Merhabalar,
Konuyu kısaca anlatmak istiyorum ve yorumlarınızı bekliyorum, süreci nasıl yönetebilirim:
Tatilbudur.com aracılığı ile Bay Resort Bodrum oteline rezervasyon oluşturdum. Ödememi 11.09.2020'de pos aracılığı ile yaptım. Tutar tam olarak 1404 lira 36 Kuruş. Otele gittiğimde, daha giriş yapmadan iptalini sağladım. Otelde çeşitli problemler mevcuttu. Karşılıklı iletişim doğrultusunda yatırdığım tüm tutarın iadesine karar verildi ve iade işlemi başlatıldı.
Çağrı merkezinden ve müşteri ilişkileri uzmanından aldığım bilgiye göre 1 hafta içerisinde iade edileceği belirtildi ama defalarca aramama şikayet kaydı oluşturmama rağmen. İadem bir türlü sağlanmıyor.
Her aradığımda sıraya alındığımı belirtiyorlar. Bana faturamı gönderin dediğimde ise işlem almadığınız için faturanız kesilmemiş diyor ama benim paramı işletmeyi biliyorlar. Onlara güvenerek iş yapsaydım gerçekten çok zor durumda kalabilirdim.
Rezarvasyon Numarası: 289259995
Satış tarihi: 11.09.2020
Satışı yapan acenta: Utatil.com
Müşteri temsilcisi:
Makbuz No: 2001514050
Son Giriş: 2 hafta önce
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 171 (Bu ay: 68)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 7 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Geri dönüşüm kutusu