Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (322. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.825
Cevap
43
Favori
547.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebastianperez

    arkadaşlar 96 model e 200 elegance aracım var prins'in hangi modeli takılmalı yani keihin enjektörlü olanından mı yoksa silverline modelinden mi fiyat olarak ne kadar ya da önerebileceğiniz başka bir marka var mı mesala viallenin liquidsi diye bir ürünü var? o uyumlu mudur?

    Aracınıza prıns sılverlıne mondelı yeterlıdır. 63 cc lık enjektör kullanılır .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih2695

    Arkadaşlar benim sorum filtreler hakkında
    aracıma keihin enjektörlü VSI2 prins LPG taktırdım ve taktıralı 30.000 km oldu. LPG ustalarından biri filteryi nezaman değiştirmeliyim diyince benzinden gaza geçmeyinceye kadar kullan demişti. geçenlerde başka bir servisi aradım o da filtrelerden biri 20.000 km de diğeride 50.000km de bir değişmesi gerek dedi. ve filtrelerde baya maliyetli galiba; ustalarıma sorum
    filtre değişimi hangi periyotlarda olması gerekli?
    yada gaza geçmeyinceye kadar kullanmam da bir sakınca varmı?
    ve ücretleri hakkında bilgisi olan var mı




    prins bakım peryodu 10.000 km de bir kontrol .20.000 km de ise bakım şeklindedir . buhar ve likit filtresi olmak üzere iki filtre vardır .20.000 km de bir ikisinin de değişimi en doğrusudur .20.000 lik bakım ücreti şuan 150. 00 tl dir . sistem kontrolü (su elekrik sızıntı ve tüm ayarlarının kontrolü ) ve takım filtre değişimi .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: sebastianperez

    arkadaşlar 96 model e 200 elegance aracım var prins'in hangi modeli takılmalı yani keihin enjektörlü olanından mı yoksa silverline modelinden mi fiyat olarak ne kadar ya da önerebileceğiniz başka bir marka var mı mesala viallenin liquidsi diye bir ürünü var? o uyumlu mudur?

    Aracınıza prıns sılverlıne mondelı yeterlıdır. 63 cc lık enjektör kullanılır .




    hayırlı işler mehmedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    aracın kendı benzın enjektörlerını kullanmıyor. ekstra enjektör takılıyor. tam bır sıralı sıstem montajı uygulanıyor. bızım kendı aracımız şuanda 9 bın km yaptı. 1 ayda. ortalama yakıt sarfıyatı 17 kuruş. araç jetta 122 hp caxa motor kodlu. ve benzın tüketmıyor. ılk çalıştıdığımızda araç benzınde çalışıyor gaza geçınce sadece gaz da kalıyor.

    benim araçta eski lovato kiti var, golf 2003 1.6 16v 105bg. diğer bir aracımda da brc vardı. bu araçlar her ne kadar ustalar çözemese de yakmaz dese de. yüksek devirli kullanımda genelde 4.500 devir üstü. hep benzin çekiyorlar.

    fakat bu son aracıma benzin pompasına taksicilerin yaptırdığı gibi röle taktırdım araç lpg ye geçtikten 3 dk sonra benzin pompalamayı kesiyor. ilk 3 dk ne kadar gaza basarsan bas 6.500 devire kadar sıkıntısız çıkıyor/benzinde zaten hiç sıkıntısı yok. fakat bu 3 dk geçince pompa susunca araç 4.500 devir üstünde tekliyor sanki kesici devreye giriyor gibi. yığılıyor. yani anlayacağınız kit motora yetmiyor. bilgisayardan her türlü ayar yapıldı fakat sonuç yine hüsran. bir kez %5 arttırdım şimdi dene dedi usta. o zaman daha kötü oldu teklemeler arttı stop etmeye başladı.
    özellikle söyleyeyim bu programdan bakılmış ve yüksek devirde benzin seçeneği devre dışı bırakıldığı halde olan bir olay. kitin eskimesinden olduğunu düşünmüyorum çünkü diğer brc yepyeni kit olmasına rağmen aynı sıkıntıyı yapıyordu. ustaların birçoğu yine bunu kabul etmiyorlardı.

    sorum: sıkıntı hangilerinde olabilir
    a- enjektörler yetiştiremiyor
    b- regülatör
    c- borular ve bağlantılar (bence çok zayıf ihtimal)

    size ikinci sorum bu sorunu %100 garantili çözecek beni de çok masrafa sokmayacak şekilde nasıl çözeriz? teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez usta-yıldız otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: sebastianperez

    arkadaşlar 96 model e 200 elegance aracım var prins'in hangi modeli takılmalı yani keihin enjektörlü olanından mı yoksa silverline modelinden mi fiyat olarak ne kadar ya da önerebileceğiniz başka bir marka var mı mesala viallenin liquidsi diye bir ürünü var? o uyumlu mudur?

