B

Onbaşı
06 Eylül 2014
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 11 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Arkadaşlar merhaba öncelikle değerli zamanınızı bana ayıracağınız için teşekür ederim sizlere, simdi soruma geçiyim.Bu sene üniversiteye başlamam ve aynı zamanda part time çalışmam sebebiyle yollarda zamanımın geçeceğinden ve artık ihtiyaç olacagından bir araba almayı düşünüyoruz.Önceliklerimiz arabamız maksimum 50 k olabilir bunuda zorlamak istemem 46 vs olursa çok sevinirim.Aradıklarımız kesinlikle benzinli minimum 140 beygirli araçlar yani hothatcler.Polo gtı lara baktım sağlam durumda olan boşlar bile fiyatımı çok geçiyor aklımda cupra var ama sizinde tavsiyelerinizi almak isterim ve öğrenci oldugum için servisidir parçasıdır gibi masraflar beni çok zorlar dizel düşünmüyorum 2. el düşünüyorum (benzin parasını gözden çıkarttım :) tabiki makül ölçüde. gerektiğinde ekonomik olmalı.Benzini dizel motor sesinden çok sevdiğim için) Çok teşekürler şimdiden..
Merhaba değerli üyeler Size aklımdaki bir soruyu sormak,sizinde görüşlerinizi almak istiyorum.

Belirli bir marka adınadan ziyade elimizdeki herhangi bir otomobil için soruyorum.Bir otomobil nasıl daha sportif bir şekle bürünür ? Yani

sordugum şey kısa bir vites ,direksiyon (küçük mü olmalı büyük mü ,derimi olmalı) pedallar ne gibi değişebilir.Emniyet kemeri,koltuklar ve benzeri şeyleri dinlemek Bmw 3.20 d den reno clio,dacia logana kadar elimizdeki mevcut arabayı nasıl en spor haline getirebiliriz (dacia logan'a 30ip m esirgemeyiniz efenim ( Tabiii herkesin sportiflik görüşü başka bu yüzden tartışmanın anlamsız olduğunu hatırlatır sizi fikir tufanına davet eder yorumlarınızı beklerim :))) )
Merhaba değerli üyeler Size aklımdaki bir soruyu sormak,sizinde görüşlerinizi almak istiyorum.

Belirli bir marka adınadan ziyade elimizdeki herhangi bir otomobil için soruyorum.Bir otomobil nasıl daha sportif bir şekle bürünür ? Yani

