla satmış olduk .

artık transfer için hatrı sayılır bir para var ve yönetim özellikle ŞENOL GÜNEŞin bugünkü
açıklamalarından sonra en kısa sürede transferi bitiricektir .
bu saatten sonra GOMEZ . SOSA . ETOO gelse dahil ilk 4 hafta kesinlikle oynamayacak .

evelallah CENK herturlu gorevini yerine getirirde uyum sureci cok uzun surecek .

SOSA : A2 ile calismaya baslamis ama bisey yaptigi yok .

GOMEZ : her ne kadar takimi tanisada sezon basi antremanlarini kacirdigi icin zamana
ihtiyaci olacagini dusunuyorum .

ETOO : iclerinde en guvendigim isim adam sergen gibi antrenmana ihtiyaci yok . ALLAH
vergisi yetenekleriyle 1 ayda takima uyum saglar .

Başkanımızın tutumlu tavrını herdaim doğru bulsamda bu sefer çok uzattı transfer işini . ve benim anlam veremediğim nokta BEŞİKTAŞ ve FB bu kadar tutumlu davranırken GS ve TS nasıl bu kadar paralar harcıyabiliyor .

bu finansal fairplay sadece avrupa kupalarına katılan takımlaramı uygulanıyor
merhaba forumdaşlarım .

oyuna gelen güncelleme ile intel telefonlardada çalışmaya başladı .

yanlız oyun sanki biraz kasıyor . 6,0,1 yuklesem bi gelişme olurmu ??

ustalardan ve oyunu oynayanlardan bilgi alırsam çok sevinirim .
merhaba arkadaşlar .

s3te android versiyonunu yükseltmek için root rom vs yapmam gerekiyormuş . bunları anlatan bir rehber varmı
merhaba arkadaşlar .

bilindiği üzere intel işlemcili telefonlar oyunu açmıyor .

bununla birlikte bazı arkadaşlar daha başka telefonlarında hata aldığını söylüyor .

oyunu sorunsuz oynayan arkadaşlardan ricam telefon modelini yazmaları .

750-1000tl civarı tel almak istiyorum . alırkende Pokémon GO ya uyumlu olsun isteim .

4,5g olması önemli değil
Hakkında
Konum: İstanbul,esenler
Forum İmzası:
Psn : garamalli
Hakkımda:
Psn : garamalli

20den fazla alışverişim oldu ama referans listesiyle uğraşmıyorum .
bilmeniz gereken tek şey benim
PS4 | Digital Oyun Alış-Satış-Takas WHATSAPP Grubu üyesi olduğumdur .

http://forum.donanimhaber.com/m_92118124/f_//tm.htm#92118124
Sistem ve Tercihleri
Otomobil
Fluence
Takım
Beşiktaş
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 9 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 1.087
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.558
İkinci El Bölümü Mesajları: 17
Konularının görüntülenme sayısı: 38.110 (Bu ay: 151)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 452 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.