    Aracınıza prıns sılverlıne mondelı yeterlıdır. 63 cc lık enjektör kullanılır .




    hayırlı işler mehmedim

    Eywallah Sönmez abim... cümlemıze ınşallah




  • knight_offline kullanıcısına yanıt
    Açıkcası öncelıkle o röleyı sökmenızı tavsıye edıyorum. eğer kı AEB markasıysa kalsın üstünde yoksa yerlı markaysa çok çabuk bozuluyor ve çok büyük sıkıntılar yaratıyor. daha dün prıns taktığım bır araçtan söktürdüm. araç gaz ve benzın geçışlerınde tekleme ve stop edıyordu.

    gelelım sızın aracınızın problemıne. yüksek devırde püskürtme ms lerı yüksek olur. valf tıp enjektörler yetışmez bu msler ya açık kalır yada benzınde yakar. ıtalyan sıstemlerde bu var. kımse aksını dıyemez. yazılımlarda ona göre aktıvıte edılmış. pc den bızım görme şansımız yok. gızlı kodlanmıştır ecu ya. ışın ılgınç yanı bazı araçlarda bu çıkar ortaya. bu araçlardada benım kendı şahsı fıkrım. aracın ke ndı yazılımından mslerı yüksek olmasıdır. çözümü ıllakı vardır belkı ama pahalaı olabılır.
  • teşekkürler ustam. bu işte iyi olduğunuz belli. hoş bizim övgümüze ihtiyacınız olmayabilir ama bunu söylemek istedim. çünkü sanayideki lpg montajcı ustaların! %90 ı bunu kabul etmedi ve benzin yakmaz dedi. benim kendi kullandığım aracım defalarca uzun yola gitmişim benden iyi mi bilecek? ki bu sıkıntı iki farklı arabada iki kitte de var.

    gel gelelim bunu insanlar neden anlamıyorlar. bence devamlı 4000-5000 devir üstü kullanan kişi sayısı %1 yoktur. ki kullansa da arabasında benzin pompası rölesi olmadığı için yüksek devirde benzini çekiyor fakat fark etmiyor.. ki röle takılmadan benim araba da öyleydi :) bunu anca uzun yolda 140 üstü hızlarda uzun giderse benzin ibresi düşüyor o zaman güzelce anlıyorsunuz.

    röle konusu neden sıkıntı olur acaba? bir akrabam elektrikçi o taktı benzin yakıyor deyince, taksiciler yoğun talep yaptığı için kendi bir yerden alıp kodluyor bunları öyle takıyor. markası nedir bilmiyorum OEM bir ürün sanırım. ama röleyi sökmeyi düşünmedim değil. fakat şunu merak ediyorum acaba enjektörleri az delip genişletsek bu çözülür mü? ha çözülmez ise ne gibi problemler olur ayarlar sabit kalsa bunu genişlettiğimiz için dengesi bozulur ve fazla yakar mı? olur derseniz bakalım şu işe?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi knight_offline -- 28 Mayıs 2015; 15:04:00 >




  • Merhaba ustam, 508 thp motorlar için lpg kitiniz var mı? Varsa kaç paraya takıyorsunuz?
  • knight_offline kullanıcısına yanıt
    takılan zaman ayarlı röledır. bazen takılı kalıyolar. bazen ağırlaşıyolar ve çokça bozulup araç çalışmıyor.

    bu sıkıntı aracın yakıt yetıştırmesıyle alakalı değıl. mslerı yakalmamasıyla alakalı. ms ler yakalanmayınca lpg doyurmaz. yanı yakıtı zengınleştırsekte sonuç aynı. dolayısyla böyle bırakmak en akıllıcası. yada prıns takarız.
  • mpolat35 kullanıcısına yanıt
    508 thp dırek enjeksıyon araç ıcın prıns vsı-2 dı kıt var.