sordugum şey kısa bir vites ,direksiyon (küçük mü olmalı büyük mü ,derimi olmalı) pedallar ne gibi değişebilir.Emniyet kemeri,koltuklar ve benzeri şeyleri dinlemek Bmw 3.20 d den reno clio,dacia logana kadar elimizdeki mevcut arabayı nasıl en spor haline getirebiliriz (dacia logan'a 30ip m esirgemeyiniz efenim ( Tabiii herkesin sportiflik görüşü başka bu yüzden tartışmanın anlamsız olduğunu hatırlatır sizi fikir tufanına davet eder yorumlarınızı beklerim :))) )
Arkadaşlar öncelikle sırf öğrendiklerimi ve tecrübe ettiklerimi anlatmak için burdayım bu araçları kullananlar ek bilgi eklemek isteyenler yazarsa gerçekten çok mutlu olurum (hem rx8 hemde s2000 hastası biriyim kendi gözlemlerimi bilgilerimi aktarıcam taraf tutma birini ezme gibi bi şansım yok ikisinede binince yüreğim hopluyor :) )
Hızlı giriş le rx8 le başlıyorum
araç 1308cc(2x654cc) lik türkiyedeki vergi diliminde 1.3 araçlarla aynı para ödenilen 231 beygirlik bir araçtır türkiyede 1.3 oldugu için şanslıyız avrupada bu araç 2.6 vergi dilimine giriyor.Araç motorun doğası gereği yağ yakar ve bu yağ bu motor için mutlak ve mutlak kullanılmalıdır bu sıkıştırılma motor -diyorum ben kendimce- bizim için su neyse bu araç içinde yağ öyledir yemeğide benzindir ona gelicem ve beni en çok sinirlendiren şeyde bu aracı kötülerken yağ yakıyor diye kötülenmesidir güncel bilgi olarak dexelia yağı 5 lt si 48 - 55 euro arasıdır 3 ile çarparsak ortalama 5 lt si 150 lira olan bu yağ 4000 km bir 1 lt eklenmek kaydıyla kullanılır yani 20.000 km de 150 liralık yağ yemektedir lütfen yağ yiyor diye kötüliyicekler hiç yazmasın her görüşe saygım var belli bir seviyenin altına inmedikçe.Gelelim bu motora yapışan çabuk ölüyor muhabbetine kardeşim bakmassan ölüyor bakımıda öyle zor bir şey değil sentetik değil !! dexelia yağını eksik etme her araçta uygulanması gerekli ve ideal olan bir kaç duruma uy (sıcak kapatmama,soğuk yüklenmeme) ve her kullanışta red line yani 9000 deviri gör pis toz birikmesin diye 300.000 km kullananlar var.Bu araç ki 10.000 devir çevirebiliyor 9.000 de vites atılıyor genelde 9.000 devir şaka gibi içim içime sığmıyor muhteşem bir kükreme :D gelelim biz bize konuşulucak konulara arkadaşlar bu araç manita çekiyor,manitanın kralını çekiyor kullanan arkadaşlar yazdıkça anlarsınız şimdi birbirimizi kandırmayalım ununu elemiş duvara asmış insanlar değiliz tabiyki bu işin bi havası bi cakasını düşünüyoruz bu araç bunları size sağlar 4 kapılıdır arka iki kapısı ters açılır bu konudada rahat olun şekildir yani bu araba :D arkadan itiş bi araçtır drift'e tabiyki arkadan itiş yatkındır şöförün yeteneği birazda çalışırsa tabiyki kavşaklardan yan yan çıkarsınız pati çekersiniz bunlar işin DİKKATLİ !! yapılıcak kimseyi riske atmadan yapılıcak hoş ve her türk erkeğinin yapmak istediği şeylerdir bu araç size bunları sağlar 0-100 km hızlanması 6.4 sn dir iyidir kanımca :D yakıt konusunda bursada bu aracı kullanan bir abim normal bir araç tan biraz daha performanslı kullanarak 10-11 lt yi sağlıyorum dedi bana sürekli red line yani performans zorlanma halinde 18-19 lt yi buluyor yani bu aracı alıyorsanız evet arkadaşlar aslan besleyen yemini düşünmez bunu alıp kullanıcak hava atıcak manita yapıcak sürüş zevkinin dibine vurucaksanız eşşeklik etmeyin biraz daha fazla harcıyıcaksınız :D bide şöyle düşünün 4 kişi bir arkadaş grubu ile gezebilirisiniz 4 kişilik araçtır diğer spor arabaların aksine eh yaşamdan örnek veriyim biz arkadaşın mercedes cla200 üne binerken kişi başı 20 tl atıyoruz yani arkadaşlarınızla kullanırsanız zaten yine ideal bi fiyata kullanırsınız sürekli yalnız allah yalnız kullanmayacaksınız zaten bu aracı.Ve en büyük sorulardan birine geldik arkadaşlar ne yazıkki motor fiyatlar arttı 2 sene önce bu aracı motoru bitik alsam sandık motor taksam daha karlı olmazmıyım diye düşünen arkadaşlar bu motoru 2 sene önce yetkili servisinden motor+takma yani full+full ödedikleri fiyat 8.000 ile 9.000 tl arasıydı şuan bu fiyat 13.000 ile 16.000 (para birimienflasyon falan dan kaynaklanan farklardır bu aralıkları bu yüzden böyle yazıyorum) yani ben 45 bine bir araç alsam sıfır motor taksam elalemin motorunun gücünü düşürmüşmüdür yıpratmışmıdır gibi sıkıntılara katlanmak istemiyorsanız takarsınız motorunuzu 15.000 e paşa paşa sıfır gibi kullanırsınız bende böyle yapmayı planlıyorum.Bu aracın üretim yılı 2003-2011 dir 2003 bir mazda alıp motor takılabilir (her durumdan kısmak ucu ucuna alıcaksanız bu aracı ki bence biraz daha eliniz rahatlasın zevk ile alın çünkü pinti pinti alınıcak bir araç değil bence bunu alıp volvo kullanır gibi kuruş hesaplamak eziyet )2003 kasada çok hoş durmaktadır ama benim favorim 2009-2010-2011 modelleridir 2009 dan sonrasının makyajı daha bir spor daha bir yırtıcı favorimse 2011 model beyaz siyah çelik jant tekerleğin içindeki parçayıda sarıya boyayarak harika bir görüntü yakalıyıcam.http://www.sahibinden.com/mazda-rx-rx-8 Buradan bu araçları inceleyebilirsiniz.Lütfen sizde görüşlerinizi duygularınızı bilgilerinizi deneyimlerinizi anlatın yazın çünkü ben okuducakça bile zevk alıcak kadar bağlıyım bu araca :D
