Arkadaşlar bende 2015 model, 80.000 km civarında manuel benzinli bir i20 var. Bu arabayı uzun yol ve haftasonu misafirlik, ek iş haricinde kullanmıyorum. Senede 8000 km gitmiş bir araç. Tabiri caizse garajda yatıyor öyle. Nisan ayında her zaman olduğu gibi yetkili serviste bakımını yaptırdım. Fakat bu cumartesi, yine bir ek işe giderken arabanın baskı balatası bitti. Normalde böyle şeyleri uzatmam da bu yetkili servis, bunun tüm parçalarına tek tek bakmıyor mu? Arabayla bir tur atmıyor mu şöyle? Baskı balatasının bittiğini, azaldığını söylemesi gerekmez mi? Yani 10 senedir titizlikle hep aynı yerden, yetkili servisinden periyodik bakımını üşenmeden yaptırıyorum. Ama böyle bir mağduriyet yaşattılar bana. Çekiciyle tekrar aynı yetkili servise çektirdim. Yani bu araba sürekli git-gel yapan bir araba olsa veya uzun yola falan çıkmış olsaydım bakımdan 1 ay sonra yolda kalacaktım aslında. Bunu yetkili servise de aynı bu şekilde anlattım ama "Olan olmuş, biz söylemişizdir de danışman belki size söylememiştir." gibi cevaplar verdiler. Hani bu klima gazı, lastik havası gibi basit bir durum değil ki. Ağır bakım meselesi sonuçta. Söylense, bakıma gelmişken onu da değiştireceğiz zaten. Bu konuyla alakalı verebileceğiniz tavsiyeler nelerdir? Nasıl ilerlemek lazım? Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum gerçekten. Teşekkürler.
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: 7 ay
Mesaj Sayısı: 15
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 17
İkinci El Bölümü Mesajları: 3
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 20)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
8 Yanıt
0