    1600 cc 156,4 beygir. (115 kw)
    EP6CDT / 5FV motor numarası

    aracınız bu ıse takılır

    %45 tasarruf ederısnız. benızn tüketmez. 3800 lıra montaj fıyatıdır
  • arkadaşlar gaziantepte tavsiye edeceğiniz usta varmıdır fiyattan ziyade işçilik ve garantili hizmet açısından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baysan240

    arkadaşlar gaziantepte tavsiye edeceğiniz usta varmıdır fiyattan ziyade işçilik ve garantili hizmet açısından

    tem otogazı tercih edebilirisiniz .5 tane prins bayisi hepsi ile ivedi olarak görüşün size güven serviste montajını yaptırın .
  • Aracım Hyundai i30 1.6 Cvvt , Prins kullanıyor her şeyinden memnunun ama şu LPG göstergesi çok tutarsız , bi 2 ışık yanıyor bi 3 ışık yanıyor , ışığa göre değilde yaptığım km'ye göre yakıt durumunu anlıyorum, şu göstergeleri artık dijital hale getirseler çok iyi olacak...
    Birde bendeki gösterge çok çirkin , bunu yuvarlak olan ile değiştirmemiz mümkün mü ???
     prins dönüşüm kiti hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KNTLG -- 1 Haziran 2015; 2:45:33 >




  • KNTLG kullanıcısına yanıt
    Kare düğmeler malesef yuvarlak olmuyor. değıştırme şansımız yok .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    Kare düğmeler malesef yuvarlak olmuyor. değıştırme şansımız yok .

    Anladım , teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    Açıkcası öncelıkle o röleyı sökmenızı tavsıye edıyorum. eğer kı AEB markasıysa kalsın üstünde yoksa yerlı markaysa çok çabuk bozuluyor ve çok büyük sıkıntılar yaratıyor. daha dün prıns taktığım bır araçtan söktürdüm. araç gaz ve benzın geçışlerınde tekleme ve stop edıyordu.

    gelelım sızın aracınızın problemıne. yüksek devırde püskürtme ms lerı yüksek olur. valf tıp enjektörler yetışmez bu msler ya açık kalır yada benzınde yakar. ıtalyan sıstemlerde bu var. kımse aksını dıyemez. yazılımlarda ona göre aktıvıte edılmış. pc den bızım görme şansımız yok. gızlı kodlanmıştır ecu ya. ışın ılgınç yanı bazı araçlarda bu çıkar ortaya. bu araçlardada benım kendı şahsı fıkrım. aracın ke ndı yazılımından mslerı yüksek olmasıdır. çözümü ıllakı vardır belkı ama pahalaı olabılır.

    Neden pahali olsun? Cozumu 4 tane nozzle delecek buyutecek enjeksiyon surelerini dusurecek, en basta yapmasi gerekeni yapacak yani..

    Aeb ecular, lpg enjektorun duty cycle degeri %100 u asinca ( yani enjektor surekli acik kalinca) lpg sistemindeki "muthis" uygulamayi anlayip motora daha fazla zarar gelmesin diye benzine geciriyor..

    Tam gaz da bu aracin lpg enjeksiyon sureleri 25 ms ustunde olmali 4500 de benzine gecyigine gore.

    Bu sureler 15 ms lere cekilirse (nozzle buyutme ve basinc ayari ile) sorun kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: knight_offline

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    aracın kendı benzın enjektörlerını kullanmıyor. ekstra enjektör takılıyor. tam bır sıralı sıstem montajı uygulanıyor. bızım kendı aracımız şuanda 9 bın km yaptı. 1 ayda. ortalama yakıt sarfıyatı 17 kuruş. araç jetta 122 hp caxa motor kodlu. ve benzın tüketmıyor. ılk çalıştıdığımızda araç benzınde çalışıyor gaza geçınce sadece gaz da kalıyor.

    benim araçta eski lovato kiti var, golf 2003 1.6 16v 105bg. diğer bir aracımda da brc vardı. bu araçlar her ne kadar ustalar çözemese de yakmaz dese de. yüksek devirli kullanımda genelde 4.500 devir üstü. hep benzin çekiyorlar.