Arkadaşlar öncelikle sırf öğrendiklerimi ve tecrübe ettiklerimi anlatmak için burdayım bu araçları kullananlar ek bilgi eklemek isteyenler yazarsa gerçekten çok mutlu olurum (hem rx8 hemde s2000 hastası biriyim kendi gözlemlerimi bilgilerimi aktarıcam taraf tutma birini ezme gibi bi şansım yok ikisinede binince yüreğim hopluyor :) )
Hızlı giriş le rx8 le başlıyorum
araç 1308cc(2x654cc) lik türkiyedeki vergi diliminde 1.3 araçlarla aynı para ödenilen 231 beygirlik bir araçtır türkiyede 1.3 oldugu için şanslıyız avrupada bu araç 2.6 vergi dilimine giriyor.Araç motorun doğası gereği yağ yakar ve bu yağ bu motor için mutlak ve mutlak kullanılmalıdır bu sıkıştırılma motor -diyorum ben kendimce- bizim için su neyse bu araç içinde yağ öyledir yemeğide benzindir ona gelicem ve beni en çok sinirlendiren şeyde bu aracı kötülerken yağ yakıyor diye kötülenmesidir güncel bilgi olarak dexelia yağı 5 lt si 48 - 55 euro arasıdır 3 ile çarparsak ortalama 5 lt si 150 lira olan bu yağ 4000 km bir 1 lt eklenmek kaydıyla kullanılır yani 20.000 km de 150 liralık yağ yemektedir lütfen yağ yiyor diye kötüliyicekler hiç yazmasın her görüşe saygım var belli bir seviyenin altına inmedikçe.Gelelim bu motora yapışan çabuk ölüyor muhabbetine kardeşim bakmassan ölüyor bakımıda öyle zor bir şey değil sentetik değil !! dexelia yağını eksik etme her araçta uygulanması gerekli ve ideal olan bir kaç duruma uy (sıcak kapatmama,soğuk yüklenmeme) ve her kullanışta red line yani 9000 deviri gör pis toz birikmesin diye 300.000 km kullananlar var.Bu araç ki 10.000 devir çevirebiliyor 9.000 de vites atılıyor genelde 9.000 devir şaka gibi içim içime sığmıyor muhteşem bir kükreme :D gelelim biz bize konuşulucak konulara arkadaşlar bu araç manita çekiyor,manitanın kralını çekiyor kullanan arkadaşlar yazdıkça anlarsınız şimdi birbirimizi kandırmayalım ununu elemiş duvara asmış insanlar değiliz tabiyki bu işin bi havası bi cakasını düşünüyoruz bu araç bunları size sağlar 4 kapılıdır arka iki kapısı ters açılır bu konudada rahat olun şekildir yani bu araba :D arkadan itiş bi araçtır drift'e tabiyki arkadan itiş yatkındır şöförün yeteneği birazda çalışırsa tabiyki kavşaklardan yan yan çıkarsınız pati çekersiniz bunlar işin DİKKATLİ !! yapılıcak kimseyi riske atmadan yapılıcak hoş ve her türk erkeğinin yapmak istediği şeylerdir bu araç size bunları sağlar 0-100 km hızlanması 6.4 sn dir iyidir kanımca :D yakıt konusunda bursada bu aracı kullanan bir abim normal bir araç tan biraz daha performanslı kullanarak 10-11 lt yi sağlıyorum dedi bana sürekli red line yani performans zorlanma halinde 18-19 lt yi buluyor yani bu aracı alıyorsanız evet arkadaşlar aslan besleyen yemini düşünmez bunu alıp kullanıcak hava atıcak manita yapıcak sürüş zevkinin dibine vurucaksanız eşşeklik etmeyin biraz daha fazla harcıyıcaksınız :D bide şöyle düşünün 4 kişi bir arkadaş grubu ile gezebilirisiniz 4 kişilik araçtır diğer spor arabaların aksine eh yaşamdan örnek veriyim biz arkadaşın mercedes cla200 üne binerken kişi başı 20 tl atıyoruz yani arkadaşlarınızla kullanırsanız zaten yine ideal bi fiyata kullanırsınız sürekli yalnız allah yalnız kullanmayacaksınız zaten bu aracı.Ve en büyük sorulardan birine geldik arkadaşlar ne yazıkki motor fiyatlar arttı 2 sene önce bu aracı motoru bitik alsam sandık motor taksam daha karlı olmazmıyım diye düşünen arkadaşlar bu motoru 2 sene önce yetkili servisinden motor+takma yani full+full ödedikleri fiyat 8.000 ile 9.000 tl arasıydı şuan bu fiyat 13.000 ile 16.000 (para birimienflasyon falan dan kaynaklanan farklardır bu aralıkları bu yüzden böyle yazıyorum) yani ben 45 bine bir araç alsam sıfır motor taksam elalemin motorunun gücünü düşürmüşmüdür yıpratmışmıdır gibi sıkıntılara katlanmak istemiyorsanız takarsınız motorunuzu 15.000 e paşa paşa sıfır gibi kullanırsınız bende böyle yapmayı planlıyorum.Bu aracın üretim yılı 2003-2011 dir 2003 bir mazda alıp motor takılabilir (her durumdan kısmak ucu ucuna alıcaksanız bu aracı ki bence biraz daha eliniz rahatlasın zevk ile alın çünkü pinti pinti alınıcak bir araç değil bence bunu alıp volvo kullanır gibi kuruş hesaplamak eziyet )2003 kasada çok hoş durmaktadır ama benim favorim 2009-2010-2011 modelleridir 2009 dan sonrasının makyajı daha bir spor daha bir yırtıcı favorimse 2011 model beyaz siyah çelik jant tekerleğin içindeki parçayıda sarıya boyayarak harika bir görüntü yakalıyıcam.http://www.sahibinden.com/mazda-rx-rx-8 Buradan bu araçları inceleyebilirsiniz.Lütfen sizde görüşlerinizi duygularınızı bilgilerinizi deneyimlerinizi anlatın yazın çünkü ben okuducakça bile zevk alıcak kadar bağlıyım bu araca :D
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 20
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 21
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 2.748 (Bu ay: 5)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.