    fakat bu son aracıma benzin pompasına taksicilerin yaptırdığı gibi röle taktırdım araç lpg ye geçtikten 3 dk sonra benzin pompalamayı kesiyor. ilk 3 dk ne kadar gaza basarsan bas 6.500 devire kadar sıkıntısız çıkıyor/benzinde zaten hiç sıkıntısı yok. fakat bu 3 dk geçince pompa susunca araç 4.500 devir üstünde tekliyor sanki kesici devreye giriyor gibi. yığılıyor. yani anlayacağınız kit motora yetmiyor. bilgisayardan her türlü ayar yapıldı fakat sonuç yine hüsran. bir kez %5 arttırdım şimdi dene dedi usta. o zaman daha kötü oldu teklemeler arttı stop etmeye başladı.
    özellikle söyleyeyim bu programdan bakılmış ve yüksek devirde benzin seçeneği devre dışı bırakıldığı halde olan bir olay. kitin eskimesinden olduğunu düşünmüyorum çünkü diğer brc yepyeni kit olmasına rağmen aynı sıkıntıyı yapıyordu. ustaların birçoğu yine bunu kabul etmiyorlardı.

    sorum: sıkıntı hangilerinde olabilir
    a- enjektörler yetiştiremiyor
    b- regülatör
    c- borular ve bağlantılar (bence çok zayıf ihtimal)

    size ikinci sorum bu sorunu %100 garantili çözecek beni de çok masrafa sokmayacak şekilde nasıl çözeriz? teşekkürler


    Dostum nozzle 2.5 mm deldirip, basinci 1 bar a ayarlarsalar sorun kalmaz.

    Bunu istersen sana klasik bahaneyidr soyluyorum: abi cok yakar.

    Bunu diyen adam elektronik enjeksiyonlu lpg sisteminin nasil calistigini bilmiyor demektir.

    Nozzle delikleri buyuycek ama enjeksiyon sureleri dusecek, sonuc motora ayni yakit girecek.

    Su anda sorun ne, yeterli yakiti cok uzun surede puskurtuyor, devir arttikca enjektorlerin calisabilecegi zaman azaliyor hatta bir yerden sonra enjektor yeterli zamani bulamadan motor yeni tura basliyor. İste bu noktada senin aeb ecu lu sistem bu yanlisi anlayip benzine geciyor.

    Sorunun cozumu basit aslinda. Module fln da ihtiyacin yok.

    Eger bunu yaptiramazsan ve istanbuldaysan bir ctesi bulusalim 30 dk da hallederiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • murataycicek M kullanıcısına yanıt
    açıkcası murat bey ben epeyce uğraşmıştım bu konuyla ılgili. aeb ecularda max. 22 ms yı 30 ms ye çıkardık. nozul 2,6 0,95 basınç. tutmadı. üstelık benzın enjktör sürelerıde dıbe vuruyodu. dolayısyla bıraktım. yıne aynı sorunla karşılaşırsam ılla yap dıyen bır müşterı olursa yıne uğraşırım. sonnuç ne olur bılemem. ıyı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    açıkcası murat bey ben epeyce uğraşmıştım bu konuyla ılgili. aeb ecularda max. 22 ms yı 30 ms ye çıkardık. nozul 2,6 0,95 basınç. tutmadı. üstelık benzın enjktör sürelerıde dıbe vuruyodu. dolayısyla bıraktım. yıne aynı sorunla karşılaşırsam ılla yap dıyen bır müşterı olursa yıne uğraşırım. sonnuç ne olur bılemem. ıyı günler.

    Ustam yapilmasi gereken 22 yi 30 a cikarmak degil aslinda.

    22 yi 15 lere, hatta daha da asagilara dusurmek.

    Bunu da tabloda carpan arttirmak azaltmakla degil, nozzle buyutme basinc arttirma ile saglamak.

    Benzin ms degerlerine bakinca, tam gaz da 15 ms uzerine cikan nadirdir, 17-18 ler en fazla gordum ben.

    Lpg suresi de tam gazda benzinden fazla olmamali, bu saglandigi surece sistem oldukca performansli sekilde calisacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • murataycicek M kullanıcısına yanıt
    bunu yaptımmı hatırlamıyorum aslında. üstünde duralım bakalım . tşkler bılgınız ıçın.
  • 
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.